Autokoolid
Moderaator: Moded
Autokoolid
Siin võik olla arvamused/kogemused erinevate autokoolidega. Ehk aitab mõnda tulevikus...
Alustaks siis:
HAJA autokool, A-kat.
Õpetaja Aivar on väga hea. Asju võetakse paraja huumoriga, aga samas korrektselt. Seega õpetaja pärast julgen soovitada.
Hoopis teine lugu on kooli poolse asjaajamisega... Esiteks hoiti mind teooriat ootamas kolm nädalat (põhjendus varem pole aegu) ja kui ma siis pärast kolme nädalat ühe endise töökaaslasega ARKs kokku jooksin, siis see ütles selle peale, et see on nii loll jutt, et ta ei viitsi seda isegi kuulata... No saabus siis see päev, kui ma ARK teooriat tahtsin teha, siis selgus, et meid on liiga palju korraga, et vahi veel tunnike (ma ei teagi täpselt, kas see oli kooli või ARK viga). Seega õpetaja on hea, aga kooli asjaajamist ei maksa usaldada... vahest on targem asju ise kontrollida/ajada...
Alustaks siis:
HAJA autokool, A-kat.
Õpetaja Aivar on väga hea. Asju võetakse paraja huumoriga, aga samas korrektselt. Seega õpetaja pärast julgen soovitada.
Hoopis teine lugu on kooli poolse asjaajamisega... Esiteks hoiti mind teooriat ootamas kolm nädalat (põhjendus varem pole aegu) ja kui ma siis pärast kolme nädalat ühe endise töökaaslasega ARKs kokku jooksin, siis see ütles selle peale, et see on nii loll jutt, et ta ei viitsi seda isegi kuulata... No saabus siis see päev, kui ma ARK teooriat tahtsin teha, siis selgus, et meid on liiga palju korraga, et vahi veel tunnike (ma ei teagi täpselt, kas see oli kooli või ARK viga). Seega õpetaja on hea, aga kooli asjaajamist ei maksa usaldada... vahest on targem asju ise kontrollida/ajada...
Käisin autokoolis Sprint, Tallinnas Koskla tänaval. Õpetaja oli vist Olaf. Õpetamise kohta ei oska eriti midagi öelda, ajakava oli paigas aga põhirõhk oli nö iseseisval õppel. Teooriat tuli ise õppida (korrata), sõidutunnid olid ka küllalt iseiseisvad, õppetsikkel oli küll normaalne. Asjaamine oli see-eest väga hea, medkursused ja perearstid toodi neile, kes ise asju ei suutnud ajada, põhimõtteliselt kandikul kätte.
niih, käisin HAJA autokoolis tegemas endale b kategooriat- aivar on tõesti hea, kuid leian,et need teooria tunniid olid liialt pikad ja neid oli liiga palju! nyyd siis aga täieliku jama juurde- esiteks vahetasin õpetajat, kes ytles,et kui sõita tahad ,siis ainutl hilja õhtuti ja pead ronima teise linna otsa, sest tema ei <font color=#ff0000>viitsi</font> sõita nii pikka maad minu kodu juurde. ok, toimus õpsi vahetus. teine õps tundus normaalne, kuid kui asi läks eksamite tegemiseks olid uued jamad- vend kadus ära- nädal enne arki eksameid sõita ei saand- koolijuhtkond on lambakari- asju nad ajada ei oska- med. kursusele saatis kool mingi 50 õpilast korraga?!?!?!?, sealt kihutati pooled kohe minema- yhesõnaga ÄRGA VALIGA HAJA AUTOKOOLI
ise käin ka hetkel HAJA autokoolis tegemas nii A1 kui ka B kategooriat ja tõsi see on et B kategooria õpetaja(vanapapi) tunnid on niiiiiiiiii igavad ja pikad, et viimased korrad olen kaks tundi järjest tsikli ajakirju lugenud, A kategooria õpetaja Aivari kohta saab rääkida ainult head, tunnid on huvitavad, liiga kaua ei plääguta ühe asja kallal, kaasab ka õpilased aruteludesse, ühesõnaga väga lahe vend muidu ka. koolipoolne asjaajamine on jah täielik jama, raha oli üle kantud aga siis taheti ühest teooria tunnist välja visata öeldes et raha on maksmata ja mingid kaks naist kes seal kella kolmeni töötavad on ikka parajad ajukääbikud, kuradi närvi ajab see koolipoolne asjaajamine
no mul oli asis selline,et lahendasin neid ARki teste, ja kui oli kooli eksam, siis taheti mind läbi kukutada, sest 1 kysimus oli valesti, no aga ARKi testides oli see vastus õigeks loetud, peale tykk aega jamaist sain siis neile selgex tehtud,et mul oli õigus ja pääsesin läbi- aivar on hea , kuid........ta pole ainuke inimene koolis, seega HAJA KOOL IMEB TÄIEGA..... ja see ei ole ainult minu arvamus, ka mu paljud sõbrad arvavad seal, kellega koos lube tegin...
mina käisin kurikuulsas RADIALIS. nüüdseks võib see kool olla juba oma uksed sulgenud st. on sunnitud olnud selleks. vähemalt juba jupp aega on juttu selline olnud. konkreetne kool on eelkõige iseseisvale inimesele, kes ei vaja, et tema eest kõik ära nämmutatakse... esimesel tunnil räägitakse kõik ära mis vaja ja siis juba sebid oma paberid ja asjad ise. st antakse sulle vajalikud telef nr'id ja lase aga käia! maksis suht vähe, teiste koolidega võrreldes ja tuldi ka mitme koha pealt vastu..teoorias istusime B ja C katiga koos ja tsiklite kohta ei räägitud eraldi vist mitte ühtegi sõna see on asja juures üks olulisemaid miinuseid... sõiduõpetajaks on neil Raido Remmelg, kes on tegelikult sellest koolist täiesti eraldiseidev isik, aga tema telef nr antakse tõenäoliselt siis, kui on aeg hakata tegema sõidutunde... äärmiselt tasakaalukas ja mõistlik inimene, ole aga ise tubli ja tee tööd. tema ju sõidab igapäevaselt ja reaalselt ka tsikliga, nii et tema kogemused maksavad nii mõndagi (pealegi on ta EMMK klubi president) lõppukokkuvõte kui tahad kiiresti ja lihtsalt, oled valmis pigem iseseisvaks tööks, omad ehk juba mingeid kogemusi, siis sulle see kool sobib. aga otse keskkoolipingist (+/-) tulnuile palun ka oma elu nimel: minge kuskile mujale! ei ole vaja meile tsiklirullnokkasid...
Vahest sõidan ja teen asju.
ise nii muuseas püüan teha plekkliisu autokoolis, niisiis pidid nad juba see aasta[2003]maiks asjad korda saama, et selleks hooajaks load olemas, krt, jamavad niisiis nüüd lubasid pole, et järgmise aasta mais peax neil õpetaja olemas olema siis saab teha.. nuh ikka välja vihastab küll, kui küsite miks viitsan jamada, siis põhjus lihtne, nimelt teen paraleelselt auto ja tsiklilubasi, siis on odavam, esmaabi tehtud ja pean aint paar lisa teooriat võtma, 20 tundi tsikliga ja tsikkel on oma, niiet miskit suht odavalt peax selle kätte saama, leian, et 2000 säästa, tasub siuke vägistamine ära küll
Ärge kunagi keegi valige Tartu Selge autokoolis õpetajaks Aimar Põldoja`t. Tal pole kunagi aega ja sõidu tunnid toimuvad heal juhul 1 kord nädalas. Eriti meeldib käija tal õpilastega platsil ja linna sõitu saab seega väga vähe. Kuna tal isiklik auto siis peamiseks probleemiks auto käsitlemine, mitte liiklus. Teooria kursus seevastu väga hea - õpetaja Õnneleid, ka medkursus.
aga sõiduõpetaja ikkagi jama.
aga sõiduõpetaja ikkagi jama.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Ma tegin A1 kategooria Kalju autokoolis. Teooria osa kohta ei kurda aga sõidutundidega oli paras jura. Alguses sõitsin autokooli minskiga mis oli alla igasugust arvestust, esipidurilink rippus trossiga kuskil nii, et seda kasutada ei saanud, suunatuled hakkasid vahest kohe, vahest tüki aja pärast tööle, jne...noh nagu vene värk ikka. Viimased sõidutunnid tegin oma tsikliga. Sõiduõpetaja(Juhataja Kalju) ei tahtnud mind absoluutselt läbi lasta, lõpuks õnnestus mul kuidagimoodi autokooli tunnistus kätte saada ja pärast seda hakkas sõiduõps veel oma teemat ajama, et sa ei tee ARK-i ära , sa pead veel sõitma jne. Lõpuks panin endale ise ARK-i aja kinni kuna teadsin, et mu paberid olid seal olemas ja tegin eksami ilusti ära. Nii, et kokkuvõttes pole Kalju autokool eriti hea koht.
tegin see suvi Haja kaudu a-kat'i. no ma ei tea, kas mul vedas või mis, aga mul ei olnud asjaajamisega küll probleeme. mure oli hoopis tsikliga, sest kooli oma oli liiga kõrge. õnneks oli endal tsikkel olemas, sai see lihtsalt madalamaks lastud. aga vot, minul olid just probleemid aivariga. vähemalt mulle tundus nii. küll valetas suu sisse (teise inimese kohta, kellelt asja üle järgi küsides olid silmad suured kui tõllarattad), küll ei ilmunud ta lihtsalt kohale või tuli suure hilinemisega, küll rääkis autos teisi taga... igatahes ei ole minu tüüp. kuigi õpetajana oli ta ok.
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
mina tegin ka Hajas oma load suvel ära. Esimene kord sõitin kooli rattaga ja sealt edasi enda omaga. Platsi väänamine oli chopperiga veidi raskem aga oma ratas ikka oma ratas. Esimene suurem tagasilöök oli ARK-is kui läksin teooriat tegema. pidi olema kõik OK aga selgus, et mu paberid olid kuskil laual number 8 kuhu pidi veel minema allkirja andma. Vaevu sain veel ennest oma kellaaja rahvaga ühte gruppi. Rohkem nagu mingeid kalasid ei olnud. Mis aga Aivarisse puutus siis selle vennaga sain küll ülihästi läbi ja käisin veel peale oma lubade kättesaamist ta sõidutunde külastamas ja käin ka edaspidi. Lahe vana. Minu arvamus.
motopaks
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Mina tegin ka oma A-kat.i Kalju autokoolis ja üldse ei kurda, olen hoopis rahul. Kalju on mõnes mõttes küll omaette frukt, kuid samas on tema nõudlikkusel oma iva. Ta nõuab palju, kuid see-eest on hiljem eksamil ja edasises elus tunduvalt lihtsam. Ta laseb sul tundides sõita nii, et eksamitegemine on kergendus. Mina kartsin ARKi eksamit üsna kõvasti, kuid kui see läbi sai, olin selle lihtsuse üle tõsiselt üllatunud. Samas tunnen ma, et kui oleksin tunde vähem võtnud ja hästi ruttu eksamile läinud ja selle kuidagimoodi läbi saanud, oleks mul oskusi ja kindlust tunduvalt vähem ning külilikukkumise või puussesõitmise shanss tunduvalt suurem. Tsiklite kohapealt niipalju, et mina tegin õppesõitu Kalju Kawa Vulcaniga ja see oli küll korralik. Samas on igal õppesõitjal tsiklile ja õpetajale omad nõudmised, kuid fakt, et Kalju õpilastest kukkus viimati keegi ARKi eksamil läbi varakevadel (väidetavalt keegi, kes õppesõitu väga ei viitsinud teha ja eksamipäeval soojendusest loobus ja kindlameelselt vana rasva peale olevat lootnud) , mõjus mulle kuidagi lohutavalt.
Seda küll, et kawa on kaljul norm aga sa minskit oled näinud?:P Nojah nõudlikkus on kasulik aga natuke pingutab üle sellega, et läbi ei lase ja tahab, et sa sõidutunde kogu aeg juurde teeks. Muidu ARK oli jummala pohh mul, kalju seletas mulle, et ma ei saa ARK-is kindlalt läbi, kuna ei suuda väikest kaheksat sõita oma tsikliga, läksin ARKi ja seletasin ära, et minu tsikliga on seda väga raske teha ja sealt öeldi, et OK pole probleemi tee suurt kaheksat, ma tahan lihtsalt näha kas sa korralikult sõita oskad. Kalju hakkab tihti mõnitama (vähemalt mind), et sul nii ilus ja kiire tsikkel aga sõita ei oska üldse, mine parem kohe koju tagasi harjutama jne. Kusjuures see mõnitamine hakkas pihta siis kui tulin oma tsikliga kohale mitte enne, vastik...keset sõidutundi ajas ta mind julmalt närvi pole ime siis, et mõnda jalakäijat üle tee ei lasknud. Ühesõnaga mulle see kalju eriti ei istunud, ootaksin õpetajalt pigem asjalikku ja RAHULIKKU nõannet kui pidevat sõimu.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
- Asukoht: Laagri
Hmm. Kalju Minskit ma tõesti näinud ei ole, nii et seda kommenteerida ei oska. Mind ta ei mõnitanud, kuigi kommenteeris minu autojuhioskusi/kogemusi. Ja kahjuks pean tunnistama, et mõnes asjas oli tal õigus (s.t. olin tõepoolest sageli harjunud sõitma mälu järgi ja vahel tuttaval teel enam nii täpselt märke ei jälginud). Aga tema kommentaare arvesse võttes ja neid mitte üle tähtsustades usun, et arenguruumi on alati. Enamasti pannaksegi puusse siis, kui muututakse liiga enesekindlaks... Kalju õpetab varuga, s.t. kindla peale. Ja propageerib eriti turvalist sõidustiili ja ettevaatust, et parem karta kui kahetseda jne. Ja et alati peab olema täielik ülevaade sinu ees, kõrval, taga, pimenurgas ja igal pool mujal (teeäärsed põõsastikud jms) toimuvast ning et ei tohi takistada teisi (s.th jalakäijad), keerata neile ette, sõita liiga aeglaselt jne. Saan täiesti aru, miks ta mõnedele ei meeldi ja ei sobi, kuid see ei tähenda veel, et ta halb õpetaja oleks... Tean isiklikult nii mitmeidki, kes tema õpetusega samuti rahul on ja edukalt liiklevad...
mina käisin Kaja autokoolis keilas.. seal õppisin teooriat.. sai suht ästi selgeks, õpetaja oli mumeelest suht arusaadav ja, sõit käis läbi Ritmo kooli. Sõitsin Raido minskiga, tulin suht ästi toime.. kuna omal mink old pikka aega, oleksin poole vähem sõitnud, aga sõidu eest oli kõik kogusumma maksetud ja, nii ma sis pläristasin oma tunde kord nädalas või kahe nädala tagant.. sõit sai läbi, olid nii Kaja j Ritmo mind vist unustanud, ning ei ajand ARK-iga asju..
Õnneks yhe hea inimese abil sain ARKi ga asjad kiiresti joonde ja olingi rajal.. ARK is probleeme ei old, teooria 0 viga ja sõiduga kah vigu ei old..
Soovitan käia ühes koolis, läbi mitme koolui on asjaajamine suht niru..
Tuleb veel isegi mõelda kuhu B-kati tegema võiks minna, mõttes on Ritmo..
Õnneks yhe hea inimese abil sain ARKi ga asjad kiiresti joonde ja olingi rajal.. ARK is probleeme ei old, teooria 0 viga ja sõiduga kah vigu ei old..
Soovitan käia ühes koolis, läbi mitme koolui on asjaajamine suht niru..
Tuleb veel isegi mõelda kuhu B-kati tegema võiks minna, mõttes on Ritmo..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.
They mark their territory.
See oli niiiii ammu, et siis polnud veel Eesti Vabariikigi, ehk siis nõukogude ajal. Siis nimetati seda kooli "Tallinna koolidevaheline õppe-tootmiskombinaat" Hea oli see, et raha maksis riik ja koolitus oli lausa kohustuslik. Kätte tulid ABC load ja tunnistusele uhke kiri profesionaalne sõiduki juht. Peale lubade saamist sattusin veel sellise portsu otsa, et pidin 2 aastat täiendõppima erinevaid sõidustiile, alates aeglasest venimisest kuni operatiivsõitudeni nii suvel kui talvel. 1988 aastast olen rools olnud pidevalt.
Sihuke lugu
Sihuke lugu
Selline küsimus, et kas miilitsatel on õigust pidada kinni autokooli õppeautosid, kui nad õppesõitu teevad? Võivad nad trahvi teha?
Läksin lihtsalt natukene sõiduõpet juurde võtma, et eksamit ära teha. esimene tund sai linnas ~70 vuratud ja õpetaja ei teinud teist nägugi. Kas teda lihtsalt ei koti või ei võetagi õppeautosid rajalt maha?
Ps. Kas keegi teab seda korda, mis euroliiduga tuleb? Kas see tõsi, et lubade tegemine hakkab siis yle 12k maksma? Igal pool räägitakse sellest aga keegi midagi konkreetset öelda ei oska.
Läksin lihtsalt natukene sõiduõpet juurde võtma, et eksamit ära teha. esimene tund sai linnas ~70 vuratud ja õpetaja ei teinud teist nägugi. Kas teda lihtsalt ei koti või ei võetagi õppeautosid rajalt maha?
Ps. Kas keegi teab seda korda, mis euroliiduga tuleb? Kas see tõsi, et lubade tegemine hakkab siis yle 12k maksma? Igal pool räägitakse sellest aga keegi midagi konkreetset öelda ei oska.
teooria kohta ei tea, ilmselt võetakse, sest eeskirju peab ikka tundma.
Kui sõidueksamit teed, siis ei võeta. Sest see, et sa selle kategooriaga ei oska sõita, mida sa taotled, ei tähenda ju seda, et mõne olemasoleva kategooria sõidukiga sõita ei mõistaks.
Sry kui nüüd pada ajan, seda peaks tegelt keegi tene kommenteerima ....
Kui sõidueksamit teed, siis ei võeta. Sest see, et sa selle kategooriaga ei oska sõita, mida sa taotled, ei tähenda ju seda, et mõne olemasoleva kategooria sõidukiga sõita ei mõistaks.
Sry kui nüüd pada ajan, seda peaks tegelt keegi tene kommenteerima ....
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Selle teooria-exami kohta ütles mu B-kat'i õpetaja (hr Madis Lang autokoolist "Kohe", maailma kõige kannatlikum ja heasoovlikum taat, kes teab ka +/- kõike teemast), et
t e o r e e t i l i s e l t võib olemasolevad load käest ära võtta, kui sa lisa-kat'i tehes põled. Samas, kui load hoiule lähevad, on ju ka uus teooriaexam, aga kes teab mitu korda seal peab põruma, et lubadest üldse ilma jääda?
t e o r e e t i l i s e l t võib olemasolevad load käest ära võtta, kui sa lisa-kat'i tehes põled. Samas, kui load hoiule lähevad, on ju ka uus teooriaexam, aga kes teab mitu korda seal peab põruma, et lubadest üldse ilma jääda?
Huvitav on see, et minu kursusel 2003.a. suvel Haja autokoolis olid enamik vendi minusugused vanamehed (30+/-4). Vot lihtsalt lööb vanas eas selline himu välja, kus sa pääsed.
Haja autokooli asjaajamine on tõepoolest väga veniv. Ma ise väga ei pressinud ja vist augusti alguses alanud kursustelt pääsesin ARK eksamile alles oktoobris, siis kukutas Aprilial jälitav eksaminaator Tarmo mind linnasõidul kah läbi, väitis et äärmiselt ohtliku mehena tundun liiklussõlmes. Krt, 13 aastat pidevalt kettas - nüüd äkki ohtlik! Ise tundsin ennast muideks jube hästi, eelmine päev ja muidu pidevalt sõiduõpetaja Aivar ka kiitis - lausa pisar tuli silma, päriselt kohe... Lumi tuli maha ja kevadel katsetan uuesti.
ARK-is asi kuidagi äärmiselt tuugaks aetud - teoorias vaadatakse 3x näkku enne saali laskmist, vigursõit platsil võetakse linti, linnasõidul ei mingit halastust - oi-oi-oi
Haja autokooli asjaajamine on tõepoolest väga veniv. Ma ise väga ei pressinud ja vist augusti alguses alanud kursustelt pääsesin ARK eksamile alles oktoobris, siis kukutas Aprilial jälitav eksaminaator Tarmo mind linnasõidul kah läbi, väitis et äärmiselt ohtliku mehena tundun liiklussõlmes. Krt, 13 aastat pidevalt kettas - nüüd äkki ohtlik! Ise tundsin ennast muideks jube hästi, eelmine päev ja muidu pidevalt sõiduõpetaja Aivar ka kiitis - lausa pisar tuli silma, päriselt kohe... Lumi tuli maha ja kevadel katsetan uuesti.
ARK-is asi kuidagi äärmiselt tuugaks aetud - teoorias vaadatakse 3x näkku enne saali laskmist, vigursõit platsil võetakse linti, linnasõidul ei mingit halastust - oi-oi-oi
Autokoolid
Lugesin siin eespoolseid komme ja silma hakkasid kaks nime autokool Haja ja tsiklisõidu õpetaja tuntud Kalju nime all.
Mäletan kui 16 aastaselt hakkasin ka tegema A1 lube ja ajalehest sai valitud autokool nimega Haja. Haja selle pärast, et oli norm. hind ja kursus ei kestnud väga kaua. Sai siis käidud seal teooria tundides juba nädala aega kui tekkis küsimus millal ma tsikliga sõidutunde saan teha. Läksin siis juhataja juurde (nime ei mäleta aga sobib hästi mingi lapseahistaja profiiliga USA-st) kes lubas uurida. Helistasin vennale mitu korda nädalas a`la millal? millega? kus?. Tüüp lubab koguaeg uurida. Lõpuks viskas mu vanamehel ka siibrisse, et teooria hakkab juba läbi saama aga mitte ühtegi sõidutundi ei ole kirjas. Ja ennäe imet, pärast seda kui mu vanamees oli juhatajat väga sõimanud, oli tsikkel järgmine päev olemas ja aegki kinni Nõmmel Kalju juures. Tsikliks oli Minsk 125, mis siin kommijate hulgas tuntud. Kalju iseenesest oli normaalne jäpe, tegi kõik puust punasest selgeks ja närvi kunagi ei läinud ainult läbi raadiosaatja tulid kommentaarid nagu "kui seda märki ei tea pole mõtet tsiklimeheks hakata jne..." Tunnid tegin täis kahe nädalaga, sest sõiduga polnud mingit probleemi ainult liiklus oli suht müstika. Siis ootas ees sõidueksam Saue ARK-is. Platsi harjutuse käigus purunes Minskil siduritross, siis mõtlesin küll et voh v.... Jälle kõne vanamehele, kes sõimas uuesti juhatajat. Juhataja tuli siis mulle halisema et "nii ja naa mina ei oska kidagi teha". Lõpuks tulid appi muhedad karvased Paldiski mnt. poest, kes tõid tsikli ja ma sain lõpuks ÜLE KIVIDE JA KÄNDUDE eksami tehtud.
Teistele soovitaks Autokooli Sprint, mille kohta pole midagi halba kuulnud ja mille sõiduõpetaja tundus ka asjalik. Tsikkel on seal vist Mingi Yamaha 600-ne enduro.
Mäletan kui 16 aastaselt hakkasin ka tegema A1 lube ja ajalehest sai valitud autokool nimega Haja. Haja selle pärast, et oli norm. hind ja kursus ei kestnud väga kaua. Sai siis käidud seal teooria tundides juba nädala aega kui tekkis küsimus millal ma tsikliga sõidutunde saan teha. Läksin siis juhataja juurde (nime ei mäleta aga sobib hästi mingi lapseahistaja profiiliga USA-st) kes lubas uurida. Helistasin vennale mitu korda nädalas a`la millal? millega? kus?. Tüüp lubab koguaeg uurida. Lõpuks viskas mu vanamehel ka siibrisse, et teooria hakkab juba läbi saama aga mitte ühtegi sõidutundi ei ole kirjas. Ja ennäe imet, pärast seda kui mu vanamees oli juhatajat väga sõimanud, oli tsikkel järgmine päev olemas ja aegki kinni Nõmmel Kalju juures. Tsikliks oli Minsk 125, mis siin kommijate hulgas tuntud. Kalju iseenesest oli normaalne jäpe, tegi kõik puust punasest selgeks ja närvi kunagi ei läinud ainult läbi raadiosaatja tulid kommentaarid nagu "kui seda märki ei tea pole mõtet tsiklimeheks hakata jne..." Tunnid tegin täis kahe nädalaga, sest sõiduga polnud mingit probleemi ainult liiklus oli suht müstika. Siis ootas ees sõidueksam Saue ARK-is. Platsi harjutuse käigus purunes Minskil siduritross, siis mõtlesin küll et voh v.... Jälle kõne vanamehele, kes sõimas uuesti juhatajat. Juhataja tuli siis mulle halisema et "nii ja naa mina ei oska kidagi teha". Lõpuks tulid appi muhedad karvased Paldiski mnt. poest, kes tõid tsikli ja ma sain lõpuks ÜLE KIVIDE JA KÄNDUDE eksami tehtud.
Teistele soovitaks Autokooli Sprint, mille kohta pole midagi halba kuulnud ja mille sõiduõpetaja tundus ka asjalik. Tsikkel on seal vist Mingi Yamaha 600-ne enduro.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.