Gixxer vs ninja vs cbr
Moderaator: Moded
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
mart211 kirjutas:Sebar kirjutas:Kui sa juba selline mees oled, et esimeseks rattaks biket otsid, siis vaata ikka 900-1000- se poole. Kannatab pärast lihtsamalt müüa ja ei hakka järgmisel aastal siin maad kuulama, et soovitage tonnist, jne....
Miks need tonnised nüüd nii head on. Kuuesajasega saab ikka rohkem nalja teha, mugavam igasugu trikke teha ja häält teeb ka rohkem
Tonnine on ainult maanteel +250km/h parem sõita
ja hooldama peab tiba vähem. Kuid siiski, igale ühele oma. Osad sõidavad ju 1300'stega ka ju
Nõustun kah sinuga.
600sest piisab täiesti.
1300sega pole nagu linnas eriti hea sõita.
Ja mis küsimus see üldse on kas gixxer, ninja v cbr...kui oled natukenegi targem kui 5B klass siis tead et see on gixxer.
Mis sõidumugavusest me ninja juures räägime kui see on kaalujaotuselt nii mööda pandud ja yleyldse näeb kole välja(muidugi ega SRAD kah nüüd ei hiilga välimusega). talvel rattad odavam osta juba K1-K3 ratas ja sa ei kahetse!
EDIT: Hea et sa yamaha peale ei mõtle
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
raintuul kirjutas:Nõustun kah sinuga.
600sest piisab täiesti.
1300sega pole nagu linnas eriti hea sõita.Ja mis küsimus see üldse on kas gixxer, ninja v cbr...kui oled natukenegi targem kui 5B klass siis tead et see on gixxer.
Mis sõidumugavusest me ninja juures räägime kui see on kaalujaotuselt nii mööda pandud ja yleyldse näeb kole välja(muidugi ega SRAD kah nüüd ei hiilga välimusega). talvel rattad odavam osta juba K1-K3 ratas ja sa ei kahetse!EDIT: Hea et sa yamaha peale ei mõtle
Linnas on 600'se baigiga sitaks palju teha. Enamusel lõppeb esimene käik üle 100km/h ja õige mineku saamiseks pead koguaeg rämedalt LE rikkuma. Tahad linnas autode vahel siiberdada, siis osta supermoto.
Talvel ostes ei ole võimalik ju proovida, ostad sisuliselt siga kotis, eriti kui tegu on esimese ratta ostuga, kus puuduvad kogemused.
Let the good times roll.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Vidget kirjutas:Linnas on 600'se baigiga sitaks palju teha. Enamusel lõppeb esimene käik üle 100km/h ja õige mineku saamiseks pead koguaeg rämedalt LE rikkuma. Tahad linnas autode vahel siiberdada, siis osta supermoto.
Talvel ostes ei ole võimalik ju proovida, ostad sisuliselt siga kotis, eriti kui tegu on esimese ratta ostuga, kus puuduvad kogemused.
Kui nüüd eestimaa talvedest rääkida, siis viimastel aastatel on reaalne talv ilmastiku mõttes kestnud vaid mõned nädalad aastas ja kui see proovimisperiood ei kesta just mitu päeva ja ei sisalda 500 testikilomeetrit, siis peaks võimalusi lihtsalt ratta proovimiseks jaguma küllaga.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
raintuul kirjutas:mart211 kirjutas:Sebar kirjutas:Kui sa juba selline mees oled, et esimeseks rattaks biket otsid, siis vaata ikka 900-1000- se poole. Kannatab pärast lihtsamalt müüa ja ei hakka järgmisel aastal siin maad kuulama, et soovitage tonnist, jne....
Miks need tonnised nüüd nii head on. Kuuesajasega saab ikka rohkem nalja teha, mugavam igasugu trikke teha ja häält teeb ka rohkem
Tonnine on ainult maanteel +250km/h parem sõita
ja hooldama peab tiba vähem. Kuid siiski, igale ühele oma. Osad sõidavad ju 1300'stega ka ju
Nõustun kah sinuga.
600sest piisab täiesti.
Samas unustasid mainida, et ilma turrrbota 600 sest ei käinud ju jutt
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
turbod !! naljatilgad.
ise ikka otsin ka 600'st, seda juba põhimõtte pärast, KUNAGI kui suureks kasvan vaatan suurema.
Mis selle ninja kaalujaotusel viga ? Esiotsa liiga raske vüi mis ? Selgitage ikka lahti
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Eks iga mees kiidab oma ratsut. Kui ostad, proovi erinevaid rattaid. Osta milline rohkem meeldib ja millel sõiduasend tundub mugavam. Kuni ratas pole ära hooratud ei ole vahet mis 600ne ta on. Juppe on kõigile saada. Ise sõidan zx6-ga ja mulle meeldib. Olen proovind ka teisi rattaid, ja ei saa aru sellest "kaalujaotuse jutust", ja see olematu tõmme(kiirendus) on ka mäda jutt. Kõik nad on head.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
lauryx kirjutas:Eks iga mees kiidab oma ratsut. Kui ostad, proovi erinevaid rattaid. Osta milline rohkem meeldib ja millel sõiduasend tundub mugavam. Kuni ratas pole ära hooratud ei ole vahet mis 600ne ta on. Juppe on kõigile saada. Ise sõidan zx6-ga ja mulle meeldib. Olen proovind ka teisi rattaid, ja ei saa aru sellest "kaalujaotuse jutust", ja see olematu tõmme(kiirendus) on ka mäda jutt. Kõik nad on head.
selleks, et saada aru kaalujaotusest ja tõmbest tulebki proovida gixxerit ja siis kõik teised rattad unustada
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
lauryx kirjutas:Olen proovind ka teisi rattaid, ja ei saa aru sellest "kaalujaotuse jutust", ja see olematu tõmme(kiirendus) on ka mäda jutt. Kõik nad on head.
see kõik on suhteline... eriti see "tõmbe" teema. ma ka aastaid tagasi, enne kui omale päris esimese ratta ostsin, proovisin venna 95a kawa gpx 500 ratast - t***, kus "tõmbas", tulin proovisõidult, käed värisesid, silmad olid ruutus peas ja vesised Selle taustal ma ei väidagi, et esimese ratta puhul zx6r tõmbel miskit viga oleks, ja jätkub sellest samuti mõneks ajaks. Aga kogemuse ja erinevate ratastega ja ajaga tekib mingil määral juba ka persetunne millel minu väide kawa zx6r mootoritöö kohta põhineb. Aga rõhutan jällegi, et kuna teemaalgataja ju ei otsi võistluspilli siis see ei oma mingit tähtsust antud teemas ja oli mõeldud lihtsalt informatiivseks lugemiseks
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
lauryx kirjutas:ja see olematu tõmme(kiirendus) on ka mäda jutt. Kõik nad on head.
Ja kui tõmmet hakkab puudu jääma, siis saab seda alati juurde.
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=188136
Miks nii odav ? või ongi sellised nii odavad ? Nagu ei tohiks.
Ja selline küsimus ka, mitu km on palju läbisõidu näidikul, selles suhtes, et kui autot vaatad siis nagu üle 300 000 autot ei osta ja juba üle 200 000 peab ikka asi väga korras olema. Mis kilometraazist alates ei tasu bike vaadata. Muidugi sõltub see hooldamisest jne aga mingi piir on ikkagi ju ?
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
hind on nii nagu mees küsib. mõnel pappi sitaks ostab uue ja vana jääb lihtsalt jalgu a selle isendi juures on see 22000 läbisõit ikka kohe väga väga väga kaheldav number! peale mootori remonti ehk 22k ette sõidetud vms. a krt esimeseks rattaks ma seda ei soovitaks. sõiduasend on jamps. kannatab maanteed vaid üle 150km/h nii et mugav oleks. manööverdusvõime ja teelpüsivus oleksid head kui vedrustusse uued pulgad panna a pidurid on selle ratta kiiruste jaok ikka väga lahjad. omal ajal oli 900 cebar väga bro ratas oma võimsuse ja kaalu vahekorra poolest. teised ei saand lähedalegi a no sellest on ikka aega möödas
ühesõnaga pole selle rattaga teab mis kerge sõita a edasi käib ilusti kui korras ratas on. esimeseks ei soovita!!! (mul endal sama ratas)
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
ei nõustu kibu jutuga.mul ka selline honda.minu arust küll väga hea ratas.mul küll asendiga probleeme pole.pidurdab ja kiirendab küll vägevalt.ratas peab lihtsalt korras olema.22000km on muidugi väga kahtlane näit.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Thesaarlane kirjutas:http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &id=188136
Miks nii odav ? või ongi sellised nii odavad ? Nagu ei tohiks.
Ja selline küsimus ka, mitu km on palju läbisõidu näidikul, selles suhtes, et kui autot vaatad siis nagu üle 300 000 autot ei osta ja juba üle 200 000 peab ikka asi väga korras olema. Mis kilometraazist alates ei tasu bike vaadata. Muidugi sõltub see hooldamisest jne aga mingi piir on ikkagi ju ?
Hind on selline(minu arust selle ratta väärtus polegi eriti suurem), kuna ei hakka küsima ulme utoopilist hinda ja 2 aastat müüma. Ja ausaltöelda ei hakka selle mõne tuhande krooni eest siin tõmblema ka. Ja ei hakka ka kiitma, et pill on prillikivi. Vana ratas on vana ratas. Kas nii oleks siis parem variant, et paneks tsikli hinnaks 48 k ja kui tuleb ostja, siis on pettunud hinna ja kvaliteedi osas?
Ja miks peab olema alati nii, et kui on on odav hind, siis on midagi kahtlast? Paljudel juhtudel on küll nii jah.
Mis kilometraasi puutub, siis tõesti, praegu on spidokal ees 22 000 km millegagi. Aga mis see spidoka peal olev number annab, eriti veel nii vanal rattal? Ei vahtind mina seda näitu seal kellal, kui omale seda ratast soetasin ja ei hakka seda ka vahtima ega ka pungil silmi uskuma mingeid arve/numbreid sellel.Äkki on spidokas kunagi otsad andnud? Võibolla eelmisel omanikul kuskil Itaalias või kus iganes, on olnud lihtsalt haiglane huvi näitu kerida ? Võibolla on üldse 100 000 km täis sõitnud? ja uus ring peal?
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
oxide kirjutas:minu arust küll väga hea ratas.mul küll asendiga probleeme pole.pidurdab ja kiirendab küll vägevalt.ratas peab lihtsalt korras olema.
Jah, sellise suht vana ratta kohta on täiesti sõidetav ratas. Käivitub igal ajal, astub ka piisavalt edasi minna, ning on jõudu ka madalatel pööretel.Asendiga harjub ka ära. Algul on jah võõras ja väsitav.
Ja sobib ka esimeseks rattas, sest pole ka nii raske pomm, nagu teistel enamustel selle aasta ratastel kombeks. Ja ega seda parema käe alla jäävad kummitorukest a.k.a "rutskat" saab nagu liigutada ka gaas maha suunas, mitte ainult peale.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
oxide kirjutas:ei nõustu kibu jutuga.mul ka selline honda.minu arust küll väga hea ratas.mul küll asendiga probleeme pole.pidurdab ja kiirendab küll vägevalt.ratas peab lihtsalt korras olema.22000km on muidugi väga kahtlane näit.
Mul sõbral ka samasugune. Kui vahetust tegime, siis sain tunda, et ilma rooliamordita pole seda ratast üldse mõtet osta, juhitavus gixxeriga võrreldes oli suht halb(ehk selline "teeb mis tahab" ratas). Minekus ka nii suurt vahet ei täheldanud.
Mina soovitaks midagi sellist http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
mis tähendab teeb mis tahab ratas.mina küll aru ei saa.õppike sõitma.selles hinna klassis hea ratas.ei maksa võrrelda 97a ratast 2000 ja edasi mudelitega.tehnika ju areneb.2007a ratas ju veel parem.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
oxide kirjutas:mis tähendab teeb mis tahab ratas.mina küll aru ei saa.õppike sõitma.selles hinna klassis hea ratas.ei maksa võrrelda 97a ratast 2000 ja edasi mudelitega.tehnika ju areneb.2007a ratas ju veel parem.
Teeb mis tahab all mõtlesin seda, et rattas allub rohkem teele, kui juhile. Gixxer on stabiilsem.
Selles suhtes on sul väga õigus, et tehnika areneb ja aastate vahe loeb palju. Minu idee ei olnudki hondat maha teha, vaid pigem öelda, et paari aasta ja mõnede tuhandete eest saab palju rohkemat.
Mina otsisin kunagi samuti siit foorumist abi ratta soetamisel ja vaatasin ka vanemaid rattaid. Lõpuks soetasin ikka algsest plaanist 4 aastat uuema ratta ja olen vääääga rahul.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
blade on selle hinna ja aasta juures kohe väga hea ratas a algajale ma soovitaks ikkagi pigem mõnda 600 kui 900 cebarit. kui siin keegi soovitas sõitma õppida neil kes blade i puudustest räägivad juhitavuse osas siis sellele sõidu ässale ütleksin et ehk need kes oskavad sõita ja on erinevaid rattaid proovinud saavad ka aru puudustest. ehk sinu viga ongi just see nagu ise väidad et "mina küll aru ei saa". muidugi normaalse kasutuse juures legaalsete kiiruste lähedal polegi mingit muret.
ega sel cebaril mineku kohapealt pole küll miskit laita a no krt kes ütleb et see ratas hästi pidurdab originaal seades see ei tea mis ta räägib mu arvates. ja juhitavuse vigadest saab aru kui sõita sama rattaga näiteks rooliamordiga ja ilma. või siis sõites kurvilisel teel pikalt ja kiirest parema ratta järgi. (palju rohkem peab võimlema ja vaeva nägema kuigi jah ega maha ei pruugi jääda) ega ta esimeseks rattaks kõlbmatu ei ole a 175cm kasvu ja 0 sõidukogemuse juures on kindlalt paremaid variante.
kui sõidukogemust on juba kogunend siis suurema mootoriga rattaga on isegi lihtsam sõita tänu tugevamale veole palju pikemas pööretevahemikus kuid samas sellest et rutskat liig palju sai keeratud saab aru alles siis kui liig hilja ja seepärast arvan ma et 600 ne on algajale parem. lisaks on 600 seljas vaja rohkem tööd teha et kiiremini edasi liikuda ja läbi selle ka arened kiiremini.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
see kui võimas ratas sobib algajale, see on ikka 100% sõitjas kinni mitte rattas.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
See gixxer on sügise kohta ikka väga kirve hinnaga. See sebar on aga hea hinnaga, pärast põtradele hea maha müüa. Neil läheb ju CBRRRRR.... ide peale kõvaks.
Tahad mugavat ratast, võta see: http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid
Selle kohta on isegi GIXXERI mehed öelnud, et tegu on mugava rattaga. Ja liigub ka.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
mind iaoks just oluline ongi käitumine tavaoludes.ma ei kavatse ringrada sõita.selle jaoks on kindlasti paremaid rattaid,selles ma ei kahtleki.inimesed nii erinevad,kellele sobib,kellele mitte.isiklikult pole omanud ühtegi 600 ja ei kavatse ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
See ninja mis Sebar väljapakkus on mul ka silma hakanud, aga ikka 900 ei tahaks esimeseks rattaks. Sisetunne ütleb, et võta ikka 600.
Ja see gixxer, mis mart211 pakkus jääb minu hinnaklassist välja. Kui varustust ei peaks ostma siis mahuks plaanidesse, aga varustus on ka ikka tähtis nii, parem on tsikli pealt kokku hoida, kui varustuse pealt.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
... et äkki on 900 liiga püss?
Lesekstegijad on nii 600 kui 900 ühtemoodi, lihtsalt on nii 600 kasvad kiiresti välja kui sa just rinkamees või imelik ei ole. Lisaks rõhutan veel seda, et 900- sel on parem väärtus X aja möödudes. Suurema rattaga on parem ka rahulikumalt sõita, ei pea igat käiku peeneks ajama.
Kui huvi on,tule ja proovi ninjat, kui arvad, et asi on liiga püss, siis võis sulle selle tasuta 600-ks piirata . Vastupidi on juba keerulisem.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
Sebar kirjutas:... et äkki on 900 liiga püss?
Lesekstegijad on nii 600 kui 900 ühtemoodi, lihtsalt on nii 600 kasvad kiiresti välja kui sa just rinkamees või imelik ei ole.
Mina kuulun vist sinna imelike hulka, kes ei plaani endale tonnist kunagi osta(kuuesajast saab ka piisavalt täiustada/peedistada)
Selle kohapealt olen suga väga nõus, et kasti saad end mõlemaga sõita. Kuid samas usun, et ega kellelgi see laks saamata jää, kuid enamasti tulevad 900'stega need laksud kiiremini. Kindel on see, et asi on lenku taga tölknejas kinni, millal koos rattaga gravitatsiooni nauditakse.
Minu viimane nõuanne teemaalgatajale. Tee endale selgeks mis sa soovid selle rattaga teha ja kui kaua. Siis proovi kõik võimalikud variandid ära ja siis tee koos kellegi asjatundjaga ost ära.
-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: 701Enduro, FS450, FC450, Te250
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 79 korda
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
a muide 900 ninjat julgeks ehk soovitada küll. mul endal oli 2001 a mudel a ega neil peale välimuse väga suurt vahet ole. olenematta ratta 250kg kanti kaalust siiski kõige mugavam ratas millega sõitnud olen ja müstiliselt kergesti juhitav ja jõudu nagu jõge. a mina paigutaks selle ratta pigem sportlikuma sport touringu kui bike klassi.
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
mart211 kirjutas:Sebar kirjutas:... et äkki on 900 liiga püss?
Lesekstegijad on nii 600 kui 900 ühtemoodi, lihtsalt on nii 600 kasvad kiiresti välja kui sa just rinkamees või imelik ei ole.Mina kuulun vist sinna imelike hulka, kes ei plaani endale tonnist kunagi osta(kuuesajast saab ka piisavalt täiustada/peedistada)
Selle kohapealt olen suga väga nõus, et kasti saad end mõlemaga sõita. Kuid samas usun, et ega kellelgi see laks saamata jää, kuid enamasti tulevad 900'stega need laksud kiiremini. Kindel on see, et asi on lenku taga tölknejas kinni, millal koos rattaga gravitatsiooni nauditakse.Minu viimane nõuanne teemaalgatajale. Tee endale selgeks mis sa soovid selle rattaga teha ja kui kaua. Siis proovi kõik võimalikud variandid ära ja siis tee koos kellegi asjatundjaga ost ära.
Proovi esimesena gixxerit siis
Endal kah sama põhimõte et 600ne ja piisab täiesti..ei plaanigi omale(VEEL) tonnist osta.
Hetkel käib 600se gixxeri turbotamise projekt eks siis vaatab kas tahan tonnist v ei taha
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
KIBU kirjutas:olenematta ratta 250kg kanti kaalust
Ega sind ei pea kaasa võtma?
Või vedasid sa telliseid oma rattaga?
Weight incl. oil, gas, etc: 213.0 kg (469.6 pounds) ZX9R ´99
Võta siit veel maha Fuel capacity: 19.00 litres (5.02 gallons) ja muu kola, tuleb ratta massiks ikka tugevalt alla 200 kg
Sul oli vast siis ZZR, mis on matkakolakas. ZX9R on täpselt sama palju R kui CBR või GSXR.
-
- Postitusi: 496
- Liitunud: 19 Juun 2007, 15:45
- Asukoht: Tartu V150M&CB900F&YZ450F
- Tänatud: 1 kord
Re: Gixxer vs ninja vs cbr
raintuul kirjutas:Proovi esimesena gixxerit siis
Endal kah sama põhimõte et 600ne ja piisab täiesti..ei plaanigi omale(VEEL) tonnist osta.
Hetkel käib 600se gixxeri turbotamise projekt eks siis vaatab kas tahan tonnist v ei taha
Kas ei oleks lihtsam kellegi kilost korra proovida?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.