Probleem kiirendusega
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Probleem kiirendusega
tegin uue teema kuna ei leidnud kuskilt midagi oma kysimusele vastavat.. mul asi selles et roller kiirendab 0-40 km/h kenasti aga siis on selline uimane kuni 60neni ja siis kui 60 sees siis jälle pöörded tõusevad ja hakkab j2lle paremini edasi minema..äkki keegi oskax aidata et mis viga võib olla?
ettetänades KorpS. 


Re: Probleem kiirendusega
karpa`?korps kirjutas:tegin uue teema kuna ei leidnud kuskilt midagi oma kysimusele vastavat.. mul asi selles et roller kiirendab 0-40 km/h kenasti aga siis on selline uimane kuni 60neni ja siis kui 60 sees siis jälle pöörded tõusevad ja hakkab j2lle paremini edasi minema..äkki keegi oskax aidata et mis viga võib olla?ettetänades KorpS.

-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Kiirendus peaks siis muutuma ebaühtlaseks kui variaatori taldrikutele on mingid randid sisse kulunud.See võib olla põhjustatud näiteks ühtlase kiirusega sõitmiseks(piirajad peal).
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Vabandan, et natuke OT.SiD kirjutas:mul tegi nii kui olid liiga kerged rullid....lasi lihtsalt põõrded alguses nii ülesse ja sellega lasi taldrikud kiiresti kooku ja siis ei jõudnud enam minna.....aga kui juba suurem hoog sees siis rebis jälle selja sadulasse...
Natukene mõtlemist kah paluks - kui on kerged rullid, siis laseb kõigepealt mootori peaaegu maxpööretesse ja jõusse ja hakkab alles siis ülekandesuhet muutma. Kuna mootor on oma töö kõiga magusamas osas, siis ülekandesuhte muutus elatakse üle valutult.
Raskete rullide puhul vahetub ülekandesuhe juba madalamatel pööretel ja kuna mootor ei ole veel oma jõumaksimumi saavutanud, siis poob hingest kinni ja edasine kiiruse kogumine võtab aega.
Saage ükskord aru, et "rullid" ei ole mingid müstilised asjad, millega saab kõiki masina käitumise anomaaliaid põhjendada vaid alluvad täielikult füüsikaseadustele.
Sinu veakirjeldus vastas rohkem veninud rihmale - variaator jooksis kokku ära, rihma libisemine lõppes ja tekkis peale normaalne vedu ning hoopis see tekkinud koormuse muutus võttis sul masina hingest kinni.
hälvik
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.