1. leht 6-st

Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 17:58
Postitas Taffy

Niisiis!
Varsti 16 käes ning ka lubade tegemine uksetaha, kuid on üks probleem. Nimelt ei ole leida ühtegi sobivat 125CC bike, või kui on siis on need ebareaalselt kallid.
Siinjuures tekibki küsimus, kui olen 16 ning seadusega lubatud sõita vaid 125CC mootorrattaga, kui suur on võimalus et seadusesilmad ära tunnevad et sõidan näiteks 2-300CC Bikega, ning kui jäängi kui suur võib olla see trahvisumma?


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 18:12
Postitas reimps

Otsi liiklusseadusest üles koht, kus räägitakse vastava kategooria loa puudumisest ja selle eest ettenähtud karistused. Ei ole tore. Iseasi, kui hästi tuntakse ära 125 vs 250 roller/võrr vms..


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 18:37
Postitas Kirs

125cm3 -sed on ebareaalselt kallid ja 200-300cm3 -sed ei ole? See ikka täitsa loll vabandus.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 18:48
Postitas Taffy

Need võivad veidi kallimad olla kuid nad on oma hinda väärt. Lagi on 1500€ ringis siiski, midagi peaks ju leidma.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 19:01
Postitas Krl

Ma ei põeks.
Mis sa arvad, mitmel Sons of Anarchy tüübil A-kat load olid?

ma vastust ei tea sellele, aga ilmselt mitte kõigil.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 19:17
Postitas koma2

No ja kui juba vahele jääd, võib see ka vabalt tonnine olla. Trahvi suurus sellest muutuda ei tohiks. See oleks veel rohkem rohkem väärt. ja kui siit edasi minna, siis pole neid lubasidki vaja. Selle raha eest saaks juba kallima tsikli.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 19:18
Postitas Ain

Pole küll juttu olnud mis tüüpi ratas võiks olla. http://www.mototehnika.ee/used/2680429 Näiteks ostes sellise ratta täna 1500 eest ja sõites sellega mingid aastad siis arvan, et kui ilusti hoida müüb selle suhtkoht sama raha eest edasi. Sest ega noori ju tuleb koguaeg peale.. Minuarust on kasutatud ratas suht koht hästi hinda hoidev.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 20:05
Postitas Vint
koma2 kirjutas:
Spoiler

No ja kui juba vahele jääd, võib see ka vabalt tonnine olla. Trahvi suurus sellest muutuda ei tohiks. See oleks veel rohkem rohkem väärt. ja kui siit edasi minna, siis pole neid lubasidki vaja. Selle raha eest saaks juba kallima tsikli.

...Ja kallim tsikkel läheb siis müügiks, et trahvi eest tasuda? Kui just kiirmüüki ei tee või piisavalt õnne pole, saab lisaks kohtutäiturigi toitta. Super hea diil! :-|||

Mäletamist mööda ei lasta isegi aasta jooksul ARK'i eksamitele, alates trahvi täielikust tasumisest.
Odavam oleks seadust järgida.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 20:29
Postitas Ardilla

Mis seal siis äratunda ei ole, Politseis nii lollid nüüd ka ei ole, et ei suudaks mootoripealt numbreid lugeda, lisaks kuidas sa plaanid ta arvele võtta? Või on plaan mingi häck teha mootori vahetusega? :D

Igaljuhul vangi ei panda vast aga pahandust võib tekkida rohkem kui asi väärt on :) võtad ühe 125 se ja paned taha suurema hammaka ja juba palju lõbusam. Usu mind, 2 aastat läheb nikui lupsti ja saad juba suurte poiste liigas mängida. Usumind, aeg ei ole seda väärt ja sellega saab midagi väärtuslikumat teha kui raha trahvideks teenida, näiteks kuskil mõne eakaaslase tissi katsuda :D Aga vaata, et sellega järgmist pahandust kaela ei tõmba muidu pärast läheb kogu kütuse ja suurema ratta raha kärude ja mähkmete peale :D


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:03
Postitas Ardilla
koma2 kirjutas:

No ja kui juba vahele jääd, võib see ka vabalt tonnine olla. Trahvi suurus sellest muutuda ei tohiks. See oleks veel rohkem rohkem väärt. ja kui siit edasi minna, siis pole neid lubasidki vaja. Selle raha eest saaks juba kallima tsikli.

Näe kasulik link http://www.hingemaa.ee/hinnakiri/

PS: Piirkonniti hinnad võivad erineda.

Aga noh laiba mure ei ole laiba utiliseerimine :bsmile:


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:06
Postitas RasmusL

Siia foorumisse sellist teemat teha pole just mõistlik, kuna neid seadusekummardajaid on siin rohkem kui aafrikas neegreid. Mina kui 16 olin, siis kãisid 125cc biked samamoodi ülejõu. Ning tollel hetkel oli veel väga moes 2t pillid(just oma mineku pärast). Vaikselt hakkasid ka 4t tulema peale, kuid nagu vast tead siis sellise kubatuuri juures on 4t ikka vãga nõrguke. Kuid pidin olude sunnil ikkagi 4T 125cc supermoto ostma, ning juba 3 kuu pãrast ostsin 200cc kone, kiirenduspumbaga suure karbussi ning akra väljalaske. Peale seda upgradet enam 2t pillid mööda ei kütnud :) Natuke pidi raami ûmber keevitama mille sai ka põhikooli töö-õpetus tunnis õpetajaga ära tehtud :D Ei öelnud ei soome politseid ega eesti omad mulle midagi kuigi peeti korduvalt kinni. Seega tuld ja ãra heietusi kuula !


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:20
Postitas Ardilla

Ei noh, 125 ja isegi 50 cc ga võib ju ka kurja teha. Kõik oleneb otstarbest ju eks, egas võib olla seaduse kuulekas ja ikka jamasti lõpetada. Samas, ei usu, et 125 st midagi leida ei anna, see oli ju algne küsimus.

Isenesesest kaks eri asja, kuidas käib asi seaduse järgi ja kas 125 ja 200 cc-l on mingit röögatut vahet. Mul on kaks ratast 600cc ja 1800 cc :D ja ma ei teagi kumb annab tugevamalt jalaga persse :D usun, et S1000RR aga mul sellist veel pole :D

Fundamentaalselt, kui tahad midagi teha, egas keegi peatada ei saa, ise vastutad oma tegude eest. Küsimus pigem oli mis saab kui läheb nii nagu vilkuritega ikka läheb. Siin vastus on jällegi seinast seina kõik oleneb kui puhas on karma ja kui hea tuju oli hommikul ametnikul. Täiesti oleneb.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:36
Postitas Vint

Rasmus, mitmed meist on alustanud nii, see aga ei tähenda seda et kõiki, teiste tehtud nooruspõlve lollusi, peaks omal nahal järgi proovima.
Mäletan väga hästi et tahtmine oli kõva jne. teisalt 16 aastasel on kogu elu veel ees, küllap jõuab omajagu sõita.
Osa nendest võimalustest, trahvirahade peale kulutada on mõtetus. Kannatagu ära paar aastat, nagu eelpool mainiti, ning ostku siis võimsam.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:39
Postitas tarmoel

Milleks mootori pealt kuubikuid otsida. numbrimärgi järgi saab ju sõiduki andmeid kontrollida. Kui tahad pättust teha, siis on vaja 125cc tsikli dokusid ja numbrit. Võid need mingi muu asja külge kruvida. Ja veel - kui liiklust ei riku, siis ei taha keegi dokusid näha. Eriline jama tuleb muidugi siis kui avariisse satud. Aga neid 125cc tsikleid liigub ju palju rohkem, kui 2-3 sajaseid.
Päikest!


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:45
Postitas tuman
RasmusL kirjutas:
Spoiler

Siia foorumisse sellist teemat teha pole just mõistlik, kuna neid seadusekummardajaid on siin rohkem kui aafrikas neegreid. Mina kui 16 olin, siis kãisid 125cc biked samamoodi ülejõu. Ning tollel hetkel oli veel väga moes 2t pillid(just oma mineku pärast). Vaikselt hakkasid ka 4t tulema peale, kuid nagu vast tead siis sellise kubatuuri juures on 4t ikka vãga nõrguke. Kuid pidin olude sunnil ikkagi 4T 125cc supermoto ostma, ning juba 3 kuu pãrast ostsin 200cc kone, kiirenduspumbaga suure karbussi ning akra väljalaske. Peale seda upgradet enam 2t pillid mööda ei kütnud :) Natuke pidi raami ûmber keevitama mille sai ka põhikooli töö-õpetus tunnis õpetajaga ära tehtud :D Ei öelnud ei soome politseid ega eesti omad mulle midagi kuigi peeti korduvalt kinni. Seega tuld ja ãra heietusi kuula !

Ei tea mis ajast eelkõneleja räägib aga peab mainima, et isegi 10 aastat tagasi olid täiesti teised ajad võrreldes praegusega.
Sai minulgi 2000-ndate alguses 15-16 aastaselt 350-se Jawaga ja ilma igasuguste lubadeta ringi sõidetud, ülevaatusest ja kindlustusest rääkimata. Vist isegi polnud dokumente. Lõpuks läksime juba nii ülbeks, et ei viitsinud enam kanistriga bensiini tassida ja käisime otse linna servas asuvas tanklas tankimas. Pidu kestis niikaua kuni valla konstaabel meile ükskord oma uhke Vitaraga kummi vilistades ette sõitis. Ütleme nii, et tollel hetkel polnud kõvadest tsiklimeestest väga palju alles :wack:
Tookord läks muidugi õnneks kuna tulid ühised tutvused välja ja härra konstaabel lubas meil lahkuda koos tsikliga, ausõna peale, et me enam külatee pealt kaugemale ei lähe.

Praegu... Ma ei julgeks isegi külavahel ilma lubadeta põristada sest isegi igasugu lubade olemasolul on tõenäoline, et keegi sulle täiesti lambist politsei kutsub, lihtsalt kuna tuju s**t vms...

Lisaks tõe huvites peaks mainima, et Aafrikas elab mingi 1,2 miljardit inimest kellest suur osa neegrid, Biker.ee foorumikülastajate arv kahjuks sinna lähedale ei küündi (togi).


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 21:57
Postitas Jesper

Tänapäeval on see jama, et kui sa võtad enda nimele sõiduki, mille juhtimiseks sul õigust pole, siis sellel on disko peeglites kaheteistkümnel võimalikul juhul kümnest. Nüüd pidi ju veel see numbrite automaattuvastus ka tulema, siiani oli vähemalt nii et kui väga ei esine, siis üldjuhul nad numbrit sisse lööma ei vaevu.

Ehk siis gambiidi õnnestumiseks pead sa ikka kuskilt enam-vähem sama marki 125se numbri ja ämbri sebima, mis muudab rahalise kokkuhoiu kui mitte olematuks siis vähemalt suht marginaalseks. Mina isiklikult ei viitsiks :)


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 22:32
Postitas RasmusL
Spoiler
tuman kirjutas:
RasmusL kirjutas:

Siia foorumisse sellist teemat teha pole just mõistlik, kuna neid seadusekummardajaid on siin rohkem kui aafrikas neegreid. Mina kui 16 olin, siis kãisid 125cc biked samamoodi ülejõu. Ning tollel hetkel oli veel väga moes 2t pillid(just oma mineku pärast). Vaikselt hakkasid ka 4t tulema peale, kuid nagu vast tead siis sellise kubatuuri juures on 4t ikka vãga nõrguke. Kuid pidin olude sunnil ikkagi 4T 125cc supermoto ostma, ning juba 3 kuu pãrast ostsin 200cc kone, kiirenduspumbaga suure karbussi ning akra väljalaske. Peale seda upgradet enam 2t pillid mööda ei kütnud :) Natuke pidi raami ûmber keevitama mille sai ka põhikooli töö-õpetus tunnis õpetajaga ära tehtud :D Ei öelnud ei soome politseid ega eesti omad mulle midagi kuigi peeti korduvalt kinni. Seega tuld ja ãra heietusi kuula !

Ei tea mis ajast eelkõneleja räägib aga peab mainima, et isegi 10 aastat tagasi olid täiesti teised ajad võrreldes praegusega.
Sai minulgi 2000-ndate alguses 15-16 aastaselt 350-se Jawaga ja ilma igasuguste lubadeta ringi sõidetud, ülevaatusest ja kindlustusest rääkimata. Vist isegi polnud dokumente. Lõpuks läksime juba nii ülbeks, et ei viitsinud enam kanistriga bensiini tassida ja käisime otse linna servas asuvas tanklas tankimas. Pidu kestis niikaua kuni valla konstaabel meile ükskord oma uhke Vitaraga kummi vilistades ette sõitis. Ütleme nii, et tollel hetkel polnud kõvadest tsiklimeestest väga palju alles :wack:
Tookord läks muidugi õnneks kuna tulid ühised tutvused välja ja härra konstaabel lubas meil lahkuda koos tsikliga, ausõna peale, et me enam külatee pealt kaugemale ei lähe.

Praegu... Ma ei julgeks isegi külavahel ilma lubadeta põristada sest isegi igasugu lubade olemasolul on tõenäoline, et keegi sulle täiesti lambist politsei kutsub, lihtsalt kuna tuju s**t vms...

Lisaks tõe huvites peaks mainima, et Aafrikas elab mingi 1,2 miljardit inimest kellest suur osa neegrid, Biker.ee foorumikülastajate arv kahjuks sinna lähedale ei küündi (togi).

10a tagusest ajast täpselt rääkisingi. Aga eks rääkigu parem oma vanematega see teema läbi. Mina lihtsalt rääkisin kuidas ise tegutsesin selles vanuses. Ma ei räägi absl mingitest ilma lubadeta sõidust vaid sellest, et kui on A1 kat olemas ning hammas ei hakka selle kategooria võimsamatele peale, saab osta ka odavama ning järele aidata. See et ma seal mootori vahetasin ei kottinud kedagi, sest vãlimiselt paljud aru ei saanudki ;)

Googeldamise oskuse eest sulle pöial 8) Ûldiselt teades seda lambikaadrit siin tuleb sellest kohe-kohe räige läbuteema.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 22:37
Postitas grahv

Miks sa piirad valikut ainult 125-bikega (mis selles hinnaklassis näevad päris emased välja)? Mingi endukas või nt. SM noorele mehele on paaalju lõbusam. Või kui ilmtingimata bikit vaja, siis selleks ajaks kui load kätte saad, on neid vast piisavalt juba turult läbi käinud, et mõni sobiv omale ära võtta. Lihtsalt, jälgima pead iga päev...


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 22:44
Postitas simp
RasmusL kirjutas:

10a tagusest ajast täpselt rääkisingi. Aga eks rääkigu parem oma vanematega see teema läbi. Mina lihtsalt rääkisin kuidas ise tegutsesin selles vanuses. Ma ei räägi absl mingitest ilma lubadeta sõidust vaid sellest, et kui on A1 kat olemas ning hammas ei hakka selle kategooria võimsamatele peale, saab osta ka odavama ning järele aidata. See et ma seal mootori vahetasin ei kottinud kedagi, sest vãlimiselt paljud aru ei saanudki ;)

Googeldamise oskuse eest sulle pöial 8) Ûldiselt teades seda lambikaadrit siin tuleb sellest kohe-kohe räige läbuteema.

Tollel ajal võis selle sama 350cc javaga ka ilma numbrita sõita, paremal juhul rääkis selle mopeediks.

Ei räägi kuidas ma seda tean :oops:


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 23:36
Postitas RasmusL

Kasutajanime vaadates peaks just supermoto mees olema :D viidates siis Taffymotole.


Re: RE: Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 26 Jaan 2018, 23:45
Postitas tuman
RasmusL kirjutas:
Spoiler
tuman kirjutas:
RasmusL kirjutas:

Siia foorumisse sellist teemat teha pole just mõistlik, kuna neid seadusekummardajaid on siin rohkem kui aafrikas neegreid. Mina kui 16 olin, siis kãisid 125cc biked samamoodi ülejõu. Ning tollel hetkel oli veel väga moes 2t pillid(just oma mineku pärast). Vaikselt hakkasid ka 4t tulema peale, kuid nagu vast tead siis sellise kubatuuri juures on 4t ikka vãga nõrguke. Kuid pidin olude sunnil ikkagi 4T 125cc supermoto ostma, ning juba 3 kuu pãrast ostsin 200cc kone, kiirenduspumbaga suure karbussi ning akra väljalaske. Peale seda upgradet enam 2t pillid mööda ei kütnud :) Natuke pidi raami ûmber keevitama mille sai ka põhikooli töö-õpetus tunnis õpetajaga ära tehtud :D Ei öelnud ei soome politseid ega eesti omad mulle midagi kuigi peeti korduvalt kinni. Seega tuld ja ãra heietusi kuula !

Ei tea mis ajast eelkõneleja räägib aga peab mainima, et isegi 10 aastat tagasi olid täiesti teised ajad võrreldes praegusega.
Sai minulgi 2000-ndate alguses 15-16 aastaselt 350-se Jawaga ja ilma igasuguste lubadeta ringi sõidetud, ülevaatusest ja kindlustusest rääkimata. Vist isegi polnud dokumente. Lõpuks läksime juba nii ülbeks, et ei viitsinud enam kanistriga bensiini tassida ja käisime otse linna servas asuvas tanklas tankimas. Pidu kestis niikaua kuni valla konstaabel meile ükskord oma uhke Vitaraga kummi vilistades ette sõitis. Ütleme nii, et tollel hetkel polnud kõvadest tsiklimeestest väga palju alles :wack:
Tookord läks muidugi õnneks kuna tulid ühised tutvused välja ja härra konstaabel lubas meil lahkuda koos tsikliga, ausõna peale, et me enam külatee pealt kaugemale ei lähe.

Praegu... Ma ei julgeks isegi külavahel ilma lubadeta põristada sest isegi igasugu lubade olemasolul on tõenäoline, et keegi sulle täiesti lambist politsei kutsub, lihtsalt kuna tuju s**t vms...

Lisaks tõe huvites peaks mainima, et Aafrikas elab mingi 1,2 miljardit inimest kellest suur osa neegrid, Biker.ee foorumikülastajate arv kahjuks sinna lähedale ei küündi (togi).

10a tagusest ajast täpselt rääkisingi. Aga eks rääkigu parem oma vanematega see teema läbi. Mina lihtsalt rääkisin kuidas ise tegutsesin selles vanuses. Ma ei räägi absl mingitest ilma lubadeta sõidust vaid sellest, et kui on A1 kat olemas ning hammas ei hakka selle kategooria võimsamatele peale, saab osta ka odavama ning järele aidata. See et ma seal mootori vahetasin ei kottinud kedagi, sest vãlimiselt paljud aru ei saanudki ;)

Googeldamise oskuse eest sulle pöial 8) Ûldiselt teades seda lambikaadrit siin tuleb sellest kohe-kohe räige läbuteema.

Suurusjärku teadsin ikka omast peast, eks kiire guugel lihtsalt kinnitas seda, ma ei taha ju ometi lolliks jääda :)
Läbuteemad ongi need mis rahvale peale lähevad ja alati veits raske mõista miks austatud adminnid tihti teema kinni panevad kui asi huvitavaks läheb. Sitta ilma vähemalt poolteist kuud, see aeg võiks väike läbu ikka lubatud olla.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 02:45
Postitas Lauri-L

125 2T tjuunitud pill käib edasi piisavalt.
Enne täis A peale ronimist on nagunii rida mahlapakke :mrgreen:


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 10:49
Postitas urmas66

Rasmuse soovitatud kone vahetus oleks igati norm lahendus ja lisaks paremale minekule saad ka käelist tegevust arendada,mis ei tule kohe kindlasti kahjuks.Kui ratas on 125cc arvel ja sinu nimel,siis ma ei näe küll mingit probleemi.Tõenäosus sellega vahele jääda on suht olematu.
Ma siiani ei suuda aru saada tsikliga sõitjatest,kes ei oska ise oma ratast ehitada või remontida-hooldada.Mul ühel tuttaval on poeg,kes iga asjaga kohe issi juurde jookseb ja see siis vut-vutt poja ratast putitama tormab või üldse teenindusse viib.Selle asemel,et poisile asju õpetetada.
Osta omale 125cc ratas, vaadates enne et sellele rattale oleks võimalikult lihtne suurem kone vahele aretada. Ehk sellele rattale oleks sama tootja suurem kone,mis enam vähem vahele mahub, saadaval.


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 11:10
Postitas Hanno
simp kirjutas:
RasmusL kirjutas:

10a tagusest ajast täpselt rääkisingi. Aga eks rääkigu parem oma vanematega see teema läbi. Mina lihtsalt rääkisin kuidas ise tegutsesin selles vanuses. Ma ei räägi absl mingitest ilma lubadeta sõidust vaid sellest, et kui on A1 kat olemas ning hammas ei hakka selle kategooria võimsamatele peale, saab osta ka odavama ning järele aidata. See et ma seal mootori vahetasin ei kottinud kedagi, sest vãlimiselt paljud aru ei saanudki ;)

Googeldamise oskuse eest sulle pöial 8) Ûldiselt teades seda lambikaadrit siin tuleb sellest kohe-kohe räige läbuteema.

Tollel ajal võis selle sama 350cc javaga ka ilma numbrita sõita, paremal juhul rääkis selle mopeediks.

Ei räägi kuidas ma seda tean :oops:

Ilma igasuguse plaanita norida, aga, mis siis 10 aastat tagasi niiväga teistmoodi oli ? Eelmise sajandi lõpp pigem.


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 11:12
Postitas Jesper

Kui mul oleks laps, kui ta oleks 16a vana ja oleks sellesama probleemi ees, siis ma annaks ka nõu et 125sel mootor kõvema vastu vahetada ja muidu igatpidi tuunida. Annaks veel naerunäoga ise võtmeid kätte ka lammutamisel. Selleks ajaks kui tsikliremont selge on ja pusle ilma kõrvalise abita elujõuliseks saab, on 18 ette kerinud ja A2 päevakorral :D

Ise ikka pigem eelistaks sõita vist, see sada kuubikut ees või taga...


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 11:13
Postitas tuman
urmas66 kirjutas:
Spoiler

Rasmuse soovitatud kone vahetus oleks igati norm lahendus ja lisaks paremale minekule saad ka käelist tegevust arendada,mis ei tule kohe kindlasti kahjuks.Kui ratas on 125cc arvel ja sinu nimel,siis ma ei näe küll mingit probleemi.Tõenäosus sellega vahele jääda on suht olematu.
Ma siiani ei suuda aru saada tsikliga sõitjatest,kes ei oska ise oma ratast ehitada või remontida-hooldada.Mul ühel tuttaval on poeg,kes iga asjaga kohe issi juurde jookseb ja see siis vut-vutt poja ratast putitama tormab või üldse teenindusse viib.Selle asemel,et poisile asju õpetetada.
Osta omale 125cc ratas, vaadates enne et sellele rattale oleks võimalikult lihtne suurem kone vahele aretada. Ehk sellele rattale oleks sama tootja suurem kone,mis enam vähem vahele mahub, saadaval.

Mulle kõlab see soovitus samamoodi nagu äsja A2 saanud isikule soovitada osta mingi 250cc baik ja sinna käelise tegevuse harjutamiseks hakata busa mootorit vahele ehitama :wack:
Tänapäeva 125cc rattad on alustuseks ja esimeseks rattaks küll ja veel. On minekut, on kõike. Pigem siis harjutamiseks võtta mingi veaga/avariiline ligi ja see sõidukorda saada. Eks siis kasutaja ise näeb, kas jääb mõni kuubik jalge vahelt puudu, saab ka pärast mootori vahetuse peale mõtlema hakata. Või siis oodata see 2 hooaega, et saaks juba suurema riistapuu selga istuda.


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 11:25
Postitas RasmusL
tuman kirjutas:
Spoiler
urmas66 kirjutas:

Rasmuse soovitatud kone vahetus oleks igati norm lahendus ja lisaks paremale minekule saad ka käelist tegevust arendada,mis ei tule kohe kindlasti kahjuks.Kui ratas on 125cc arvel ja sinu nimel,siis ma ei näe küll mingit probleemi.Tõenäosus sellega vahele jääda on suht olematu.
Ma siiani ei suuda aru saada tsikliga sõitjatest,kes ei oska ise oma ratast ehitada või remontida-hooldada.Mul ühel tuttaval on poeg,kes iga asjaga kohe issi juurde jookseb ja see siis vut-vutt poja ratast putitama tormab või üldse teenindusse viib.Selle asemel,et poisile asju õpetetada.
Osta omale 125cc ratas, vaadates enne et sellele rattale oleks võimalikult lihtne suurem kone vahele aretada. Ehk sellele rattale oleks sama tootja suurem kone,mis enam vähem vahele mahub, saadaval.

Mulle kõlab see soovitus samamoodi nagu äsja A2 saanud isikule soovitada osta mingi 250cc baik ja sinna käelise tegevuse harjutamiseks hakata busa mootorit vahele ehitama :wack:
Tänapäeva 125cc rattad on alustuseks ja esimeseks rattaks küll ja veel. On minekut, on kõike. Pigem siis harjutamiseks võtta mingi veaga/avariiline ligi ja see sõidukorda saada. Eks siis kasutaja ise näeb, kas jääb mõni kuubik jalge vahelt puudu, saab ka pärast mootori vahetuse peale mõtlema hakata. Või siis oodata see 2 hooaega, et saaks juba suurema riistapuu selga istuda.

No milleks ajada mingit asja nüüd nii äärmusesse ? Kui sa loed mu teksti veel kord läbi siis saad ju aru, et ei mõelnud võrrist motogp ratast teha, vaid et odavalt saaks noor omale pilli millega liiklusvooluga kaasa püsida mis on minumeelest kõige tähtsam. Tänapäevased vesijahutusega 4t pillid on juba tõesti asjalikud et polegi vaja miskot teha või saab edasi arendada lihtsalt ilma kone vahetuseta. Aga mina oskangi rääkida ainult sellest ajast kuna ise nendega tegelesin. Muideks, mul oli võimalus panna 200cc asemel ka Husabergi 500cc mootor, kuid selle 125se raami natuke uurides poleks see väändele vastu pidanud ning ka silinder oli nii kõrge et paaki oleks oma 10cm pidanud kergitama :D .


Re: ⭐ Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 13:52
Postitas simp
Hanno kirjutas:
Spoiler
simp kirjutas:
RasmusL kirjutas:

10a tagusest ajast täpselt rääkisingi. Aga eks rääkigu parem oma vanematega see teema läbi. Mina lihtsalt rääkisin kuidas ise tegutsesin selles vanuses. Ma ei räägi absl mingitest ilma lubadeta sõidust vaid sellest, et kui on A1 kat olemas ning hammas ei hakka selle kategooria võimsamatele peale, saab osta ka odavama ning järele aidata. See et ma seal mootori vahetasin ei kottinud kedagi, sest vãlimiselt paljud aru ei saanudki ;)

Googeldamise oskuse eest sulle pöial 8) Ûldiselt teades seda lambikaadrit siin tuleb sellest kohe-kohe räige läbuteema.

Tollel ajal võis selle sama 350cc javaga ka ilma numbrita sõita, paremal juhul rääkis selle mopeediks.

Ei räägi kuidas ma seda tean :oops:

Ilma igasuguse plaanita norida, aga, mis siis 10 aastat tagasi niiväga teistmoodi oli ? Eelmise sajandi lõpp pigem.

Mopeede ei pidanud registreerima, seega sai suuremate masinatega ilma numbrita ringi sõita ja siis neid vajadusel 'mopeediks rääkida'


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 21:55
Postitas urmas66

Tuman,sinu loogika järgi on ka kõik teised oma tsikleid järele aidates vaata e,et kurjategijad? Vahet ju pole,kas kutt teeb 125cc pisut parema mineku peale või teen seda mina. Ja Rasmusest,Raulist,Cossiest ei julge rääkidagi, neil on ju puha hull värk,mis hobujõud seal võrreldes tehase pilliga ringi kappavad. :)


Re: Ebaseaduslikult sõitmine

Postitatud: 27 Jaan 2018, 22:06
Postitas Ardilla

Oeh, nii kurb kui se ka ei ole, age niipalju kui ma seda E4-ja olen uurinud, ja tendenci kuhu vòib see roheline mailm jõuda on suur võimalus, et see pidu varsti läbi. 2017 alates ratastega. Ja ka vanemate ümberehitatud ratastega, kui kaamerad punktidesse pannakse ja hatakse tsentraalselt jälgima ja kütuse kaarte Kontrollima...

või vaja teha ARKis paberid korda, mis on ilge pein.