Hüva nõu kuluks ära !
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Hüva nõu kuluks ära !
Tere!
Olen alles rohline, nii siin foorumis kui ka tsikli seljas. Siiamaani olen oma sõiduhaigust saanud rahuldada vene ratastega, algul IZ Jupiteri, hiljem K 750 ga (tõsi küll, viimasest sõidust on oma mitu aega möödas juba). Oleks aeg midagi toekamat soetada, äkki teate soovitada, millist tsiklit osta. Mõtlen millegi uue peale, 120 - 130 tuh EEK. Asi seda täbaram, et ei suuda ise kuidagi otsutada, kas chopper või enduro! Olen netis sebides ja mööda poode kolades teinud mingi valiku, äkki auväärt tsiklirahvas lisaks kommentaate, soovitusi, näpunäiteid!
Kawasaki VN 800CLASSIC
Kawasaki KLE500
Suzuki Touring GSF600S Bandit
Yamaha XVS1100 Drag Star
Yamaha BT1100 Bulldog
BMW F650 GS
Ette tänulik
Olen alles rohline, nii siin foorumis kui ka tsikli seljas. Siiamaani olen oma sõiduhaigust saanud rahuldada vene ratastega, algul IZ Jupiteri, hiljem K 750 ga (tõsi küll, viimasest sõidust on oma mitu aega möödas juba). Oleks aeg midagi toekamat soetada, äkki teate soovitada, millist tsiklit osta. Mõtlen millegi uue peale, 120 - 130 tuh EEK. Asi seda täbaram, et ei suuda ise kuidagi otsutada, kas chopper või enduro! Olen netis sebides ja mööda poode kolades teinud mingi valiku, äkki auväärt tsiklirahvas lisaks kommentaate, soovitusi, näpunäiteid!
Kawasaki VN 800CLASSIC
Kawasaki KLE500
Suzuki Touring GSF600S Bandit
Yamaha XVS1100 Drag Star
Yamaha BT1100 Bulldog
BMW F650 GS
Ette tänulik
Harva kodus
hää nõu!
kle 500 vääga hyva ratas.samas kuis siis nii et valik on nii erinevate rattatyypide vahel?nac imelik.
Uhhh sul rattad seinast seina
Püüan anda mingisuguse enda poolse nägemuse asjast.
Kawasaki VN 800CLASSIC - Ilus ratas, särab, kaalult suht kerge ja linnas kindlasti mõnus. Kogemus VN750, mis kannatas hirmaslt pööret. 170 km/ h Pärnu -Tartu otsal bikedega koos ei olnud probleemiks. Väikeseid lisa-/iluvidinaid juurde pannes saab vägagi ilusa ratta, kuid ise eriti ei ostaks. Kardan, et maanteel jääb "lahjaks"
Kawasaki KLE500 - Kahjuks selle ratta kohta arvamused puuduvad, vast keegi enduromees. Kuid maanteesõidu mugavust eriti sellistel ratastel ei ole.
Suzuki Touring GSF600S Bandit - Hea ratas, vastupidav, kiire, mugav sõiduasend. Ühesõnaga klassik. Linnas hea, maanteel mugav ja piisavalt kiire. Sobilik ka matkamiseks. Ka suuremad kiirused ei ole probleemiks.
Yamaha XVS1100 Drag Star- Kena läikiv tsikkel. Korraliku väändega aparaat. Saab väga ilusa ja sädeleva ratta teha. Maanteel piisavalt mugav, ohutud möödasõidud (puudu ei tule kiirendusest). Toodud nimekirjast soovitaks selle ratta osta.
Kuid proovi erinevaid rattaid ja otsusta milline sobib kõige rohkem. Pead teadma, kas tahad kruusal hullata või kroomi sädeledes ringi kulgeda.
Edu!! Ural

Püüan anda mingisuguse enda poolse nägemuse asjast.

Kawasaki VN 800CLASSIC - Ilus ratas, särab, kaalult suht kerge ja linnas kindlasti mõnus. Kogemus VN750, mis kannatas hirmaslt pööret. 170 km/ h Pärnu -Tartu otsal bikedega koos ei olnud probleemiks. Väikeseid lisa-/iluvidinaid juurde pannes saab vägagi ilusa ratta, kuid ise eriti ei ostaks. Kardan, et maanteel jääb "lahjaks"
Kawasaki KLE500 - Kahjuks selle ratta kohta arvamused puuduvad, vast keegi enduromees. Kuid maanteesõidu mugavust eriti sellistel ratastel ei ole.
Suzuki Touring GSF600S Bandit - Hea ratas, vastupidav, kiire, mugav sõiduasend. Ühesõnaga klassik. Linnas hea, maanteel mugav ja piisavalt kiire. Sobilik ka matkamiseks. Ka suuremad kiirused ei ole probleemiks.
Yamaha XVS1100 Drag Star- Kena läikiv tsikkel. Korraliku väändega aparaat. Saab väga ilusa ja sädeleva ratta teha. Maanteel piisavalt mugav, ohutud möödasõidud (puudu ei tule kiirendusest). Toodud nimekirjast soovitaks selle ratta osta.
Kuid proovi erinevaid rattaid ja otsusta milline sobib kõige rohkem. Pead teadma, kas tahad kruusal hullata või kroomi sädeledes ringi kulgeda.
Edu!! Ural
Mina isiklikult valiks juba bike ja chopperi vahel aint.
Enduro on ikka extreemse värgi jaux ja ega sellega reisida küll mugav pole!
bike - kiire, mugav.. saab ka igalpool sõita! Sai oma 125-ga ka tsiklirallil käidud ja vahel ka metsas puudevahel põristatud.. pld äda midagi!
chopper - kulgur
tee mis sa tahad aga enamus choppereid lihtsalt kulgevad...
tuuleklaas ees siis võib päris mugav olla ja eriti mugav kaassõitjale! chopperiga eriti metsavahele ei roni ja välimus on juba stiili küsimus.
soovitaks siis touring biket! natu kõrgem kui tavalised.. ja rohkem persepaigutamis pinda
Enduro on ikka extreemse värgi jaux ja ega sellega reisida küll mugav pole!
bike - kiire, mugav.. saab ka igalpool sõita! Sai oma 125-ga ka tsiklirallil käidud ja vahel ka metsas puudevahel põristatud.. pld äda midagi!
chopper - kulgur


soovitaks siis touring biket! natu kõrgem kui tavalised.. ja rohkem persepaigutamis pinda

-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Tre,
Ei taha küll norima hakata. Aga comeon, mis krdi chopperist te siin räägite. Need ülalmainitud "chopperid" on custom-id, mitte chopperid. Chopper tähendab ikka midagi muud. Ärge ajage selliseid asju segi kogu aeg.
Aga kui nüüd asjast ka rääkida siis..valik on sul õige imelik..heas mõttes siis
Sest custom ratas ja enduro on no ikka nii täiesti nööri erinevad otsad. Heal juhul tahaks sa kindlasti mõlemat. Aga nagu me teame saame tihti aint 1 endale lubada
(mõnikord ei pea ka see paika
)
Aga kui meeldib rohkem maanteesõit ja särav-kiiskav iludus ja oled meelitatud sellest et naisi nagu muda sulle ligi jookseb - võta custom/cruiser ratas. Kui tunned, et on pidev soov sõita maastikul ja ratas mis tõmbab samamoodi naisi ligi nagu custom/cruiser
- võta enduro ratas.
Equ
Ei taha küll norima hakata. Aga comeon, mis krdi chopperist te siin räägite. Need ülalmainitud "chopperid" on custom-id, mitte chopperid. Chopper tähendab ikka midagi muud. Ärge ajage selliseid asju segi kogu aeg.
Aga kui nüüd asjast ka rääkida siis..valik on sul õige imelik..heas mõttes siis



Aga kui meeldib rohkem maanteesõit ja särav-kiiskav iludus ja oled meelitatud sellest et naisi nagu muda sulle ligi jookseb - võta custom/cruiser ratas. Kui tunned, et on pidev soov sõita maastikul ja ratas mis tõmbab samamoodi naisi ligi nagu custom/cruiser

Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Suured tänud vastuste eest siiamaani!
Kuna ma eriline metsas müttaja ei ole (vist
), sooviks enamalt jaolt mööda teid kulgeda vahest pikemaid otsi ka sõita ning mingil määral ka linnas, siis hakkab enduro vastu huvi juba kergelt kustuma. Seda enam, et ural mainis et nad ei ole eriti mugavad maanteel. Kuna suured kiirused ja adrenaliinivärinad ei ole ka eesmärk omaette, siis bike pole ka vist minu jaoks.
Kuidas custom ratas kruusal käitub, kas ta on ainult asfaldi jagu? Aga pilt hakkab pisut selginema!
Tegelikult on üks küsimus veel, aga selle peaks vist eraldi teemana üls panema "Mida naised (abikaasad) asjast arvavad ja kuidas neile selgeks teha, et tsikkel on parem kui auto"
Kuna ma eriline metsas müttaja ei ole (vist

Kuidas custom ratas kruusal käitub, kas ta on ainult asfaldi jagu? Aga pilt hakkab pisut selginema!

Tegelikult on üks küsimus veel, aga selle peaks vist eraldi teemana üls panema "Mida naised (abikaasad) asjast arvavad ja kuidas neile selgeks teha, et tsikkel on parem kui auto"
Harva kodus
No cutomiga(cruiseriga, jne) tasub kruusal ettevaatlik olla! Ma üle 40 eriti ei soovita lahtise kruusa peal sõita.Kipub alt ära ujuma.Vägagi mõistusega peab asja võtma:)Ma olen ise paar korda pidanud kurve sirgeks laskma, sest parem veits suvist heina ja rahulik pidurdus kui kogu kolaga külili käia.Sellised juhtumid muidugi distsiplineerivad.Kusagilt kuulisin millaski, et miskid naised olevat eelmine suvi suure õhinaga kruusa peal ikke külili käinud.Aga annab rahulikult sõites vabalt kõiki kruusateid läbida muretult.Ja customiga olen väga eduliselt ka metsa all sõitnud.Ja eks muster peab kah rehvidel ikka ok olema.Kui uue ratta omanik siis see aspekt muidugi langeb ära. Ja jumala pärast ära osta ratast selle järgi, et mingeid naisi omale ligi tõmmata! Vähmalat ma loodan, et see mõtteviis väga ei leviks.
Väga hästi käitub.Jack kirjutas:Kuidas custom ratas kruusal käitub, kas ta on ainult asfaldi jagu? Aga pilt hakkab pisut selginema!![]()

Ural@kahe.kahe.chopperi.omanik.com
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Olen ise omanud ühte cruiser tüüpi ratast, millel on küll parem kruusal püsivus kui custom rattal ma arvan. Aga ma arvan ka seda, et customiga kruusal sõita pole probleem..sõidu mõttes. Oma cruiseriga sai ikka 100-110km/h kruusal liigutud ja polnud probleemi..selge see et sõltub see ka muidugi kruusatee olukorras. Oli kohti kus näiteks üle 40-50 km/h tõesti ei andnud liikuda. Aga samas kurikuulus Juss oma endise Magnaga (mis teadupärast nüüd ural-i valduses) olevat legendide( mis ilmselt suht tõesed on) kohaselt sõitnud kruusapeal isegi endurodest mööda nagu seisvatest postidestJack kirjutas:Kuidas custom ratas kruusal käitub, kas ta on ainult asfaldi jagu? Aga pilt hakkab pisut selginema!![]()

Pigem on custom ratta puhul probleemiks see, et kui sa taga kruusal sõidad, siis saavad "läikivad" osad mustaks..ja nii mõneski omanikus võivad need kohutavaid tundeid tekitada. Näiteks HD kruusal, ma kujutan ette, on suht haruldus..parandage mind kui eksin. Ja siis on jama kui ratas ei läigi enam ja on paanika. AGA see sõltub rohkem tsikliomanikust kui rattast.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
Annaksin sellise tagasihoidliku soovituse...
Ise tegin nii, et küsisin sõpradelt tuttavatelt palju erinevaid rattaid proovida, nii tekkis mingi ülevaade erinevatest ratastest. Käisin nii KTM-ga metsas kui R1 ga maanteel ja palju sinna vahepeale.
Asja negatiivne külg oli see, et alati oli pärast niiiiiiii raske istuda oma rattapeale pärast tõeliselt hea rattaga sõitmist.
Mis ma öelda tahan on see, et kui sul vähegi kannatab kevadeni oodata, siis katsu proovida erinevaid rattaid ja otsusta alles siis.
Ise tegin nii, et küsisin sõpradelt tuttavatelt palju erinevaid rattaid proovida, nii tekkis mingi ülevaade erinevatest ratastest. Käisin nii KTM-ga metsas kui R1 ga maanteel ja palju sinna vahepeale.
Asja negatiivne külg oli see, et alati oli pärast niiiiiiii raske istuda oma rattapeale pärast tõeliselt hea rattaga sõitmist.
Mis ma öelda tahan on see, et kui sul vähegi kannatab kevadeni oodata, siis katsu proovida erinevaid rattaid ja otsusta alles siis.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
-
Teema algataja - Postitusi: 381
- Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
- Tsikkel: CBR 1100 XX
- Asukoht: Aruküla
- Tänanud: 1 kord
- Kontakt:
Asi peabki keavadeni ootama, aga sõpradega on selline lugu, et põle neil kellelgi tsikleid. Proovida oleks ju kõige lihtsam ja siis n.ö. katse/eksituse meetodil see õige välja valida. Ei lähe ju kusagil uulitsa peal tsiklimehele ligi ja ei ütle et "kuule ole hea mees anna ratast proovida" - pole provind aga vist saadetaks pikalt
Nii et peab vist ainult jutu põhjal asjasse selgust saama.
Tänud vastuste eest siiani.

Tänud vastuste eest siiani.
Harva kodus
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Jack... tule ma teen su ühe väga hea rattaga tuttavaks
Yamu Dragstar 650. Tee väike proovisõit ja too raha ära
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=769
anna teada...ratas asub tallinnas
motopaks
05202222


http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=769
anna teada...ratas asub tallinnas

motopaks
05202222
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Kõlas haktlaselt reklaamtekstinaMotopaks kirjutas:Jack... tule ma teen su ühe väga hea rattaga tuttavaksYamu Dragstar 650. Tee väike proovisõit ja too raha ära
![]()
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=769
anna teada...ratas asub tallinnas![]()
motopaks
05202222

Saan ka ilmselt samasugust teenust pakkuda

Re: Hüva nõu kuluks ära !
kui rahas erilist kyssat pole. siis võiksid vaadata : Aprilia Capo Nord, Suzuki V-Strom(minu tulevaneJack kirjutas:Mõtlen millegi uue peale, 120 - 130 tuh EEK. Asi seda täbaram, et ei suuda ise kuidagi otsutada, kas chopper või enduro!

Need koik sellised meeldivad hybriidid, CapoNord vast koige endurolikum
Eesti oludes suht kindel laks, saad kruusal ka ja pikemaid otsi kui vaja.
sorry mitte teemakohase kirja eest - aga ma ei suutnud naeru pidada - täiesti, 110% tõsi, nii mõnigi kord on riidu mindud sama asja pärastSoultrain kirjutas:ja siis on päraast häda et tahaks üksi sõitma minna ja naine seisab juba enne sind ratta juures kiiver käes ja närvitseb et no mis sa nüüd uimerdad läheme juba.

-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Hüva nõu kuluks ära !
Lisaks oma tagasihoidliku arvamuse siia teiste tõsiste tegijate hulka:
Kawasaki KLE500 - selline pool enduro, pigem sobib maanteele, kui metsa. On sarnane nendele linnamaasturitele, mida on tegelikult suurendatud läbivusega sõiduautod.
Suzuki Touring GSF600S Bandit - väga paslik maanteele, kuid ise valiks suurema töömahu.
Yamaha BT1100 Bulldog - korralik ratas, kui võimalus soetaks endale sellise
Kawasaki KLE500 - selline pool enduro, pigem sobib maanteele, kui metsa. On sarnane nendele linnamaasturitele, mida on tegelikult suurendatud läbivusega sõiduautod.
Suzuki Touring GSF600S Bandit - väga paslik maanteele, kuid ise valiks suurema töömahu.
Yamaha BT1100 Bulldog - korralik ratas, kui võimalus soetaks endale sellise
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Egas jah, kui ei ole plaan kohe haiglasse sattuda (muidugi ei pruugi sinna jõuda, kui ettevaatlik oled), siis võta asja rahulikumalt - Bandit näiteks.
Minul on 600 kawa ja olen sellega hetkel rahul. Pealegi, kui väiksemast kubatuurist alustad siis on mõne aja pärast kuhugi edasi liikuda.
Või veel parem jaga ostusumma kaheks (sul oli vist uue peale plaan üle saja kulutada) ja osta selle eest kaks päris korralikku kasutatut tsiklit, näiteks üks selline, mis maastikul päris hätta ei jää ja teine, millega pikki maanteid sujuvalt kulgeda.
Minul on 600 kawa ja olen sellega hetkel rahul. Pealegi, kui väiksemast kubatuurist alustad siis on mõne aja pärast kuhugi edasi liikuda.
Või veel parem jaga ostusumma kaheks (sul oli vist uue peale plaan üle saja kulutada) ja osta selle eest kaks päris korralikku kasutatut tsiklit, näiteks üks selline, mis maastikul päris hätta ei jää ja teine, millega pikki maanteid sujuvalt kulgeda.
