Küsimus rehvi laiuse kohta.

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
ets
Postitusi: 241
Liitunud: 29 Okt 2003, 17:35
Asukoht: Tln-Johvi
Kontakt:

Küsimus rehvi laiuse kohta.

Lugemata postitus Postitas ets »

Mis saab siis kui ma panen algselt 160 rehvilaiusele mõeldud veljele 140 või 150 laiuse rehvi, ratas on 17 tolli.


Kasutaja avatar

tsiklimees
Postitusi: 84
Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas tsiklimees »

Loogiliselt võttes jääb laiusest ju väheks. Õhukumm surub servad küll vastu, kuid siis läheb venitusega laperguseks, või ajab servad lihtsalt laiaks. Eks ta ikka jama ole nii.

Kuid samas on kummiprofiile erinevaid, pead lihtsalt katsetama.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Kui jutt käib õhukummiga kummist siis sitta..
Kui aga tubeless kummist siis võid ju kacetada... 160 asemel 150 on täitsa hea ma arvan.

Üldiselt mida kitsam kumm seda vähem hõõrdejõudu ja rohkem kiirust ja kiirendust sul on!

Samas oleneb rattast... mingi hardcore bike siis ära mingil juhul standardist väiksemat pane.

kuger

pole hullu

Lugemata postitus Postitas kuger »

mu motal on tagumine 120/70, peaks olema 130/70. Tegelikult ma polegi 130-sega sõitnud, aga 120 püsib ilusasti peal ja ei suurte ega väikeste kiirustega pole küll mingeid kummalisi probleeme ilmnenud. Siis kokkuvõtvalt +- 10 ei muuda midagi. Ka autode puhul väidetakse sama.

raiz

Lugemata postitus Postitas raiz »

Huvitav miks sa peaksid selle velje peale küll kitsama kummi panema????????????ei saa aru!
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 319
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Lugemata postitus Postitas wicked »

raiz kirjutas:
Huvitav miks sa peaksid selle velje peale küll kitsama kummi panema????????????ei saa aru!
vahe selles,et 140-150 rehvid on tunduvalt odavamad kui laiusega alates 160-st. kas panna alla 160 või 150 ei tohiks küll suurt vahet olla.140-sega võib tekkida selline efekt,et rehv tõmbab madalamaks ja teeaukudes velje lõhkumine on siis oi kui palju tõenäolisem.

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

Üldiselt on nii et lai rehv läheb taha ja peenike ette. Seda sellepärast et lai rehv suudab rohkem jõudu korraga maha panna seal kus kitsas hakkaks libisema.

Ette pannakse kitsam rehv sellepärast et selle veeretakistus on väiksem, esirattal pole külglibisemiseoht ka nii suur kui tagarattal et laia rehvi vaja on.

Edit: Sama värk on ka kummirõhuga. Kui vajad head pidamist või on vaja palju jõudu korraga maha panna, võib kummid väheke tühjemaks lasta.

Kui on vaja tippkiirust võib natuke rohkem täis pumbata.

Sellepärast ongi näiteks võidusõidujalgratastel imepeened ja väikese mustriga rehvid, maastikujalgratastel aga jämedad ja suure mustriga.

Tsiklite ja autodega samamoodi.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”