Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Seal kus on stend ,saab ju
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Endiselt olen seisukohal, et see kiirenduse mõõtmine ei ole hea moodus pidurite efektiivsuse hindamiseks. Jõudu tuleks ikkagi mõõta.
Aga seni kuni selle eksami läbimine kuigi keeruline pole, siis sigapohhui. Lihtsam on asi ära teha, kui kellegagi vaielda seal punktis.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Jesper kirjutas: ↑04 Apr 2020, 20:10Ma ei tea, kuidas see rullikute osa täpselt konstrueeritud on, eraldiseisvalt mõõdab see jah jõudu, aga kogu stendil läbitud mõõteprotseduur koos kaalumisega väljastab sisuliselt sellesama kiirenduse, mida lenksu peal olev karp mõõdab. Lihtsalt natuke rohkem ringiga ümber nurga (see lenksul olev kiirendusmõõtja ei mõõda ka kiirendust, vaid teadaoleva massiga kehale mõjuvat jõudu), aga ma ei näe mingit sisulist põhjust, miks neid ei peaks võrrelda saama.
Põhimõtteliselt töötab see rullidega mõõtmine nagu Dynopink.Mootor ajab rulle ringi ja rullid üritavad hoida sama kiirust pidurit andes.Nii elektrik ei ole et oskaks öelda mida siis seal tõstetakse pinget või voolu või võimsust aga igatahes saab sealt rehkendada palju njuutoneid pidurdamiseks vaja läks.ja telje massi on vaja teada ilmselt sellks et mingilgi määral arvestada hõõrdejõudu ja siis sellekaudu kogu seda elektrit juhtida.Lõppühikuks on vist mälu järgi ikka njuutonid(pole ammu enam ühtegi testi teinud)
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
franz125 kirjutas: ↑04 Apr 2020, 22:15Jesper kirjutas: ↑04 Apr 2020, 20:10Ma ei tea, kuidas see rullikute osa täpselt konstrueeritud on, eraldiseisvalt mõõdab see jah jõudu, aga kogu stendil läbitud mõõteprotseduur koos kaalumisega väljastab sisuliselt sellesama kiirenduse, mida lenksu peal olev karp mõõdab. Lihtsalt natuke rohkem ringiga ümber nurga (see lenksul olev kiirendusmõõtja ei mõõda ka kiirendust, vaid teadaoleva massiga kehale mõjuvat jõudu), aga ma ei näe mingit sisulist põhjust, miks neid ei peaks võrrelda saama.
Põhimõtteliselt töötab see rullidega mõõtmine nagu Dynopink.Mootor ajab rulle ringi ja rullid üritavad hoida sama kiirust pidurit andes.Nii elektrik ei ole et oskaks öelda mida siis seal tõstetakse pinget või voolu või võimsust aga igatahes saab sealt rehkendada palju njuutoneid pidurdamiseks vaja läks.ja telje massi on vaja teada ilmselt sellks et mingilgi määral arvestada hõõrdejõudu ja siis sellekaudu kogu seda elektrit juhtida.Lõppühikuks on vist mälu järgi ikka njuutonid(pole ammu enam ühtegi testi teinud)
netis leidus selline jutt
Tehnoülevaatusel kontrollitakse autode pidureid rullstendidel millede tööpõhimõte on kõigil ühesugune. Piduristend mõõdab rataste pidurdusjõudusid ja seejärel analüüsib saadud mõõtetulemusi ning võtab iseseisvalt vastu otsuseid arvestades auto kaalu (esitelg, tagatelg ja ka kogu auto kaal).
Piduristendi testirullide elektrimootorid asuvad liikuval alusel mis on omakorda ühendatud hoovastiku abil dünamomeetriga. Pärast seda kui elektrimootorid on pannud stendirullid pöörlema, hakkab arvuti kohe andmeid salvestama. Kui auto ratast pidurdatakse siis on elektrimootoril raskem piduristendi rullikuid ringi ajada ja sellega tahab elektrimootor nihkuda. Mootori alus on ühendatud hoova abil dünamomeetriga mis mõõdabki pidurdusjõudu njuutonites (kilod saame siis kui jagame mõõtetulemuse 9,81 ja ega väga palju mööda ka ei pane kui jagame lihtsustamise mõttes 10-ga).
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Jõud jagatud massiga ongi kiirendus ju, Issanda ristike küll, see on reaalselt põhikooli materjal... Enne rulli on ju kaaluplaat, see mõõdab massi, rull mõõdab pidurdusjõu, ehk stend kokku mõõdab kiirenduse. Olgugi, et mõneti virtuaalse, sest sõiduk ise ei liigu mõõtmise käigus. Aga kui sa saad pärast rullidel käiku pihku paberi, kus on kirjas näiteks "pidurite efektiivsus 86%", siis see tähendab sama, mis lenksuvidinaga mõõdetud 0,86g ja minuarust võib neid võrrelda vabalt jõuludeni, mingeid põhimõttelisi probleeme ei ole.
Seda Maitene-t soovitan ka külastada, kust see "netist leitud" jutt pärit on, saate oma raha eest pool tundi sarnast mokalaata nautida ja siis nac aja pärast teist korda veel, kui kordusülevaatusele tuled
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
will111 kirjutas: ↑04 Apr 2020, 17:05aga asi on selles, et selline masin peab esiteks olema väga õigesti seadistatud, ja see tähendab seda, et tuleb kasutada ajusid ja sättida vastavad parameetrid õigeks (näiteks selle jaoks, et mootorivibra ei annaks sinna valesignaali..). teiseks peab ta olema väga täpselt kinnitatud, st. nurk peab olema õige ja tsikli küljes kinni täiesti liikumatult.
taadeldakse või mitte, täielik tsirkus saab see mõõtmine olema nii ehk naa. sest lühidalt kokku võttes, seal on NII krdi palju igasuguseid tegureid, mis seda tulemust kokkuvõttes mõjutada võivad, et see on lihtsalt absurd. teeb kasutaja ise seda "testi" - jõud võib mitte täis tulla, kuna inimene ei julge piisavalt tõmmata. teeb ülevaataja, kardab külili keerata kliendi ratta ja ei tule jõud täis kuna jällegi ei julge piisavalt tõmmata. või ongi plats sitane, vihma sajab...mida iganes. kokkuvõte on väga lihtne, kiu ei saa garanteerida KÕIGILE ja ALATI täpselt ühesugustel tingimustel mõõtmist (ehk mõõtmist stendis, siseruumis) siis pistku PPP'sse oma pidurdusnõue!
Ma küll konkreetset ülevaatusel kasutatavat vidinat pole lähedalt ega isegi mitte kaugelt näinud, aga ma oleks üsna üllatunud, kui ülevaataja selle kasutamisel rohkem ajusid peab kasutama kui tsiklile kinnitama, nupust sisse lülitama ja pärast ekraani pealt numbrit vaatama. Kogu ajusid nõudev osa ehk madalpääsfiltri lõikesagedus jms karakteristikute seadistamine on ülima tõenäosusega varasemalt kellegi ajusid omava poolt paika pandud. Samuti olen ma enam kui veendunud, et seadmes kasutatakse kolmeteljelist kiirendusmõõtjat. Gravitatsioonivektori suuna järgi saab asendi määrata ja seda võetakse rehkendustel arvesse, nii et tsiklile paigaldamise nurk ei ole tõenäoliselt kriitiline.
Mis puutub kõigile ja alati siseruumis võrdsete tingimuste pakkumisse, siis olen korra autoga käinud vihmase ilmaga ülevaatusel ja ülevaataja tegi piduristendis 4-5 katset, et nõutav pidurdustegur kätte saada ja oli juba valmis teise, karedamate rullidega stendi peale minema. Märjad rehvid hakkasid lihtsalt rullidel libisema. Lõpuks lasigi 49% efektiivsusega läbi. Järgmisel ülevaatusel oli samal autol efektiivsus 85%.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
well, sinu jutt on paraku kaheldava väärtusega alates sellest kohast, kus ütled, et pole seda vidinat lähedalt ega kaugelt näinud. kõik edasine on ju siis täiesti puhas oletas ja hea lootus.
jah, kõik see, mis räägid on tore ja kena ja võibolla tõesti, et asi ongi nii super "user-friendly" ja kõik on juba eelseadistatud ning igas mõttes lollikindlaks tehtud. mina isiklikult kahtlen selles. muidugi võin eksida samamoodi nagu sina võid eksida. aga kui sa seda tegelikult ei tea ja pole aimugi, kas nii on nagu sa räägid siis minumeelet pole mõtet liiga palju oletada.
teine asi on nüüd see, et ma ei saanud täpselt aru sinu jutust, kas isiklikult oled sellist masinat omanud/kasutanud? mina olen. tõsi ilmselt mitte täpselt sedasama, mis ülevaatusel. aga sama funktsionaalsusega ja ilmselt üsna sama sisuga asja. seega ma tean, mitte oletuslikult, vaid faktiliselt, mida vähemalt minu käes olnud jubinal seadistada sai, mida seadistada tuli ja kuidas. manuaali tuli ka lugeda, sest ega ikka kõik asjad päris nii ei olnud, et muudkui installi kuidas tahes ja "kõik correctitakse ära", ükskõik mida sa teed.
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Will, ma ütleks, et sinu jutt on täpselt sama palju oletus kui minu oma alates sellest kohast, kus sa ütled, et sinu kasutatud seade ei ole täpselt seesama, mis ülevaatusel.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
See ei takista teda arvamast, et ta teab tõde või noh, on vähemalt sellele lähemal kui ükski teine foorumikasutaja. Ja seda suvalisel teemal.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Mul on küsimus, et kas kuskil Harjumaal/Raplamaal/Eestis hetkel praegu tsiklile ülevaatust teha saab? Raplas saadeti mõlemast kohast tagasi kuna see piduri mõõteseade ei tööta ja ei osatud ka öelda, millal tööle saab. Vianori juures olev ÜV ütles konkreetselt, et saada Maanteeametisse kaebekiri kuna nad pole ainsad kelle juures ÜV-d teha ei saa.
Just in case saatsin päringu ka Maanteeametisse, aga näis, kas sealt tuleb selgitusi.
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Käisin täna ülevaatusel, pidurdada jälle ei saanud. Erinevalt varasemast vaadati, kas signaal töötab, ülejäänu nagu ikka tulede kontroll ja kutsuti aasta pärast tagasi.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Nagu Krl juba mainis, et ma reklaamisin, siis nii ongi - Peetris, Helgi teel saab. Täna ise kontrollitud ja ülevaatus läbitud, pidureid kontrollitakse rullikutel.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Kui veel eelnevalt broneerida ja ära maksta, siis saab hinnast veel 6 rutsi alla!
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
M.T no ja kes siis rullikutel käis,..ja kas käis külili ka, nagu fb's reklaamitakse?
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Rullikutel käis ülevaatuse teostaja, külili ei käinud õnneks keegi. Mina jätsin ratta õue ja marssisin ise tuppa, ratta sain taas kätte õues. Piduriketaste paksust mõõdeti kah.
Nüüd 2 aastat jälle muretu Õnneks meenus enne ülevaatusele minekut ka kindlustus
Oot, mis FB-s?
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
M.T. kirjutas: ↑06 Apr 2020, 21:06Rullikutel käis ülevaatuse teostaja, külili ei käinud õnneks keegi. Mina jätsin ratta õue ja marssisin ise tuppa, ratta sain taas kätte õues. Piduriketaste paksust mõõdeti kah.
Nüüd 2 aastat jälle muretu Õnneks meenus enne ülevaatusele minekut ka kindlustus
Oot, mis FB-s?
Siis nende promoklipp valetab, seal rattur vurab ise läbi ruumi protseduuride käigus kuigi kõrvalised inimesed sealses opisaalis on eeskirjade järgi üldse keelatud.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Nuvot ei tea, “mootorratturil” ju tehnoülevaatus.ee pusa seljas. Teagi kas lihtsalt fänn, oma töötaja tegi enda rattale või siis oli ikkagi ülevaatuse läbiviia kes ka ilusti kiivrit kasutas.
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Kurask, siin oleks nagu paljukiidet' kärgatusmaterjal teatud lindude ühishoonesse lennanud, ärge pabistage, küll asjad paika loksuvad.
Paar aastat tagasi oli üle lahe kuum teema kus kaikki katsastusmiehet ovat mulkkuja
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Tegin ka seal Helgi teel. Üle mitme aasta ratta seljas jälle, oli huvitav. Viimati tegin 2013 Tartus vist, ajad on ikka muutunud küll. Väga viisakas koht ja tasemel teenus.
Teenust hindan kõrgelt juba varasemast kogemusest, 4-rattalisega püsikunde juba.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Maanteeamet vastas järgnevalt.
"Maanteeametit on L-kategooria sõidukite tehnoülevaatuse teostamise ajutisest peatamisest teavitanud vaid A-Ülevaatus OÜ. Mingit üleriigilist riket ei esine."
Paaril viimasel aastal on nende Raplamaa ülevaatuspunktidega olnud mul alati jama. Eelmine aasta saadeti samuti sealt Vianori juurest mind minema väitega, et neil ei ole spetsialisti kohapeal. Tol hetkel saatis mind minema tüüp kes kahel-kolmel eelneval aastal ilma probleemideta ülevaatuse ära tegi. Siis liikusin edasi Kohilasse ja seal täpselt sama jutt. Viskas rihma maha, panin otse TETi peale ja sõitsin tsikli pilbasteks ja selleks aastks oli siis ÜV-ga muretu. Nüüd uus ratas ja tahaks ikka ÜV ära teha
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Bronni internetis aeg Helgi teele ära ja saad seal 10 mintsaga asja tehtud. Täna-homme mõnus ilm kah, saad kerge sõidu ka veel kauba peale. Vabasid aegasid peaks seal küll olema, eile mingit rahvamassi seal küll ei liikunud ja ise bronni tegin, siis oli vabasid aegasid piisavalt.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 83
- Liitunud: 08 Veebr 2019, 11:48
- Tsikkel: BMW 1200GS Adventure
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Luxor kirjutas: ↑06 Apr 2020, 21:24M.T. kirjutas: ↑06 Apr 2020, 21:06Rullikutel käis ülevaatuse teostaja, külili ei käinud õnneks keegi. Mina jätsin ratta õue ja marssisin ise tuppa, ratta sain taas kätte õues. Piduriketaste paksust mõõdeti kah.
Nüüd 2 aastat jälle muretu Õnneks meenus enne ülevaatusele minekut ka kindlustus
Oot, mis FB-s?Siis nende promoklipp valetab, seal rattur vurab ise läbi ruumi protseduuride käigus kuigi kõrvalised inimesed sealses opisaalis on eeskirjade järgi üldse keelatud.
Kõrvaline isik a-la sõiduki omanik või kasutaja kes tõi sõiduki ülevaatusele, võib olla "opisaalis" kollase joone taga, seina ääres ning jälgida ülevaatuse toimumise protseduure. Enamikes kohtades nii, k.a Helgi teel.
Mini Riga - 160cc Pitrpo - Honda Hornet CB600 F - Yamaha FZ1N - Bmw 1200GS Adventure
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 30 Apr 2012, 17:28
- Tsikkel: HD FXDWG
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 18 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Helgi tee reklaam töötas. Väga mõistlik vana oli seal. Soovitan!
Kavasaki GPZ900R
Honda Transalp 650
Honda Dominator
Suzuki DRZ400
Harley-Davidson FXDWG
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Frosch kirjutas: ↑07 Apr 2020, 13:41Luxor kirjutas: ↑06 Apr 2020, 21:24M.T. kirjutas: ↑06 Apr 2020, 21:06Rullikutel käis ülevaatuse teostaja, külili ei käinud õnneks keegi. Mina jätsin ratta õue ja marssisin ise tuppa, ratta sain taas kätte õues. Piduriketaste paksust mõõdeti kah.
Nüüd 2 aastat jälle muretu Õnneks meenus enne ülevaatusele minekut ka kindlustus
Oot, mis FB-s?Siis nende promoklipp valetab, seal rattur vurab ise läbi ruumi protseduuride käigus kuigi kõrvalised inimesed sealses opisaalis on eeskirjade järgi üldse keelatud.
Kõrvaline isik a-la sõiduki omanik või kasutaja kes tõi sõiduki ülevaatusele, võib olla "opisaalis" kollase joone taga, seina ääres ning jälgida ülevaatuse toimumise protseduure. Enamikes kohtades nii, k.a Helgi teel.
Ah sawi 8 tegelikult! Tehnokonsuldis ntx juba aastaid pekstakse ülearune publik klaaskasti.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
shortcut kirjutas: ↑07 Apr 2020, 09:02Maanteeamet vastas järgnevalt.
"Maanteeametit on L-kategooria sõidukite tehnoülevaatuse teostamise ajutisest peatamisest teavitanud vaid A-Ülevaatus OÜ. Mingit üleriigilist riket ei esine."
Paaril viimasel aastal on nende Raplamaa ülevaatuspunktidega olnud mul alati jama. Eelmine aasta saadeti samuti sealt Vianori juurest mind minema väitega, et neil ei ole spetsialisti kohapeal. Tol hetkel saatis mind minema tüüp kes kahel-kolmel eelneval aastal ilma probleemideta ülevaatuse ära tegi. Siis liikusin edasi Kohilasse ja seal täpselt sama jutt. Viskas rihma maha, panin otse TETi peale ja sõitsin tsikli pilbasteks ja selleks aastks oli siis ÜV-ga muretu. Nüüd uus ratas ja tahaks ikka ÜV ära teha
Meenutab juba Amservi, sama kala. Vahetan ka seetõttu "teenusepakkujat". Saaremaal töllerdades on ka seal 10€ ülevaatusel käidud, aga see võimalus on hetkel enamiku jaoks lukus.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 13 Mär 2006, 19:10
- Tsikkel: Honda NC750X DCT
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Üks praktiline kogemus kah teooriajutu vahele Eile käisin ülevaatusel. Pandi karp külge ja paluti teepeale minna pidurdama. Tegin 4 katset, iga järgnev eelmisest agressiivsem. Pärast neljandat katset (mille juures ABS juba väga aktiivselt sekkus) tuvastati, et see karp ikkagi mingeid adekvaatseid numbreid näidata ei suuda, lausuti maar mahlakamat sõna Maanteeameti aadressil ja tunnistati ülevaatus edukalt läbituks. Kommentaari järgi polevat see test esimese katsega veel mitte kellegil õnnestunud (nädala jooksul, mil seade töös on olnud) ja väga paljudel juhtudel ei saada mingit mõistlikku tulemust ka korduval proovimisel. Aga see ei takista ülevaatuse läbimist s.t. võimalik on hinnata pidurite töötamist ka visuaalselt. Vähemalt praegu.
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
eelneva kommentaari järgselt ma tervitaks kasutaja joel'i, meenutades meie dialoogi selle üle, kes mida arvab, oletab ja kuidas asjad siis tegelikult kah võiks olla
minule isiklikult tundub, et arvestades praegust üldist asjade seisu ühiskonnas siis selleks aastaks tõenäoliselt see seis tsikli ülevaatuse ja "pidurdustestiga" umbes selliseks jääb ka nagu ta hetkel on...ehk üldine absurditeater jätkub. paras pidu katku ajal huvitav, kas kunagi jälle jõutakse ka mõistuse hääle juurde tagasi ning nenditakse, et mootorratta pidurite piisava toimimise saab ära hinnata käega ja silmaga?!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Uus(2020) piduritest ülevaatusel
Luik kirjutas: ↑08 Apr 2020, 12:26Üks praktiline kogemus kah teooriajutu vahele Eile käisin ülevaatusel. Pandi karp külge ja paluti teepeale minna pidurdama. Tegin 4 katset, iga järgnev eelmisest agressiivsem. Pärast neljandat katset (mille juures ABS juba väga aktiivselt sekkus) tuvastati, et see karp ikkagi mingeid adekvaatseid numbreid näidata ei suuda, lausuti maar mahlakamat sõna Maanteeameti aadressil ja tunnistati ülevaatus edukalt läbituks. Kommentaari järgi polevat see test esimese katsega veel mitte kellegil õnnestunud (nädala jooksul, mil seade töös on olnud) ja väga paljudel juhtudel ei saada mingit mõistlikku tulemust ka korduval proovimisel. Aga see ei takista ülevaatuse läbimist s.t. võimalik on hinnata pidurite töötamist ka visuaalselt. Vähemalt praegu.
Täpselt sama teema ka minul eile. Aga see karp peab veel lisaks sellele olema alates 01.05 taadeldud. Kuidas seda teha, ei osanud ülevaataja kohe kuidagi öelda,sest taatlemine eeldab ju mingit täpset mõõtmist ja kui see on tsiklil mõõtmiseks,siis võiks see toimuda tsikli küljes
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.