Probleem kiirendusega

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
korps

Probleem kiirendusega

Lugemata postitus Postitas korps »

tegin uue teema kuna ei leidnud kuskilt midagi oma kysimusele vastavat.. mul asi selles et roller kiirendab 0-40 km/h kenasti aga siis on selline uimane kuni 60neni ja siis kui 60 sees siis jälle pöörded tõusevad ja hakkab j2lle paremini edasi minema..äkki keegi oskax aidata et mis viga võib olla? :oops: ettetänades KorpS. :)
Kasutaja avatar

lauri554
Postitusi: 119
Liitunud: 14 Mär 2005, 15:44
Asukoht: Tallinn-Laagri-Gilera Ice
Kontakt:

Re: Probleem kiirendusega

Lugemata postitus Postitas lauri554 »

korps kirjutas:
tegin uue teema kuna ei leidnud kuskilt midagi oma kysimusele vastavat.. mul asi selles et roller kiirendab 0-40 km/h kenasti aga siis on selline uimane kuni 60neni ja siis kui 60 sees siis jälle pöörded tõusevad ja hakkab j2lle paremini edasi minema..äkki keegi oskax aidata et mis viga võib olla? :oops: ettetänades KorpS. :)
karpa`?
Pilt

Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Kas sa said siis 40km/h- lt 60km/h -ni ilma, et pöörded oleks t6usnud? :lol:
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Kiirendus peaks siis muutuma ebaühtlaseks kui variaatori taldrikutele on mingid randid sisse kulunud.See võib olla põhjustatud näiteks ühtlase kiirusega sõitmiseks(piirajad peal).
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Teema algataja
minuoma

Lugemata postitus Postitas minuoma »

Arvan sama mis Antu endal oli arvatavasti sama probleem vahepeal.

Roby
Postitusi: 193
Liitunud: 12 Mär 2005, 20:57
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas Roby »

endal oli umbes sarnane jama algul kui ära läksid koha pealt ära kiirendas pöörded põhja ja siis hakkas pöörded maha minema ja pika maa peal läksid jälle vikselt yles...mul oli variaatori rihm ja taldrik läbi:(
Kasutaja avatar

yamaha1
Postitusi: 154
Liitunud: 15 Juul 2004, 00:15

Lugemata postitus Postitas yamaha1 »

vaata üle variaatoris rullid rihm ja koik mis seal on, ma usun ka et variaatoris midagi järgi andnud.
pole paremat kui yamaha

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

mul tegi nii kui olid liiga kerged rullid....lasi lihtsalt põõrded alguses nii ülesse ja sellega lasi taldrikud kiiresti kooku ja siis ei jõudnud enam minna.....aga kui juba suurem hoog sees siis rebis jälle selja sadulasse...
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

Hyper
Postitusi: 241
Liitunud: 14 Mai 2004, 14:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas Hyper »

MA ei tea mul variaatori plaadi need keskmiste aukude hambad maha läinud ja rikkus mu väntvõlli ära ja kiirendusega juhtus sama :P
Malaguti Firefox F-15 70 ccm ;)
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

SiD kirjutas:
mul tegi nii kui olid liiga kerged rullid....lasi lihtsalt põõrded alguses nii ülesse ja sellega lasi taldrikud kiiresti kooku ja siis ei jõudnud enam minna.....aga kui juba suurem hoog sees siis rebis jälle selja sadulasse...
Vabandan, et natuke OT.

Natukene mõtlemist kah paluks - kui on kerged rullid, siis laseb kõigepealt mootori peaaegu maxpööretesse ja jõusse ja hakkab alles siis ülekandesuhet muutma. Kuna mootor on oma töö kõiga magusamas osas, siis ülekandesuhte muutus elatakse üle valutult.
Raskete rullide puhul vahetub ülekandesuhe juba madalamatel pööretel ja kuna mootor ei ole veel oma jõumaksimumi saavutanud, siis poob hingest kinni ja edasine kiiruse kogumine võtab aega.

Saage ükskord aru, et "rullid" ei ole mingid müstilised asjad, millega saab kõiki masina käitumise anomaaliaid põhjendada vaid alluvad täielikult füüsikaseadustele.
Sinu veakirjeldus vastas rohkem veninud rihmale - variaator jooksis kokku ära, rihma libisemine lõppes ja tekkis peale normaalne vedu ning hoopis see tekkinud koormuse muutus võttis sul masina hingest kinni.
hälvik

Teema algataja
korps

Lugemata postitus Postitas korps »

ei pöörded tõusevad aga väga aeglaselt... aga siis kui 60 sees siis ikka kuuled kuidas hakkab edasi lippama... aga ma ei saa jah aru mix ta nii teeb.. varios piira on kyll peal aga enne kiirendas yhtlaselt ja h2sti.. :oops:

Teema algataja
korps

Lugemata postitus Postitas korps »

ei pöörded tõusevad aga väga aeglaselt... aga siis kui 60 sees siis ikka kuuled kuidas hakkab edasi lippama... aga ma ei saa jah aru mix ta nii teeb.. varios piira on kyll peal aga enne kiirendas yhtlaselt ja h2sti.. :oops:

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Aga millest siis oldmoped rääkis?

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

kle oldmoped proovi ise järele....
mõlemal rolleril on olnud sama jama...kusjuures uue rihmaga....
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”