tsikli transport ~ 70 km (krossikas)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
tsikli transport ~ 70 km (krossikas)
mingeid cz`e ja muid nt vene tsikleid, millel ei ole mingit katkiminevat plastikut küljel, saab panna kärule(küljeli), kas-või kummide peale, kuid nt uuem honda krossikas ei tasu vist kärusse panna, läheb katki... kas peaks siis panema bussi?
PS: käru on täiesti tavaline, kast on vist 3m pikk ja 125 lai ning puu põhjaga.
Kuidas on kõige parem transport?
PS: käru on täiesti tavaline, kast on vist 3m pikk ja 125 lai ning puu põhjaga.
Kuidas on kõige parem transport?
Eat your veggies, little people
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
Tsikli rataste alla võib panna autokummi (st. kumm lapiti maha ja sõidad rattaga kummi sisse), siis ei liigu külgepidi nii lihtsalt. Vanad krossigurud õpetasid.
FJi olen ka mõned korrad käruga vedanud, mina lasin esiratta niimoodi kummi sisse, tsikkel keskhargile, esiamortidest rihmaga käru külge ja tagaraamist rihmaga käru külge, kuhugi ei lähe (kuigi vahel oli hirmus küll, kui käru lippadiloppadi taga käis )
Krossareid pidid nad nii vedama, et esiratas autokummi sisse, esiamordid kokku suruda ja lenksust rihmadega käru külge. Tsikkel käru eesotsas keskel, mitte nurgas. Kui tahad eriti kindel olla, võid ju tagant ka kinni panna.
FJi olen ka mõned korrad käruga vedanud, mina lasin esiratta niimoodi kummi sisse, tsikkel keskhargile, esiamortidest rihmaga käru külge ja tagaraamist rihmaga käru külge, kuhugi ei lähe (kuigi vahel oli hirmus küll, kui käru lippadiloppadi taga käis )
Krossareid pidid nad nii vedama, et esiratas autokummi sisse, esiamordid kokku suruda ja lenksust rihmadega käru külge. Tsikkel käru eesotsas keskel, mitte nurgas. Kui tahad eriti kindel olla, võid ju tagant ka kinni panna.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Kui korra juba püsib, siis ei tohiks suurt vahet olla, kas sõit on 70, või 700 km.
Nüüd sellel nädalavahetusel Soomes jäi talvesõit mootori rikke tõttu veits pooleli ja olin sunnitud XL Hondat ligi 400km kaubabussis vedama.
Bussiga transa veits lihtsam..ratas nurka, lenks piirajasse ja vastu seina ja ühest koormarihmast üle sadula põranda külge piisas. Seisis väga ilusti kogu sõidu.
Amortide kokku surumisega ma väga vaeva ei näinud, igatahes selle tagumise põhja saamiseks...suht higine ürits oleks olnud, polnud nagu vajadust ka.
No sadamasse saime ilusti ja ei saaks öelda, et teed alati liiga siledad oleksid olnud. Jääkonarusi ikka päris palju kohati.
Sadamast edasi sõitis käruga ja siis läks paar rihma rohkem vaja, sest seina toetust ju polnud. Igatahes asi sujus, aga eks Käbi ole ennegi tsikleid käruga vedanud.
Tänud Käbile siinkohal veelkord
Kk
Nüüd sellel nädalavahetusel Soomes jäi talvesõit mootori rikke tõttu veits pooleli ja olin sunnitud XL Hondat ligi 400km kaubabussis vedama.
Bussiga transa veits lihtsam..ratas nurka, lenks piirajasse ja vastu seina ja ühest koormarihmast üle sadula põranda külge piisas. Seisis väga ilusti kogu sõidu.
Amortide kokku surumisega ma väga vaeva ei näinud, igatahes selle tagumise põhja saamiseks...suht higine ürits oleks olnud, polnud nagu vajadust ka.
No sadamasse saime ilusti ja ei saaks öelda, et teed alati liiga siledad oleksid olnud. Jääkonarusi ikka päris palju kohati.
Sadamast edasi sõitis käruga ja siis läks paar rihma rohkem vaja, sest seina toetust ju polnud. Igatahes asi sujus, aga eks Käbi ole ennegi tsikleid käruga vedanud.
Tänud Käbile siinkohal veelkord
Kk
mul endal on käru 3*1,5 ja sellega on tsikleid tallinast jöhvi välja veetud.
üks - kaks ratast korraga ja pole kunagi küllili kukkunud .
ja köik rattad on küljejala peal seisnud.
kahe koormarihmaga kinni ja teele.
muidugi ei tohi seda unustada, kui käru taga, siis 120 lihtsalt ei söida ja kui mingi lohk ees, siis vötad vaiksemalt.
tavaline viga ongi just see, et ei arvestata pööramisraadiuse, pidusrusteekonna ja teiste omadustega, mis käruga kaasneb.
köik annavad aga tuld ja kui käru küllili on, on nutuvöru ümber suu ja hakatakse alles siis mötlema .
samuti olen vedanud rattaid bussis .
üks - kaks ratast korraga ja pole kunagi küllili kukkunud .
ja köik rattad on küljejala peal seisnud.
kahe koormarihmaga kinni ja teele.
muidugi ei tohi seda unustada, kui käru taga, siis 120 lihtsalt ei söida ja kui mingi lohk ees, siis vötad vaiksemalt.
tavaline viga ongi just see, et ei arvestata pööramisraadiuse, pidusrusteekonna ja teiste omadustega, mis käruga kaasneb.
köik annavad aga tuld ja kui käru küllili on, on nutuvöru ümber suu ja hakatakse alles siis mötlema .
samuti olen vedanud rattaid bussis .
Viimati muutis käbi, 15 Veebr 2005, 14:06, muudetud 4 korda kokku.
Käruga sõitmine on täiesti omaette teema. Alles eile nägin ühte dzhigitti 0000 Kvattroga, käru sabas, keeras lumisest kõrvaltänavast Peterburi teele keset tihedat liiklust nii, et käru pani 90 kraadi kahele poole selja taga. Hea, et ma teises reas eelmisel autol päris sabas ei tolknend, muidu oleks see käru mul täpselt külje pealt sees olnd.
Ise ei julgenud Berlingoraatoriga tsiklit vedades algul eriti üle 70 sõita
Ise ei julgenud Berlingoraatoriga tsiklit vedades algul eriti üle 70 sõita
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
mul ei ole sellist kilet käru ümber või seda raami ning mul pole ka tsiklile jalga aga noh, eks ma ürita ja loodan et ei kuku ümberRaigo kirjutas:niimoodi oli minu ratas kinni pandud.Eest jooksis koormarihm mitte üle lenksu vaid prillide alt ja sellega vedasime esi otsa vastu maad ja tagumise otsa ka.selle 150 km reisi ajal ei liikunud ratas mitte üldsegi.
Eat your veggies, little people
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
kas keegi näeb mu ratast jalapeal?Naised saunas rääkisid ,et hargi peale pole mõtet ratast tõmmata,sest rihmadest piisab. Virkostein ega mul ka kodus nii suurt käru pole.Lihtsalt rentisin ta üheks päevaks (300 krooni maksis).Mis oli natuke kallis ,arvestades käru olukorda (tagatuli ei põlenude,eest gabariidid ei põlenud,üks kumm oli totaalne slikk).Ja juhitavus kaheteljelisega oli omaette teema.Mustvee poole minnes tahtis käru vahepeal kraavi poole kiskuda ja loopida lume sees.Mis kiirusesse puutub,siis mu ford üle 85 ei jaksanudki minna,sest kärul oli nii suur tuule takistus.
-
Teema algataja - Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
sry, mu pea käib täna ringi, ja valutab, ma olen täna nii uimane, tekst jah nata imelik mul. proovimise teel ei saa ma proovida, mul on vaja selle jaoks et kui ostan. aga kas bussis(wv garavelle(oli vist nii)) on parem vedada, seal ei saa ju põhimõtteliselt ümber kukkuda(kui ma ei oska kinnitada ) ehk keegi saab panna siia pildi kus on kinnitatud krossikas vb?
Eat your veggies, little people