Taastamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Taastamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

JÕU!

Kuna tegelen siin vaikseltviisi vana CBX taastamisega (paneks pildid kui saaks otse kopida), siis oleks vaja mõningaid tehnilisi soovitusi.
A) käigukasti vedava võlli siduripoolse otsa nõellaager on kutu ja see on suutnud rikkuda ka võlli enda. Laagri saaks uue(40€) aga võlli on vaja taastada nii u. 0,3 mm jagu. Kas ja kus tegeletakse võllide taastamisega ning palju see maksma läheb? Kasut' võll koos laagriga ebays u. 1-1,5K krooni.
B) starteri kommutaatori lammelid on üsna otsakorral, kas neid on võimalik taastada või jälle e-bay abiks? Seda hinnaga 2600 EEK

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

max666

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas max666 »

Firmasid et tea kes pindamisega tegelevad, aga meil koolis TTK-s on see labor olemas, seal peaks saama minuteada.

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Kui jubinad nii vähe maksavad, siis on mõtekas ikka need asjad tellida, mitte hakata s...st saia tegema. Endal on kogemus geneka rootoriga. Kui need üritamstele ja aretamistele tunnid kokku panna, ja rahaks arvestada, siis oleks võibolla tasunud osta teine ratas juppideks kõrvale.

Hundiralli

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas Raigo »

ants,ütle ,et sul on CBX1000 :bsmile:

Kasutaja avatar

Sebar
Postitusi: 496
Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
Tänatud: 1 kord

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas Sebar »

Raigo kirjutas:

ants,ütle ,et sul on CBX1000 :bsmile:

Ega see ei loe midagi. Ongi selle raha eest võllid pikemad, kui teistel ratastel. Sama raha eest rohkem.

Hundiralli
Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kahjuks ei :oops: 750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html
Seega tuleb see kannuga biker postitusest ära kustutada.

Saadetud kettaga lauatelefonist!

argo_1974
Postitusi: 320
Liitunud: 22 Mai 2005, 01:50
Tänatud: 2 korda

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas argo_1974 »

Kasutaja Huck peaks pindamisega tegelema.
http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/

Teiseks variandiks oleks võll alamõõtu töödelda ja suuremaid nõelu kasutada.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2038
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas bitter »

ants01 kirjutas:

Kahjuks ei :oops: 750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html

Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb :twisted:. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

bitter kirjutas:
ants01 kirjutas:

Kahjuks ei :oops: 750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html

Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb :twisted:. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?

See oli ju ainult galerii avaleht!
Enda eelistus on T-bar ja normaalne esihark, mitte 3 meetrit tsiklist ees. Hardtail' i puhul on siis vedrudega iste soovitatav.
See selleks.
Taastamise osas vist tuleb lihtsam ja odavam kasutada praeguse 3mm nõela asemel 4mm nõela ja võlli ots vastavalt siledalt mõõtu.
Starteri rootori lamellid. Erinevalt genekast töötab starter lühiajalisel, seega edasine kulum ei tohiks nii intensiivne olla. Samas on läbiva särtu võim nats suurem...

Aga eks selle tonnise CBX'i võiks kunagi hiljem käsile võtta, kui praegusest asja saab. Hakkangi ebayst vaatama, mida 1000'le saada on.

Edu

Pärnu on lihtsalt selline tore linn, mille meeriks on selline inime nagu avataris! ise sealt ei ole!

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

SAUL
Postitusi: 99
Liitunud: 02 Apr 2006, 14:56
Tsikkel: KTM, HD
Asukoht: TARTUMAA
Kontakt:

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas SAUL »

bitter kirjutas:
ants01 kirjutas:

Kahjuks ei :oops: 750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html

Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb :twisted:. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?

Apehanger on päris kõva stiilielement , ja päris laialt levinud (üldjuhul usas siiski bobberitel ja sellist masti masinatel). Isiklikult mulle apehangerid küll meeldivad , aga selleks peab vastavat stiili tsikkel ka nende küljes olema....aga puhtalt maitse asi kellele meeldib kellele mitte!
Aga äkki omanik räägiks veel lähemalt vähe rattast , tundub päris lahe asi tulema kui sa miskit sarnast mõtled nagu pildil oli. Mis aasta masin ja hetkeseisust mõni pilt vbolla 8)

Estonian Chopper Forum http://www.estonianchopper.com
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

bitter kirjutas:

Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb :twisted:. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?

misasi? :shock:

Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas scryth »

:D
Ta peab silmas pöörde välisküljele jäävat kätt. Paremale pöörates vasak käsi ja vastupidi.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3133
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

noh mis iganes, aga kui parem käsi lahti lasta, siis tsikliga parklas pikalt ei manööverda..

aga sorri OT eest :wink:

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Igasuguste võllide ja muude asjade taastamisega tegeleb selline koht:
http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/

Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Jõu
Kõigepealt tänud vastajatele!
Kuna "projekt"on alles algstaadiumis, siis midagi ei luba. Praegu on mootor molekulideks lammutatud. Kuigi (lubatud)töökorras mootor on Viru poole teel, mõtlesin, et remondin ka olemasoleva jõuallika. KRT, te ei usu, kui palju ruumi üks laialilammutatud R4 töötoas võtab.
Kõigepealt panen masina uuesti tööle! Peale seda hakkab edasi vaatama, kuidas ja mida.
Kuna teine sõidukorras ratas garaažis olemas siis lõpptulemus võib aastate kaugusele nihkuda.

Edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6796
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 458 korda

Re: Taastamine

Lugemata postitus Postitas yeekim »

JÕU

Sain täna masinale hääle sisse :) Ilma sumpsita, ainult leegitorudega tahtis kõrvakurdiks teha.
Eks nüüd hakkab vaikselt, esialgu ilma relakata, masinat kokku panema.
Küsimus: kust kohast osta/tellida vahtkummist filtreid?
Kunagi hr oilcooled viskas ühe lingi aga ei suuda seda siit netiavarustest üles leida.
Nimelt on originaal filtrikast igavene kolakas, mille montaažiks/demontaaziks tuleb eemaldada tagaratas, samuti on need 2in1 lutid sellised jäigad keberniidid, mis isegi peale fööniga soojendamist keeldusid karpa otsas püsimast :evil:
Paneks koonusfiltrid aga keskmistele so.2ja 3 karpale jääb raam ette.

Samuti tuleb leida mingi väike filter karterituulutuse jaoks.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”