Taastamine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Taastamine
JÕU!
Kuna tegelen siin vaikseltviisi vana CBX taastamisega (paneks pildid kui saaks otse kopida), siis oleks vaja mõningaid tehnilisi soovitusi.
A) käigukasti vedava võlli siduripoolse otsa nõellaager on kutu ja see on suutnud rikkuda ka võlli enda. Laagri saaks uue(40€) aga võlli on vaja taastada nii u. 0,3 mm jagu. Kas ja kus tegeletakse võllide taastamisega ning palju see maksma läheb? Kasut' võll koos laagriga ebays u. 1-1,5K krooni.
B) starteri kommutaatori lammelid on üsna otsakorral, kas neid on võimalik taastada või jälle e-bay abiks? Seda hinnaga 2600 EEK
Edu
Re: Taastamine
Firmasid et tea kes pindamisega tegelevad, aga meil koolis TTK-s on see labor olemas, seal peaks saama minuteada.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Taastamine
Kui jubinad nii vähe maksavad, siis on mõtekas ikka need asjad tellida, mitte hakata s...st saia tegema. Endal on kogemus geneka rootoriga. Kui need üritamstele ja aretamistele tunnid kokku panna, ja rahaks arvestada, siis oleks võibolla tasunud osta teine ratas juppideks kõrvale.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Taastamine
Raigo kirjutas:ants,ütle ,et sul on CBX1000
Ega see ei loe midagi. Ongi selle raha eest võllid pikemad, kui teistel ratastel. Sama raha eest rohkem.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Taastamine
Kahjuks ei 750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html
Seega tuleb see kannuga biker postitusest ära kustutada.
Re: Taastamine
Kasutaja Huck peaks pindamisega tegelema.
http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/
Teiseks variandiks oleks võll alamõõtu töödelda ja suuremaid nõelu kasutada.
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Taastamine
ants01 kirjutas:Kahjuks ei
750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html
Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb . Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Taastamine
bitter kirjutas:ants01 kirjutas:Kahjuks ei
750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html
Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb
. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?
See oli ju ainult galerii avaleht!
Enda eelistus on T-bar ja normaalne esihark, mitte 3 meetrit tsiklist ees. Hardtail' i puhul on siis vedrudega iste soovitatav.
See selleks.
Taastamise osas vist tuleb lihtsam ja odavam kasutada praeguse 3mm nõela asemel 4mm nõela ja võlli ots vastavalt siledalt mõõtu.
Starteri rootori lamellid. Erinevalt genekast töötab starter lühiajalisel, seega edasine kulum ei tohiks nii intensiivne olla. Samas on läbiva särtu võim nats suurem...
Aga eks selle tonnise CBX'i võiks kunagi hiljem käsile võtta, kui praegusest asja saab. Hakkangi ebayst vaatama, mida 1000'le saada on.
Edu
Pärnu on lihtsalt selline tore linn, mille meeriks on selline inime nagu avataris! ise sealt ei ole!
Re: Taastamine
bitter kirjutas:ants01 kirjutas:Kahjuks ei
750 ainult. Kui töökorda saab, tahaks midagi taolist teha- http://www.hondachopper.com/gallery.html
Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb
. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?
Apehanger on päris kõva stiilielement , ja päris laialt levinud (üldjuhul usas siiski bobberitel ja sellist masti masinatel). Isiklikult mulle apehangerid küll meeldivad , aga selleks peab vastavat stiili tsikkel ka nende küljes olema....aga puhtalt maitse asi kellele meeldib kellele mitte!
Aga äkki omanik räägiks veel lähemalt vähe rattast , tundub päris lahe asi tulema kui sa miskit sarnast mõtled nagu pildil oli. Mis aasta masin ja hetkeseisust mõni pilt vbolla
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Taastamine
bitter kirjutas:Vale teema küll aga Ants ole hea mees, räägi, mis mõte on nendel "ApeHanger" lenksudel. Ma ise ei suuda küll muud välja mõelda kui et kaenlaalused tuulduvad paremini => deodorandi kulu väheneb
. Aga kui kaua jaksab keskmine inimene oma käsi niimoodi hoida? Äärelinnast kohvik Moskva ette (Pärnu puhul teater Endlani?) ehk ikka ... aga pikemad otsad? Ja kas parklas manööverdades tuleb välimine käsi lahti lasta?
misasi?
Re: Taastamine
Ta peab silmas pöörde välisküljele jäävat kätt. Paremale pöörates vasak käsi ja vastupidi.
-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Taastamine
noh mis iganes, aga kui parem käsi lahti lasta, siis tsikliga parklas pikalt ei manööverda..
aga sorri OT eest
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Taastamine
Igasuguste võllide ja muude asjade taastamisega tegeleb selline koht:
http://karl.usinmasin.pri.ee/labor/
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Taastamine
Jõu
Kõigepealt tänud vastajatele!
Kuna "projekt"on alles algstaadiumis, siis midagi ei luba. Praegu on mootor molekulideks lammutatud. Kuigi (lubatud)töökorras mootor on Viru poole teel, mõtlesin, et remondin ka olemasoleva jõuallika. KRT, te ei usu, kui palju ruumi üks laialilammutatud R4 töötoas võtab.
Kõigepealt panen masina uuesti tööle! Peale seda hakkab edasi vaatama, kuidas ja mida.
Kuna teine sõidukorras ratas garaažis olemas siis lõpptulemus võib aastate kaugusele nihkuda.
Edu
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 6796
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 699 korda
- Tänatud: 458 korda
Re: Taastamine
JÕU
Sain täna masinale hääle sisse Ilma sumpsita, ainult leegitorudega tahtis kõrvakurdiks teha.
Eks nüüd hakkab vaikselt, esialgu ilma relakata, masinat kokku panema.
Küsimus: kust kohast osta/tellida vahtkummist filtreid?
Kunagi hr oilcooled viskas ühe lingi aga ei suuda seda siit netiavarustest üles leida.
Nimelt on originaal filtrikast igavene kolakas, mille montaažiks/demontaaziks tuleb eemaldada tagaratas, samuti on need 2in1 lutid sellised jäigad keberniidid, mis isegi peale fööniga soojendamist keeldusid karpa otsas püsimast
Paneks koonusfiltrid aga keskmistele so.2ja 3 karpale jääb raam ette.
Samuti tuleb leida mingi väike filter karterituulutuse jaoks.
edu
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.