Metzeler MC360 esirehv

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kas siit keegi on kasutanud Metzeler MC360 90/90 ESIrehvi, sõitmisel MUJAL kui krossirajal? ja kui on siis võibolla oskate võrrelda mõne teise, näiteks krossi spetsiifilise esirehviga või lihtsalt kiita/laita? olen kasutanud ja proovinud erinevaid 80/100 mõõtudega esirehve aga kõik kipuvad olema siiski üsna libedad "kurvis" kuivõrd sõidan alati seal, kus krossiradadele omaseid valle kurvis ei eksisteeri. samas pinnas on ikkagi selline liivane, mullane. kohati tihedam, kohati päris lahtine




KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

Vabandan Hr.Will et oma küsimusega teemasse trügin aga lootuses et diskussioon rehvide osas käima läheb huvituks kogemustest Dunlop D952 rehvidega.Kas asfaldil sotiga kannatab lasta ja kas põrisevad hullumoodi.Sain tsikliga sellise komplekti kaasa ja olen kahevahel kas panen alla .

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Ma olen kasutand D952 rehvi aastaid oma XTZ750 all ja nüüd ka uue Tenere 700 all. Kiirustel kuni 140-150 asfaltil pole hullu, üle selle läheb asi imelikuks....hakkab niiöelda ujuma. Ringteed ja kurvid mõistlikult sõita pole hullu. Eks väike ulumine ja põrin on ikka klotsil. Kui nii 4-5000 km pealt ringi pöörata, siis kestab teist sama palju veel. Kõik oleneb palju esipiduriga jõuliselt pidurdada, sellest ka nurga alla kulumine klotsil. Paar korda olen ka venemaa reisidel kasutanud, max mis ühe rehviga sõitnud olen, oli vist 12-13000 km ja seda just reisil. Minu üks lemmik rehve, seda siis esimese rehvina, tagumist proovinud ei ole. Maastikul pidamine päris hea :)

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma esimese D952-ga sõidan igal pool, natuke undab kuskil 50-60km/h vahel, aga see on tegelt päris mugav, kohe on aru saada kui linnas kiirus üle lubatu kisub :) Üle 140km/h pole proovinud, sel lihtsal põhjusel, et mu AT väga ei jaksa kiiremini sõita, mingeid mainimist väärt eriefekte ei järgnenud.


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

Mul D952 ees oli ka flät-out sirgel asfaldil täitsa talutav. 690ga tegin kiiruskatset siis (mis ta on siis, mingi 185?).

DR800'l on ka seesama esimene - tolle 70Kg raskema ratta all olid mul imelikud kogemused (ujus 100 juures). Aga see võis ka lihtsalt tsikli kulumisest tulla.

Nüüd mõtlesin, et prooviks 690le isegi tagumiseks sedasama D952te. Eks näeb.

Teemaalgataja küsimuse juurde tagasi tulles, siis MC360 esimene MID-Hard oli mul 690nel eelmise aasta alguses. Jeebus! See kulus nii kiiresti. Sõitsin esimesed 20km jutti linna poole. Mõtlesin, et kulutan rehvi nats sisse enne kui kallutama hakkan. Esipiduriga natuke venitades suutsin klotsid diagonaali saada. Esimene kord kui ratta pealt maha tulin, oli rehv juba kulund (crash)
Päras seda olin asfaldil piduriga tagasihoidlik. Rehvi pidamine oli eeskujulik. Pinnasel ja kruusal pidas hästi ja minu arust isegi asfaldil oli OK. Muidugi ta ei ole mingi SUMO ratas, kui sellise klotsiga linna lähed. Aga ükski kurv küll võtmata ei jää ja kallutamine jääb ikka mehe, mitte rehvi taha :)

Hetkel on mul all MC360 tagumine (ees on D952, sest see kestab kordades kauem). See tagumine on küll väga hea üllatus. Mulle meeldis igal pinnasel. k.a. pikkadel asfaldisõitudel. Kahjuks kuluvad sellised klotsid kähku ära.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas villy »

Kiidan ka Dunlop D952 rehvi ees vähemalt 690 all. Parim kompromiss ja tõeline unicorn rehv, mis peab väga kaua vastu, offroadis pidamine super, ja omab SAMAL ajal väga häid asfaldikombeid, minu arust ei unda üldse :D . Ei usuks kui ise ei kasutaks. XT660R all ka kasutasin seda, seal ta ei kulunud üldse aga see oli palju rahulikum ratas ka.

Sõites ise sama rattaga nagu morse, olen temaga samal nõul.

Proovin kevadel sama D952 ka tagumise ära! PS [mention]kurisookaru[/mention] pane 1 palun bronni mulle :D

MC360-t pole ees proovinud

Viimati muutis villy, 09 Mär 2021, 18:13, muudetud 1 kord kokku.

KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

Tänud sõbrad!Kruvin siis need 952 ed alla.Eks näis kaua tagumine kestab ja kui meelest ei lähe siis mingi aja pärast ümber keerata.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

Einoh, pean vist ka siis uurima, mis see 952 täpsemalt on :D kuigi no minul on vajadus asfaldil sõita täpselt 0. Kui siis oleks mingit pidamist vaja kruusa peal vahel, aga see pole ka niivõrd kriitiline.

Aga MC360 kohta küsimus oli puhtalt selle pärast, et täis krossi (esi)rehvid on minumeelest natuke vale kujuga metsas sõitmiseks. Või siis mingi muu põhjus miks nad flat landi peal kipuvad alt ära libisema kurvitades. Hetkel on mul ees mingi hästi vana mitas, mille kuurist leidsin ja olles kõiksuguseid muid rehve juba proovinud mõtlesin, et katsetan ära huvi pärast. Seda mudelit vist ammu enam ei toodetagi aga on E-09 sarnase mustriga ehk üsna tihedad nupud, mitte eriti kõrged ja "sea-to-land ratio" on on kindlasti suurem kui misiganes krossirehvil. Kuju on rohkem Aga minu üllatuseks oli sellega metsas vaat, et kõige mugavam ja kindlam sõita. Paraku see rehv oli osaliselt kulunud juba alla pannes, nüüd on veel rohkem ning toodetud on ta üle 15a tagasi :D Seega tuleb mingi asendus leida.

Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1200
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Turist »

Praegu on siis selline? https://d1ev4vg2i3w3z3.cloudfront.net/S ... a80d62.jpg
Võibolla selline oleks parem, millel keskmised nupud ei ole (ainult) sirgelt risti, vaid näiteks nii: http://www.risanti.ee/6562-large_defaul ... tt-nhs.jpg


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

Mitte täpselt selline, nuppusid on isegi veel pisut tihedamalt. see oli tegelikult mitas'e kirjelduse järgi mingi selline tänavalegaalne ja täiesti tänaval kasutatav rehv. kahjuks peast ei mäleta mis see mudelinimetus oli ja hetkel ei saa ka vaadata. sarnaneb punnide tiheduse ja suuruse poolest vb pigem sellele https://www.mitas-moto.com/en/products/ ... tires/e-05

ma ise arvan, et määrav on rehvi kuju. 90/90 rehvid on pisut ümaramad ehk U-kujulised, kui 80/100 krossirehv, mis on üsna V-kujuline

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Will111 poolt viidatud Mitas E-05 on traiel`i rehv ja me Streetmotos saame seda ka vabalt tellida kui vajadust peaks olema värskema järele ;) Maksab poolesaja euriku kandis.
Randel minu teada proovis ka tarieli rehve oma kerge Beta all TET´I rada tehes. Mäletamist mööda oli ta üsna rahul.
Ma sügisel panin uuele Tenerele alla Michelin Trackerid ette ja taha. Detsembri paldiski sõit oli peale külmasi ullult libe, tempos kergetele endurokatele väga maha ei jäänud. Kevadel kavatsen nendega jätkata, näis kaua tagumine kestab ja kuidas asfaltil pidamine on!

Karu

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Ronk »

D952-ga ainult väike mure raskete matkaendurodega. Mass+järsud esipiduriga pidurdamised võivad tõmmata klotse lahti. Olnud seal, teinud seda...

Aga muus osas ühinen eelkõnelejatega. Olen ka ise täiesti ära harjunud antud rehviga nii metsas kui asfaldil ja võin pidamist kiita. Tundub et Karu on head reklaamitööd teinud (ilmselt mingi % seal mängus ;) )


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

eile juhtusin lugema mingisugust ülevaadet/kokkuvõtet, kus samuti kiideti selle 952 universaalsust, isegi päris enduro rehvina (kui ma just valesti aru ei saanud), mitte ainult dual-sport rakenduse jaoks. mina ei satu asfaldile selle rattaga mitte kunagi ja kruusagi on pigem väga väike %, seega oluline on vaid pehmema pinna peal pidamine. Samuti ei sõida mitte kunagi märjaga, seega tegelikult ei pea rehv üldse mitte eriti laialt performima :D
seal oli juttu ka nendest trackeritest, mis said samuti enamvähem positiivse hinnangu sellise lihtsa ja soodsa treeningrehvina.

ainult, et huvitaval kombel kõigist nendest kohtadest, kus ma olen esirehve ja siis vastavat valikut 21" rehvidest uurinud ja vaadanud, ma pole vist kunagi kuskil seda müügil näinud. kuskilt mälusopist nagu ka mäletaks, et selle tootmine on hoopis ära lõpetatud aga võibolla ajan midagi segamini. mis ta umbes maksta võiks kui keegi siit on hiljuti ostnud?
või kui kellelgi on kasutatud 952 kuskil seismas või plaanib algava hooaja eel välja vahetada, ma võtaks hea meelega prooviks. Eriti kui on midagi muud kui 80/100 mõõdus. Võiks muidugi olla veel sõidetav ikka, mitte päris lõpuni ära lastud...eriti siis servapunnid sest mind huvitab 90% just kalde all pidamine, püsti teemaga pole eriti ühegi rehviga märgatavat probleemi kunagi olnud. Loomulikult võin selle eest ka miskit maksta ikka, sõltuvalt seisukorrast :bsmile:

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas randel »

kurisookaru kirjutas: 10 Mär 2021, 13:18

Randel minu teada proovis ka tarieli rehve oma kerge Beta all TET´I rada tehes. Mäletamist mööda oli ta üsna rahul.

Karu

Minu “katsetus” Motoz Hybrid Extreme rehvidega kestab siiani ja jätkub veel pikalt, sest kulunud on nad minimaalselt, läbisõit vast 3000km ringis praeguseks. Pidamisega olen väga rahul nagu ennemgi olen kirjutanud. Rohkem klotsi, vähem tühja pinda annab tugevamal pinnal selge eelise. Võrreldes Michelin Enduro Compiga on kruusal pidamine kindlasti parem. Ilmselt mudamülkas oleks pidamine kehvem, aga see pole mu lemmikpinnas niikuinii ja pigem väldin selliseid kohti :bsmile:

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Ma jäin tänu värskelt alla pandud D952 püsti kui TET mind Piusa liiva sisse vedas.
ATV rada raudtee kõrval oli lausliiv ja purukuiv, nädala jagu oli ilusat ilma olnud ja
pärastlõunane aeg ka veel... lõõtsutamist jagus.
CRF250L all pärast 1800km 50/50 asfalt/TET sõitmist oli kulumist ainult tagumisel
märgata. Asfaldil pidas punni kohta kenasti, aga CRF pole ka pill millest kurvis peale
keeramisest hiljem und näha :mrgreen:

--
Vallo


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

njaa, umbes selline esirehv tundub küll täpselt see, mida mul vaja oleks https://www.cyclenews.com/2019/12/artic ... o-st-tire/

aga kes neid rehve eestis müüb või kust ja kuidas tellite?

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas villy »

will111 kirjutas: 11 Mär 2021, 04:42

njaa, umbes selline esirehv tundub küll täpselt see, mida mul vaja oleks https://www.cyclenews.com/2019/12/artic ... o-st-tire/

aga kes neid rehve eestis müüb või kust ja kuidas tellite?

Kui sul veab saad ehk kiirelt siit kätte
https://wildriders.ee/toode/rehv-90-100 ... 7b8491d1d8

Olen Motoz rehve tellinud ise Advspecist ka

https://www.adventurespec.com/motoz

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

D952F 80/100-21 üks mul on üle, ca pool on alles keskelt. See tuli alt ära kui Trackerid alla panin.
20.- eest sinu kui soovi!


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

Tracker pole ikka üldse minu tass teed. Täpsemalt ei meeldi mulle need kumerad klotsi servad.

Ma proovisin esimest. Sõbral oli esimene ja tagumine korraga - ta oli veel vähem rahul :)

Aga kuller toob mulle homme 56 euri eest tutika tagumise D952-he. See on väga soodne hind:

https://intercars24.ee/tooted/BEDD8C-du ... =A~5010119


Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 ja muud esirehvid metsas ja maastikul

Lugemata postitus Postitas will111 »

kuigi ma ausalt öeldes ise pole ka otseselt plaaninud trackerit osta ega proovida siis huvitav oleks, mis sind kõige rohkem häiris selle esirehvi juures? ma mõtlen siis sõites ja juhitavuse poole pealt.

puhtalt peale vaadates tunduvad nad minu jaoks kõige suurem no-no üldse sest 1) nupud on ülihõredalt 2) nupud on ümarate servadega 3) tundub, et päris madal nupp ka. mida täpsemalt need paari millimeetri kõrgused "lisanupud" seal suurtes tühimikes peaksid juurde andma on ka minu jaoks väga suur küsimärk. kuskil ktm foorumi teemas keegi rääkis, et need on väga hea rehvid märja kivi peal sõitmiseks...mis võib muidugi olla tõsi, aga noh jah, kes ja kus ja kui palju sõidab eestis märja palja kivi peal? :D

praeguse seisuga tundub, et tuleb teha valik, kas proovida ära kasutatud D952 või siis võta uus motoz'e rehv...peab tõdema, et see viimane tundub oma profiili ja nuputiheduse poolest küll kohutavalt isuäratav.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Metzeler MC360 ja muud esirehvid metsas ja maastikul

Lugemata postitus Postitas villy »

will111 kirjutas: 12 Mär 2021, 00:57

kuigi ma ausalt öeldes ise pole ka otseselt plaaninud trackerit osta ega proovida siis huvitav oleks, mis sind kõige rohkem häiris selle esirehvi juures? ma mõtlen siis sõites ja juhitavuse poole pealt.

puhtalt peale vaadates tunduvad nad minu jaoks kõige suurem no-no üldse sest 1) nupud on ülihõredalt 2) nupud on ümarate servadega 3) tundub, et päris madal nupp ka. mida täpsemalt need paari millimeetri kõrgused "lisanupud" seal suurtes tühimikes peaksid juurde andma on ka minu jaoks väga suur küsimärk. kuskil ktm foorumi teemas keegi rääkis, et need on väga hea rehvid märja kivi peal sõitmiseks...mis võib muidugi olla tõsi, aga noh jah, kes ja kus ja kui palju sõidab eestis märja palja kivi peal? :D

praeguse seisuga tundub, et tuleb teha valik, kas proovida ära kasutatud D952 või siis võta uus motoz'e rehv...peab tõdema, et see viimane tundub oma profiili ja nuputiheduse poolest küll kohutavalt isuäratav.

Ahh mis sa lobised, telli see mu lingitud Motoz Eestist ära ja jaga 2000km hiljem muljeid. :bsmile:


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]will111[/mention]
Mulle ei meeldinud Tracker selle pärast, et võrreldes terava servaga klotsidega ei olnud kruusal ja metsateel pidamist. Ennekõike andis tunda see, et otse pidurdades oli pidamine palju kehvem kui eelmisel rehvil millega sõitsin. Esimesel sõidul pidin kruusal välja panema, sest pidurdamisega oli probleeme... Hiljem harjusin ära - õnneks ta kulus kähku ära ka :)

Positiivne on vast see, et ta on asfaldil pigem viisakas. Ei unda ega vibra. Lisaks on ta “road legal”, mida ei saa öelda näiteks D952 kohta...

Aga eks see on üsna individuaalne, et kellele, mis sobib. Nagu loeme siit, siis näiteks Randel sõidab üldse triali rehviga. Peaks ka proovima...

Edit:
Kuller käis.
MC360 VS D952
Metzuga olin väga rahul, vaatame kuidas Dunlopi kõvasti odavam variant esineb:

9FA7C1CC-F336-4461-9B4B-6BE28B33D85E.jpeg

Ees on paar korda sõitnud D952 (rahvakeeli Karurehv - Kurisoo Karu järgi):

68DCBCCD-28E3-4736-A9D9-44C684AF4181.jpeg

Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Prets »

Mul oli MC360 esirehv all, koos Motoz Tractionator Desert tagumisega. Pidamine oli ulme, mudas ja igal pool sõitis nagu rongiga või, ei oskagi paremini väljendada. Kruusal ja mujal pehmes sai kõiki kurve võetud gaasiga külg ees ja täielik kontroll oli, kordagi ühelgi pinnasel ei tundnud, et tahaks esiots alt ära minna. TKC80 või Anakee Wildi esimesega sellist nalja ei julge, esiots lihtsalt sõidab alt ära sellise asja üritamise peale.

Tegelt valetan, asfaldil siiski kõige kindlam pold... Aga see selleks.

Küll aga kulus mu 701 all see MC360 esimene kiiremini ära kui Motoz taga, miski 4000 peale oli omadega täitsa läbi. Tagumist pole proovinud.

(togi)

Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

Suured tänud morse ja Prets kogemuse jagamise eest. jõudsin siin vahepeal ise ka igasuguseid mõtteid mõelda ja erinevaid variante kaaluda aga lõpuks jõudsin eile õhtul ikkagi järeldusele, et tahan siiski selle MC360 ära proovida. Dunlopi 952 huvitaks ka, aga MC huvitab siiski rohkem ja tundub kõigi kirjelduse ja review'de järgi täpselt see, mida vajan

Põhjused:
1) seda on eestis suht kenasti saada ja peaks ka üsna kiirelt reaalselt kätte saada
2) hind on minumeelest vägagi mõistlik ehk alla 60e
3) rehv on ametlikult swapitav ehk saab ümber pöörata - tuleb kasuks kui peaks heaks osutuma :D minu sõidukoormuse juures selle konkreetse ratta/rehviga ei ole mul siis ilmselt 3 aastat muret uue rehvi ostmisega
4) 90/90 mõõt ja tootja poolt selgelt välja öeldud enduro ning "igasuguse pinnase" suunitlus sobib mulle hästi, vähemalt teoorias
5) muster ja profiil tundub selline, et vastab minu vajadustele
6) kuna asfalti ei sõida nagunii mitte kunagi ja märjaga ka mitte siis need omadused mulle anyway korda ei lähe

kuna ma arvan, et ma sõidan kuskil 300km max aastas maha (seda küll üsnagi "kiire gaasiga") siis arvan, et isegi kui see rehv kiirelt kulub, ei ole sellest mulle suurt numbrit :D


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

kiidan takka! :bsmile:


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Prets »

Muidugi üks asi, mis mainimata jäi, sellest rehvist on kahte eri segu, Mid Hard ja Mid Soft. Mu kogemus oli Mid Hardiga ja päris liiva sisse-peale sellega ei sattunud, nii et liivapidamise kohta ei oska rääkida.

(togi)

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

Se mid-hard on täitsa pehme mu meelest :)


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas Prets »

No sedand küll, eks nad mõlemad segu poolest on pehmed, aga neil on muster natuke erinev ja mõeldud erinevale pinnasele. Samas mina nagu seda mid-softi ei julgeks üldse proovida, sel sea-land vahed juba nii suured, et asfaldil ei kujuta ette, et mingit pidamist oleks.

(togi)

Teema algataja
will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas will111 »

Midhard ongi pehmem segu ja midsoft on kõvem. Nii on see alati ja kõigi sedatüüpi rehvidega. Seda sel põhjusel, et soft/hard tähisega öeldakse rehvi ostjale, mis pinnasele see sobib. Aga mida pehmem pinnas, seda jäigem klots ja vastupidi :D

Seda ma ise olen üritanud ka siin juba pikalt välja selgitada, et kumma ma siis peaksin ostma. Aga kaldun sinna hardi poole, sest ma olen lihtsalt liiga palju näinud neid pragunenud ja isegi käljest murdunud esirehvi küljepunne. Pole mul seda kuradi jama vaja, las painduvad parem natuke läbi, aga parem on kui nad siiski rehvi küljes püsivad. Murdunud punn pidamist ei taga! Arvestades ka seda, et minu praegusel esirehvil on sea-land vägagi tihe ja minumeelest senimaani parima pidamisega esirehv siis kindlasti suunab ka see pigem tihedama mustriga rehvi poole


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Metzeler MC360 esirehv

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]will111[/mention] Sa lahendasid praegu müstika selle kohta, kuidas mõni mid-hard rehv no niii soft on, et anna olla! :D

Aga see mid-hard (ehk siis poolpehme rehv), on nii kvaliteetne, et nuppe ta ei loovuta. Mu 690 all ei olnud küsimust (ja ma sõitsin igal pool ja nii kiiresti kui julgesin). Kui see mid-hard kestab sul 3 aastat, siis mid-soft ilmselt 6 aastat :D

Aga eks sa vali ja vaata! :)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”