Kardile rolleri mootor
Moderaator: Moded
Kardile rolleri mootor
Tekkis selline mõte, et panna rolleri mootor kardile. Ise pole tegelikult rollerite ega nende mootoritega kokku puutund ning teilt nõu küsingi. Palju üldse rolleri mootoril ressusse on, et karti ära vedada. Neid mootoreid on minuteada 2T ja 4T? Õhkjahutuse ja vesijahutusega? Mõtlen nüüd just 50ccm. Rääkige ka milliseid mootoreid üldse on ja milliste võimsustega... Kõiksugune info teretulnud.
Minu arvamus
et mõnda vene mopi või silkli mootorit lihtsam peale aretada
kui rolleri oma ,sest rolleri mootori ehitus juba teistsugune
Kui aretamis isu ja jaksu siis võid ju ellu viia kardil rolleri mootor
Ja kui valmis võid ka meile siin pilte näidata kuidas õnnestus


Kui aretamis isu ja jaksu siis võid ju ellu viia kardil rolleri mootor

Ja kui valmis võid ka meile siin pilte näidata kuidas õnnestus

Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
No rollerimootoritest, nii kahe-kui neljataktilistest, erinevate kubatuuride ja võimsusnäitajatega, jpm. siin juttu kui palju. Lapi
aga teemasid siuhatsäuhat
Kardile panekust minuteada aga juttu pole tehtud
Pakun, et suht keeruliseks läheb see asi, nimelt ülekande korraldamine minuarust. Ja mis mõnu saada ilma käikudeta kardisõidust
Prrr..... Siin kuskil teema, kus keegi kardile bike mootorit tahtis peale panna.
aga teemasid siuhatsäuhat

Kardile panekust minuteada aga juttu pole tehtud


Tegelt see ülekanne ei olegi nagu eriti keeruline, paned lihtsalt tagaratta asemele mingi hammasratta ja sealt ketiga juba tagaratta võllili, kuid see ei pruugi nii lihtsaks osutuda. Muidu kardi ma suudan et rollerimootor suudab vägagi hästi jooksma panna.
See võib keeruliseks osutuda, kust rollerimootorit saada. Üksikult nagu kuskil ei müüda, iseasi kui ostad terve rolleri sellise odavama ja sealt võtad maha jne.
Edu asja kavandamisel ja valmisehitamisel. Kui ehituseks läheb teadusta siingi.
See võib keeruliseks osutuda, kust rollerimootorit saada. Üksikult nagu kuskil ei müüda, iseasi kui ostad terve rolleri sellise odavama ja sealt võtad maha jne.
Edu asja kavandamisel ja valmisehitamisel. Kui ehituseks läheb teadusta siingi.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Eks ma olen seda foorumit juba natuke ikka lappand.
Ütleme, et eesmärk ei olegi kiiruste arendamine ning seetõttu võikski rolleri mootor sobida. Ülekannet ei tohiks raske teha olla. Nagu ma olen aru saand, siis mootori külge kinnitub muidu tagaratas. Selle asemele siis hammakas ja ketiga võlli hammaka külge.
Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem. Ainuke asi mida pole endale selgeks teind on variaator... Palju neid käike mootoril on või...??? Minu jaoks tühi maa...
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...
Kirjutage ka, milliste rollerite mootorid on üldse võimsamad/vastupidavamad.... lisaks kindlasti 4T.... elektristarter on vist kõigil uuematel?? Vesijahutus pole tegelikult nii tähtis aga ka neid mootoreid võiks mainida..
Ütleme, et eesmärk ei olegi kiiruste arendamine ning seetõttu võikski rolleri mootor sobida. Ülekannet ei tohiks raske teha olla. Nagu ma olen aru saand, siis mootori külge kinnitub muidu tagaratas. Selle asemele siis hammakas ja ketiga võlli hammaka külge.
Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem. Ainuke asi mida pole endale selgeks teind on variaator... Palju neid käike mootoril on või...??? Minu jaoks tühi maa...
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...
Kirjutage ka, milliste rollerite mootorid on üldse võimsamad/vastupidavamad.... lisaks kindlasti 4T.... elektristarter on vist kõigil uuematel?? Vesijahutus pole tegelikult nii tähtis aga ka neid mootoreid võiks mainida..
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Käike kui selliseid pole. Variaatorülekanne on. Sujuv kiirendus, ilma astmeteta. Keerad gaasirutskat ja asi hakkab liikuma. 2T on erksam ja võimsam. 4t vaiksem ja rahulikuma loomuga, ka vastupidavam. Kubatuure on seinast seina. Enamasti üle 125cc on juba 4taktilised. On muidugi ka 50cc 4taktilisi. Vastupidavuse poole pealt eelista tuntud firmasid. Piaggio, Yamaha, Honda, Aprilia jne.
Yamaha 150cc mootorit ei soovi?
http://www.plusmerk.ee/index.php?page=auto®nr=2111
Yamaha 150cc mootorit ei soovi?
http://www.plusmerk.ee/index.php?page=auto®nr=2111
2T oleks soovitavam valida, kuna see on ikka kõvasti erksam ja võimsust rohkem.sepikmees kirjutas:. Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem.
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...
Mootori saamine ei tohiks raske olla, sest neid katkiseid rollereid millel gondlid sassi... müüakse päris odavalt.
Elektriskeemi paika panek võib veidi aega võtta kuigi pole ka kõige raskem kui just kõike lahti ei haruta.
Väljalaskega pole probleemi, sest sumpa läheb ikka samamoodi otsa.(kõik sumpa kinnitused on mootori küljes)
Brauermoto tegeleb vist jah rollerite lammutusega ja sealt peaks päris odavalt saama sellise rolleri millelt mootor võtta, sest kui gondlid juba kõik sassis on siis selle rolleri eest suurt raha ei küsita.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Puust ja punaseks siis variaatori asisepikmees kirjutas:Ma jääks ikkagi 50ccm juurde.... või siis 50ccm mootor, millele 70ccm silinder peal.
Aga mida siis ikkagi see variaatorülekanne endast kujutab? Põhimõtteliselt siis üks käik??
PS! 4T hääl vist muhedam ka kui 2T....

http://www.flexistentialist.org/archive ... onst.shtml
4 taktise hääl jahh muhedam tõepoolest. Töötab ju asi ka palju madalamatel pööretel.
4T töötab suht vaikselt.(125ccm-id teevad veits rohkem häält)
Aga ülekandest niipalju et põhimõtteliselt on jah 1 käik, kuid osad nimetavad seda ka kahekäiguliseks(teiseks käiguks nimetatakse sellisel juhul seda kui rullid laiali lähevad).
Kõige lihtsam peakski olema seda panna külge nii, kui ratta asemele pana hammakas ja rattal ka hammakas küljes on ja siis ketiga.
Sedasi peaks asi üsna lihtne olema, kuid veidi ikka tööd on sellega.
Aga ülekandest niipalju et põhimõtteliselt on jah 1 käik, kuid osad nimetavad seda ka kahekäiguliseks(teiseks käiguks nimetatakse sellisel juhul seda kui rullid laiali lähevad).
Kõige lihtsam peakski olema seda panna külge nii, kui ratta asemele pana hammakas ja rattal ka hammakas küljes on ja siis ketiga.
Sedasi peaks asi üsna lihtne olema, kuid veidi ikka tööd on sellega.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

Aga tegelt nagu see suht tavaline.
Ta võiks ikka selle rolleri mootori värgi käsile võtta. Siis oleks huvitav vaadata pärast kuidas asi töötab ka ja edasi liigub.
Ta võiks ikka selle rolleri mootori värgi käsile võtta. Siis oleks huvitav vaadata pärast kuidas asi töötab ka ja edasi liigub.
Viimati muutis hellish, 09 Jaan 2006, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

mul üks drusba mootor vedeleb keldris
peaks ka mingi mootorsõiduki ehitama sellest. Aga kardi raami pole
peab siis midagi muud aretama või ise raami kokku ajama.
Muidu ise hakkaks ka tegema(drusba mootoriga), aga see oleneb nüüd raul90 kui tema juures teha saab
teeks koos midagi valmis, sest mul endal pole keevitust ega midagi.


Muidu ise hakkaks ka tegema(drusba mootoriga), aga see oleneb nüüd raul90 kui tema juures teha saab

Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

Lammutuse kohta uuri rohkem motodepoost! www.motodepoo.eesepikmees kirjutas:Eks ma olen seda foorumit juba natuke ikka lappand.
Ütleme, et eesmärk ei olegi kiiruste arendamine ning seetõttu võikski rolleri mootor sobida. Ülekannet ei tohiks raske teha olla. Nagu ma olen aru saand, siis mootori külge kinnitub muidu tagaratas. Selle asemele siis hammakas ja ketiga võlli hammaka külge.
Kui mootorit valida, siis valiks ikka 4T, sel väänet rohkem. Ainuke asi mida pole endale selgeks teind on variaator... Palju neid käike mootoril on või...??? Minu jaoks tühi maa...
Problemaatiline on tõesti kusagilt mootorit saada (lisaks elektriskeem, väljalase). Keegi mainis, et Brauermoto tegeleb rollerite lammutusega? Või kust leida mõnd laksuga masinat... esiosa ja gondlid mul suht pohh...
Kirjutage ka, milliste rollerite mootorid on üldse võimsamad/vastupidavamad.... lisaks kindlasti 4T.... elektristarter on vist kõigil uuematel?? Vesijahutus pole tegelikult nii tähtis aga ka neid mootoreid võiks mainida..
Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.
Muidu siin on üks masin müüa, gondlid sassis, aga mootorit oleks seal küll veel. Osta ära ja saad asja kallale asuda.
http://moto.tiffer.ee/index.php?act=shop&cat=79283
Kas sul muidu raam muidu olemas või pole veel?
Muidu siin on üks masin müüa, gondlid sassis, aga mootorit oleks seal küll veel. Osta ära ja saad asja kallale asuda.
http://moto.tiffer.ee/index.php?act=shop&cat=79283
Kas sul muidu raam muidu olemas või pole veel?
Viimati muutis Raul90, 09 Jaan 2006, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaedaRaul90 kirjutas:Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.



Enda teada see vahe väga silmamärgatav pole, aga mõõtes ikka on vahe sees.sepikmees kirjutas:Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaedaRaul90 kirjutas:Suhteliselt on nende mõõdud sama suured. Aiinuke asi on mis on erinev on see, et karteriosa on madalam ja mahukam.Aga parklas suvalise rolleri gondlite vahele just piiluma ei lähe
Ja praegu pole eriti ilma ka selleks ürituseks
Justnimelt, ennem uuri ja puuri rollerimootor endale pealuusisse, siis alles hakka ehitama.
Selle kohta ka vanasõna. 9korda mõõda, 1 kord lõika!!!!
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Ja miks see siis nii vale on? Võibolla sõnastus ei meeldinud?zten00 kirjutas:Raul90 kirjutas:Tegelt see ülekanne ei olegi nagu eriti keeruline, paned lihtsalt tagaratta asemele mingi hammasratta ja sealt ketiga juba tagaratta võllili, kuid see ei pruugi nii lihtsaks osutuda. Muidu kardi ma suudan et rollerimootor suudab vägagi hästi jooksma panna..
Parandan siis ennast.
Kinnitad korralikult rolleri mootori kardi raami külge. Tagaratas kinnitub nagu reduktori võlli külge. Tuleks leida sobiv hammasratas või mingi muu kinnitus sinna nuutidele kuhu saaks hõlpsasti kinnitada hammakat. Siis sellest hammakast ketiga kuni tagateljele (vehe ei pruugi üldse suur olla)
Kui nüüd uuesti loed ja ikka midagi arvad valet olevat siis äkki täpsustaksid.
Ma vist saan aru mis sulle naljakas tundus, et nagu mootoriratastel oleks see nagu mõttetu jah lisahammakas kettirattale panna. Rolleritel kinnitubgi tagaratas otse mootori külge (reduktori külge täpsemalt)
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Vaatasin siin oli ennem juttu druzba mootor kardile
endal oli druzba mootor kardil peal
oli nii et minek oli üsnagi s**t, aga kui minema sai siis hakkas asi hoogu koguma ja kuskil 70 jooksis välja
autoga sõideti taga arvan et oleks veelgi läinud aga ei julgenud vajutada rohkem sest hirm hakkas
See kett mis seal hammakate peal oli see poleks vist vastu pidanud...selline reaktiivi hääl hakkas kõrvu kostuma
Aga jah ülepäeviti pidi druzba mootorit remontima
endal oli druzba mootor kardil peal

oli nii et minek oli üsnagi s**t, aga kui minema sai siis hakkas asi hoogu koguma ja kuskil 70 jooksis välja


See kett mis seal hammakate peal oli see poleks vist vastu pidanud...selline reaktiivi hääl hakkas kõrvu kostuma


Aga jah ülepäeviti pidi druzba mootorit remontima

-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Silmaga saada fotolt kaeda näiteks kahe 4taktilise mootori vahel. 50cc ja 125cc. 125cc peaks kaaluma 29,5kg. Minu mäletamist mõõda ei erinenud 50cc kaal sellest märkimisväärselt. Mõõdud samuti ei tohiks kardinaalselt erinevad olla. Ülekande osas tõepoolest pannakse hammasratas mootorisepikmees kirjutas:Aga see mahukuse osa väga silma ei paista?? Tahaks kusagil oma silmaga neid mootoreid kaedaAga parklas suvalise rolleri gondlite vahele just piiluma ei lähe
Ja praegu pole eriti ilma ka selleks ürituseks
veovõlli otsa ja siis kantakse üle ketiga kardi või misiganes liikuri veovõllile.
Piltidel olevaid mootoreid kasutatakse paljudel hiinas toodetud ATV-el ja lumesaanidel.Ülekanne just nii lahendatud. Kardiga võib natuke probleeme tekitada nende mootorite pikkus. Näed seda isegi. Kui tavamootor ´istub´praktiliselt juhi kõrval või isegi veidike tagapool, siis selle mootori puhul kipuks asi vist juhist ettepoole minema. Kui muidugi kardi raami pikemaks ei keevita. Siis poleks vast lugu eriti.
http://btmotor.en.ec21.com/GC00742580/Engine_.html
Väike pilt ka ülekandest ATV-l
http://www.terminatorscooter.com/upload ... 7034_2.jpg
Miks selline 50cc ja 7hobuseline mootor ei kõlbaks. Tootja on ka asine. Hind mootoril 6000kr.
http://www.hot.ee/motopood/kaup/mootor_sachs50.htm
Kart missugune

http://www.aaroncake.net/projects/sm2k.htm või
http://www.nickhaddock.co.uk/turbine_st ... %20(6).JPG
Olen ka sellel teemal mõelnud palju. Põhimõtteliselt on ju olemas selline asi, nagu neljarattaline mopeed, millega peaks saama ka liikluses sõita. Minu idee oli panna peale 50-ne Jawa mootor, see 2-käigulise automaatkastiga. Sel on sobivalt kettülekanne, see on ise suht vaikne, arvan et poleks mingi probleem sellega näiteks Raekoja platsis cruisida 

See Sachsi mootor, mis eelpool holma poolt mainiti oleks vägagi sobilik sinna. Võin seda öelda, et sachsi kvaliteedis pole üldse mõtet kaheldagi. Mootor on väga kvaliteetne ja võimas. Olen kuulnud lugu, kuidas üks vanamees olevat selle mootoriga juba 5 aastat sõitnud ja kuskil tallinas olevat autodest mõõda vuhisenud 90km/h ja vanamees ütles et ta läks 5´nda käiguga "poole gaasiga". Muuseas masin oli tal pandud minimopeedi raamile. Niiet masinal võimu kui palju. Neid mootoreid toodet 80tate lõpus krossi jaoks. Nüüd need eksemplarid mis alles müüaksegi maha.
Ühesõnaga ma arvan, et kui sa ei ole veel rollerimootorit kinnisideeks võtnud siis ma soovitaks seda sachs mootorit sulle.
Muuseas endal ka vana Sachs mopeed, väntvõlli laagrid ja simmerlingid vajaksid vahetust, aga pole aega olnud veel selle jaoks.
Kas keegi äkki teab kus pärnus oleks pakkuda laagreid ja simmerlinge?
Ühesõnaga ma arvan, et kui sa ei ole veel rollerimootorit kinnisideeks võtnud siis ma soovitaks seda sachs mootorit sulle.
Muuseas endal ka vana Sachs mopeed, väntvõlli laagrid ja simmerlingid vajaksid vahetust, aga pole aega olnud veel selle jaoks.
Kas keegi äkki teab kus pärnus oleks pakkuda laagreid ja simmerlinge?
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.