Mis rehvidega sõidate?

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Mis rehvidega sõidate?

Lugemata postitus Postitas CB500 » 07 Sept 2004, 13:50

Ajendatuna ühest teisest teemast.. ootaks siia kommentaare oma ratta rehvide kohta, kuidas pidamisega rahul olete, kui palju läbisõitu saate jne.

Ise saan natuke muljetada Michelin Hi-Sportidest, hoolimata sellest et mujal maailmas nende kohta 99% ainult üheselt mõistetavaid halbu hinnanguid antakse, ütleks ma et NII sitad nad nüüd ka ei ole.. pidamine on, "harju keskmine" :) Läbisõitu sain tagumisest 10030km, siis oli üks vale kujuga klaasikild valel ajal vales kohas. Rehv ise oli ka tegelikult enam-vähem otsas. Kummaline see, et esimene on ka peaaegu samapalju kulunud, kasutan vist esipidurit selleks, milleks ta tehtud on.. 8)
Üldiselt vii palli süsteemis annaks neile kokkuvõttes hindeks 4- :D

btw, rehvi ma ei põleta ja sõidan kahe ratta peal.


it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna » 07 Sept 2004, 14:43

Itaaliaraual oli ostuhetkel all väga korralik jooks Pirellit ( MT 75, kui mälu ei peta). Nüüd olen umbes 7000 km läbi sõitnud ja tagumine kumm on keskelt sile. Esimene kumm on ikka veel heas seisukorras. Libisemise seisukohalt ei oska küll midagi öelda, sest sellist nähtust ei ole asfaldil kohanud. No minu kurvisõidustiil nüüd mingi teab mis agressiivne ei ole kah :) . Kruusateel loomulikult vibab nagu muudki ümara profiiliga rehvid ja mudas on päris palju tegemist, et püsti püsida.

Igatahes üritasin uuesti Pirellit leida, ning osutus üsna kalliks. Seega püüan vist selle hooaja oma tagumise slikiga veel lõpuni venitada ja siis bikeri kaardi abiga hea hinnaga Bridged alla osta. :roll:

Kokkuvõtteks annaksin oma vaatenurgast vaadatuna Pirellile 5+ aga peale hinnauuringut jätaks 4 .

Nõnnaviisi...
Suzuki GSX 750 Inazuma

kert
Postitusi: 54
Liitunud: 15 Juul 2003, 21:27
Asukoht: Harju

Lugemata postitus Postitas kert » 07 Sept 2004, 17:19

Hiljuti veel oli ees mingi aegunud Bridgestone ja taga Dunlop D207. Kuival asfaldil ei olnud rahul kummagiga, kuigi tagumine sai uuena ostetud (kestis 11 k. km) ja ringrajasõitja just ei ole. Vihmaga oli hea, imelike asju hakkas juhtuma alles lõpupoole, kui keskosa sile.
Nüüd on all Pirelli Dragon Supercorsa - soft segu, pooleldi rinka rehv. Kuivalt on võrreldes varasemaga imeline pidamine, vihmaga tuntavalt viletsam. Selle võib muidugi kanda mustrisoonte minimaalse olemasolule, eriti rehvi servadel. Aga rahul olen.
Kuuldavasti head ja teistest oluliselt odavamad peaks olema Continentali tsiklirehvid. Eestis on saadadavus veel keeruline, aga võimalik :!:
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2332
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 15 korda

Lugemata postitus Postitas kris. » 07 Sept 2004, 22:18

Dunlop D404 WSW - klassikaline customi-rehv. Ega ausalt öeldes väga palju valida ei ole - ühed vähesed mulle vajalikku mõõtu rehvid mida siinkandis ka valge servaga pakutakse.
Tagumisega sõitsin ca 22 000 aga sellest viimased 2-3 tuhat oli ikka juba kurjast ... mustrist polnud enam haisugi kuid nöörideni ikka ka ei läinud. Enam nii ei tee, ausõna :wink:
Hiljuti viskasin pilgu peale ka esimesele ja ennäe ... sügise sõidud teeb veel ära aga kevadel ka kohe vahetusse. Ehk siis suhteliselt ühtlaselt kuluvad, tagumine ainult veidi rohkem ...
Läbisõidust veel ka niipalju et veidi üle poole tuleb Euroopa siledatel teedel kus kulumine märgatavalt väiksem kui meie killustikuga pinnatud asfaldil.
Erilise vihmarehviga küll tegemist ei ole aga pole kunagi tundnud et mingist eritiliselt libe oleks, sajus piisavalt sõidetud, nii üksi kui kaksi.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh » 08 Sept 2004, 00:27

Hetkel Bridgestone BT020 nii ees kui taga. Ei oska täpselt kommenteerids, kuid senise läbisõidu juures võib väga rahule jääda. Hea pidamine nii kuival kui märjal asfaldil. Ostuhetkel olid all Pirelli Dragon (vist veel midagi). Esikumm kestis u 18000 km, tagakumm u 7000-8000 km. Võib samuti rahule jääda. Seejärel kasutatud Metzeler - hmm, Pirelli oli parem. Kasutatud kummiga u 5000 km (vahest nats siia-sinna poole km-d). Kuludes vahetatud kasutatud Bridgestoni vastu. Mis matka ootuses (lükatud järgmisesse aastasse) vahetatud uute vastu.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2921
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo » 08 Sept 2004, 00:55

Kasutatud kummid muretsesin omale: esikumm - 250kr Michelin,
tagakumm - 300kr Pirelli Phantom Supersport :lol:
Läbisõit: tont teab seda, palju nendega vuratud on.Mustrit on piisavalt.
Pidamine on hea, eriti Pirelli pidamine märjal asfaltil.

primo
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 895
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes » 08 Sept 2004, 10:10

Ees Mitas C-05, taga Mitas C-02 Läbisõiduks pakun tagmisele miski 1000 - 1500 km. esimene peab kauem :)
Rennes aka Pröksuga Mülka

Vadi
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Apr 2004, 12:50

Lugemata postitus Postitas Vadi » 08 Sept 2004, 11:07

Bridgestone TW152 taga, TW101 ees, Metzeler MCE Karoo kah aegajalt alla satub
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr » 09 Sept 2004, 01:50

Ees Dunlop SportMax D207, taga D205, kuna vana GSXi 3.5" velje peale sobivas mõõdus D207/D208 lihtsalt pole. :(

Ahjaa, sellega seoses - kui kellegil on mõistliku raha eest 98+ GSX-F tagumist velge müüa, siis on lubatud pakkuda. :)
TransAlp '02
Kasutaja avatar

kahro
Postitusi: 111
Liitunud: 14 Mär 2004, 21:26
Tsikkel: XTZ750
Asukoht: Viljandi

Lugemata postitus Postitas kahro » 09 Sept 2004, 14:21

Minu CB400'78 veereb Mitas E08-tel. Kruusal ja kuival asfaldil pole paremat talle vajagi. Märga asfalti kardavad mitased rohkem, kui all olnud mezelerid. Porisemates kohtades on enduromuster ikka peajagu üle. Läbisõidu kohta ei oska miskit ütelda, kuna mitased alles tuhat km all olnud.

Pafka

Lugemata postitus Postitas Pafka » 20 Okt 2004, 22:40

Kasutan Bridgestone rehve. Ees BT-001, taga BT-012. Tagarehv üle 4000 km naljalt ei kesta. Esirehv käib mingi 6000 km. Pidamne on äge ja soojaks jähevad need rehvid ka suht kiiresti. Kuna tsikkel on suht võimas, siis kiiret kulumist ei saa Bridgestone rehvidele küll süüks panna.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz » 24 Okt 2004, 20:26

Ise oskaks natuke rääkida BT020 st.
Kevadel said uued ja värsked alla.
Esimene kestis 14500 km. Selleks hetkeks oli ta juba natuke palju kulunud ehk siis mustrit polnud.
Tagumine rehv kestab minu sõidustiiliga ~8000 km.
Pidamisest kuna BT020 on sport touring rehv, siis erilisi ringrajaomadusi pole sellelt oodata.
Samas Sport Touring rattale sobivad nad nagu rusikas silmaauku.
Peale kulumise mul ühtegi etteheidet neile pole.
Viimased 2000km olen sõitnud HI Spordiga, (sellega, mis CB500 postis klaasikildudega sõbrustas). Pidamine pole päris see, mis BT020 -l
Just vihmas ja märjaga on pidamine kehvem ja niiskel asfaldil ületab mu honda väändemoment rehvi pidavuse ääretult kergelt. Samas üllatav on see, et kruusal tundub HI Sport jällegi stabiilsem
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 678
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes » 12 Dets 2004, 23:34

Oma kogemused Bridgestone BT 45-ga. Minu sõidustiili juures ei saa pidamise üle kurta, vastu on pidanud mõlemad rehvid veidi üle 7000km ja tunne on selline, et peavad teist sama palju veel.
Aga Saksa ajakiri MOTORRAD juuni alguse numbris võrreldi Sport Touring tsiklite rehve. Tootjad ja rehvid olid:
Avon Azaro AV45/46 ST
Bridgestone Battlax BT 020
Continental Road Attack
Dunlop Sportmax D 220 ST
Metzeler Roadtec Z6
Micelin Pilot Road
Pirelli Dragon GTS
Rehvimõõdud 120/70 ZR 17 ja 180/55 ZR 17
Testiratasteks olid Kawasaki ZRX 1200 R ja Suzuki GSX-R 750.
Hinnati:
1. käitumine kurvis
2. käitumine märjal
3. kulumine kurvis
Tulemused: 1 2 3
Avon 7 7 2
Bridgestone 3 6 1
Continental 6 1 6
Dunlop 5 4 7
Metzeler 1 2 5
Michelin 2 2 2
Pirelli 3 5 4
Need numbrid tähistavad siis kohti 1.-7. 1. kõige parem ja 7. kõige kehvem.

Äkki on abiks sõbrale uute jalavarjude soetamisel. Iseasi, kas just selliseid meil varnast võtta on. Tellida peaks vist kõiki saama.


terv!
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle » 17 Dets 2004, 00:35

Ma ei saa hästi aru, kuidas BT020 kohati nii vähe kestab. Olen lugenud tunduvalt suurematest läbisõitudest. Tundub, et vahe meiel ja euroopas rehvide kulumisel on kohati isegi üllatavalt suur. enda kogemused räägivad ka seda keelt.
Kes teeb matkasõite ja hindab kestvust, võin soovitada Bridgestone Exedra G547-G548 rehve. Läbisõidud on vägagi eeskujulikud. Soovitaks pöörata tähelepanu sellele, et antud rehv on diagonaal ja rediaaliga paari vahetamine nõuab tähelepanu. BT45 on ka muide diagonaal, see tuleb paljudele üllatuseks, nagu olen kogenud.

G547(esi)-G548 (taga) rehvi üllatav omadus on see, et vaatamata oma teoreetiliselt tunduvale jäikusele võrreldes radiaalrehvidega ei saanud ma ratta käitumises ja kurviomadustes palju vahest aru võrreldes Dunlop Sportmax Touring D205 rehvidega, mille jooksu enne Bridgesi läbi sõitsin.

Dunlopi puhul on tegu tunduvalt sportlikuma (radiaal) rehviga. Tuntav vahe on rehvide soojenemisel ja kes peaks kasutama G547-548 rehve, soovitaks need soojaks sõita, kui aktiivsem sõit plaanis.

G547-8 probleemiks on vähene mõõtude valik. Valikus on enamus mõõdud mõeldud spetsiaalselt mõnedele ratastele ja laialdaselt paljudele ei pruugi
sobida.

Läbisõitudest ka..ratas siis ST1100 tangitud kaal u 312kg, rehvi mõõdud
110/80-18 ees ja 160/70-17 taga. Sõidustiil nagu ratta iseloom, ehk nö sport touring. Rehvide kulumist on suurendanud Survivali koolituste läbiviimisel ja harjutssõitudel tehtud korduvad pidurdusmanöövrid.

Exedra G547 esirehvi läbisõiduks kujunes 33150 km
Exedra G548 tagarehv..esmane proov 17300km, teine kord sai rohkem euroopat sõidetud ja vahe on siin kohe näha. Järgmise rehvi läbisõiduks on siiani kujunenud 20800km ja arvan, et jätkub veel 2-3000km.

Dunlop D205 läbisõidud ka
Esirehv-läbisõit u 19500km
Tagarehv-läbisõit u 14500km
Dunlopid oli rattal all, kui minu kätte tuli ja hinnanguliselt mõlemad korraga vahetatud ja päris uued. Läbisõidud on pärast seda minu enda sõidetud.

Hetkel veel taga all oleva G548 kavatsen paaris lõpuni sõita kasutades esirehviks BT45-te. Peale seda, kui tagarehv on lõpus, proovin ehk ise ka
paari BT 020 rehve ära.

Kk
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna » 17 Dets 2004, 08:38

Küsimus Kallele - > kas see suur läbisõit, eriti tagarehvi puhul, tähendas kulumist nö "trahvipiirini" või läksid viimased tuhanded km juba keskelt täiesti sileda rehviga?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle » 17 Dets 2004, 09:14

Tagarehvide puhul lugu nii, et Dunlopi võtsin alt ära, kuna küljed olid siledad.
Keskjoont oli alles veel 1,5mm. Sellel rehvil ei tohiks olla külgedel ja keskel eri jäikusega segu, aga nii see läks, krt ma ei tea, kus ma need küljed siledaks sain.
G548 Exedra tagarehvil sõitsin keskojoone maha, aga selle lõpu vormistamiseks ei läinud:

>või läksid viimased tuhanded km juba keskelt täiesti sileda rehviga?

ütleme nii, et u 700km läbisõidust maha ja oleks veel mahtunud seaduse sisse. Viimase lõpu "vormistamiseks" vaatasin ilusat kodumaad ühel laupäeval 1000km jagu.

Hetkel veel all olev tagarehv G548 on sõitnud niisiis 20793km ja keskjoone sügavus u 2mm.

Kk
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik » 17 Dets 2004, 09:24

Kas tõesti kallutasid nii palju või sõitsid liiga väikese rehvirõhuga/suure koormaga? ;)
Pilt
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 678
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes » 17 Dets 2004, 09:50

Dunlopi võtsin alt ära, kuna küljed olid siledad
Ka see ülalmainitud test väidab, et Dunlop kurvis ehk siis külje pealt väga kiiresti kulub. Seda see 7 seal kolmandal positsioonil Dunlopi nime järgi tähendab. Pole küll täpselt sama rehv, aga Sport Tourig otstarbeline siiski. Ja Bridgestone väga kauakestev on (1)
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Kasutaja avatar

kalle
Mode
Postitusi: 716
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle » 17 Dets 2004, 10:02

rehvi küljed olid kulunud laias ulatuses, st et neid vale rehvirõhuga siledaks sõita oleksin pidanud sõitma vist täiesti tühjalt...ma vist oleks seda märganud;-)

rehvirõhud tegelikult 2,3-2,5 ees ja 2,7-2,9 taga. Dunlop reageeris rehvirõhu alandamisele 2,9 lt- 2,7 peale ühtlasema kulumisega. 2,9-ga kippus algul veidi kanti kuluma.
G548 kulub ilusa profiiliga ka 2,9 juures..hoian siiski 2,7 kandis.

Kk

taavik

Lugemata postitus Postitas taavik » 17 Dets 2004, 16:06

Just eile kruvisin nii ette kui taha uued bridgestone battlax bt020 alla, enne oli ees mingi dunlop ja taga michelin, pidamine oli enam vähem aga uute kohta niipalju, et tagaumise muster on küll vaga huvitav, nagu suured vaod jooksevad diagonaalis ebakorrapäraselt, huvitav kui hästi nad siis vett välja viskama hakkavad, kas kellelgi on kogemusi?

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo » 17 Dets 2004, 17:12

olen sõitnud sellistega. päris head on. vihmas eriti ei julgenud katsetada, kuid kiirtee peal paduvihmaga 160-180'ga oli väga bueno.
praegusel on mingid dunlopid all mis niiväga vihma ei armasta küll aga üllatavalt head külma ja kuiva ilma tingimustes (mida ei saa küll alati bt020 kohta öelda).

mega1
Postitusi: 443
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mega1 » 17 Dets 2004, 17:41

Enne Dunlop D207 need pidavat pool racing kummid olema

praegu Michelin Pilot Sport

veel ei oska öelda aga tundub et käib kah.
Kasutaja avatar

paarn
Toetajaliige
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn » 15 Jaan 2006, 16:55

Kogemus Bridgestone BT 45 - ga. Pidamise kohta ei oska midagi halba öelda, touring rehv, seega ei midagi erilist tõenäoliselt. Aga kulumiskindlus on hea, tagarehvi 2-3 mm mustriga keskjoonel sõitsin 8000 km, siis olid niidid väljas. Ei oleks uskund et saan terve suve ära soita, aga sain. Esirehvil oli suve alguses ca 5 mm mustrit, pärast 8000 kilomeetrit oli ca 1 mm veel järel. Ratas oli muidugi kerge ja nõrk, GS 500, aga arvan, et Bridgestone BT45 on hea kulumiskindlusega rehv.

Esi ja tagarehv BT45:
http://194.39.141.68/articles.asp?id=272
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee

Rein
Postitusi: 1241
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein » 15 Jaan 2006, 20:01

Mul BT 45 Yamaha FJ 1200 ga sõidetud kusagil 4000 kanti, aga suht kulunud samas. No ratas ka raske, ise ka raske, ja tuuri sai ka ikka üsna tihti antud südamest. Aga kui palju otse sõites liikumiskiirus mõjutab rehvi kulumist?
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 » 15 Jaan 2006, 22:32

Mu suzu GS´il on Heidenau rehvid (Neeme juurest ostetud) ja tundub et pidamine on päris hea. Olen sõitnud nii kruusal, liivas kui asfaldil ja saab igalpool ilusti hakkama.
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz » 16 Jaan 2006, 17:07

Nüüd sai siis marki vahetatud - uueks väljavalituks osutus Mezeler Karoo
Prooviks siis ka nupprehvi ja kuidas eestis vastupeab. Hetkel all Britsu ja igatpidi mitte rahul rehviga, kuna sõitsin jahedate ilmadega (alla 10'C) siis kuidagi ei tahtnud soojaks minna ja pidevalt selline tunne nagu libiseks. Samas sooja ilmaga nig kuiva asfaldiga ei ole probleeme. Kui tagasi enduro rehvi peale läheb tuleb jällegi midagi uut proovida:)
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 678
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Honda NC 750X DCT
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes » 21 Mai 2006, 08:38

MOTORRAD jälle sporttouring rehve testinud. Seekord testiti käitumist kurvis ja märjal teel. Kulumist ei testitud. Test toimus Kleber'i testrajal lõuna-Prantsusmaal.
Testrattaks oli Yamaha YZF-R6. Seda põhjusel, et testiti ka sportrehve ja oleks võrdlusmoment sprttouring rehvidega.
Tulemused (kohad: käitumine kurvis, käitumine märjal rajal, üldkoht, sulgudes paari keskmine hind Saksas)
Avon Azaro 7 7 7 (237EUR)
Bridgestone BT020 6 6 6 (232EUR)
Continental Road Attack 1 4 3 (247EUR)
Dunlop D220ST 4 5 4 (278EUR)
Metzeler Roadtec Z6 1 2 1 (221EUR)
Michelin Pilot Road 5 3 4 (153EUR)
Pirelli Strada 3 1 2 (228EUR)
Äkki on uute jalavarjude soetamisel abiks.
Sportrehvide testi tulemused on ajakirja järgmises numbris, mis ilmub 26. mail ja jõuab minuni u. nädal hiljem.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Honda NC 750X DCT
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

OWL

Lugemata postitus Postitas OWL » 21 Mai 2006, 10:55

millist universaalset rehvi suurele endurole eelistate?
terv!

OWL

küsimus

Lugemata postitus Postitas OWL » 02 Juun 2006, 17:29

kas kellelgi on kogemust rääkida HEIDENAU rehvide kohta?
http://www.streetmoto.ee/?s=k60
http://www.streetmoto.ee/?s=k60f

terv!



Vasta

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”