Küsimus rehvi laiuse kohta.
Moderaator: Moded
Küsimus rehvi laiuse kohta.
Mis saab siis kui ma panen algselt 160 rehvilaiusele mõeldud veljele 140 või 150 laiuse rehvi, ratas on 17 tolli.
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Kui jutt käib õhukummiga kummist siis sitta..
Kui aga tubeless kummist siis võid ju kacetada... 160 asemel 150 on täitsa hea ma arvan.
Üldiselt mida kitsam kumm seda vähem hõõrdejõudu ja rohkem kiirust ja kiirendust sul on!
Samas oleneb rattast... mingi hardcore bike siis ära mingil juhul standardist väiksemat pane.
Kui aga tubeless kummist siis võid ju kacetada... 160 asemel 150 on täitsa hea ma arvan.
Üldiselt mida kitsam kumm seda vähem hõõrdejõudu ja rohkem kiirust ja kiirendust sul on!
Samas oleneb rattast... mingi hardcore bike siis ära mingil juhul standardist väiksemat pane.
pole hullu
mu motal on tagumine 120/70, peaks olema 130/70. Tegelikult ma polegi 130-sega sõitnud, aga 120 püsib ilusasti peal ja ei suurte ega väikeste kiirustega pole küll mingeid kummalisi probleeme ilmnenud. Siis kokkuvõtvalt +- 10 ei muuda midagi. Ka autode puhul väidetakse sama.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
vahe selles,et 140-150 rehvid on tunduvalt odavamad kui laiusega alates 160-st. kas panna alla 160 või 150 ei tohiks küll suurt vahet olla.140-sega võib tekkida selline efekt,et rehv tõmbab madalamaks ja teeaukudes velje lõhkumine on siis oi kui palju tõenäolisem.raiz kirjutas:Huvitav miks sa peaksid selle velje peale küll kitsama kummi panema????????????ei saa aru!
Üldiselt on nii et lai rehv läheb taha ja peenike ette. Seda sellepärast et lai rehv suudab rohkem jõudu korraga maha panna seal kus kitsas hakkaks libisema.
Ette pannakse kitsam rehv sellepärast et selle veeretakistus on väiksem, esirattal pole külglibisemiseoht ka nii suur kui tagarattal et laia rehvi vaja on.
Edit: Sama värk on ka kummirõhuga. Kui vajad head pidamist või on vaja palju jõudu korraga maha panna, võib kummid väheke tühjemaks lasta.
Kui on vaja tippkiirust võib natuke rohkem täis pumbata.
Sellepärast ongi näiteks võidusõidujalgratastel imepeened ja väikese mustriga rehvid, maastikujalgratastel aga jämedad ja suure mustriga.
Tsiklite ja autodega samamoodi.
Ette pannakse kitsam rehv sellepärast et selle veeretakistus on väiksem, esirattal pole külglibisemiseoht ka nii suur kui tagarattal et laia rehvi vaja on.
Edit: Sama värk on ka kummirõhuga. Kui vajad head pidamist või on vaja palju jõudu korraga maha panna, võib kummid väheke tühjemaks lasta.
Kui on vaja tippkiirust võib natuke rohkem täis pumbata.
Sellepärast ongi näiteks võidusõidujalgratastel imepeened ja väikese mustriga rehvid, maastikujalgratastel aga jämedad ja suure mustriga.
Tsiklite ja autodega samamoodi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.