Kardile rolleri mootor

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Kardile rolleri mootor

Lugemata postitus Postitas Carl »

Tekkis selline mõte, et panna rolleri mootor kardile. Ise pole tegelikult rollerite ega nende mootoritega kokku puutund ning teilt nõu küsingi. Palju üldse rolleri mootoril ressusse on, et karti ära vedada. Neid mootoreid on minuteada 2T ja 4T? Õhkjahutuse ja vesijahutusega? Mõtlen nüüd just 50ccm. Rääkige ka milliseid mootoreid üldse on ja milliste võimsustega... Kõiksugune info teretulnud.
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Minu arvamus :? et mõnda vene mopi või silkli mootorit lihtsam peale aretada :wink: kui rolleri oma ,sest rolleri mootori ehitus juba teistsugune
Kui aretamis isu ja jaksu siis võid ju ellu viia kardil rolleri mootor :lol:
Ja kui valmis võid ka meile siin pilte näidata kuidas õnnestus :wink:
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

No rollerimootoritest, nii kahe-kui neljataktilistest, erinevate kubatuuride ja võimsusnäitajatega, jpm. siin juttu kui palju. Lapi
aga teemasid siuhatsäuhat :wink:
Kardile panekust minuteada aga juttu pole tehtud :roll: Pakun, et suht keeruliseks läheb see asi, nimelt ülekande korraldamine minuarust. Ja mis mõnu saada ilma käikudeta kardisõidust :?: Prrr..... Siin kuskil teema, kus keegi kardile bike mootorit tahtis peale panna.

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Tegelt see ülekanne ei olegi nagu eriti keeruline, paned lihtsalt tagaratta asemele mingi hammasratta ja sealt ketiga juba tagaratta võllili, kuid see ei pruugi nii lihtsaks osutuda. Muidu kardi ma suudan et rollerimootor suudab vägagi hästi jooksma panna.

See võib keeruliseks osutuda, kust rollerimootorit saada. Üksikult nagu kuskil ei müüda, iseasi kui ostad terve rolleri sellise odavama ja sealt võtad maha jne.

Edu asja kavandamisel ja valmisehitamisel. Kui ehituseks läheb teadusta siingi.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip

Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Carl »

Eks ma olen seda foorumit juba natuke ikka lappand.
Ütleme, et eesmärk ei olegi kiiruste arendamine ning seetõttu võikski rolleri mootor sobida. Ülekannet ei tohiks raske teha olla. Nagu ma olen aru saand, siis mootori külge kinnitub muidu tagaratas. Selle asemele siis hammakas ja ketiga võlli hammaka külge.
Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem. Ainuke asi mida pole endale selgeks teind on variaator... Palju neid käike mootoril on või...??? Minu jaoks tühi maa...
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...

Kirjutage ka, milliste rollerite mootorid on üldse võimsamad/vastupidavamad.... lisaks kindlasti 4T.... elektristarter on vist kõigil uuematel?? Vesijahutus pole tegelikult nii tähtis aga ka neid mootoreid võiks mainida..
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Käike kui selliseid pole. Variaatorülekanne on. Sujuv kiirendus, ilma astmeteta. Keerad gaasirutskat ja asi hakkab liikuma. 2T on erksam ja võimsam. 4t vaiksem ja rahulikuma loomuga, ka vastupidavam. Kubatuure on seinast seina. Enamasti üle 125cc on juba 4taktilised. On muidugi ka 50cc 4taktilisi. Vastupidavuse poole pealt eelista tuntud firmasid. Piaggio, Yamaha, Honda, Aprilia jne.
Yamaha 150cc mootorit ei soovi?
http://www.plusmerk.ee/index.php?page=auto&regnr=2111
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

sepikmees kirjutas:
. Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem.
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...
2T oleks soovitavam valida, kuna see on ikka kõvasti erksam ja võimsust rohkem.
Mootori saamine ei tohiks raske olla, sest neid katkiseid rollereid millel gondlid sassi... müüakse päris odavalt.
Elektriskeemi paika panek võib veidi aega võtta kuigi pole ka kõige raskem kui just kõike lahti ei haruta.
Väljalaskega pole probleemi, sest sumpa läheb ikka samamoodi otsa.(kõik sumpa kinnitused on mootori küljes)
Brauermoto tegeleb vist jah rollerite lammutusega ja sealt peaks päris odavalt saama sellise rolleri millelt mootor võtta, sest kui gondlid juba kõik sassis on siis selle rolleri eest suurt raha ei küsita.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Carl »

Ma jääks ikkagi 50ccm juurde.... või siis 50ccm mootor, millele 70ccm silinder peal.
Aga mida siis ikkagi see variaatorülekanne endast kujutab? Põhimõtteliselt siis üks käik??
PS! 4T hääl vist muhedam ka kui 2T....
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

sepikmees kirjutas:
Ma jääks ikkagi 50ccm juurde.... või siis 50ccm mootor, millele 70ccm silinder peal.
Aga mida siis ikkagi see variaatorülekanne endast kujutab? Põhimõtteliselt siis üks käik??
PS! 4T hääl vist muhedam ka kui 2T....
Puust ja punaseks siis variaatori asi :wink:
http://www.flexistentialist.org/archive ... onst.shtml
4 taktise hääl jahh muhedam tõepoolest. Töötab ju asi ka palju madalamatel pööretel.
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

4T töötab suht vaikselt.(125ccm-id teevad veits rohkem häält)
Aga ülekandest niipalju et põhimõtteliselt on jah 1 käik, kuid osad nimetavad seda ka kahekäiguliseks(teiseks käiguks nimetatakse sellisel juhul seda kui rullid laiali lähevad).
Kõige lihtsam peakski olema seda panna külge nii, kui ratta asemele pana hammakas ja rattal ka hammakas küljes on ja siis ketiga.
Sedasi peaks asi üsna lihtne olema, kuid veidi ikka tööd on sellega.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Tavaliselt pannakse kartidele neid vene mootorsae mootoreid, mis on 70ccm.Nimi ei tule meelde aga sellest mootorist on siin juttu olnud.Ja olen näinud ühte karti selle mootoriga ja liikus suht normaalselt :)
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Aga tegelt nagu see suht tavaline.

Ta võiks ikka selle rolleri mootori värgi käsile võtta. Siis oleks huvitav vaadata pärast kuidas asi töötab ka ja edasi liigub.
Viimati muutis hellish, 09 Jaan 2006, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

cpipower kirjutas:
Tavaliselt pannakse kartidele neid vene mootorsae mootoreid, mis on 70ccm.Nimi ei tule meelde aga sellest mootorist on siin juttu olnud.Ja olen näinud ühte karti selle mootoriga ja liikus suht normaalselt :)
sa mõtled drushba mootoreid?
55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Just :P
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

mul üks drusba mootor vedeleb keldris :D peaks ka mingi mootorsõiduki ehitama sellest. Aga kardi raami pole :P peab siis midagi muud aretama või ise raami kokku ajama.
Muidu ise hakkaks ka tegema(drusba mootoriga), aga see oleneb nüüd raul90 kui tema juures teha saab :D teeks koos midagi valmis, sest mul endal pole keevitust ega midagi.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ping »

Peipsi kandis pannakse Druzba mootor soomekelgule istme alla ketiga vastu jääd.Talvel hea mööda jääd anda.

Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Carl »

Kui nüüd 50ccm ja näiteks 125ccm mootorit võrrelda, siis kui suur on nende mootorite väliste mõõtmete vahe? Ühesõnaga kui kaks mootorit kõrvuti panna, kas on väga suur mõõtude vahe??

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

sepikmees kirjutas:
Eks ma olen seda foorumit juba natuke ikka lappand.
Ütleme, et eesmärk ei olegi kiiruste arendamine ning seetõttu võikski rolleri mootor sobida. Ülekannet ei tohiks raske teha olla. Nagu ma olen aru saand, siis mootori külge kinnitub muidu tagaratas. Selle asemele siis hammakas ja ketiga võlli hammaka külge.
Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem. Ainuke asi mida pole endale selgeks teind on variaator... Palju neid käike mootoril on või...??? Minu jaoks tühi maa...
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...

Kirjutage ka, milliste rollerite mootorid on üldse võimsamad/vastupidavamad.... lisaks kindlasti 4T.... elektristarter on vist kõigil uuematel?? Vesijahutus pole tegelikult nii tähtis aga ka neid mootoreid võiks mainida..
Lammutuse kohta uuri rohkem motodepoost! www.motodepoo.ee
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.

Muidu siin on üks masin müüa, gondlid sassis, aga mootorit oleks seal küll veel. Osta ära ja saad asja kallale asuda.
http://moto.tiffer.ee/index.php?act=shop&cat=79283

Kas sul muidu raam muidu olemas või pole veel?
Viimati muutis Raul90, 09 Jaan 2006, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip

Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Carl »

Motodepoo lehel (nimekirjas) pole igatahes rolleritest haisugi... Aga noh kes teab.... võib-olla midagi nurgas vedeleb...

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

sepikmees kirjutas:
Motodepoo lehel (nimekirjas) pole igatahes rolleritest haisugi... Aga noh kes teab.... võib-olla midagi nurgas vedeleb...
Sellesmõttes et uuri sealt,ma usun et vennad saavad sealt midagi orgunnida.
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"

Teema algataja
Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Carl »

Raul90 kirjutas:
Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.
Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaeda :D Aga parklas suvalise rolleri gondlite vahele just piiluma ei lähe :D Ja praegu pole eriti ilma ka selleks ürituseks :)

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

sepikmees kirjutas:
Raul90 kirjutas:
Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.
Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaeda :D Aga parklas suvalise rolleri gondlite vahele just piiluma ei lähe :D Ja praegu pole eriti ilma ka selleks ürituseks :)
Enda teada see vahe väga silmamärgatav pole, aga mõõtes ikka on vahe sees.

Justnimelt, ennem uuri ja puuri rollerimootor endale pealuusisse, siis alles hakka ehitama.

Selle kohta ka vanasõna. 9korda mõõda, 1 kord lõika!!!!
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

zten00 kirjutas:
Raul90 kirjutas:
Tegelt see ülekanne ei olegi nagu eriti keeruline, paned lihtsalt tagaratta asemele mingi hammasratta ja sealt ketiga juba tagaratta võllili, kuid see ei pruugi nii lihtsaks osutuda. Muidu kardi ma suudan et rollerimootor suudab vägagi hästi jooksma panna..
:lol:
Ja miks see siis nii vale on? Võibolla sõnastus ei meeldinud?
Parandan siis ennast.

Kinnitad korralikult rolleri mootori kardi raami külge. Tagaratas kinnitub nagu reduktori võlli külge. Tuleks leida sobiv hammasratas või mingi muu kinnitus sinna nuutidele kuhu saaks hõlpsasti kinnitada hammakat. Siis sellest hammakast ketiga kuni tagateljele (vehe ei pruugi üldse suur olla)

Kui nüüd uuesti loed ja ikka midagi arvad valet olevat siis äkki täpsustaksid.

Ma vist saan aru mis sulle naljakas tundus, et nagu mootoriratastel oleks see nagu mõttetu jah lisahammakas kettirattale panna. Rolleritel kinnitubgi tagaratas otse mootori külge (reduktori külge täpsemalt)
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

-erx-
Postitusi: 130
Liitunud: 14 Okt 2004, 16:34
Asukoht: metsas puu otsas

Lugemata postitus Postitas -erx- »

kui tahad et see kart edasi ka liiguks, siis alla cz125 ei ole nagu mõtet üldse nusserdada, usu mind. ideaal oleks mingi kawa kx125, honda cr125 või muu sarnase mootor.

sann361
Postitusi: 105
Liitunud: 07 Juun 2004, 11:46
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas sann361 »

Vaatasin siin oli ennem juttu druzba mootor kardile
endal oli druzba mootor kardil peal :lol:
oli nii et minek oli üsnagi s**t, aga kui minema sai siis hakkas asi hoogu koguma ja kuskil 70 jooksis välja :P autoga sõideti taga arvan et oleks veelgi läinud aga ei julgenud vajutada rohkem sest hirm hakkas :D
See kett mis seal hammakate peal oli see poleks vist vastu pidanud...selline reaktiivi hääl hakkas kõrvu kostuma :lol: :lol:
Aga jah ülepäeviti pidi druzba mootorit remontima :D

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

Druzba töölepanek on veel omaette ooper. Aga mina arvan et rportjuppidega 50cc või 70ccm mootor on kardi jaoks juba küllalt hea, iseasi kuidas ülekanne välja kukub.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

sepikmees kirjutas:
Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaeda :D Aga parklas suvalise rolleri gondlite vahele just piiluma ei lähe :D Ja praegu pole eriti ilma ka selleks ürituseks :)
Silmaga saada fotolt kaeda näiteks kahe 4taktilise mootori vahel. 50cc ja 125cc. 125cc peaks kaaluma 29,5kg. Minu mäletamist mõõda ei erinenud 50cc kaal sellest märkimisväärselt. Mõõdud samuti ei tohiks kardinaalselt erinevad olla. Ülekande osas tõepoolest pannakse hammasratas mootori
veovõlli otsa ja siis kantakse üle ketiga kardi või misiganes liikuri veovõllile.
Piltidel olevaid mootoreid kasutatakse paljudel hiinas toodetud ATV-el ja lumesaanidel.Ülekanne just nii lahendatud. Kardiga võib natuke probleeme tekitada nende mootorite pikkus. Näed seda isegi. Kui tavamootor ´istub´praktiliselt juhi kõrval või isegi veidike tagapool, siis selle mootori puhul kipuks asi vist juhist ettepoole minema. Kui muidugi kardi raami pikemaks ei keevita. Siis poleks vast lugu eriti.
http://btmotor.en.ec21.com/GC00742580/Engine_.html
Väike pilt ka ülekandest ATV-l
http://www.terminatorscooter.com/upload ... 7034_2.jpg
Miks selline 50cc ja 7hobuseline mootor ei kõlbaks. Tootja on ka asine. Hind mootoril 6000kr.
http://www.hot.ee/motopood/kaup/mootor_sachs50.htm
Kart missugune :P
http://www.aaroncake.net/projects/sm2k.htm või
http://www.nickhaddock.co.uk/turbine_st ... %20(6).JPG

vootele
Postitusi: 138
Liitunud: 18 Veebr 2004, 19:01
Asukoht: Keila
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vootele »

Olen ka sellel teemal mõelnud palju. Põhimõtteliselt on ju olemas selline asi, nagu neljarattaline mopeed, millega peaks saama ka liikluses sõita. Minu idee oli panna peale 50-ne Jawa mootor, see 2-käigulise automaatkastiga. Sel on sobivalt kettülekanne, see on ise suht vaikne, arvan et poleks mingi probleem sellega näiteks Raekoja platsis cruisida :)

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

See Sachsi mootor, mis eelpool holma poolt mainiti oleks vägagi sobilik sinna. Võin seda öelda, et sachsi kvaliteedis pole üldse mõtet kaheldagi. Mootor on väga kvaliteetne ja võimas. Olen kuulnud lugu, kuidas üks vanamees olevat selle mootoriga juba 5 aastat sõitnud ja kuskil tallinas olevat autodest mõõda vuhisenud 90km/h ja vanamees ütles et ta läks 5´nda käiguga "poole gaasiga". Muuseas masin oli tal pandud minimopeedi raamile. Niiet masinal võimu kui palju. Neid mootoreid toodet 80tate lõpus krossi jaoks. Nüüd need eksemplarid mis alles müüaksegi maha.

Ühesõnaga ma arvan, et kui sa ei ole veel rollerimootorit kinnisideeks võtnud siis ma soovitaks seda sachs mootorit sulle.

Muuseas endal ka vana Sachs mopeed, väntvõlli laagrid ja simmerlingid vajaksid vahetust, aga pole aega olnud veel selle jaoks.
Kas keegi äkki teab kus pärnus oleks pakkuda laagreid ja simmerlinge?
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”