kas Shadow või Intruder
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
kas Shadow või Intruder
Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?
Re: kas Shadow või Intruder
Pljaaaa.... oot.. Milleks selline küsimus? Need on ikka suht erinevad rattad? Üks ikka vanemaaegsem chopper (intruder v750) ja teine uuemaaegsem naistekas (Shadow 600C)???WagaBond7 kirjutas:Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?
Kui sa küsiksid, et kumma ratturi ma valiks, siis kindel eelistus oleks Shadow 600C ratturi...

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: kas Shadow või Intruder
Jälle üks tõeline ameerika mees otse teksasest oma kubatuurihullusest puhumas. Naiste rattad ja meeste rattad - nii loll jutt, et süda läheb pahaks. Räägiks veel siia otsa, et ega Harley Sportster on ka naistekas ja kui ikka Mees mootorratta selga istub, peab tal vähemalt, ma kordan vähemalt, 1000cc olema. Aga tegelt on juba 1000cc ka sissy värk tänapäeval jne. Ühesõnaga - rollerimehe juttKommionu kirjutas:Pljaaaa.... oot.. Milleks selline küsimus? Need on ikka suht erinevad rattad? Üks ikka vanemaaegsem chopper (intruder v750) ja teine uuemaaegsem naistekas (Shadow 600C)???WagaBond7 kirjutas:Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?
Kui sa küsiksid, et kumma ratturi ma valiks, siis kindel eelistus oleks Shadow 600C ratturi...)))

Selline tüüp ju täiesti olemas!Mari Öö kirjutas:a mis rattatüüp see "naistekas" on?


-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
naistekas klassikalises mõttes on jalgratas, kus pulk on alla viidud, et saaks seelikuga sadulasse istuda....
naistekas tsikli maailmas on otseselt sõltuv hinnangu andja väärtushinnangutest. mõni mees võib rahulikult 50 kupsase tsikliga sõita ja keegi ei ütle, et mis sa selle "naistekaga" jamad, teisel jääb pooleteise kilosel ka mehetundest puudu...
naistekas tsikli maailmas on otseselt sõltuv hinnangu andja väärtushinnangutest. mõni mees võib rahulikult 50 kupsase tsikliga sõita ja keegi ei ütle, et mis sa selle "naistekaga" jamad, teisel jääb pooleteise kilosel ka mehetundest puudu...
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: kas Shadow või Intruder
Olles omanud 600 shadowit võin öelda, et kui oled suuremat sorti inimene siis jääb 600cc suht kiiresti lahjaks. Sõita kannatab küll, aga kui mingi grupiga kuskile lähed siis kipud tagaritta langema ja veits maha jääma. Minu kehaga rebis ikka mingi 140 sisseWagaBond7 kirjutas:Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?

Kergemal mehel ei tohiks sellist probleemi tekkida. Mis nüüd aga välimusse puutub siis on 600 shadow kordi ilusam ratas kui ükskõik milline intruuder (va. 1500 ja mõni ümberehitatud chopper milline hetkeks depoosse müüki tuli ja kohe omale uue omaniku leidis).
Lisan veel, et eelmise väite puhul on tegemist minu isikliku arvamusega

Kardaanil on kindlasti omad eelised just hooldusvabaduse suhtes aga kui ketti viitsid korralikult õlitada siis pole sellel ka tegelt vahet.
vot
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kui Sa saja kilo lähedal vend oled, võid kindel olla, et jägmisel sügisel hakkad uut ratast vaatama. Ostsin möödunud suvel 1100 dragstari ja praegu on peas juba hulk mõtteid, kuidas vähe võimu juurde saada.
terv.
Alar11
terv.
Alar11
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
to alar11
sõber tahtis mõned aastad tagasi osta 535 bemmi. istus sisse ja andis talda, paari minuti pärast oli näost valgena tagasi. et hirmus loom see bemm. nädal peale ostu kirus kõiki maapõhja, et lahjaks pidi jääma.....
eks see ole sama ka tsiklitega, aja jooksul harjud ning vaja jälle äkilisemat ja võimsamat ...
sõber tahtis mõned aastad tagasi osta 535 bemmi. istus sisse ja andis talda, paari minuti pärast oli näost valgena tagasi. et hirmus loom see bemm. nädal peale ostu kirus kõiki maapõhja, et lahjaks pidi jääma.....
eks see ole sama ka tsiklitega, aja jooksul harjud ning vaja jälle äkilisemat ja võimsamat ...
Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
aga kui shadow on ilusam, aga kuubikuid vähe, siis sebi kusagilt 700-ne shadow?WagaBond7 kirjutas:Tegemist siis hetkel esimese ratta ostuga, kaal nii 95kg.
Tõepoolest Shadow välimus on liigagi meeltmööda, samas meelitab Intruder oma 750-e ja kardaanülekandega... lähen see näd. vahetus sissetungijat vaatama.
ja see jutt et "nigunii tahad pärast suuremat" ei ole küll nii absoluutne. ma arvan et suurem osa ratturitest ei kasuta kõiki oma kilowatte ära ja see, mis sul passis kirjas on, käib suurusehullustuse, mitte hullu vajaduse rubriiki. mina olen siiamaani oma 37 kilowatiga rahul ja see mõte, et tahaks midagi muud, käib pigem selle kroomiga kruusateedel ukerdades peast läbi, mitte maanteel kihutades või ristmikult kiirendades. (hea küll-hea küll, kui seljakott peal, siis ristmikult lahkumine on küll veidi uimane. üksi on siiski erksust piisavalt)
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 155
- Liitunud: 16 Sept 2004, 15:33
- Tsikkel: Honda Magna VF 1100
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: kas Shadow või Intruder
Mina valiksin Intruderi kuigi ise sõidan Shadow-ga .Honda on muidu ka täitsa aus ratas a Intruuder meeldib rohkemWagaBond7 kirjutas:Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?

Re: kas Shadow või Intruder
Noh tegelt Shadow välimus meeldib sutsu rohkem, aga ise valiks vist ikkagi Intruderi, puhtalt kardaani pärast. Ketiga võrreldes hooldus jm. muret sellega praktiliselt null.WagaBond7 kirjutas:Kui teil oleks valida 1995 Honda Shadow 600C( kett ) ja 1990 Suzuki intruder v750 ( kardaan ) vahel. Siis milline oleks valik ja miks ?
A siin üks muljetamise-testi jutt kuuesajase Honda Shadow kohta.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Osta 1400 intruder kui 95 kilone mees oled - see ratas on igavene. Kestab hästi ja suur on ka. Ainult veits laiem lenks tuleb peale panna ja ongi igati lahe ratas. Väikse kustomiga on see asi, et 95 kilone inimene näeb nende peal eriliselt suur välja, nagu deltaga sõidaks.
[/url]

Bakuhatsu! Bosozoku!
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Vääne kulla Mari, vääne on see mis loeb. Kilovatid on mingi suvaline parameeter mida gaas põhjas mõõdetakseMari Öö kirjutas:ja see jutt et "nigunii tahad pärast suuremat" ei ole küll nii absoluutne. ma arvan et suurem osa ratturitest ei kasuta kõiki oma kilowatte ära ja see, mis sul passis kirjas on, käib suurusehullustuse, mitte hullu vajaduse rubriiki. mina olen siiamaani oma 37 kilowatiga rahul ja see mõte, et tahaks midagi muud, käib pigem selle kroomiga kruusateedel ukerdades peast läbi, mitte maanteel kihutades või ristmikult kiirendades. (hea küll-hea küll, kui seljakott peal, siis ristmikult lahkumine on küll veidi uimane. üksi on siiski erksust piisavalt)

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Vabandust jahh... Pole see nii naistekas midagi.... Pigem hoopis lastekas...Mari Öö kirjutas:a mis rattatüüp see "naistekas" on?
Inimene võrdleb siin ju ikka kahte suht erineva suurusega ratast... Üks (Shadow 600C) nagu "skolnik" ja teine (intruder v750 ) nagu "ereliukas"
Inimesel on kaalu 95 KG ja isiklikult mina talle seda "skolnikut" küll soovitada ei julgeks... Kui ikka "meestekat" osta ei saa/taha, siis võik ju ikka vähemalt "ereliukase" valida....
Tüüpiline näide väikese ratta kompleksis vaevlevast inimesest...Triip kirjutas:Jälle üks tõeline ameerika mees otse teksasest oma kubatuurihullusest puhumas. Naiste rattad ja meeste rattad - nii loll jutt, et süda läheb pahaks..
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Oman ise ka isendit honda 600 shadow ja pidin ka ise tõdema, et ratas tibake kerge (210kg+ tilulilu) ja vähe väänet nagu kris väga õieti mainis. Nitse aga shadowil pole kitsast rehvi taga ega peenikesi torusi. Kui shadowit nimetada naistekaks siis mitte tema eriti laia tagumise kummi pärast mis teeb silmad ette ka 1400-sele intruderile vaid vähene kubatuur. Üldjuhul meil suvi lühike ja sa tsikli seljas ei ela no mis tüki, see paar korda ketti puhastada ja õlitada, teil küljest võtab?
tasa ja targu
OMfg, mis kõvatamine jälle lahti on läinud. Taaskord on MEHED välja hüpanud.
Ma usun, et rattaostja sai nüüd üsna hea ettekujutuse foorumlastest. Sisulistele küsimustele saab siin üsna harva mingi vastuse.
Enamus rahvast pööritab igasugustel teemadel "kuidas coolim sangas välja näha", "kuidas nokka tõsta", "kes kiirendab kõige vingemalt", "kus kokku saada ja kus rhavale näidata saaks kui kõvad mehed ikka ollakse# ja loomulikult peaküsimus, kellel on kõige pikem.
Mingid remonditeemad või nõuküsimused pole üldse popid, jõutakse kohe ikka peaküsimuse juurde, mis tiksub osadel tontidel ööd kui päevad peas.
Kui sul maskuliinsusega muret pole (mees näeb ka võrri seljas mees välja, kui aju kandiline pole), siis ehk saad kuidagi mõlema loomakesega sõita proovida. Kohe on selge pilt, mida eelistaksid. Olulist vahet muidu ei tohiks olla. Kestvuse koha pealt tasub internetist nuhkida, ise ei oska selle koha pealt kaasa kobiseda. Sõidumugavus ka puhtalt maitse asi. Ega see kettki mingi ületamatut hooldust taha. Enamus rattaid ketiga:) Kuigi jah kett või rihm väga mõnusad asjad.Tuhni lääne foorumites, võib asjalikku juttu sealt leida kui viitsimist on.
Ja see pöördemoment nüüd nii päris yks üheses seoses kubatuuriga ka pole, kui nüüd näiteks V mootoreid võrrelda 1 pütastega:)
600 kuupi ja masin liigub pots ja postivahe:)
Ma usun, et rattaostja sai nüüd üsna hea ettekujutuse foorumlastest. Sisulistele küsimustele saab siin üsna harva mingi vastuse.
Enamus rahvast pööritab igasugustel teemadel "kuidas coolim sangas välja näha", "kuidas nokka tõsta", "kes kiirendab kõige vingemalt", "kus kokku saada ja kus rhavale näidata saaks kui kõvad mehed ikka ollakse# ja loomulikult peaküsimus, kellel on kõige pikem.
Mingid remonditeemad või nõuküsimused pole üldse popid, jõutakse kohe ikka peaküsimuse juurde, mis tiksub osadel tontidel ööd kui päevad peas.
Kui sul maskuliinsusega muret pole (mees näeb ka võrri seljas mees välja, kui aju kandiline pole), siis ehk saad kuidagi mõlema loomakesega sõita proovida. Kohe on selge pilt, mida eelistaksid. Olulist vahet muidu ei tohiks olla. Kestvuse koha pealt tasub internetist nuhkida, ise ei oska selle koha pealt kaasa kobiseda. Sõidumugavus ka puhtalt maitse asi. Ega see kettki mingi ületamatut hooldust taha. Enamus rattaid ketiga:) Kuigi jah kett või rihm väga mõnusad asjad.Tuhni lääne foorumites, võib asjalikku juttu sealt leida kui viitsimist on.
Ja see pöördemoment nüüd nii päris yks üheses seoses kubatuuriga ka pole, kui nüüd näiteks V mootoreid võrrelda 1 pütastega:)
600 kuupi ja masin liigub pots ja postivahe:)
Aga ikkagi naistekas ju?U79 kirjutas:Ja see pöördemoment nüüd nii päris yks üheses seoses kubatuuriga ka pole, kui nüüd näiteks V mootoreid võrrelda 1 pütastega:)
600 kuupi ja masin liigub pots ja postivahe:)

See Intruder on ka ju naistekas.
Ja üldse on tsiklid tegelt naistekad. Õige mees sõidab ikka neljal rattal ja biimeri ja tümpsuga!
-
Teema algataja
Ära kiirusta selle asjaga. Kannata veel ja kogu raha juurde ning võta suurem - SEE TASUB ÄRA ! Võta maksimaalse kubatuuriga mis saad. Tõepoolest on kuifunn sõita kui on ca 1600 kuubikut oma 130 Nm. Tsikkel ei kriiska sul all vaid mõmiseb ja sõidad kaua-kaua.
Kui oleks nuga kõril siis valiks sinu valikutest Intruderi ( kardaani ja kubatuur pärast, välimus on minuarust üsna teisejärguline värk), muidu ei kumbagi. Mõlemad tsiklid on ka liiga kerged. Võibolla olen harjunud aga raske seisab hästi teel ja iga pudel vms.huinaa sind teelt välja ei viska.
Soovitan soojalt kannatada ja võta suurem, intruder, vulcan, vtx.
Kui oleks nuga kõril siis valiks sinu valikutest Intruderi ( kardaani ja kubatuur pärast, välimus on minuarust üsna teisejärguline värk), muidu ei kumbagi. Mõlemad tsiklid on ka liiga kerged. Võibolla olen harjunud aga raske seisab hästi teel ja iga pudel vms.huinaa sind teelt välja ei viska.
Soovitan soojalt kannatada ja võta suurem, intruder, vulcan, vtx.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
nu ei tea mida kosta, mul kilosi kuskil 110 ringis ja mu 600ne shadow veab mind igast mäest üles(v.a tuhamäed )
. Ja kui sihuke tagumik peal on nagu mul siis seisab ka teepeal hästi
. Mina isiklikult valisin shadow sellepärast, et sound on super ja näeb hea välja, (kuigi möne pildipelal näen töesti veidi suur tsikkli jaoks välja, kuid keda see kotib?). Peamine oligi, et kui ikka ratast vaatad siis läheb südame alt soojax.
vot




vot

Shadow VT 600C, VTX 1800C
Loomulikult suudab see ratas sind vedada... Aga vaid vedamine see ju ongi... Olen ikka korduvalt nende väiksemate "chopperi moodi nikerdistega" sõitnud ja minugi paksu keret suudavad nad vedada... Olen sõitnud nii 125, 250, 500, 535, 600 chopperi nikerdistega, kuid chopperi tunnet need kohe kuidagi tekitada ei suuda. Nendega saab tõepoolest vaid liikuda...ronrix kirjutas:nu ei tea mida kosta, mul kilosi kuskil 110 ringis ja mu 600ne shadow veab mind igast mäest üles(v.a tuhamäed )![]()
.

Sõida... ja ära MÖLISE!!!
-
- Postitusi: 2004
- Liitunud: 19 Aug 2005, 12:18
- Tsikkel: Midnight Star 1900A
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kris kirjutas:
Customile sobiva, rahuliku ja madalate pööretaga kruiisimise jaoks on vaja väänet ja seda annab suur kubatuur. Punkt.
Aamen!!
Ilmselt on maitsed ja nõuded rattale/sõitmisele erinevad kuid minu arvates nende mõttevahetuste eesmärk ongi pakkuda erinevaid arvamusi/kogemusi. Mul isiklikult polnud enne viimast suve teab mis kogemusi suurematest cruiseritest ja tänan suuresti nimelt foorumite mõttevahetusi oma ratta valikul. Oleks ma toiminud oma esialgse sisetunde kohaselt, et ostan kõige pealt keskmise kubatuuriga ja küll vaatab edasi mis hiljem saab, siis tõenäoliselt oleks juba närvid läbi ja ratas müügis. Kordan siiski veelkord- inimesed ja nende tahtmised on erinevad, jõudu valikul!
terv.
Alar11
Customile sobiva, rahuliku ja madalate pööretaga kruiisimise jaoks on vaja väänet ja seda annab suur kubatuur. Punkt.
Aamen!!

Ilmselt on maitsed ja nõuded rattale/sõitmisele erinevad kuid minu arvates nende mõttevahetuste eesmärk ongi pakkuda erinevaid arvamusi/kogemusi. Mul isiklikult polnud enne viimast suve teab mis kogemusi suurematest cruiseritest ja tänan suuresti nimelt foorumite mõttevahetusi oma ratta valikul. Oleks ma toiminud oma esialgse sisetunde kohaselt, et ostan kõige pealt keskmise kubatuuriga ja küll vaatab edasi mis hiljem saab, siis tõenäoliselt oleks juba närvid läbi ja ratas müügis. Kordan siiski veelkord- inimesed ja nende tahtmised on erinevad, jõudu valikul!
terv.
Alar11
Alar
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
K-125 1951; IŽ-350 1949; IŽ-350 1950; IŽ-56 1957; IŽ-56K 1957; IŽ-56 1958; IŽ-56 1959
Oled üldse suuremaga sõita proovinud, et 600.sega rahul oled ?ronrix kirjutas:nu ei tea mida kosta, mul kilosi kuskil 110 ringis ja mu 600ne shadow veab mind igast mäest üles(v.a tuhamäed )![]()
. Ja kui sihuke tagumik peal on nagu mul siis seisab ka teepeal hästi
![]()
. Mina isiklikult valisin shadow sellepärast, et sound on super ja näeb hea välja, (kuigi möne pildipelal näen töesti veidi suur tsikkli jaoks välja, kuid keda see kotib?). Peamine oligi, et kui ikka ratast vaatad siis läheb südame alt soojax.
vot
Kevadel küsi kelleltki, küll antakse ja näed kuidas maailmavaade pöördub

tegelt olen ka mingi tonnise yamahaga kärutanud , ka lihtsalt proovi pärast kuid ega see pilti mustast valgex teinud. Vahe tuleb ma arvan juba 1600 või 1800 vot siis ma ei kujuta juba ette
kuid sinnani küündimisex peab ka pappi olema. Kuid kas nüüd möned aastad lihtsalt raha koguda ilma söitmisetta - ma ei kujuta ette 



Shadow VT 600C, VTX 1800C
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
See on muidugi võimas argument. Pigem ikkagi kohe selline mida rahakott kannatab ning vaikselt edasi koguda, kui et kohe koguma hakata ja jala käiaronrix kirjutas:kuid sinnani küündimisex peab ka pappi olema. Kuid kas nüüd möned aastad lihtsalt raha koguda ilma söitmisetta - ma ei kujuta ette

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.