Bike numbrimärk
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Bike numbrimärk
Siin tekkis 2 küsimust meestele/naistele, kes nii on toiminud:
1. Kas politseinikega probleeme pole tekkinud numbrimärgi asukoha pärast? (iseenesest on number sealt nähtav, kui ta ära valgustada)
2. Kas tagaratta alt lendavad kivikesed tagatuld ei või ära lõhkuda, kui porilaud eemaldada?
Tänud ette kogemuste jagamise eest!
bike numbrimärk
Kui ümberpaigutus on korralikult tehtud ja sama moodi nähtav nagu originaalis, siis ei saa lihtsalt probleemi olla. Põhiline on võimalikult vertikaali ikkagi number jätta ja kohe kindlasti korralik valgustus.
-
- Postitusi: 568
- Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
- Asukoht: TLN Liiva
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda


Jah, see vidin on ka mulle silma jäänud, aga 70EURi on ikka haiglaselt kallis sellise plekitüki eest IMO.
Kaalun ise variante, kas lasta lõigata alumiiniumplekist välja analoogne numbrialus (kus oleksid küljes ka kõrvad aftermarket-suundade jaoks) või panna number ikkagi tagaratta ette. Esimese variandi kasuks räägib kindlasti see, et numbrimärk kaitseb tagatuld kivide eest ja ülevaatuse-mentidega ei teki kindlasti probleeme. Teine variant jääb aga disaini poolest paremaks. Originaal porilaua-juraka sain eile kätte ilusti ja ratta välimus paranes oluliselt.
Kurat aga et valgustus peab olema E-märgistet, selle peale ma ei tulnudki - tellisin omale numbrimärgi valgustuse, mis on olemuselt valge diood poldipea otsas. Kas ta ka E on, see aga kahtlane.
mr_priit: kust sa sellise tule leidsid.
Ratta ette ma õnneks ei saagi numbrit panna (kiusatus oli küll), kuna ta ei mahu sinna laiust pidi.
Ma usun, et vast ei riielda, kui number valgustatud on aga E tähist pole, sest originaalnumbrituld enam küll sinna panna ei taha, see ikka üsna kole.
OT: aga ei hakanud uut teemat tegema kuna jutt tagaotsast käib.
Kas keegi on pre98 GSXF'ile pannud tagumist porikat? Katridersi foorumist leidsin, et pidi sobima SV650 -99. Kas on ka muid variante, kuna gixxefile seda ei tehta.
alul mõtlesin ise sellise teha, kõll tiba teisel viisil.
katta number pleksiklaasiga ja õhutihedalt sinna külge kinnitada, pleksiklaasile puurida ülesse ja alla augud serva peale ja sinna piisav arv LEDe paigutada otsad katta spets metallprofiilidega ja ongi suht õhuke isevalgustub number olemas ja teostus ei tohiks ka väga kallis olla.
avariiväljapääsu sildid on osad sama tehnoloogiaga valgustatud.
http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/d ... c=SLNVideo
mul karvane tunne, et Eesti seadused ei luba numbrit pleksiklaasiga kattaalambe kirjutas:alul mõtlesin ise sellise teha, kõll tiba teisel viisil.
katta number pleksiklaasiga ja õhutihedalt sinna külge kinnitada, pleksiklaasile puurida ülesse ja alla augud serva peale ja sinna piisav arv LEDe paigutada otsad katta spets metallprofiilidega ja ongi suht õhuke isevalgustub number olemas
Teine mõte oli gixxefi originaaltagatuld modida ja selle alumisse äärde läbipaistva klaasi riba tekitada. Kuna number on otse tule all, siis võiks tagatuli passiivselt ka numbrit valgustada. Esialgu ei oska ette kujutada kui edukalt see tervet numbrit võiks ära valgustada.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Rifle, sellest gixxefist ma rääkisingirifle kirjutas:Mul on '93 aasta gixxefil kah kellegi eelmise omaniku poolt tagumine porikas ära nuditud ja numbrivalgustus nüüd seetõttu puudu. Oli plaan LEDidest ise valgustus nikerdada, kuid laiskus on ikka kohati päris suur ja seega kui keegi leiab kuskilt asjaliku väiksemat sorti numbrivalgustuse tule (olgu siis LEDidest või mitte), siis võiks teada anda.
Teine mõte oli gixxefi originaaltagatuld modida ja selle alumisse äärde läbipaistva klaasi riba tekitada. Kuna number on otse tule all, siis võiks tagatuli passiivselt ka numbrit valgustada. Esialgu ei oska ette kujutada kui edukalt see tervet numbrit võiks ära valgustada.


Ise ostsin 2 valget ledi 30kr/tk, 2 ledi pesa 15kr/tk, 2 takistit 3kr/tk.
Pole vaja teha muud kui tinutada takisti ledi külge ja toitejuhtmed külge ühendada. Tööd umbes pool tundi ja 100kr kulu ja numbrivalgustid on küljes.
Pole veel testida jõudnud, ainuke mure on see, et peaks termokahaneva lahtised klemmid ära isoleerima, et niiskus liiga ei teeks.
Kas ratta alt lendavad kivid tulele ohtlikud on ei tea, kuid märja teekatte korral oli selg märg ja must küll.
NB! Et kellelgi ei tekiks tahtmist ohkima hakata- ei propageeri õiguserikkumisi, vaid vastasin lihtsalt küsimusele enda kogemustest lähtudes.
http://www.pildid.ee/albums/userpics/19 ... %20015.jpg
kui kellegil soovi, võin mõistliku tasu est veel teha.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Tee pimedas kah üks pilt, et kui ilus siis ikkagi on:)alambe kirjutas:ina tegin endale sellise LED valgustusega
http://www.pildid.ee/albums/userpics/19 ... %20015.jpg
kui kellegil soovi, võin mõistliku tasu est veel teha.
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Re: EESTI TSIKLIHOOAJA AVAMINE Pärnus 5 Mai 2012
Fos kirjutas:ma sain ülevaatusest lahti ja trahvi ka. Numbrimärk ei olnud originaal kinnitusega. Nõuetes on kirjas, et peab olema ülevalt vaadates nähtav 15 kraadi ulatuses ja alt vaadates 5 kraadi ulatuses, mul oli alt poolt vaadates vähem kui 5 kraadi - jeee, supper ohtlik viga, see vajas tõesti kordusülevaatust ja trahvi. Aitäh.
Silma torkasid selle kinnitusega, või võeti kiirusega ette
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.