Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Idioodikarbike tuleb taadelda taadeldud tsikli peal.
Parima tulemuse saab kui sangas on taadeldatud taat



Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Ain »

real kirjutas: 08 Apr 2020, 15:21

See selline suht kahtlase väärtusega leht.. Lihtsalt üks arusaamatu hala.. :D

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas real »

No ei tea. Mina leian, et õige leht on. Kui ikka ruumi on 20 m ja siis on äärekivi, ei tahaks, et täiega pidurdamisel voolik läheks. Või kiirusepiirangud. Ka on osad ülevaatuspunktid avatud kuhugi parklasse, ntx Võrus uus koht Automaailma kõrval. Ei kujuta ette, kuidas seal sellist pidurdust teha. Mõne 125-kuubikulisega vms ei saa kiirust üleski. Ka ei ole liikluseks avatud tänav selleks õige koht. See on õige, et meie ülevaatuspunktides on autode jaoks tingimused olemas, aga mootorratta puhul tuleb (nüüd veel eriti)oma oskused mängu panna. Siiski on tegemist kõigest tehnika kontrolliga, mitte sõiduoskuste testiga. Kõik sõitjad ei ole profid, mis sest, et osalevad liikluses. Kõik ei pea profid olema.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas yeekim »

real kirjutas: 08 Apr 2020, 23:14

... ei tahaks, et täiega pidurdamisel voolik läheks....

MÖHH???

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas real »

Nii oli seal artiklis kirjas. Ma tegelikult ise ei tea, kas mootorrattal keegi jõuab pidurivooliku katki vajutada, autodega seda juhtub.
yeekim, loe seda siis nii, et lihtsalt ei saa pidama ja paned äärekivisse, kuna ruumi pole.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas will111 »

ei juhtu seda puhtalt vajutamisest ei autode ega tsiklitega. aga loomulikult on mingi imeväike võimalus, et voolik/toru on enne kuidagi jõudnud piisavalt kehva seisu (näiteks miski on selle ühe kindla koha pealt peaaegu puruks hõõrunud), et suvalisel x hetkel puruneda. kui see juhtub siis loomulikult pidurdamise ajal.

aga üldine point on õige. isegi kui mingis imelikus maailmas reaalselt oleks mõistlik ja õige sellist testi teha ja seda nõuda siis peaks ikkagi igalpool olema selleks ka väga selgelt piisavalt ruumi ning ilusti hooldatud teelõik. ehk teisisõnu, alustada tuleks sellest, et kõigis ülevaatuspunktides loodaks ühtsed ja väga konkreetsetele normidele vastavad tingimused sellist testi läbi viimiseks. kuid isegi siis peaks testi tegija ikkagi olema ülevaataja, mitte klient. sõltumata sellest jorajutust, mida igasugused kõvamehed ajavad...klient peaks saama selle testi läbi viia juhul kui ta ISE SEDA TEHA SOOVIB ja ülevaatajat vastavast soovist kas ette või kohapeal teavitab, mitte aga sundimise peale.

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas simp »

real kirjutas: 08 Apr 2020, 15:21

Siinkohal tahaks näha viidet juhendile ARK'i dokumendiregistris. Mina seda leida ei suutnud.

Kasutaja avatar

Koobik
Postitusi: 1
Liitunud: 06 Mär 2020, 10:57
Tsikkel: BMW F650
Asukoht: Põlvamaa
Tänanud: 1 kord

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Koobik »

Tegin eile üv. ära. Paistis, et segadus selle toimingu ja testimismeetoditega on suur. Asja mõte, miks selline aparaaditest välja on mõteldud on minu arusaamist mööda lihtne usaldamatus inimese(antud juhul ülevaataja) suhtes. Ehk lühidalt- tulemuse pidurite töö kohta peaks andma masin... Kusjuures minul õnnestus piduritest läbida samade rullide peal, mis auto pidureid testivad. See täitsa kaalus ja mõõtis ja andis sobivaid tulemusi. Enne mind oli ootel üks tütarlaps madalamat sorti Davidsoniga. Sellega tegeles ülevaataja ise, kuid minu enduroka selga keeldus istumast. :D Pidin siis ise seal rullide peal oma hobust kinni pidama :). Igatahes tehtud ta sai ja nalja ka nabani peale selle.

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Ülevaatus ülevaatuseks, aga kurb on hoopis olukord, kui maanteeametis 525 inimest tegeleb kabinetis pastakast lolluste väljaimemisega ja töötegemise imiteerimisega.

Pilt
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Krl »

Koobik kirjutas: 09 Apr 2020, 07:30

..Asja mõte, miks selline aparaaditest välja on mõteldud on minu arusaamist mööda lihtne usaldamatus inimese(antud juhul ülevaataja) suhtes. Ehk lühidalt- tulemuse pidurite töö kohta peaks andma masin... .

Kui on hea masin, siis eks ta ongi parem ju, kui mingi suvaline sepp, kes laseb läbi või ei lase läbi oma subjektiivse arvamuse põhjal. Ilmsel siis on olnud neid vaidlusi, kus ptsis piduritega sara veetakse ülevaatusele ja kui teda läbi ei lasta, ei saa omanik aru, miks riik teda ilma põhjuseta nssib?

Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 271
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

Käisin ka eile ülevaatusel Helgi tee 4, Peetri, Mõigumaja-s ja julgen seda soovitada kõikidele põhjaeesti inimestele.
Testi teeb ülevaataja ise ja seda rullikutel, kedagi kiirendama kusagil nurga taga ei panda 8)
Lisaks tavalistele asjadele kontrolliti ka valgusvihku omaniku peal istudes - mul oli isegi madalal ja saab tõsta, mis on hea uudis pimedas sõitmisele - saab edaspidi kaugemale näha ehk :mrgreen:

Piduritestil rullikutel oli minu jaoks huvitav see, et kui auto pidureid testid, siis teised rattad hoiavad ju auto õige koha peal ja saad kätte reaalse pidurdusjõu. Tsikli aga viskab see rullik motika kerguse tõttu kohe kui ratas plokki läheb rullide pealt minema. Seega mingeid reaalseid jõunumbreid sealt leida suht keeruline ilma et tsiklit kuidagi lisavahenditega kinnitama hakata. Seega rullid või tee või kohapeal pidurid all jõnksutamine - ma ei näe sel kõigel mingit vahet ja endiselt on see asi tegelikult suht subjektiivne ja umbkaudne - tundub et pidurid toimivad, saab läbi.

Lõppkokkuvõte paberimäärijatest bürokraatidele on siiski see, et ükski tsiklimees ei liigu igapäeva liikluses avalikel teedel tsikliga millel pidurid ei toimi. Seega kui ta juba ülevaatuspunkti kohale sõidab, siis need pidurid tal ka toimivad ja igasugune tants selle ümber on endiselt mingi mitte tsiklimehest bürokraadi enda õlale patsutamise jaoks.

Ohutuid kilomeetreid ja tugevaid närve! :bsmile:

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas AzA »

Snuffit kirjutas: 09 Apr 2020, 09:26

Lõppkokkuvõte paberimäärijatest bürokraatidele on siiski see, et ükski tsiklimees ei liigu igapäeva liikluses avalikel teedel tsikliga millel pidurid ei toimi. Seega kui ta juba ülevaatuspunkti kohale sõidab, siis need pidurid tal ka toimivad ja igasugune tants selle ümber on endiselt mingi mitte tsiklimehest bürokraadi enda õlale patsutamise jaoks.

Paar aastat tagasi oli mul juhus, kus minu ees olev ratas küttis sebra ees peatunud autole sisse. Ratas oli 125ne miski yamaha või Honda.
Midagi karmi õnneks ei juhtunud. Ma inspekteerisin politseid oodates pidureid .... vaid metall oli klotsidest järel ja needi vaod ketastes.
Ilmselt õnnetuse põhjustas tähelepanematus, aga sellegipoolest on olematute piduritega sõitjaid kindlasti olemas.
Iseasi, kas selline imetestimine neid välja rehitseb.

Visuaalne inspekteerimine ja koha peak jõnksutamine ilmselt teeb sama välja. Näitab ära, kas klotsi on ja kas õli sees või tross terve.
Praegusel kujul on see asi tõesti jabur.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Snuffit kirjutas: 09 Apr 2020, 09:26

Käisin ka eile ülevaatusel Helgi tee 4, Peetri, Mõigumaja-s ja julgen seda soovitada kõikidele põhjaeesti inimestele.

Kui ma nüüd esialgse reklaami eest 0,05 euri iga sinna suunduva mootorratturi pealt saaks, oleks järgmine ülevaatus vist tasuta :mrgreen:

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas M.T. »

AzA kirjutas: 09 Apr 2020, 09:47

Iseasi, kas selline imetestimine neid välja rehitseb.

Visuaalne inspekteerimine ja koha peak jõnksutamine ilmselt teeb sama välja. Näitab ära, kas klotsi on ja kas õli sees või tross terve.
Praegusel kujul on see asi tõesti jabur.

Meile ja meie poliitikutele meeldib ju pidevalt korrutada, kui edumeelne on Eesti tehnoloogia vallas. Ja sa nüüd arvad, et pidureid peaks testima lihtlabase kiviaegse jõnksutamisega :-||| Kas sa saad!
:mrgreen:

Kasutaja avatar

Snuffit
Postitusi: 271
Liitunud: 02 Veebr 2009, 19:50
Tsikkel: Suzuki GSX1250 FA
Asukoht: Rapla
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Snuffit »

AzA kirjutas: 09 Apr 2020, 09:47

Paar aastat tagasi oli mul juhus, kus minu ees olev ratas küttis sebra ees peatunud autole sisse. Ratas oli 125ne miski yamaha või Honda.
Midagi karmi õnneks ei juhtunud. Ma inspekteerisin politseid oodates pidureid .... vaid metall oli klotsidest järel ja needi vaod ketastes.
Ilmselt õnnetuse põhjustas tähelepanematus, aga sellegipoolest on olematute piduritega sõitjaid kindlasti olemas.
Iseasi, kas selline imetestimine neid välja rehitseb.

Seda kindlasti, aga palju on neid, kes selliste klotside/ketastega ülevaatusele sõidavad? Ja isegi kui sõidavad, siis seda näeb ülevaataja ka kohe silmaga, ilma et peaks saatma platsile sõiduoskust näitama või rullidele veerema. Seega, endiselt, hetkene komejant on ebavajalik bürokraatia.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas will111 »

juba vist oma 15a tagasi kui ise ülevaatusel praktikal olin, siis vaadatai alati tsikli puhul üle nii ketas kui klotsid. Eriti just seda klotsijääki on mul kontrollitud ABSOLUUTSELT IGA KORD! ja kohati pigem liigagi "karmilt" kui et liiga leebelt.
Nii et kui kunagi kuskil keegi ka sõitis kellegile tagant sisse ja klots oli kulunud siis sellel ei ole küll mitte kõige väiksematki seost praegu toimuva tsirkusega. Pigem ütleks tõesti nii, et kui mul praegu kogu pidereid puudutav ÜV'l oleks see, et mind käsutatakse ratta selga mingit numbrit täis vajutama kuskil aparaadi peal siis ilmselt ma vajutaks selle täis ka metallini kulunud klotsidega :lol: aga on see nüüd reaalselt asjalikum väljund või "vana hea" kontrollmeetod???

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Tagapidurit kontrollitakse ka rullide peal? Esipiduri kontrollil saab jalad maas tasakaalu hoida, eriti, kui tagurpidi rullide pealt minema viskab aga kuidas ühe jala peale toetudes püsti jääb, kui ratas tagurpidi järsku liikuma läheb? Kergemate ratastega polegi vast nii hull aga 300+ kg tühimassiga võib minna jamaks, kui järsku tasakaalust välja ajab.

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas AzA »

Snuffit kirjutas: 09 Apr 2020, 10:55

Seda kindlasti, aga palju on neid, kes selliste klotside/ketastega ülevaatusele sõidavad? Ja isegi kui sõidavad, siis seda näeb ülevaataja ka kohe silmaga, ilma et peaks saatma platsile sõiduoskust näitama või rullidele veerema. Seega, endiselt, hetkene komejant on ebavajalik bürokraatia.

Täiesti nõus. Jaganud parem kaamerad mingi lohvi otsas laiali, et klotse vaatama pääseda - selmet aeglustusjõudu mõõta (togi)

Juriidiline nonsenss on selle jama nimi, paar aastat veel ja pean inspektorile kapsasuppi plita peal keetma, tema jälgib aparaadilt elekkevoolu vms.
Ei imestaks kohe üldse. :mrgreen:

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas AzA »

will111 kirjutas: 09 Apr 2020, 12:15

Nii et kui kunagi kuskil keegi ka sõitis kellegile tagant sisse ja klots oli kulunud siis sellel ei ole küll mitte kõige väiksematki seost praegu toimuva tsirkusega. Pigem ütleks tõesti nii, et kui mul praegu kogu pidereid puudutav ÜV'l oleks see, et mind käsutatakse ratta selga mingit numbrit täis vajutama kuskil aparaadi peal siis ilmselt ma vajutaks selle täis ka metallini kulunud klotsidega :lol: aga on see nüüd reaalselt asjalikum väljund või "vana hea" kontrollmeetod???

Ma tõin vaid näite, et klotsideta selle liikleb ringi küll, antud juhul oli tegu neiuga. Ratas oli uus, sestap 2 aasta tagant ülevaatus ja mingid meriadruklotsid olid - kuluvad marukähku ära.

Aeglustuse mõõtmine tsiklil on otseloomulikult lihtsalt jabur.
Ma tegin selle jama see aasta kaasa, imestasin küll ja küsisin, et kulge see on ju lollus, seletati kenasti, et ei ole.

Ma panen ette, et kannulaagrite kontrolliks peaks 2021 hooajast alates ussi läbima. Oleks nagu igati hea mõte ju :mrgreen:

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ivoonu kirjutas: 09 Apr 2020, 13:35

Tagapidurit kontrollitakse ka rullide peal?

Rullidel jah.

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 503
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas claw »

Eile haagisele ülevaatust tegin, siis tuli jutuks ka varsti läbi saav tsikliülevaatus mul ja ülevaataja sõnul lükkas maanteeamet selle jura hetkeseisuga edasi. Et olevat vast ise ka aru saanud, et sellisel kujul asja kohustuslikuks tegemine ei toimi mitte.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Käisin täna nende rullikutega ülevaatusel oma 30a vana twinniga. Ülevaatusemees ise hüppas rattale ja veeretas rullidele masina. Esipidurist tuli 80%, tagapidurist 100-110% vahele tulemus. 50% oli see norm vist. Ma üldiselt ei ole rahul olnud enda ratta piduritega kunagi, aga oli omajagu üle miinimumnormi, seega see norm peab vist ikka ülimalt lõdva olema.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Norm on jah 50% :lol:

Anoh siin suuremad hädalised vist ei sõidagi tsikliga...

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Mulle meeldib see et pidurid võtavad üle 100prossa🤭

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Jesper »

No MotoGP rattad peaks pidurdusel 1,5G kanti saama, ehk 150%. See, et rehvi hõõrdetegur ei saa üle 1 olla, on mingi stagnaaja legend.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

claw kirjutas: 23 Apr 2020, 10:13

Eile haagisele ülevaatust tegin, siis tuli jutuks ka varsti läbi saav tsikliülevaatus mul ja ülevaataja sõnul lükkas maanteeamet selle jura hetkeseisuga edasi. Et olevat vast ise ka aru saanud, et sellisel kujul asja kohustuslikuks tegemine ei toimi mitte.

Pigem võiks selle tsikli ÜV üldse ära jätta.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

franz125 kirjutas: 23 Apr 2020, 16:01

Mulle meeldib see et pidurid võtavad üle 100prossa🤭

Sportivnõi Twin

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

sinilind123 kirjutas: 23 Apr 2020, 16:58
franz125 kirjutas: 23 Apr 2020, 16:01

Mulle meeldib see et pidurid võtavad üle 100prossa🤭

Sportivnõi Twin

Üle 100% läheb siis kui esipidurit andes tagaratas üles tõuseb :mrgreen: (crash)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Minupoolne kommentaar Peetri k asutuse pihta. Piiks-prääks ja tehtud. Tundus kergem ja ohutum kui kiirlaenu saada. Kohapealsed ametkondade tegevusi ei kommenteerinud.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Teema algataja
reinuvader
Postitusi: 266
Liitunud: 11 Okt 2004, 15:32
Asukoht: valgamaa
Tänatud: 22 korda

Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel

Lugemata postitus Postitas reinuvader »

Hey!
Natuke selgitaksin enda alustatud teemat või õigemini annaksin tagasisidet: Käsin siis enda rattaga mai alguses teh-ülevaatusel ja ei mingit testi enam st vaid tulede-vilede kontroll, korra lasti käima panna ja mees ise sõitis u 10m ja pidurdas ratta seisma ja volaaa TEHTUD! Aga see kukkumise teema, millest lugu algas. Käsin siis ÜV-punktis küsimas, et mis on juhtumist saanud ja vastus..."kuna üle Eesti on juhtunud sama testi tehes mitu kukkumist nii ratta omanikega kui ka käntsa on pannud teh-ülevaatuse mehed siis lõpetati antud "test" ära ja käib nö vana rada see ülevaatus ja antud juhtumi puhul,millest kõik algas...lakkus tsikli omanik ise omad haavad st mingit kahjutasu talle ei makstud ja kuigi mees oli esinenud vastava avaldusega.
Seega paneme selle teema nüüd lukku.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”