põrusin eksamil
Moderaator: Moded
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
Douchebag kirjutas:Sa sõidad täpselt nii kiiresti kui eksamineeria sulle ütleb läbi raadio. Fakt on see, et kui sa oskad liigelda siis sa eksamist läbi ei kuku.
eksamineerija ei ütle sulle kui kiiresti sul tuleb sõita, vaid tuleb nii kiiresti sõita kui palju on lubatud liikluseeskirjade poolt. linnas 50 ja maanteel 90, lisaks kiirust piiravad märgid ja seda täpipealt.
kui sa sõidad -20km siis oled läbi kukkunud. eksamineerija üldjuhul hindab sinu käitumist liikluses ja liikluseeskirjade järgmist liikluses. kui sa seda ei tee ja ohustad liiklust või takistad oma tegevusega, saad sa miinuse kirja.
lisaks kiirendusrajad, sa pead sealt välja sõitma selle kiirusega mis on kehtestatud, olgu ilm nii s**t kui tahes.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: põrusin eksamil
keram kirjutas:Kas sõidueksamil on selline võimalus olemas, nimelt kui sõidan linnas (sõidueksamil) 35 km/h siis eksamineerija ei taha muga kaua sõita vaid ütleb et varem arki sõita?(isa poolt oli selline soovitus et ma ei sõidaks 50km/h et teeeksin vähem vigu , ei võtnud kuuldele ja ma põrusin sõidu eksami:D) Aga kas on selline võimalus?
Kui eksamineerija võib su 35km/h venimist tõlgendada kui hirmu ja ebakindlust liikluses. Ühe autokooli sõiduõpetaja sõnul ei peagi sa otseselt ühtegi viga tegema. Liiga kahtlev ja ebakindel sõidustiil pidi olema piisav põhjus et eksamil põruda.
Re: põrusin eksamil
Pan kirjutas:keram kirjutas:Kas sõidueksamil on selline võimalus olemas, nimelt kui sõidan linnas (sõidueksamil) 35 km/h siis eksamineerija ei taha muga kaua sõita vaid ütleb et varem arki sõita?(isa poolt oli selline soovitus et ma ei sõidaks 50km/h et teeeksin vähem vigu , ei võtnud kuuldele ja ma põrusin sõidu eksami:D) Aga kas on selline võimalus?
Kui eksamineerija võib su 35km/h venimist tõlgendada kui hirmu ja ebakindlust liikluses. Ühe autokooli sõiduõpetaja sõnul ei peagi sa otseselt ühtegi viga tegema. Liiga kahtlev ja ebakindel sõidustiil pidi olema piisav põhjus et eksamil põruda.
Lisaks veel, et minule on jäänud mulje et pigem lubatakse veidi varem ARK' sõita juhul, kui sa tunned ennast eksamil tõesti kindlalt ja suudad eksamineerijale jätta mulje, nagu oleksidki "vana kala". Sellele et eksamineerija ei viitsi sinuga pikalt uimerdada, ja et vähema läbitud teekonna jooksul on väiksem võimalus vigu teha, ei maksaks kindlasti lootma jääda
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: põrusin eksamil
Jah, õpi sõitma ja õpi LE ja igasugu muud asjasse puutuvad reeglid selgeks! Ei siis põru eksamil ja hiljem elus ellujäämise % kõrgem. Selline "äkki kuidagi nifferdan ära" suhtumine maksab hiljem kordades rohkemaga kätte!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: põrusin eksamil
Pan kirjutas:Lisaks veel, et minule on jäänud mulje et pigem lubatakse veidi varem ARK' sõita juhul, kui sa tunned ennast eksamil tõesti kindlalt ja suudad eksamineerijale jätta mulje, nagu oleksidki "vana kala". Sellele et eksamineerija ei viitsi sinuga pikalt uimerdada, ja et vähema läbitud teekonna jooksul on väiksem võimalus vigu teha, ei maksaks kindlasti lootma jääda
Siin ei tohik üldjuhukl ajalisi erandeid olla, eksami kestuseks on määratud määrusega miinimumaeg ja alla selle lihtsale ei saa.
Re: põrusin eksamil
macintosh kirjutas:Pan kirjutas:Lisaks veel, et minule on jäänud mulje et pigem lubatakse veidi varem ARK' sõita juhul, kui sa tunned ennast eksamil tõesti kindlalt ja suudad eksamineerijale jätta mulje, nagu oleksidki "vana kala". Sellele et eksamineerija ei viitsi sinuga pikalt uimerdada, ja et vähema läbitud teekonna jooksul on väiksem võimalus vigu teha, ei maksaks kindlasti lootma jääda
Siin ei tohik üldjuhukl ajalisi erandeid olla, eksami kestuseks on määratud määrusega miinimumaeg ja alla selle lihtsale ei saa.
Üldjuhul tõesti ei tohiks ajalisi erandeid olla ja B kat eksamil ilmselt ei ole ka kuna seal on kontroll rangem. Samas on elu näidanud et teiste kat.'ide puhul aegajalt siiski lastakse rihma vähe lõdvemaks kui ikka pimegi näeb et mees/naine tõesti saab sõiduga eeskujulikult hakkama.
Re: põrusin eksamil
Ei pea 35-ga sõitma, sõida 40-ga. Ainult mingi tõeline anaal kukutab su sellepärast läbi, et sa 50-ga ei sõida. Mis seal ikka kahtlevat ja ebakindlat on. Vanasti pidi pool elu raieloaga 70-ga sõitma maanteel, õnneks sellist rumalust enam pole. Üks idiootsus, mis veel toimub on see, et kui teha need nii öelda "piimakad", siis paned 4 aastat raieloaga ringi.
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: põrusin eksamil
üldjuhul eksaminaator ütleb enne linnasõidu algust ,et sõidetakse lubatud piirkiirusega . eriti oluline on see siis ,kui sattud sõitma nõmmele või sinnakanti . põhjendamatult aeglase sõidu kohta on ka liikluseeskirjades vastav punkt .
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: põrusin eksamil
Nüüd peab sõitma nii kiiresti kui märk lubab, kui teised juhid peavad juhi aeglasest sõidust tingitult oma sõidukiirust muutma või tegema manöövreid siis peab juht võimalikult vähe teisi takistama. Kui teeolud ja sõiduki tehniline olukord võimaldavad sõita suurima lubatud kiirusega tuleb seda ka järgida, vastasel juhul on põhjendamatu liiklusvoolu takistamine.
Liiklusohutus on alati esmane kuid ühtlases 50kmh liiklusvoolus 35kmh sõitmine ei ole ohutu vaid hoopis ohtlik, lihtsalt näiteks.
Ohverdan bensiini !
Re: põrusin eksamil
Siin eelkõnelejad räägivad õigust, minul samuti enne eksamit ütles eksaminaator, et sõidame piirkiirusega, ei venita kummi!! Veel mis räägiti mulle juba koolis, et põhendatult, näiteks kui jõuad kiirendusrajale, võid kiirust ületada, et saada vahele autode kolonni. Ja minul eksamil ka juhtus nii, et ühel kiirendusrajal olin isegi 65km odomeetril 50km alas. Ma ei tea nüüd kas eksaminaator märkas ja fikseeris selle aga eksami lõpus ta seda igatahes ei maininud ja lõpetasin eksami positiivselt. Samuti olen nõus Hr. Loffiga, tee omale selgeks LE ja õpi normaalselt sõitma ja elu nagu lill
Re: põrusin eksamil
Olen teinud A, B, C, ja E kategooria ja sõiduõpetaja ütles iga kord, et eksamil pole kiiret kusagile ja ega mul ei olnud ka. Load igatahes sain
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: põrusin eksamil
Nii nagu on mündil kaks külge on ka selle eksamiga ja eksamineerijatega - kas satud ametniku või inimese otsa!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: põrusin eksamil
Panen ka oma loo kirja. Ilmselt naisterahvaid "kiusatakse" rohkem, sest ma sain küll korraliku mõnituse osaliseks. Kuna olen lühemat kasvu aga motikas oli üsna suur, siis ARK mehed ennem juba pundis istusid ja naersid mu poole. Olime koos sõiduõpetaja Tallinna ARK parkas siis ja ootasin oma aega. Soovitas lükata käekõrval motika putkani. SIis eksamineerijale ei meeldinud, et teisele maja küljele panin, pidin ümber parkima. Ei meeldinud, et jalale panin, käskis keskhargile panna. No teise korraga sain - siis juba oli totakas irve näol - noh ikka said. Siis 10min oli tehnilisi küsimusi motika kohta jms, kuniks saime sõitma hakata. Platsil ümberpõike tegin teise korraga ära - eelmine kord sõitsin liiga aeglaselt. Linnasõit oli ainult õismäe ringid.
Kuna just vahetult ennem sõiduõpetajaga seal sõitsime oli kõik hästi meeles ja oli isegi aega põigata aukudest ja kaevuluukidest mööda. Linna sõit oli väga lühike ja ARK tagasi - läbisin veatult.
Aga see suhtumine juba alguses, et "miks peab nii väike tütarlaps nii suure motikaga sõitma" jne küsimused oli küll puhas kius. Kui tahan täis A kati saada, siis teengi selle motikaga, mis vastab nõuetele - pärast ostan omale mida tahan - kasvõi punnvõrri.
Ilmselt kohtab seda laadi suhtumist igalpool, aga võiks nagu üle saada juba sellest, et mehed sõidavad motikaga ja naised küpsetavad kooki kodus.
Ausaltöeldes kui oleks läbi kukkunud, siis vist oleks jätnud pooleli ka ..
Re: põrusin eksamil
dorisu kirjutas:võiks nagu üle saada juba sellest, et mehed sõidavad motikaga ja naised küpsetavad kooki kodus.
Re: põrusin eksamil
dorisu kirjutas:võiks nagu üle saada juba sellest, et mehed sõidavad motikaga ja naised küpsetavad kooki kodus.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: põrusin eksamil
Dorisu, ära porise. Tubli oled, et ära tegid, tunne parem uhkust. Mõneti saan aru nonde meeste sarkasmist (ehkki, viisakas inimene hoidnuks selle tõesti endale). Näiteks, kui inimene ikka füüsiliselt ei suuda oma ratast püsti hoida/ upitada, veeretada, hargile tõmmata, siis ta ka ei tohi sellise masinaga sõita, sest see on ohtlik. Olen näinud küll, kuidas sõidupäeva jooksul väsimus oma töö teeb ja õhtuks on mõnel ratas tee pervel külili.
Olen ise ka kilu mõõdus, tean, mis räägin.
Ja veel: lühikese naisterahvana pead end niikuinii selles "meestemaailmas" tugevamini tõestama ja kui sellega juba hakkama oled saanud, oled tegelikult ilmselt ka märksa tugevam tegija, kui nii mõnigi suuremat kasvu ja tugevam mehepoeg.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
Väike õppevideo nendele kellele käib keskmisele jalale panemine üle jõu.
[youtube][/youtube]
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: põrusin eksamil
Tänan video eest.
See keskhargile saamine oli arusaadav nõue - sain selle tõstmise nipi teada vahetult ennem ARK eksamit (mis ei tähenda, et see tuleks välja kui kellavärk igalajal). Ja siit teemast edasi lugedes surfasin läbi mitmeid teemasid, et milline ratas pisemale ja kergemale naisterahvale. Enamus ihaldasid bike tüüpi ja määravaks oli see et jalad ulatuksid maha, aga mitte keegi ei maininud motika kaalu. Ma tean, et tahaks omale linna ratast , millega hea tööl käia, muidugi võiks olla istumisosa madalam, et jalad ulatuksid aga minujaoks ongi oluline kaal - et suudaks vajadusel ratast üles tõsta kui kukun ja et keskhargile panek oleks kergem.
Ka eksamil ARK mees ütles, et kui sa peaksid kukkuma, siis mina sind küll selle püsti tõstmisega ei aita.
Autokoolis ei saanud õpet kuidas ratast tõsta, seega on oluline siiski motika kaal minu jaoks. Kui oleks ARK eksamil kukkunud, oleks jäänud eksam sooritamata, sest seda ratast ma liigutada ei jõudnud.
Ilmselt siit ka saaks arendada uue teema - kui paljud autokoolid üldse räägivad õigesti keskhargile liigutamisest ja kuidas üldse motikat õigesti püsti tõsta.
Üksasi on toores jõud, aga teineasi on ka korrektselt ilma suure punnimiseta saamine.
See küll OT, aga siiski tuleb ka kukkumisi ja hargile panemise probleeme ARK's ette mitte ainult naistel.
Re: põrusin eksamil
dorisu kirjutas:Tänan video eest.
See keskhargile saamine oli arusaadav nõue - sain selle tõstmise nipi teada vahetult ennem ARK eksamit (mis ei tähenda, et see tuleks välja kui kellavärk igalajal). Ja siit teemast edasi lugedes surfasin läbi mitmeid teemasid, et milline ratas pisemale ja kergemale naisterahvale. Enamus ihaldasid bike tüüpi ja määravaks oli see et jalad ulatuksid maha, aga mitte keegi ei maininud motika kaalu. Ma tean, et tahaks omale linna ratast , millega hea tööl käia, muidugi võiks olla istumisosa madalam, et jalad ulatuksid aga minujaoks ongi oluline kaal - et suudaks vajadusel ratast üles tõsta kui kukun ja et keskhargile panek oleks kergem.
Ka eksamil ARK mees ütles, et kui sa peaksid kukkuma, siis mina sind küll selle püsti tõstmisega ei aita.
Autokoolis ei saanud õpet kuidas ratast tõsta, seega on oluline siiski motika kaal minu jaoks. Kui oleks ARK eksamil kukkunud, oleks jäänud eksam sooritamata, sest seda ratast ma liigutada ei jõudnud.
Ilmselt siit ka saaks arendada uue teema - kui paljud autokoolid üldse räägivad õigesti keskhargile liigutamisest ja kuidas üldse motikat õigesti püsti tõsta.
Üksasi on toores jõud, aga teineasi on ka korrektselt ilma suure punnimiseta saamine.See küll OT, aga siiski tuleb ka kukkumisi ja hargile panemise probleeme ARK's ette mitte ainult naistel.
Lihtsalt huvi pärast - miks see keskhark vajalik üldse on? Selleta oleks elu tunduvalt lihtsam - ei teki üldse mõtetki, et nüüd peaks ratta keskhargile ajama.
Midagi head ja kerget linna - Suzuki SV650 - olgu siis gondlitega või ilma. Kummuli kukub siis tõsta või ühe käega püsti
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
Veel üks video kuidas külili ratast jalgadega üles tõsta.
[youtube][/youtube]
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: põrusin eksamil
No minul seda keskharki vaja pole, aga ARK mees pidas oluliseks, et ratta hargile saaks. Muidu panin ratta toetama jalale lihtsalt.
Ülestõstmise video oli kindlasti abiks!
Välja pakutud ratta mudeli lasen ka läbi google
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
vähe väiksemad rattad:
GS500
ER-5
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: põrusin eksamil
Teemaväline juba ... aga...kui keegi veel soovib keskhargist pikemalt arutleda, siis palun modedel see siit lahkelt välja tõsta....
Yerba kirjutas:Lihtsalt huvi pärast - miks see keskhark vajalik üldse on? Selleta oleks elu tunduvalt lihtsam - ei teki üldse mõtetki, et nüüd peaks ratta keskhargile ajama.
Midagi head ja kerget linna - Suzuki SV650 - olgu siis gondlitega või ilma. Kummuli kukub siis tõsta või ühe käega püsti
Igapäevases kasutuses ei oska öelda, aga garaazis on küll väga mugav, kui kõik tsiklid keskhargi peal püsti seisavad - võtab vähem ruumi.
Lisaks on keskhark hea abivahend ketiõlituseks - pole vaeva tagumise ratta maast lahti saamisega.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
lisada veel see, et paljudel ratastel vajub õli vasakule küljele, pool mootorit võib käima pannes või siis soojendades olla kuiv.
teisisõnu ebatervislik, minuteada kawal ja vist osadel veel ei saa ratast külje jalaga käimagi panna.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: põrusin eksamil
jbob kirjutas:lisada veel see, et paljudel ratastel vajub õli vasakule küljele, pool mootorit võib käima pannes või siis soojendades olla kuiv.
teisisõnu ebatervislik, minuteada kawal ja vist osadel veel ei saa ratast külje jalaga käimagi panna.
Vabanda aga see on küll väga loll jutt.
Re: põrusin eksamil
macintosh kirjutas:Teemaväline juba ... aga...kui keegi veel soovib keskhargist pikemalt arutleda, siis palun modedel see siit lahkelt välja tõsta....
Yerba kirjutas:Lihtsalt huvi pärast - miks see keskhark vajalik üldse on? Selleta oleks elu tunduvalt lihtsam - ei teki üldse mõtetki, et nüüd peaks ratta keskhargile ajama.
Midagi head ja kerget linna - Suzuki SV650 - olgu siis gondlitega või ilma. Kummuli kukub siis tõsta või ühe käega püstiIgapäevases kasutuses ei oska öelda, aga garaazis on küll väga mugav, kui kõik tsiklid keskhargi peal püsti seisavad - võtab vähem ruumi.
Lisaks on keskhark hea abivahend ketiõlituseks - pole vaeva tagumise ratta maast lahti saamisega.
Ketti saab edukalt ja päris kiiresti õlitada ka nii, et olles kummargil lükkad vaikselt õlaga siklit edasi ja õlitadki ketti. Ilma igasuguse keskmise asjata
Aga see selleks, läheb teemast mööda juba. Paaril siklil on olnud keskhark, aga ausalt öeldes minu meelest mõtetu jupstükk lihtsalt. Pole kuskil kasutust leidnud. Ning mis puutub seda õlitamisevärki ja mootori tööd kui tsikkel seisab külgjalal - pole isegi kuulnud ka, et niimoodi võib võimalik asi olla nagu jbob kirjeldas. Aga kui on, siis hoiduks sellistest siklitest ja käiks kaarega mööda - mis siis juhtub kui tsikliga külili kukkuda ja mootor kogemata töötama peaks - siis on ju mootor koheselt puhta kokkujooksnud, kui õlitus eeldab mootori ja horisondi 100% "sünkroonis" olemist
Ja selliste siklitega ei saa ka kallutada kraadivõrragi - jälle on tulemuseks kokkujooks.. kellele selliseid tsikleid vaja on?
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
davidsoniharald kirjutas:jbob kirjutas:lisada veel see, et paljudel ratastel vajub õli vasakule küljele, pool mootorit võib käima pannes või siis soojendades olla kuiv.
teisisõnu ebatervislik, minuteada kawal ja vist osadel veel ei saa ratast külje jalaga käimagi panna.Vabanda aga see on küll väga loll jutt.
no las mõni kommenteerib, kes mootorit lahti on võtnud.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: põrusin eksamil
jbob kirjutas:lisada veel see, et paljudel ratastel vajub õli vasakule küljele, pool mootorit võib käima pannes või siis soojendades olla kuiv.
teisisõnu ebatervislik, minuteada kawal ja vist osadel veel ei saa ratast külje jalaga käimagi panna.
Oled näinud mitmeid kawasi mis külje jalal käies õlitule põlema löövad?
Mis kawast sa räägid muidu?
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: põrusin eksamil
mart211 kirjutas:jbob kirjutas:lisada veel see, et paljudel ratastel vajub õli vasakule küljele, pool mootorit võib käima pannes või siis soojendades olla kuiv.
teisisõnu ebatervislik, minuteada kawal ja vist osadel veel ei saa ratast külje jalaga käimagi panna.
Oled näinud mitmeid kawasi mis külje jalal käies õlitule põlema löövad?
Mis kawast sa räägid muidu?
he jutt oli käimapanemisest mitte tulest. er-5 või er-6 ei mäleta täpselt. igatahes mõte oli selles, et küljejala pidi üles tõstma käivitamiseks.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.