K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
skümme
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juun 2018, 03:24
Tsikkel: TDM850
Tänanud: 18 korda

K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas skümme »

Otsin K60 Scout tagarehvile alternatiivi, millel poleks rehvi keskel seda katkematut riba. Oluline on hea pidamine märjal asfaldil ja kruusa-metsateede võimekus. 50/50 kuni 75/25 asfalt/muu. Ees juba on "kalasabakärn".
15/70/17 TDM850
Palun soovitusi.

Pilt



Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mitas E07+ on uuem versioon E07-st. Hiljuti välja tulnud rehv, kuid siiamaani loetud reviewed on kiitvad olnud. Ise aga proovinud pole.
Pilt

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 303
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 33 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas henri »

Tere! Ma panen kohe 690 SMC-le selle E-07plus rehvi alla. Mulle sai ka määravaks, et poleks keskel katkematut riba aga samas ei oleks väga kärn. Postitatud pildi peal on kollase triibuga, ehk Dakar versioon. Sellel on rohkem kihte ja tugevamad küljed aga monteerimine pidi tõeline peavalu olema (eriti tee peal) ja arvatavasti on hulga raskem ka, seega võtsin ilma kollase triibuta ehk tavaversiooni samast rehvist. Annan teada kui ära katsetan.

Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas retro »

Karoo 3 - täitsa võrreldav pidamine Tourance’ga märjal. Kestab küll ilmselt K60-st vähem.

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Märjal Anakee Wild, kestab vähe, aga pidamine on kindlasti parem kui Mitasel või K60.
Mitase tavaversiooni proovisin, meeldis, aga anakee parem. Samas mitas mõistlikum, kui pikad vahemaad. Karoo 3... pidamine kehvem kui Anakeel, hind sama. Karoo 3ga veel seda, et märjal murul ja soontes ta otsib teed koguaeg ja külgpidamist sisuliset pole. Sõitsin 2017 sügisel TETi sellega ja enam Karoo 3 alla ei pane...

Sel suvel läheb ette Anakee Wild ja taha Mitas E07+ Dakar

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Piipz »

ei ole mina veel universaalsemat rehvi, kui K60 näinud. pidamine versus kulumine. ootan huviga. see e07 ilma plussita küll kriitikat ei kannata. väga libe oli märja asfaldiga

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

Mul on ka eelmise hooaja algusest Anakee Wild all olnud ja pidamine on tõesti väga-väga hea. Isegi praeguse külma ja märjaga. Vastupidamine aga suht kehva. Mis on ka arusaadav. Mina valisingi selle rehvi, kuna matkan vähe, aga hea pidamine on minu jaoks kõige olulisem.

Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Vana e07-t peale ühte korda enam tagasi ei ole ostnud just pidamise pärast märjal asfaldil. Olen viimasel kolmel rattal Heidenau k60t kasutanud ja väga rahul. Vaatasin seda keskmist triipu just kui positiivset asjaolu asfaldisõidul rehvi kulumise seisukohast. Siin mitmed maininud et pidevat joont ei tohiks keskel olla, aga miks?

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas stev666 »

retro kirjutas: 21 Mär 2019, 17:02

Karoo 3 - täitsa võrreldav pidamine Tourance’ga märjal. Kestab küll ilmselt K60-st vähem.

Ise jäin karoo 3 väga rahule...
Ainus miinus läbi sõit...umbes 3000km

dr800 2x
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ranel »

Eks see ikka sellepärast, et vihmaga ka pidamist oleks.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Stinger kirjutas: 21 Mär 2019, 20:32

Siin mitmed maininud et pidevat joont ei tohiks keskel olla, aga miks?

Asfaldilt maas märjal savisel-mudasel pinnasel pakib muster muda täis ja siis on sama nadi pidamisega, kui suvaline tänavarehv.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas bronec »

Ise panin eelmine suvi selle E07+ alla. Enne seda päris mitu "tavalist" E07 läbi sõitnud. Peale Rumeenia trippi on veel mustrit korralikult alles. Kuusal, metsas ja mägedes on mõnus sõita aga uuel märjal asfaldil ikka libe. Odav ja suhteliselt universaalne rehv.
Rattaks 1200GS.


Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Erci »

Ma olen sõitnud mitmeid nii K60 kui ka e07 ja ühe e07+ ka lõpuni. Pole ühegagi taguots driftima läinud, vihmaga ma sõidan muidugi rahulikumalt ka. Seega mu valik on hinna ja vastupidsvuse suhtes e07+.
Kas kõik, kes ütlevad siin et vihmaga libe on e07, on saanud kuskil kukkumise osaks või tagumise otsa alt ära? Või netist lugenud ja uskuma jäänud?

___________________________
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 62
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas xin »

E07 ainuke hea asi on tema kulumine. See raibe lihtsalt ei kulunud ära. Tänu kõvale segule on ta väga libe. Tuleb kohe mitu juhtumit meelde kus asfaldil masina peaaegu pikali oleks pannud. Kruusal pole ka pidamist. Ratta peab ikka väga külje peale kallutama, et nagad pidama hakkaksid.
K60 on märksa pehmema seguga ja kõva pinnase peal on pidamine päris OK. Pehme pinnase peal sama libe kui E07. Keskmine triip rikub mõnu ära. K60 on ka külje klotsid kuidagi väiksema vahega ja tõmbab muda suhteliselt kiirelt täis. Olen ka mediteerinud teemal, et lõikaks K60 kesktriibule vahesi juurde, kuid pole selleni veel jõudnud.
Aga miks mitte võtta TKC80 või kui rohkem kõva pinnase peal sõidad, siis TKC70.Või isegi pirelli scorpion rally str.

Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas retro »

stev666 kirjutas: 21 Mär 2019, 20:37

Ise jäin karoo 3 väga rahule...
Ainus miinus läbi sõit...umbes 3000km

karoo 2 oli jah selline, karoo 3-ga saab ka rohkem - tegime euroopa tripi 5000+ km ja mõlemal rattal (twin ja gessu) oli koju jõudes veel tublisti mustrit järgi.

Ise plaanin Tourance lõpuni kulumisel seda proovida - https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
See Avon on ka huvitav - https://www.avontyres.com/de-de/reifen- ... motorcycle - aga need mõlemad pigem 70/30 kui 50/50 :)
Võta pehme seguga rehv - saad ühel hooajal mitut eri tagarehvi proovida :)

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Kui rehv ise on väga hea ja see keskmine joon segab,siis selle saab ju ka lahti lõigata. Pidamine asfaldil sellega mingil määral väheneb,aga maastikul siis vastavalt suureneb. Seda saab rehvi lõikajaga ju teha või lasta teha. Ma kavatsen kevadel oma rattal ka natuke rehve lõikamisega tuunida.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2453
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 191 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kui teemaalgataja ikka tõsimeeli 50:50 eeldab, siis K60 alternetiiviks on Michelin Anakee Wild ja kuna see ikkagi nii heaks müügiartikliks osutus, siis Bridgestone tuli sel aastal järgi ning AX41 võiks ka olla alternatiiv. Tõsiküll, neid Bridzukaid saab alles alates mai keskpaigast meitemaal kätte. Mõlema viimatimainitu miinuseks on nigel läbisõidunumber, seetõttu ka Heidenau tehas selle mustri keskosa suurematel mõõtudel kokku tõmmata otsustas.

Peab lihtsalt valima, kas fun või adventure. Kuldne kesktee on Mitase E07, mida võiks nimetada "fun adventure" ehk märjaga pidamises ei saa kunagi kindel olla aga reisi venitad nendega alati lõpuni :-)

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Ma ei sõida küll igal hooajal palju (mingi 10-20K), aga minu tagasihoidlik arvamus on järgmine:

Mitas E07 on selline odavama otsa rehv, mis oma tugevale segule sobib väga hästi kuivadesse ja vajadusel ka raskematesse maastikutingimustesse. Märjaga väga libe. Eestisse minu hinnangul oma halva märja ilma omaduste tõttu üldse ei sobi.
TKC-70. Totaalne pettumus. Ilgelt haibiti üles, kuid üks väga hea ja universaalne rehv. Tegelikkus oli teine. Esirehv oli täielik katastroof. Ujus, kehva pidamine, ebastabiilne, ebamäärane. Tagarehv kestis küll hästi (17K), aga ikkagi pigem kehvapoolne.
K-60 Scout - väga hea rehv. Sõitsin just ühe jooksu läbi ja plaanin uuele rattale uuesti sama valiku teha. Meeldib väga universaalsus (50/50). samas tagaregvu täidetud keskosa on on hea pikematel matkasõitudel. Küljel olev muster tagab normaalse pidamise nii kruusal kui ka mõnevõrra raskemal maastikul. Mammutiga olen muda ja metsa lammutanud küll veitsa. Ainukene väga harjumatu asi K60-ne puhul oli see, et ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse. Justkui nagu vajuks alt ära ja alguses tundub väga ebameeldiv ja kummaline. Kui aga ära harjuda, siis on igati ok.

Ülejäänud rehvikogemused on tänavarehvide valdkonas. Ennast on senini kõige paremini õigustanud Michelin PilotRoad5. Väga hea vihmapidavusega.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Seda vajumistunnet tuleb rohkem kuludes, ratas läheb kandiliseks ja siis ta hüppab ühelt klotsilt teisele liiga järsult. Vähemalt mul on selline mulje jäänud.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Piipz kirjutas: 22 Mär 2019, 21:26

Seda vajumistunnet tuleb rohkem kuludes, ratas läheb kandiliseks ja siis ta hüppab ühelt klotsilt teisele liiga järsult. Vähemalt mul on selline mulje jäänud.

Mul oli kohe olemas. Põhjus ilmselgelt ka selles, et küljel olev muster on "suur" ja robustne. Samas kui algus oli hirmutav, siis reaalsus oli see, et ratas ei läinud ikkagi alt ära ja rehv hoidis kenasti.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas will111 »

"ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse" eks see tulene ilmselt rehvi profiilist (kujust) ning palju sõltub ka sees olevast rõhust. lisaks veel velje laius mõjutab, siis seda, et ühe ratta võib täpselt sama rehv tunduda hoopis ühtmoodi ja teise all teistmoodi

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Mul on taga Anakee 2 ja ees Dunlop Arrowmax millele on lisa klotse külgedele lõigatud,sest 18" esirehvi ei tehta.Kruus-asfalt on küll mõlemad väga head sõita. Muda pole proovinud ega pole plaanis ka,kuid ilmselt saaks metsas sõita vabalt. Anakee 2 on tegelikult maanteel nagu iga teine asfaldi touring rehv ja minnes kruusale oleks nagu ka sinna loodud. Polegi siiani oma esirattale õiget rehvi leidnud. TT rehve on,aga ei viitsi sellega tegeleda,tahaks TL, aga neid peaaegu pole. Kui kellegi rattale Anakee 2 mõõdud tervele jooksule sobivad,siis julgen soovitada. Minu meelest on see igati 50/50 rehv, aga isegi +- 20 üks kõik kummale poolele, on ilmselt ka igati OK.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas randel »

Nõustun Neemega, eelmisel hooajal sõitis tagumine Anakee Wild Twini all 6000km ja pidamisega jäin rahule igas olukorras. Esimene Wild on aga porisse liiga libe, selle asemele sai Mitas C17 pandud. Pikemale matkale ja 50/50 oludesse on aga esimene Wild 5+. Kesk-Aasia tripil kestis 17000km ja ei kulunud isegi hambasse nagu enamus nupulisi esirehve, samas oli pidamine kindel kõigis oludes kuhu sattusime.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Minuarust on E07 vastupidavus täiesti jabura tasemeni aetud, kärutasin nendega 20+k maha, siis viskas siibrisse ja tõstsin garaažinurka ära. Tagumine on umbes poolepeal ja esimese eest võiks ilmselt isegi paari kümbi jagu raha küsida :D Ehk noh, kui on tõesti ilgelt vaja see pallitiir ühe komplektiga ära teha, siis võib ju kaaluda, aga tsiviilsõidukile on see korralik overkill, mis tuleb selgelt igapäevase sõidumugavuse arvelt. Hästi ei kujuta ette, miks see "Dakar" veel olemas on, kas nad reaalselt mõtlevad, et keegi maksab selle 20 tuhande eurose osavõtutasu kalanäoga ära ja siis hakkab seal kõrbes plastmassist tehtud poolasfaldirehviga jaurama?


Teema algataja
skümme
Postitusi: 27
Liitunud: 03 Juun 2018, 03:24
Tsikkel: TDM850
Tänanud: 18 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas skümme »

Kõik vastused on väga asjalikud, olite suureks abiks. Aitäh!
Finaali said Anakee Wild ja E07plus. Valisin E07+ uudishimu, suurema klotsi ja hinna pärast.
Peale seda tahan (minu jaoks selle teema võitjat) Anakee Wildi proovida, kuid ilmselt juba teise tsikli all.

Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 95
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 15 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Lontrus »

Sügisel sai Scorpion Rally str jooks alla. Liiga palju kogemusi pole jõudnud kuhjuda, aga sõidutunne oli kindel vihmaga Tallinna ringtee 110 alal möödasõite tehes kui ka kruusal. Mudas võttis vibama. Aga mudasse ma ei sihi niikuinii, niiet väga rahul.

Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Lontrus kirjutas: 23 Mär 2019, 09:21

Sügisel sai Scorpion Rally str jooks alla. Liiga palju kogemusi pole jõudnud kuhjuda, aga sõidutunne oli kindel vihmaga Tallinna ringtee 110 alal möödasõite tehes kui ka kruusal. Mudas võttis vibama. Aga mudasse ma ei sihi niikuinii, niiet väga rahul.

TDM-le panid need alla? Ette siis 120/70R18?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 95
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 15 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Lontrus »

urmas66 kirjutas: 23 Mär 2019, 09:26

TDM-le panid need alla? Ette siis 120/70R18?

Jah. Kaldesse läheb kergemini kui õige mõõduga, sellega harjus ruttu. Ja Neeme ütles et neil oli kitsama velje tõttu seda raskem ja aeganõudvam vahetada.
Aga muidu saab sõidetud küll, häda pole midagi. Eelmine esirehv oli originaalist hoopis kitsam Pirelli SCORPION MT90 100/90-18

Mootorrattaid sisaldavate muusikavideote playlistid: https://www.youtube.com/channel/UCn4gSk ... /playlists

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”