Rehvide remont?
Moderaator: Moded
Rehvide remont?
Kuidas suhtuda bike rehvi remonti (nn. kummiseen)? Kui mu mälu mind ei peta, siis Dunlopi kataloog ütles, et pole remonditav (rehv siis D208 180/55R17).
Kuidagi kalliks läheb, kui arvestada, et iga sõidetud kilomeetri pealt läheb kroon tagarehvile...
Kuidagi kalliks läheb, kui arvestada, et iga sõidetud kilomeetri pealt läheb kroon tagarehvile...
Sügisel lasin remontida klaasikildudest puretud michelin'i
Rehv toimis jätkuvalt normaalselt ja seda ka mittenormaalsetel maantekiirustel.
See kes remontis ütles, et nööriga lihtne parandada, lapiga raskem, sest rehv pidavat seest olema väga õhukese kummikihiga ja riideni välja käiata väga lihtne.
Seega ainus mida ise arvestaks oleks see, et töö teostajal võiks olla mõningane kogemus ja teadmised.
Ilmselt oskaks selline inimene ka objektiivselt asja õnnestumist (ohutust) hinnata.
Rehv toimis jätkuvalt normaalselt ja seda ka mittenormaalsetel maantekiirustel.
See kes remontis ütles, et nööriga lihtne parandada, lapiga raskem, sest rehv pidavat seest olema väga õhukese kummikihiga ja riideni välja käiata väga lihtne.
Seega ainus mida ise arvestaks oleks see, et töö teostajal võiks olla mõningane kogemus ja teadmised.
Ilmselt oskaks selline inimene ka objektiivselt asja õnnestumist (ohutust) hinnata.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Re: Rehvide remont?
Möhh.. võibolla loll mõte, aga kas ei tasuks hoopis installida sellisel puhul sisekumm?sys kirjutas:Kuidas suhtuda bike rehvi remonti (nn. kummiseen)?
Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: Rehvide remont?
Sisekumm kah võimalus, aga tõenäolisem oleks hoopis liimida üks korralik lapp sisse, seen ei pidavat hea variant olema, kuna Rehv suht õhuke (või midagi sarnast mulle seletati).Kommionu kirjutas:Möhh.. võibolla loll mõte, aga kas ei tasuks hoopis installida sellisel puhul sisekumm?
Terv,
Kommionu
See lapiga remontimine minul vähemalt toimis.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Tšikli rehvi võib remontida tugevdatud rehvipaigaga ja peale selle tuleb kindlasti ka taastada tubless kiht. Rasvanöör on hooajakaup lõpuks ta lihtsalt kuivab ja mootaratta rehvidel kiiremini ,sest töötemperatuur on kõrgem ja koortikiht õhem ,nööri ja seene paigaldamisel lõhub veel rohkem rehvivigastust,torkad ju augu suuremaks nööri puhul venitad ja seene paigaldamiseks tuleb ju auku freesida,mis vigastab veel rohkem koorti ja ka muid kihte.
Lohvi puhul nii palju,et kust saab eriskummalisi mõõte öelge mulle ka.
Toon ühe näite 130/50r17.
Mujal maailmas on nii,et kui leiad rehvi seest naela vahetad kohe rehvi välja aga kas meil ka nii on,olen küllaga rehve lappinud ja keegi pole pidanud sama vea pärast tagasi tulema.
Olen näinud ka kus ühel rehvil oli 4 lappi sees ja sõitis rehvi lõpuni ja ei kurtnud midagi.
Lohvi puhul nii palju,et kust saab eriskummalisi mõõte öelge mulle ka.
Toon ühe näite 130/50r17.
Mujal maailmas on nii,et kui leiad rehvi seest naela vahetad kohe rehvi välja aga kas meil ka nii on,olen küllaga rehve lappinud ja keegi pole pidanud sama vea pärast tagasi tulema.
Olen näinud ka kus ühel rehvil oli 4 lappi sees ja sõitis rehvi lõpuni ja ei kurtnud midagi.
Ma olen kindel, et mingit tüüpi rehvide remont pole probleem. Uurisin uuesti Dunlopi kodulehte ja seal väidab, et igasugused seened ja nöörid võib ära unustada. Ainus natuke aktsepteeritud meetod on seest poolt läheneda ja siis on ka terve rida kriteeriume, millal ei tohiks üldse parandada. Lisaks siis veel ka kiiruse piirang, mis antakse parandatud rehvidele ja erinevates kohtades on siis kas 75mph või 80mph ehk siis ca 124km/h või 132km/h (kui mu miili ja kilomeetri kurss on korrektne). Siit nüüd edasi mõeldes tundub, et remont on ikka mõttetu, kuna vahest on kiirus ka suurem (eriti arvestades ratta iseloomu), kui need numbrid ja oma elu on ka suht armas... enamasti.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Tsikli rehvidega seonduv on alati isikliku turvalisuse teema. Eriti remont..seega ei anna ma mingeid soovitusi, vaid ütlen lihtsalt kuidas olen teinud. Kas teha siit mingeid järeldusi on igaühe enda otsustada.
Mul on reisidel alati kaasas nö liiminöörid ja tööriistad nende paigeldamiseks
Saanud nendega kaugel kodust ka mõned rehvijamad ära klaaritud (eriti tuleks naela jm sodiga rehvijamadeks valmis olla Venemaa suunal)
Ühesõnaga rehvid saanud remonditud tsiklid koju ja remonditud rehv(mitte küll minu tsikli oma) ka ilma jamata lõpuni sõidetud. See viimane on nüüd selline teema, kus ongi see igaühe otsustus, kas sõidab lõpuni, või panueb uue alla.
Võrreldes reisidel läbitud kilomeetritre ja kulutatud rehvidega on neid remonte muidugi vähe ette tulnud, mitmel korral olen aga teele jäänud automehi aidata saanud, kui nael vms sees olnud.
Kk
Mul on reisidel alati kaasas nö liiminöörid ja tööriistad nende paigeldamiseks
Saanud nendega kaugel kodust ka mõned rehvijamad ära klaaritud (eriti tuleks naela jm sodiga rehvijamadeks valmis olla Venemaa suunal)
Ühesõnaga rehvid saanud remonditud tsiklid koju ja remonditud rehv(mitte küll minu tsikli oma) ka ilma jamata lõpuni sõidetud. See viimane on nüüd selline teema, kus ongi see igaühe otsustus, kas sõidab lõpuni, või panueb uue alla.
Võrreldes reisidel läbitud kilomeetritre ja kulutatud rehvidega on neid remonte muidugi vähe ette tulnud, mitmel korral olen aga teele jäänud automehi aidata saanud, kui nael vms sees olnud.
Kk
See on lihtsalt rehvitootja turvalisuspoliitika. Nad ei suuda garanteerida (ega peagi seda tegema), et rehv käitub ja toimib adekvaatselt kui sellele lisatakse objekte, mis pole tootja poolt ette nähtud. Seetõttu on neil õigus süüdistusest kõrvale jääda kui lapitud rehv järgi annab ja sõitjale või rattale vigastusi põhjustab (ptüi, ptüi, ptüi). Täiesti arusaadav ja mõistetav käitumine ju?sys kirjutas:Uurisin uuesti Dunlopi kodulehte ja seal väidab, et igasugused seened ja nöörid võib ära unustada.
Sõidetakse aga lapitud sussidega ikka. Siin peab igaüks muidugi ise oma otsuse tegema, kas- ja missuguse ratta rehvi juletakse paigata. Rahulikumad ja/või kergemad mehed-tsiklid saavad siin ehk rohkem silma kinni pigistada? Või siis ei saa kahh... Nigu eelpool öeldud, igaüks teab ise paremini.
terv, sokk
edit: näed, Kalle samal ajal sama seisukoha välja öelnud
suvel lasin lappida Michelin Pilot Sport rehvi ... 6mm seenega. Kannatas sõita kuni lõpuni kulus. Töökojas loeti sõnad peale küll, et tsiklirehvile üle 3mm augutäidet ei panda ja sellist rehvi pole üldse lubatud lappida ....
Tookord üks teeparandusel kasutatav killustikukild läks otsapidi rehvi sisse. Pidanuks vist Tallinna linnavalitsusele kahjunõude esitama ja uut rehvi tahtma.
Tookord üks teeparandusel kasutatav killustikukild läks otsapidi rehvi sisse. Pidanuks vist Tallinna linnavalitsusele kahjunõude esitama ja uut rehvi tahtma.
Ei soovita ei nööri, ega seent. Tee pealt toob nöör muidugi ära ja selles mõttes on see asendamatu remondikomplekti kuuluv varustus matkal, aga kui juba olla rehvitöökojas, siis teha midagi põhjalikumalt.
Paljudes välisriikides tõesti tsiklirehve ei lapitagi, sest sealne remondihind võib moodustada kuni 1/3 uue rehvi hinnast... (Remondi hinda määrataksegi uue rehvi hinna järgi)
Paljudes välisriikides tõesti tsiklirehve ei lapitagi, sest sealne remondihind võib moodustada kuni 1/3 uue rehvi hinnast... (Remondi hinda määrataksegi uue rehvi hinna järgi)
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Lugedes seda threadi siin, siis tuleb ju rehvivaht ainuõigeks lahenduseks lugeda ... või mis?
Erinevad vastuargumendid vahule (või siis osavamatel meestel ka nöörikomplektile) muutuvad hoobilt kehtetuks kui seisad (üksinda) tühjaksläinud rehviga võõras kohas (riigis), hilisõhtusel(öisel) kellaajal, vihmasajus teepervel ja mõtled lähitundide peale ...
terv
Kris.@vahupudel alati (tsikli)taskus
XVZ-13 TF - Big Blue Light
PS. Kunagi viskasin lingi ameerikamaal kasutatavast möginast mida vennikesed kohe uuele rehvile sisse lasevad ning mis seejärel näiteks naela täistabamuse peale tühjaks ei lähe. On sellist asja ka meie maal saada/võimalik tellida? Puuduseks oli see et pidi töötama ainult teega paralleelselt oleval pinnal st. külje pealt tulnud augu puhul ei aita.
Erinevad vastuargumendid vahule (või siis osavamatel meestel ka nöörikomplektile) muutuvad hoobilt kehtetuks kui seisad (üksinda) tühjaksläinud rehviga võõras kohas (riigis), hilisõhtusel(öisel) kellaajal, vihmasajus teepervel ja mõtled lähitundide peale ...
terv
Kris.@vahupudel alati (tsikli)taskus
XVZ-13 TF - Big Blue Light
PS. Kunagi viskasin lingi ameerikamaal kasutatavast möginast mida vennikesed kohe uuele rehvile sisse lasevad ning mis seejärel näiteks naela täistabamuse peale tühjaks ei lähe. On sellist asja ka meie maal saada/võimalik tellida? Puuduseks oli see et pidi töötama ainult teega paralleelselt oleval pinnal st. külje pealt tulnud augu puhul ei aita.
Riding with a King!
tegelen ise rehvide remondi ja müügiga. esiteks, praktika on näidanud, et nöör on ainult teelt äratulekuks, pikema aja jooksul annab otsad ja tsiklile on see küll ainult hädaabi. väiksema augu puhul piisab paigast, suurema puhul tuleb täidis ka panna. seent ei soovita. vahu suhtes on selline asi, et rehv tuleb pooltühjalt sõites soojaks ajada.. ja hästi see ei mõju. suuremate kiiruste puhul on kasvõi kulunud rehv parem, kui paigatud uus rehv. on muidugi võimalus ka vulkaniseerida, mis on tasuv ainult uue rehvi puhul. ja üks asi veel: peale paikamist tuleb ratas kindlasti tasakaalustada!
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Äkki leiad siit miskit http://www.streetmoto.ee/?s=lohvidLohvi puhul nii palju,et kust saab eriskummalisi mõõte öelge mulle ka.
Toon ühe näite 130/50r17.
Aga remontimisest niipalju, et ilmselt muudab niisama mulisejate ja teoreetikute otsust kardinaalselt vastavasse olukorda sattumine. Eelmise aasta sügisel olles tagasiteel "Motokinosunast" Kuusalus sain metsavahel naela tagarehvi. Ainus lahendus oli vaht lähimast bensukast. See kestis Kuusalust kuni Jägala ristini, siis oli jälle rehv tühi. Pumpa kaasas ei kanna ja seetõttu saigi Tallinnast kaubik järele kutsutud. Teema järeldus: kui lähed üksikusse kohta lammutama, siis olgu tagavaraks siselohv kaasas. Kui oled tsivilisatsioonis, siis hinda, kumb on lihtsam - kas rehvi peale/maha heebeldada või abi kutuda. Mina kaldun sel juhul mugavuse poole
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
termo kirjutas:tegelen ise rehvide remondi ja müügiga. ... seent ei soovita.
oot ma natuke võhik sel alal.. kas seen on see vidin mida pannakse sissepoole nö. nagu lappi ja tal on selline niblakas küljes mis läheb läbi kummi?
mul just täna pandi tagarehvile (SP220 sõitnud ainult 3000km ) 2 tk...
et siis asi jama või? balanssi saadi küll suht kergelt (loe vähe raskust)..
Imre
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.