Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
timotelli
Postitusi: 38
Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR

Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas timotelli »

Kellel on kokkupuudet Beta 390 RR enduroga,
....

Nüüd lähiajal võtsin plaaniks tasakaalustada veljed, viskab mis jube. Taha panen 5.8 kg kangema vedru. Lenksukõrgendused ja kõrgem sadul.
....

-----------------

Teema poolitatud siit: BETA 390 RR 2020
viewtopic.php?f=10&t=109682



Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas randel »

Rataste tasakaalustamine on primaarne kui kiiremaid otsi teha. Tasakaalustatud ratastega oli minu arust Betal vibra vähem kui KTM 690 ‘19 rattal kuni maanteekiiruseni.
Tagavedru 5,8 on liiga pehme. Mul sama kaal ja 5,8 vedru kasutusel, aga sag ikka liiga suur. Peaks olema paras 6,2 või 6,4 lausa. Paraku seda saab vaid usast, beta enda valik lõpeb minu teada 5,8-ga ära. Seepärast pole endale ka veel ostnud. Kui kuskilt sellise vedru mõistliku hinnaga leiad, oleksin ka huvitatud.
Kõrgema sadula tegemise osas võid küsida kasutajate Snowhite (Tln) voi Hr.Nõel (Pärnu) käest.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Kas te viskate rimlockid välja enne tasakaalustamist? Või on mingi superleggera variant neist olemas? Ma korra ladusin selle tinahunniku lauale, mis teoorias rimlocki üles kaalus, ohkasin, ja lõin käega...

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas randel »

Minul on rimlockid sees, tasakaalustamiseks kasutan kodarate külge käivaid kuule. Vaja läheb neid 4-5tk harilikult, mõne rehviga olen vähemaga ka hakkama saanud. Kuna efekt on väga suur, siis mind need raskused ei häiri.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Aok, jälle targem - polnud nendest kuulidest varem kuulnud. Ma ise olen selle värinaga ära harjunud, anoh samas miks mitte elu mugavamaks teha, kui vastavad pulgad on välja mõeldud.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas will111 »

rimlocki ei tohiks ju reaalselt vaja olla...noh mingitest 1 bar vi väem rõhuga sõitmistest mina isiklikult küll ei tea midagi sest sellist asja ei harrasta, aga kui siin käib jutt kiirustest sada ja peale, velje viskamisest ja selle häirivast mõjust jne siis ma eeldan, et jutt käib ikka ka juba teedel sõitmisest. ja selliseid sõite te ei tee ju ometi mingite ülimadalate rõhkudega?

mina võtsin mõlemad rimlockid välja üsna kohe kui ratta sain. pole neid siiamaani tagasi pannud ja pole ka nagu vaja olnud. sõidan peamiselt metsas ja karjäärides. pole viimasel ajal rehve vahetades kunagi rataste tasakaalustamisega ka enam viitsinud tegeleda, aga kuskil nii kuni 90 kiiruseni igatahes mingit viskamist küll ei tunneta.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Spoiler
will111 kirjutas: 06 Okt 2020, 01:08

rimlocki ei tohiks ju reaalselt vaja olla...noh mingitest 1 bar vi väem rõhuga sõitmistest mina isiklikult küll ei tea midagi sest sellist asja ei harrasta, aga kui siin käib jutt kiirustest sada ja peale, velje viskamisest ja selle häirivast mõjust jne siis ma eeldan, et jutt käib ikka ka juba teedel sõitmisest. ja selliseid sõite te ei tee ju ometi mingite ülimadalate rõhkudega?

mina võtsin mõlemad rimlockid välja üsna kohe kui ratta sain. pole neid siiamaani tagasi pannud ja pole ka nagu vaja olnud. sõidan peamiselt metsas ja karjäärides. pole viimasel ajal rehve vahetades kunagi rataste tasakaalustamisega ka enam viitsinud tegeleda, aga kuskil nii kuni 90 kiiruseni igatahes mingit viskamist küll ei tunneta.

Korraliku offraod rehvi rõhk ongi ju 1bar +/- 0,2 sõltuvalt pinnasest?


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Pange rimlocki asemele tubliss süsteem, saate kaskvõi 0 rõhuga sõita ja tasakaalustus on oluliselt parem. Metsavahel maurates oli tihti palju abi 1 bar asemel 0,5'ga sõitmisest, kuid lc4 all kippus ta rimlockiga ikkagi ventiili paigast venitama, kui lolliks peast sai mindud. Kergel kasutan taga tublissi ja tihti ka alla 0,3bar rõhku, väga hästi õigustab ennast, saab kodarvelje nn tubelessiks ja vajadusel rasvanööriga lappida kusagil padrikus.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Selleks on mousse.


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Moussel ei saa rõhku ju muuta, minupakutud lahendil on see alati muudetav.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas will111 »

oot, mis pagana moodi tubeless lahenduse puhul saab ventiil paigast ära minna??? :D

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas bitter »

will111 kirjutas: 12 Okt 2020, 21:34

oot, mis pagana moodi tubeless lahenduse puhul saab ventiil paigast ära minna??? :D

Loe uuesti 1. rida ja siis guugelda tubliss. See ei ole tubeless.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Ain »

see tubliss tundub huvitav... aga samas mouss on ju mugavam?

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas villy »

Ain kirjutas: 12 Okt 2020, 22:38

see tubliss tundub huvitav... aga samas mouss on ju mugavam?

Mousse on puhtalt enduro jaoks kindlasti mugavam ja töökindlam aga maanteel paar tundi sellega ei soovitata, pidavalt üle kuumenema. Ja ma ei tea kas tahaksin 1,2 vms rõhuga maanteel kallutada kui nüüd dual sport asjadest rääkida.

Samas nt see tegelane läks Moussele üle ja sõidab pikka maad https://therollinghobo.com/2019/11/mous ... tions.html seal ka Lyndon-i kommentaar.


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]villy[/mention] sa kunagi mainisid, et Mousse kulub ka. Et pidid iga teise rehviga uue panema vmt?

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas villy »

morse kirjutas: 13 Okt 2020, 14:33

@villy sa kunagi mainisid, et Mousse kulub ka. Et pidid iga teise rehviga uue panema vmt?

Minul on ka 2 rehvi olnud ok 1 mousse'ga, üle selle enam mitte. Samas Internet väidab, et Re-lube ja küta ka kuni 4-5 rehvi ära. Pole katsetanud

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Enduroratta rehvi tasakaalustus, rõhk jms.

Lugemata postitus Postitas Jesper »

A millist mousse'i sa täpselt kasutasid? Seal eelpoolviidatud blogis räägitakse suht seast ja käost, sest üks kasutas Michelini ja Metzeleri "enduro" versioone, teine räägib vastu Michelin Desert Race'ist... See viimane kestab ka Brabeci saba all 1500km, arvata on, et meiesuguste muffide käes on need numbrid paar-kolm korda suuremad, eriti esirattal.

Üldiselt netis keegi teadjatest midagi kirjutada (loe: kõige-ekspertidega vaielda) ei viitsi, a ma paari rallientusiastiga FB-s vesteldes jõudsin järeldusele, et proovin Technomousse Sahara ära - konsensus on umbes selline, et 2000km võistluse keskel pannakse uued, sest miks mitte, aga tegelikult pole vaja. Paraku, kuna Hellas lükati jälle edasi, siis vedelevad minu omad endiselt Itaalias poes :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”