M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 90 päeva.
-
Teema algataja - Postitusi: 410
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 44 korda
M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Mark ja mudel: KTM 690 Enduro
Kubatuur: 654
Võimsus: 46(kW)
Aasta: 2009 (2010 Eestis uuena arvele võetud)
Värvus: Must/Valge/Oranž
Läbisõidunäidik: 52797
Jubinaid on külge kruvitud ~3000€ eest:
* Radegarage torn tänavalegaalsete LED tuledega
* uuema põlvkonna plastikuring
* Radegarage esimesed LED suunad
* Radegarage istemalune panipaik
* Radegarage filtrikopsik + 2 pestavat filtrit
* Barkbuster käekaitsmed
* Kose slim-lülitiga rutskasoendused (04.2025)
* Uuema generatsiooni Magura siduri peasilinder (10.2024)
* Oberon CLU-1000 sekundaarne siduri silinder (09.2024)
* LeoVince väljalase
* 3Dmoto Carbon summuti kuumakaitsmed
* 3Dmoto pagasi kuumakaitse
* 3Dmoto pakiraam + extention plate + Kriega kinnitusaasad
* tagumine tõsterihm
* tail tidy
* pakiraami alused led suunad
* Perunmoto subframe reinforcment kit
* SAS delete kit
* Fueldongle küljejala anduri eliminaator
* "radikapuur" (radikat kaitseb alumiinumist raam)
* Fueldongle radikaventilaatori sundlüliti (radikas voolab engine ice)
* MOSFET pingeregulaator (04.2024)
* ees ja taga rehvilukud
Lisaks tooks välja osad "minu ajal" vahetatud kuluosad/tehtud tööd:
* Istme nahatamine Hr. Nõela juures (04.2023)
* nukkvõll (05.2023)
* nookurid (05.2023)
* küünal, piip ja piibujuhe (05.2023)
* esiamortide hooldus (07.2024)
* roolikannu laagrite vahetus (07.2024)
* esi ja taga rattalaagrite vahetus (07.2024)
* Yusa YTZ10S aku (08.2024)
* tagaamordi hooldus - uus kolb, tihendid, ühesuunaline gaasi täitmise nippel (11.2024)
* klapiregull (11.2024)
* kogu juhtmestik rattalt maha, puhastamine, uuesti isoleerimine, paigaldus (04.2025)
* freewheel (05.2025)
* õli vahetatud *n 05.2025 läksid sisse ka uued metallist sõelad jmsk
* bensiinipaagi puhastus, bensiinifiltri ja paagi väliste voolikute vahetus ning pihusti puhastus (05.2025)
* tagumiste rattalaagrite ning esimeste ja tagumiste ratta pukside vahetus (08.2025)
Ratast on sihtotsarbepäraselt kasutatud aga ka vastavalt hooldatud ning seda pigem rohkem kui vähem.
Rehvid: ees Dunlop D952F, taga tracker.
Soovi korral kaasa teine jooks tänavale sobilikemate rehvidega ja oranžid plastid.
Õigete numbrite korral leiab riiulist veel head ja paremat.
Hind: 5200€
Asukoht: Külitse/Tartu
Telefon: 53 54 58 56
Kubatuur: 654
Võimsus: 46(kW)
Aasta: 2009 (2010 Eestis uuena arvele võetud)
Värvus: Must/Valge/Oranž
Läbisõidunäidik: 52797
Jubinaid on külge kruvitud ~3000€ eest:
* Radegarage torn tänavalegaalsete LED tuledega
* uuema põlvkonna plastikuring
* Radegarage esimesed LED suunad
* Radegarage istemalune panipaik
* Radegarage filtrikopsik + 2 pestavat filtrit
* Barkbuster käekaitsmed
* Kose slim-lülitiga rutskasoendused (04.2025)
* Uuema generatsiooni Magura siduri peasilinder (10.2024)
* Oberon CLU-1000 sekundaarne siduri silinder (09.2024)
* LeoVince väljalase
* 3Dmoto Carbon summuti kuumakaitsmed
* 3Dmoto pagasi kuumakaitse
* 3Dmoto pakiraam + extention plate + Kriega kinnitusaasad
* tagumine tõsterihm
* tail tidy
* pakiraami alused led suunad
* Perunmoto subframe reinforcment kit
* SAS delete kit
* Fueldongle küljejala anduri eliminaator
* "radikapuur" (radikat kaitseb alumiinumist raam)
* Fueldongle radikaventilaatori sundlüliti (radikas voolab engine ice)
* MOSFET pingeregulaator (04.2024)
* ees ja taga rehvilukud
Lisaks tooks välja osad "minu ajal" vahetatud kuluosad/tehtud tööd:
* Istme nahatamine Hr. Nõela juures (04.2023)
* nukkvõll (05.2023)
* nookurid (05.2023)
* küünal, piip ja piibujuhe (05.2023)
* esiamortide hooldus (07.2024)
* roolikannu laagrite vahetus (07.2024)
* esi ja taga rattalaagrite vahetus (07.2024)
* Yusa YTZ10S aku (08.2024)
* tagaamordi hooldus - uus kolb, tihendid, ühesuunaline gaasi täitmise nippel (11.2024)
* klapiregull (11.2024)
* kogu juhtmestik rattalt maha, puhastamine, uuesti isoleerimine, paigaldus (04.2025)
* freewheel (05.2025)
* õli vahetatud *n 05.2025 läksid sisse ka uued metallist sõelad jmsk
* bensiinipaagi puhastus, bensiinifiltri ja paagi väliste voolikute vahetus ning pihusti puhastus (05.2025)
* tagumiste rattalaagrite ning esimeste ja tagumiste ratta pukside vahetus (08.2025)
Ratast on sihtotsarbepäraselt kasutatud aga ka vastavalt hooldatud ning seda pigem rohkem kui vähem.
Rehvid: ees Dunlop D952F, taga tracker.
Soovi korral kaasa teine jooks tänavale sobilikemate rehvidega ja oranžid plastid.
Õigete numbrite korral leiab riiulist veel head ja paremat.
Hind: 5200€
Asukoht: Külitse/Tartu
Telefon: 53 54 58 56
-
Teema algataja - Postitusi: 410
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Kaasa sai ka vist selle motopisiku külge peale xx aastat koos olemist. Esimeseks rattaks naisterahvale jääb see aga liiga teravaks.
Võib pakkuda vahetuseks Honda CRF300L Rally't vms leebemat putukat.
Võib pakkuda vahetuseks Honda CRF300L Rally't vms leebemat putukat.
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Lihtsalt küsin - KTM 390 ADV, aasta 2021, lisadena ülemine + alumine kaitseraud + quikshifter + jala laiendus + LS ca 6500 km + j ülevaatus 08.2027.
Ainukene teadaolev viga on pidurieebli nupp murdus, eebel 25% lühem - mulle meeldib, hea kahe näpuga pidurdada, seepärast pole teemaks võtnud, paar kriimu ikka samuti - ülejäänud kõik Ok.
Ostsin Ekstreemmotost.
Muidu mõnusa minekuga kerge ratas aga kui kontrollid maha võtad siis paugutad liivas ja mujal nagu soovid - võimsuse taha ei jää.
Kas kaasale pakuks huvi, kui siis võibolla mõtleks asja peale.
Ainukene teadaolev viga on pidurieebli nupp murdus, eebel 25% lühem - mulle meeldib, hea kahe näpuga pidurdada, seepärast pole teemaks võtnud, paar kriimu ikka samuti - ülejäänud kõik Ok.
Ostsin Ekstreemmotost.
Muidu mõnusa minekuga kerge ratas aga kui kontrollid maha võtad siis paugutad liivas ja mujal nagu soovid - võimsuse taha ei jää.
Kas kaasale pakuks huvi, kui siis võibolla mõtleks asja peale.
-
Teema algataja - Postitusi: 410
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Pole just esimene valik.Ikka mina kirjutas: ↑16 Sept 2025, 10:15Lihtsalt küsin - KTM 390 ADV, aasta 2021, lisadena ülemine + alumine kaitseraud + quikshifter + jala laiendus + LS ca 6500 km + j ülevaatus 08.2027.
Ainukene teadaolev viga on pidurieebli nupp murdus, eebel 25% lühem - mulle meeldib, hea kahe näpuga pidurdada, seepärast pole teemaks võtnud, paar kriimu ikka samuti - ülejäänud kõik Ok.
Ostsin Ekstreemmotost.
Muidu mõnusa minekuga kerge ratas aga kui kontrollid maha võtad siis paugutad liivas ja mujal nagu soovid - võimsuse taha ei jää.
Kas kaasale pakuks huvi, kui siis võibolla mõtleks asja peale.
Pigem oleks huvi ikka 21" esiveljega enduro suunitlusega 250-450cc ratta vastu.
Võid mulle privva rohkem infot panna ja saan õhtul uurida kas kõnetaks.
-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Tere Martinez, selge värk.
Ega ma ise pole ka kindel, vingel mudapuuril päris hea läbisõit ja ilmselt Varsavisse sellega ühe otsaga ei purjeta - käed kukuvad otsast
. Mulle mudas möllata väga ei meeldi, pigem igat sorti rajad (krossiraja madalamad kohad
, metsarajad, kruusarajad, liivarajad, lähiriikide /Soome, Saaremaa/, jne)
Loodan et leiad naisukesele selle õige ratta
Terv!
Ega ma ise pole ka kindel, vingel mudapuuril päris hea läbisõit ja ilmselt Varsavisse sellega ühe otsaga ei purjeta - käed kukuvad otsast


Loodan et leiad naisukesele selle õige ratta

Terv!
-
Teema algataja - Postitusi: 410
- Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Tuleb nõustuda, et ~1000km trassi läbimiseks "ühe otsaga" on kordades mugavamaid rattaid.Ikka mina kirjutas: ↑18 Sept 2025, 15:04Tere Martinez, selge värk.
Ega ma ise pole ka kindel, vingel mudapuuril päris hea läbisõit ja ilmselt Varsavisse sellega ühe otsaga ei purjeta - käed kukuvad otsast. Mulle mudas möllata väga ei meeldi, pigem igat sorti rajad (krossiraja madalamad kohad
, metsarajad, kruusarajad, liivarajad, lähiriikide /Soome, Saaremaa/, jne)
Loodan et leiad naisukesele selle õige ratta
Terv!
Samas natuke rohekm kui pool sellest maast on ära tehtud nii, et käed ning jalad jäid külge ja seda korraliku nupurehviga. Hommikul ~200km Läti TET'i Leedu piirini ja sealt siis mööda trassi koju.
690 mudapuuriks pidada on samas vast meelevaldne kuigi tuleb ka sellega enamasti ilusti toime.
Minu silmis on tegemist kuldse keskteega mugavuse/suutlikuse/kaalu osas ning hetkel ei tea ideaalsemat ratast millega sõita metsa, kruusa, liiva või mugavalt avastada lähiriike, olgu nendeks Läti, Soome või Saaremaa - kõigi nende riikide TET radu on see ratas sõitnud mängleva kergusega erinevates tingimustes ja tõsi, nii mõneskis on tulnud ka mudas veidi puurida.
Stiilinäide ülal mainitud Läti TET'st:
Rade torn pakub kaitset nii tuule kui füüsiliste objektide eest, LED tuled jätavad originaali ikka päris häbisse ning silme kõrgusel navi võimaldab pilku rohkem teedel hoida.
Aga eks igale oma. See ratas sõidab seal kuhu omanik ta viib ja pigem jääb asi sõitja kui ratta taha kinni


-
- Postitusi: 186
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 89 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: M: KTM 690 Enduro R/G torni jms vidinatega
Ei vaidle üldsegi vastu, olen pikemat aega sellele porgandile silma teinud aga VEEL pole see isend garaazis esindatud
.
Seoke mõnus kerge ja mittemammut, matsu nii et vähe pole, selge see.
Kuna 390 ADV pole kaasale sobilik siis vaatame edasi

Seoke mõnus kerge ja mittemammut, matsu nii et vähe pole, selge see.
Kuna 390 ADV pole kaasale sobilik siis vaatame edasi

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.