Õli

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Õli

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

Leidsin oma Dragsteril tagaratta juures variaatori juurest õlipaagi. Mis õli sinna läheb?
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Reduktori õli - igas motopoes saadaval. Küsi sealt Reduktori õli(Shelli oma mingi 80-100.-) 10000km tagant oleks vajalik vahetada ja aegajalt taset kontrollida.
Kasutaja avatar

ivar
Postitusi: 520
Liitunud: 05 Juun 2004, 15:43
Tsikkel: GSXR
Asukoht: Paide

Lugemata postitus Postitas ivar »

iga 10000tagant?
nalja teed või?
pigem ikka iga 1000 või 3000 tagant..(endal olen siiamaani iga 3000tagant vahetanud).
55577055

SUZUKI GSX-R 1000 K7

Raul90
Postitusi: 250
Liitunud: 20 Sept 2003, 19:59
Asukoht: Pärnu, Paikuse
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Raul90 »

ivar kirjutas:
iga 10000tagant?
nalja teed või?
pigem ikka iga 1000 või 3000 tagant..(endal olen siiamaani iga 3000tagant vahetanud).
Mina ütleks ikka et sina vist teed nalja, kuna kuhu see õli sealt reduktorist sul kaob, ega seal mingit hullu õli põletamist ega nii ei ole ju. Sama hea kas sa autoga vahetad iga 3000km tagant mingit käigukasti õli -- vaevalt küll. Ma usun et 10 000 ja veel pealegi on paras aeg vahetada seda sealt.

Aga samas mainin seda ka et esimene vahetus tuleks jah umbes 1500 kuni 4000 tagant, kuna siis on kulumine suurem ja eraldub rohkem saasta mis omakorda halvendab määrimis omadusi.
Malaguti Firefox F15, Piaggio Zip
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

Ja miks peak srolleri reduktori õli vahetama iga 1000km tagant?
ja see oleneb ka õlist mida kasutad.

Sinul võibolla teeninduse jah vahetatakse iga 3000 tagant ja teeninduse mehed teenivad.
See ei tähenda et peab nii tihti vahetama.

Ei tea kas minu rolleril, mis on üle 30 tuhande kildi läbi sõitnu, üldse vahetatud on seda õli. Eriti ma seda ei usu selleks et ükski omanik peale minu ei ole sellega erilist midagi teainud va yammu kes puhastas karpat.
Ja siiamaani roller sõidab ja midagi pole juhtunud. Miks peaks siis iga 3000 tagant vahetama?
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Ramos öeldi konkreetselt 10000km ja siis üldjuhul vahetavad teeninduse vennad sul siis õli ära, kui piirajad maha võetakse - ehk kui sa esimest korda teenindusse lähed.

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Mul on kasutusjuhendis et iga 3000km tagant ja kui sõidad kruusateel siis veel tihedamini :lol:
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

hellish kirjutas:
see 3000 käib cpi-de kohta :D et nad ära ei laguneks
Yamaha keskuses öeldi,et esimene kord vaheta 1000kmi täissaamisel ja edasi umbes iga 3000kmi järel. Ega ta paha ei tee,kui sa seda mingi 3000kmi järel vahetad...hoiab puhtamana.
30cccmine Yamaha Aerox

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

endal 8k juba ees peaks vist ära vahetama...huvitav kas peaks mingi pesu ka tegema ja kas välja laskmiseks on mingi auk all w? :roll:
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Täitmine ja väljalaskmine on eraldi.Mul saab täitmis punni käega lahti keerata ja väljalaskmise punn on ka seal reduktori külje peal.
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda :oops: )viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse 8)
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Rollerboy kirjutas:
Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda :oops: )viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse 8)
Helehalliks mõgaks läeb õli reeglina siis, kui on segunenud veega. Sinul soovitaks uurida, et miks ja kuidas võis selline asi juhtuda. Ilma uurimata
võib midagi veel hullemat peale halli ´mõga´juhtuda. Ja sinu uue õli sissevalamisviis on ka kuidagi omapärane. :shock: Roller teisele poole külili...mille järgi sa tead, et norm kogus õli sees on? Minu väheste teadmiste juures peaks ikka õli sisse-ja väljaniristamine normaalasendis käima.
Püstiasendis siis.
Kasutaja avatar

Rollerboy
Postitusi: 283
Liitunud: 12 Nov 2003, 14:57
Tsikkel: Unistus Gixser 1000ne

Lugemata postitus Postitas Rollerboy »

holma kirjutas:
Rollerboy kirjutas:
Ma vahetasin ka alles eelmine suvi (1 korda :oops: )viimane aeg oli,sest sealt tuli nagu hermeetik hele hall möga välja! Ma vahetasin nii nippel lahti roller külili vana jooksis kõik välja teistpidi külili ja uus sisse 8)
Helehalliks mõgaks läeb õli reeglina siis, kui on segunenud veega. Sinul soovitaks uurida, et miks ja kuidas võis selline asi juhtuda. Ilma uurimata
võib midagi veel hullemat peale halli ´mõga´juhtuda. Ja sinu uue õli sissevalamisviis on ka kuidagi omapärane. :shock: Roller teisele poole külili...mille järgi sa tead, et norm kogus õli sees on? Minu väheste teadmiste juures peaks ikka õli sisse-ja väljaniristamine normaalasendis käima.
Püstiasendis siis.
mul muidex 1 nippel oligi aint kust välja lasta (selle pärast panin külili) ja samast kohast kust välja lasin panin uue sisse tõstsin püsti üle liig jooksis välja ja siis nippel peale tagasi
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2462
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ei usu mitte, et väljalaskeauk küljel on. See ikka allääres pesitseb. Iseasi, kas sa selle ära tunned. Tihti on ta täpselt samasuguse välimusega kui kogu küljekaant kinni hoidev poldirida.

Ja tagaülekande õli läheb ikka küllalt kiirelt selliseks helehalliks (isegi hõbedakarva) olluseks. Mõte sellest, et ta puhas on, kui sealt peale mitut tuhandet välja lasta, küll õige olla ei saa. Igaüks võib soovitada erinevaid vahetusvälpu, kes 1000 km, kes 3000, kes 10 000 km. Samas ei maksa see õlikogus suht mitte midagi. 1 liitrine purk õli on 100.- kr ringis ja seda kulub 1 vahetusele ka sõltuvalt rollust umbes 85-150 ml. Töö ise võtab aega u 10-15 minutit. Olen näinud piisavalt kokku jooksutatud tagaülekandeid. Seda peamiselt õlipuudusest tingituna, kuid eks saastase õli kasutamine kulutab kõiki hammakaid ja laagreis seal rohkem. Seega ei ole mingi suur töö ja finantskulu iga 3000km tagant see veerandtund kulutada ja õli seal ära vahetada.

Väike soovitus neile, kellel õliava on horisontaalpinnal. Abiks on 6 krooni maksev suur süstal esimesest apteegist.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Väljalaske punn ongi all ja seda on raske eristada , kuna seal on mitu samasugust polti.

-lammutaja-
Postitusi: 227
Liitunud: 09 Mai 2004, 22:31
Asukoht: Tartu/ Yamaha TZR 125

Lugemata postitus Postitas -lammutaja- »

oskab keeegi öelda kas peugeot speedfight2 on kaks auku et ühest lased välja teisest sisse või ainult üks
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

Üldjuhul on vario allpool(reduktori juures) kruvi, mille lahti keerates jookseb õli välja. Sisse valad sealt, kus on mingi ala. kork reduktori peal.

raiq

Lugemata postitus Postitas raiq »

Speedfight2 kasutusjuhend: www.peugeot-motocycles.fi/Speedfight.pdf
Kahjuks ainult soome keeles.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”