Ülevaatus(tean, et on teemasid olemas, aga ärge lukku pange)
Moderaator: Moded
ülevaatus
Tere ma kuulsin tuttava käest kes hilja aegu arkis käis ,et 1. JUUNI võetakse seadus vastu..nii et jh
speedfight2 100cc// aprilia rs 125// kawasaki ninja zx 6-r (636)
Ma eriti ei karda seda seadust kuna rolleri dokumendid olemas ja roller stock siis ma kül midagi erilist ei nää Neil kell tuunitud ja doke pole neil läheb nati jamaks arvele võtmisega 

Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
CE (peaks ikka sedapidi olema) sertifikaat tähendab seda et, antud toode vastab ohutusnõuetele...holma kirjutas:Peale oma tuunimise ja ostudokumentide kartuse pärast võib veel ühe asjaga probleeme tulla. See on tüübikinnitus(EC sertifikaat). Vast nii mõnigi siinmail ringi vurav roller seda ei oma. Mingi aeg ei olnud seda isegi Zid-l(praeguse seisu kohta andmed mul puuduvad)
[quote="klemm"]Loogiline oleks et saaks läbi, sest paljudel (keda mina tean) puuduvad load
klemm mis load siia puutuvad
äki dok tahtsid üelda 
klemm mis load siia puutuvad


Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
Ma arvan, et klemm tahtis seda öelda, et sõitjatel load puuduvad.Rollerboy kirjutas:klemm kirjutas:Loogiline oleks et saaks läbi, sest paljudel (keda mina tean) puuduvad load
klemm mis load siia puutuvadäki dok tahtsid üelda
klemm kirjutas:Loogiline oleks et saaks läbi, sest paljudel (keda mina tean) puuduvad load, kuid roller on ausalt ostetud.
Aga kas siis keegi selle kohta oskab mida öelda et kui roller on 70ccm-kas tehtud, siis peaks olema selleks ehitusluba. Ilma selleta ei lasta ju arvele võtta. Et kuidas siis selle ehitus loa saamisega on? läheb väga raskeks?
Endal plaan 70 teha roller ja nüüd juba kaalun seda asja päris tõsiselt et oleks ikka lihtsam vist 50 sport peale panna.(silinder vajab kindlalt vahetust, sest vana juba väga palju läbi sõitnud ja omadega üsna läbi)
Endal plaan 70 teha roller ja nüüd juba kaalun seda asja päris tõsiselt et oleks ikka lihtsam vist 50 sport peale panna.(silinder vajab kindlalt vahetust, sest vana juba väga palju läbi sõitnud ja omadega üsna läbi)
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks 

-
- Postitusi: 164
- Liitunud: 03 Jaan 2006, 12:45
- Asukoht: Tartu
http://www.ark.ee/atp/?id=300
Milliseid dokumente nõutakse tehnoülevaatusel?
- sõiduki registreerimistunnistust;
- kehtivat liikluskindlustuse poliisi;
- juhitunnistust;
- volikirja, kui sõiduki esitaja ei ole omanik või registreerimistunnistusele märgitud kasutaja;
- eelmise ülevaatuse kontrollkaarti (ainult korduval ülevaatusel);
- Tehnilise Järelvalve Inspektsiooni või selle volitatud esindaja õiendit (ainult autokraana puhul);
- teel liikuva sõiduki tehnoseisundi kontrollimise akt (ainult erakorralisel ülevaatusel;
- esmakordselt rahvusvahelises liikluses kasutusele võetaval enne 1991.a valmistatud bussi ülevaatusel valmistajatehase või selle volitatud esindaja sertifikaati või nende poolt väljastatud kirjaliku tõendit selle kohta, et mootori heitgaaside kahjulike ainete sisaldus ja bussi müra vastab erinõuetele;
- ADR sõiduki ülevaatusel Tehnilise Järelvalve Inspektsiooni või selle volitatud esindaja kasutusluba (ainult ohtliku veoste paak- ja paakkonteinerveokite puhul);
- S-auto ja haagise ülevaatusel valmistaja poolt väljastatud vormikohast tõendit selle kohta, et auto ja haagis ehitus vastab erinõuetele.
Kas juhitunnistuse all mõeldakse juhilube?
Juhul kui see nii on siis ei saa ka need läbi, kellel load puuduvad.
Milliseid dokumente nõutakse tehnoülevaatusel?
- sõiduki registreerimistunnistust;
- kehtivat liikluskindlustuse poliisi;
- juhitunnistust;
- volikirja, kui sõiduki esitaja ei ole omanik või registreerimistunnistusele märgitud kasutaja;
- eelmise ülevaatuse kontrollkaarti (ainult korduval ülevaatusel);
- Tehnilise Järelvalve Inspektsiooni või selle volitatud esindaja õiendit (ainult autokraana puhul);
- teel liikuva sõiduki tehnoseisundi kontrollimise akt (ainult erakorralisel ülevaatusel;
- esmakordselt rahvusvahelises liikluses kasutusele võetaval enne 1991.a valmistatud bussi ülevaatusel valmistajatehase või selle volitatud esindaja sertifikaati või nende poolt väljastatud kirjaliku tõendit selle kohta, et mootori heitgaaside kahjulike ainete sisaldus ja bussi müra vastab erinõuetele;
- ADR sõiduki ülevaatusel Tehnilise Järelvalve Inspektsiooni või selle volitatud esindaja kasutusluba (ainult ohtliku veoste paak- ja paakkonteinerveokite puhul);
- S-auto ja haagise ülevaatusel valmistaja poolt väljastatud vormikohast tõendit selle kohta, et auto ja haagis ehitus vastab erinõuetele.
Kas juhitunnistuse all mõeldakse juhilube?

Kus juures mul rolleril saksa dok on ka valmistaja kiirus 50 km/h täiesti lagi seda ajude piina hakkame saama nii mis kole 

Oman ka uunikumi 1957 a http://www.u-pop.ee/autoline/car/1972/
Mõtlesin siiski Dok.-e!pokemon kirjutas:Rollerboy kirjutas:klemm kirjutas:Loogiline oleks et saaks läbi, sest paljudel (keda mina tean) puuduvad load
klemm mis load siia puutuvadäki dok tahtsid üelda
Ma arvan, et klemm tahtis seda öelda, et sõitjatel load puuduvad.klemm kirjutas:Loogiline oleks et saaks läbi, sest paljudel (keda mina tean) puuduvad load, kuid roller on ausalt ostetud.

Kuidas toimub rolelritel üle vaatus? - Pannakse Dynopinki ja siis hakatakse proovima?

-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
no kuulge, kas pole lihtsam kogu selle ümberehituse ja vassimise kepi asemel load ära teha? pole hirmu, et "äkki keegi saab teada", pole vaja otsida ülevaatuskohti, kus lube ei küsita, saab kiiremini sõita (st ei pea piirama) ja pole muret, kui politsei 60 km/h mõõdab.
ö
ö
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
See, kas on load või mitte, kui vana sõitja on jne ei puutu mittekuidagi sellesse, kas masin on piirajatega, piirajad eemaldatud või lausa mootorit järgi aidatud - kõik peale esimese ehk piirajatega variandi on igaljuhul illegaalsed - tegu on registreerimata mootorsõidukiga.
Kui tehas on need masinad väljastanud 45kmh liikuvate mopeedidena, siis nii ka on - igasugune kiiruse/võimsuse muutmine on ümberehitus millega masin kaotab mopeedistaatuse, mootorrattana seda jälle mittekuidagi arvele ei saa - puudub tüübikinnitus, iseehitatud masinaga tegu ka ei ole, übmerehitust kah vormistada ei saa, kuna tehase andmetel on veermik arvestatud just mopeedimootori võimsuse ja kiiruse jaoks jne jne jne.
Kui tehas on need masinad väljastanud 45kmh liikuvate mopeedidena, siis nii ka on - igasugune kiiruse/võimsuse muutmine on ümberehitus millega masin kaotab mopeedistaatuse, mootorrattana seda jälle mittekuidagi arvele ei saa - puudub tüübikinnitus, iseehitatud masinaga tegu ka ei ole, übmerehitust kah vormistada ei saa, kuna tehase andmetel on veermik arvestatud just mopeedimootori võimsuse ja kiiruse jaoks jne jne jne.
hälvik
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Lisaks veel muidugi selline asi, et ma ei saa teie külajuttude algsel päritolul arvelevõtmisejutust hästi aru - siiamaani, kui ei ole ühtki ametlikku seadust vastu võetud, mis selle täpse arvelevõtmise nõude ja arvelevõtmise korra sätestaks, ei ole mõtet juttudega "aga ma kuulsin et..." vet sogaseks ajada. Ootame ja vaatame, mis juhtub.
Ei taha küll kedagi seduste mittetäitmisele üles kutsuda ja seda propageerida, aga ka siis, kui selline seadus kunagi tuleb, kavatsen mina seda lihtsalt ignoreerida, kui nad mulle just ei kavatses seda nubbrit ilusti tasuta enamvähem koju kätte tuua vaid kasvõi mingeid omandamist tõendavaid pabereid tahtma hakkavad - kui selliseid asju ei olnud siiani mopeediklassi masina omamisel ja kasutamisel vaja, siis järelikult ei pea neid ka inimesel olemas olema. Järelikult ei saa neid ka nüüd nõuda ja ühegi seadusega ei saa kõiki masinaid, mis siiani juba olemas ja kasutuses on, äkki illegaalseteks kuulutada, ja teada anda, et edaspidi tohib kasutada ainult peale seda kuupäeva poest ostetud ja sealt dokumendid kaasa saanud mopeede/rollereid.
Mõtlemaisainena lihtsalt - mõelge, kui sama loogika alusel hakataks registreerima jalgrattaid.
Ei taha küll kedagi seduste mittetäitmisele üles kutsuda ja seda propageerida, aga ka siis, kui selline seadus kunagi tuleb, kavatsen mina seda lihtsalt ignoreerida, kui nad mulle just ei kavatses seda nubbrit ilusti tasuta enamvähem koju kätte tuua vaid kasvõi mingeid omandamist tõendavaid pabereid tahtma hakkavad - kui selliseid asju ei olnud siiani mopeediklassi masina omamisel ja kasutamisel vaja, siis järelikult ei pea neid ka inimesel olemas olema. Järelikult ei saa neid ka nüüd nõuda ja ühegi seadusega ei saa kõiki masinaid, mis siiani juba olemas ja kasutuses on, äkki illegaalseteks kuulutada, ja teada anda, et edaspidi tohib kasutada ainult peale seda kuupäeva poest ostetud ja sealt dokumendid kaasa saanud mopeede/rollereid.
Mõtlemaisainena lihtsalt - mõelge, kui sama loogika alusel hakataks registreerima jalgrattaid.
hälvik
See ongi kõige tõenäolisem tegelikult!Kui eestis on tuhandeid rollereid ja olenemata sellest kas neil on dokumendid või mitte neid kontrollima hakatakse oleks see mõtetu ajaraiskamine.Ja kui ongi nii et annad dokumendid ette ja kõik OK siis ma usun,et paljud teevad endale ise mingi itaalia kirjaga dokumendid 50ccm kohta.xzburnoutzx kirjutas:Täpselt, see on isegi väga kahtlane, võid sama hästi, endal 1-he summutikinnituspoldi lahti keerata ja õhku lööb vahelt läbi. Suht kindel mats, et kui 50ccm dokumendid neile ette näitad siis ei ole mingit mõõtmist. Kui muidugi dok. pole siis vaadatakse asi üle(kuidagi).
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
nokrt!sinisalo kirjutas:Loomulikult ju, siis sa võid enda 70ccm rolleri arvele võtta.Roby kirjutas:küsimus et kui sa oled 16 aastane ja sul on 125-ese load et kas siis võib olla roller sul 70-nene,sport sumpa jne..
Õppige lugema ja ka loetust aru saama!
See, kas sul on load, mõjutab ainult seda, kas sa tohid mingi masinakategooriaga sõita või mitte. See ei aita kuidagi kaasa sellele, et sa selle rolleri kuidagi arvele saaksid, kui see ei ole just sellise kubatuuriga tehasest tulnud ja tal ei ole eestis aksepteeritavat tüübikinnitust.
Palun lõpetage ükskord see hämamine teemal, et kui on load siis võib kiiremini sõita ja et vaid tuleb roller lihtsalt arvele võtta jne jne jne.
hälvik