STUNT JUPID
kirjutage ja pange pilte juppidest mis kasutate või olete kasutanud.saatke linke kust saada stuntbare kukkumispunne jne.Eestist või välismaalt.
kirjutage ja pange pilte juppidest mis kasutate või olete kasutanud.saatke linke kust saada stuntbare kukkumispunne jne.Eestist või välismaalt.
terv
kuna sain rinkapisiku külge siis stunt ratas läheb müüki ehk et kui kellelgi huvi andke teada. samas võin ka puuri, hammakad, lukkudega ketipikendused, lenksu, 12 bari eraldi müüa. ratas 1997a fireblade. rupskid sobivad 95-99 a 900- stele cebaritele. müügikuulutust veel lehte ei pane. stundimeestele jätaks eelisostu võimaluse (eelise saab ka hinna kohapealt! hind oleneb veits mõningatest teguritest a ca 25k algab)ratas tehniliselt heas korras a välimus pole enam kiita.
kes rohkem huvi tunneb saadab erasõnumi ja siis kirjutan pikemalt.
http://www.haibikeshop.com/
http://www.tygersharkcages.com/
Ameerikamaalt
oleks huvi selle masina vastu aga kas pilte saaks.
kindlamalt kas soovin ütlen lähipäevil.
a ja mis cbriga on tegemist
ei ei soovi ikka see liiga raske.
Pane rahulikult kõik oma mõtted kirja eraldi postidesse!
On siis pakkuda selline polt millega hea dubleerida tagupidurit et sellega saab 1supporti peale panna siis 2voolikut!
http://www.limpa.ru/albums/minepersekurat/p2505831
150 eek
Stuntexi õli ülesvõtt gsxr'dele imeb täiega. Esirattal sõites ei saa õli. Lihtsam on originaali lõigata kui üldse tekib probleeme, kui on õli üle normi. Niiet ärge raisake raha.
jäi kuivale stoppiega?
pmst siis jätta originaal ja panna lihtsalt rohkem õli sisse või lõigata ja panna rohkem õli sisse?
christian kirjutas:jäi kuivale stoppiega?
pmst siis jätta originaal ja panna lihtsalt rohkem õli sisse või lõigata ja panna rohkem õli sisse?
Arvan, et originaal ja rohkem õli peaks ka asja ära ajama. Mina lõikasin originaalilt ca 2-3 cm maha ja panin rohkem õli. Ei saanud korda õlituld, isegi mitte 30km/h balance pointis(usu või mitte, kuid jah, suutsin 30km/h balnce pointi hoida eile). Ai kui hea tunne oli
Kes oskab öelda kas trikke on parem teha laia/kitsa-kõrge/madala lenksuga.Kukkusin vana lenksu katki panin mingi ajutise lenksu külge mis on kõrge kuid kitsas ja väga ebamugav on hoida asja kontrolli all,pöörata vabzee ei saa ainult otse sõit.Küsin sest plaan osta uus lenks aga enne küsin selle tähtsa küsimuse ära et mugavam oleks endal.
Endale on meelde jäänud et lai ja kõrge lenks on hea aga kas see tõsi on.
Või oskab keegi aidata lenksu parandamisel sest see lenks oli hea aga krt katki on.Materjal on alumiinium.
http://album.ee/node/23503505/50243887
andrezoo9 kirjutas:Kes oskab öelda kas trikke on parem teha laia/kitsa-kõrge/madala lenksuga.Kukkusin vana lenksu katki panin mingi ajutise lenksu külge mis on kõrge kuid kitsas ja väga ebamugav on hoida asja kontrolli all,pöörata vabzee ei saa ainult otse sõit.Küsin sest plaan osta uus lenks aga enne küsin selle tähtsa küsimuse ära et mugavam oleks endal.
Endale on meelde jäänud et lai ja kõrge lenks on hea aga kas see tõsi on.Või oskab keegi aidata lenksu parandamisel sest see lenks oli hea aga krt katki on.Materjal on alumiinium.
http://album.ee/node/23503505/50243887
Kui sa oled harjunud oma lenksuga, siis väike muutus on nagunii väike tagasiminek.
Parandada seda küll eriti mõttet pole, pigem osta selline: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=60314
Ostsin selle.Kohe proovima kuidas on.Käes oli igastahes mugav.
http://www.cn-parts.com/index.php?page= ... Itemid=487
Müüa siis selliseid asju mis on mõeldud Aprilia SXVle, kuid võimalik et sobivad ka teistele siklitele:
1.Stunt pegid- mitte kokkuklapitavad jalatoed (nii esi kui tagaistuja) alumiinium, mängivad väga hästi ka slaiderite rolli
2.Slaiderid-kukkumispunnid, esi ja tagarattale (esi 2 kmpl-ti). alumiinium
3.Tagaistuja jalatugede kinnitus. must metall+alumiinium (pildi peal on näha kuidas kinnitub)
4.Tagapiduri pumba üleminek (dubleerimiseks lenksule)
Kuna siin selline teema on juba siis ehk keegi oskab pakkuda mulle asjaliku gaasi ( lenksu diameeter ise 22mm ) ja kukkumispukside otsasid ( ei tule materjali nimetus meelde ). Ning nagu antud pildil näha on bari otsas kolm sellist plõnni, mida head nad teevad ka ning kuda neid enda barile monteerida kui kasutegur piisav on ? http://rokbagoros.com/media/gallery_images/485.jpg
Aitäh ette ära.
need nö plönnid seal bari peal on selle jaoks et kui nood kuluvad siis pole ullu ,,a kui bar kulub siis pead bari hakkama vahetama,,,enam vähem selle mõttega ,muud midagi.
andrezoo9 kirjutas:Kes oskab öelda kas trikke on parem teha laia/kitsa-kõrge/madala lenksuga.Kukkusin vana lenksu katki panin mingi ajutise lenksu külge mis on kõrge kuid kitsas ja väga ebamugav on hoida asja kontrolli all,pöörata vabzee ei saa ainult otse sõit.Küsin sest plaan osta uus lenks aga enne küsin selle tähtsa küsimuse ära et mugavam oleks endal.
Endale on meelde jäänud et lai ja kõrge lenks on hea aga kas see tõsi on.Või oskab keegi aidata lenksu parandamisel sest see lenks oli hea aga krt katki on.Materjal on alumiinium.
http://album.ee/node/23503505/50243887
Minul endal on suur lenks, olen väga rahul, se on harjumise asi, tean ka inimesi kellele meeldib väike ja kitsas lenks.
Renegade kirjutas:need nö plönnid seal bari peal on selle jaoks et kui nood kuluvad siis pole ullu ,,a kui bar kulub siis pead bari hakkama vahetama,,,enam vähem selle mõttega ,muud midagi.
Minuteada peaksid need Bar End weights vähendama ka lenksu läbivat vibratsiooni.
Aris kirjutas:Renegade kirjutas:need nö plönnid seal bari peal on selle jaoks et kui nood kuluvad siis pole ullu ,,a kui bar kulub siis pead bari hakkama vahetama,,,enam vähem selle mõttega ,muud midagi.
Minuteada peaksid need Bar End weights vähendama ka lenksu läbivat vibratsiooni.
FAIL
jutt käib tegelikult sellest bar-ist mis on saba otsas, seal on kolm klotsi selleks, et kui õle tõmbad siis on seal hea lohiseda ilma, et tagatulesi ja muud plastikut lõhuks.
Margusxx kirjutas:jutt käib tegelikult sellest bar-ist mis on saba otsas, seal on kolm klotsi selleks, et kui õle tõmbad siis on seal hea lohiseda ilma, et tagatulesi ja muud plastikut lõhuks.
Üps
niipalju kui mina tean on need bari otsad selle jaoks et asvaldit kriipida,ja niimodi tehtud et kui need väga kulund on saad uute vastu vahetada.
[quote="Supermoto stunts"]Müüa siis selliseid asju mis on mõeldud Aprilia SXVle, kuid võimalik et sobivad ka teistele siklitele:
1.Stunt pegid- mitte kokkuklapitavad jalatoed (nii esi kui tagaistuja) alumiinium, mängivad väga hästi ka slaiderite rolli
2.Slaiderid-kukkumispunnid, esi ja tagarattale (esi 2 kmpl-ti). alumiinium
3.Tagaistuja jalatugede kinnitus. must metall+alumiinium (pildi peal on näha kuidas kinnitub)
4.Tagapiduri pumba üleminek (dubleerimiseks lenksule)
olemas ka esi 13 ja taga 51 hammakad (ls. umbes 500km) nagu uued.
45EUR paar
45EUR paar
125EUR
25EUR
pildid ja mõõõdud
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2060104
Honda CBR 600F hammakas 60h, terasest, hind 45EUR
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2071397
Supermoto stunts kirjutas:Honda CBR 600F hammakas 60h, terasest, hind 45EUR
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2071397
Krt, 60 hammast on ikka naeruväärne . kujutan ette, et 600se CBR'i lagi jääb pärast 120-140ne juurde
FirePlay kirjutas:Supermoto stunts kirjutas:Honda CBR 600F hammakas 60h, terasest, hind 45EUR
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2071397Krt, 60 hammast on ikka naeruväärne . kujutan ette, et 600se CBR'i lagi jääb pärast 120-140ne juurde
Mina sain SMASHil kiirendussüsteemide testikäigus 400 meetriga lae kätte. 183km/h, kuuendaga piirajas
FirePlay kirjutas:Supermoto stunts kirjutas:Honda CBR 600F hammakas 60h, terasest, hind 45EUR
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2071397Krt, 60 hammast on ikka naeruväärne . kujutan ette, et 600se CBR'i lagi jääb pärast 120-140ne juurde
Mis siin naeruväärset mu masin lheb stock hammakaga 80välja