Stunt foto ja video
Kes millega hakkama saanud
Siit siis esimene:
Kes millega hakkama saanud
Siit siis esimene:
ise natuke veel harjutan panen ka enda video siia üless.
Kui kedagi huvitab siis vedeleb üks DVD nimega Underground Riders, võin kellegi dvd tooriku sellega ära täita
Nigga kirjutas:Ma sain kah kunagi hakkama : Duty
siinkohal tunneks huvi duty3 valmimise kohta
võtaks selle dvd ära asub tallinas v?
duty trailerid mulle ka täiega meeldivad aga dvd jaoks pole raha olnud.
endalgi oleks huvi sellise asja dvd peale saamisel:)
Stoppiega vaatad maha- seega jäävad stoppied kindlasti lühikeseks
Wheeliega surud ratast maha- ka need jäävad nii lühikeseks
katsu rohkem keha lõdvemaks lasta ja stoppiega vaata sinna kuhu minna tahad
christian kirjutas:Stoppiega vaatad maha- seega jäävad stoppied kindlasti lühikeseks
Wheeliega surud ratast maha- ka need jäävad nii lühikesekskatsu rohkem keha lõdvemaks lasta ja stoppiega vaata sinna kuhu minna tahad
Jaa, seda küll. Need olid ühed mu esimesed stoppied, üritasin üldse harjuda tundega, et tagaratas õhku tõuseb, need ei ole liikuvad stoppied, seisan põhimõttelsielt kohapeal, uute esiamortide ja suurema pidurikettaga hakkas juba running stoppie tulema, järgmine hooaeg harjutab edasi . Wheeliga on jah kuidas kunagi, ei tohiks lenksu nii rinna vastu tõmmata ja keha peaks taha poole kallutama.
a kus see koht on pildil?
oleks ka huvitatud mingi hea sõidukoha leidmisest koguaeg igasugu jamad tulevad väiksest harjutamisest.
d1m0 kirjutas:a kus see koht on pildil?
Tänassilma tehnopark, õhtuti pärast tööd on seal tühi ja inimesi läheduses ei ela. siiamaani pole keegi kaebama tulnud.
aga tänav.
Laagris, natuke peale Hortest peaks olema, umbes seal kandis kus on Veho, ja igast teised "konservikarbid".
a ok sain pihta nüüd kus see asub.seal veho kandis ültse palju neid platse.
Midagi ainulaatsemat.
http://fotoalbum.ee/photos/Cris/59278299
seal muid pilte kaa. Videot ei leia hetkel.
Nii, kogu see rahvas kes dvd-t tahtis, tulge ja võtke see ära lõpuks..
Kuna mööda linna niisama sõita ei viitsi siis kätte saab seda kusagil viru juures 17-18vahel (tööpäevadel).
saada PS ja lepime täpsemalt koha kokku
[/quote]
Jalg peab olema piduril
janis kirjutas:Jaa, seda küll. Need olid ühed mu esimesed stoppied, üritasin üldse harjuda tundega, et tagaratas õhku tõuseb, need ei ole liikuvad stoppied, seisan põhimõttelsielt kohapeal, uute esiamortide ja suurema pidurikettaga hakkas juba running stoppie tulema, järgmine hooaeg harjutab edasi . Wheeliga on jah kuidas kunagi, ei tohiks lenksu nii rinna vastu tõmmata ja keha peaks taha poole kallutama.
Stoppied ei jookse kuhugi - veerevad pigem - ehk siis rolling stoppie.
P.S. midagi tarka polnd' öelda lihtsalt, seega ütlesin midagi suvalist...
ok mingi pilt kah minu stiilinäitest:
Mind sa küll üle ei trumpa
Nigga kirjutas:Stoppied ei jookse kuhugi - veerevad pigem - ehk siis rolling stoppie.
P.S. midagi tarka polnd' öelda lihtsalt, seega ütlesin midagi suvalist...
ok mingi pilt kah minu stiilinäitest:
tuttav tunne kuidagi rohkem aega veedan maas püherdades kui tsikliga sõites vahest
põlema pole oma ratast veel pannud aga mootorist küll jagu saanud
[quote="korke"]Mind sa küll üle ei trumpa
Kas tõesti on ratast põlema panna mingi hull teadus?
Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?
janisest siin ka midagi
http://www.fotokatel.com/auto/Yamaha%20XT/index.html
veidi veel.
Heiko97 kirjutas:Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?
Oleks ka huvitatud sellisest teemast. Rattaks 600 gixxer 98 aastast. Tagarattasse saab, aga suht keeruline. Siiamaani olen teinud gaasiga ainult. Siduriga pole veel julgenud proovida.
Thesaarlane kirjutas:Heiko97 kirjutas:Teemast küll veidi mõõda aga ...........
Kui juba teema sellele läks siis kas kellegil on ülekande kohta ka infot / kogemusi?
Kui palju peaks ülekannet muutma, et ratas oleks tänavakõlbulik ja saaks ka rahulikult tagarattal sõita?
Tegemist on mul Suzuki GSX-R 600 2005a. rattaga! Hetkel on orginaal ülekanne ja tagarattal sõit on veidi jõuetu!
Kui suurendaks tagumist hammakat 2-3 hammast kas läheb märgatavalt paremaks? Ja mis juhtub kiirusega?
Oleks ka huvitatud sellisest teemast. Rattaks 600 gixxer 98 aastast. Tagarattasse saab, aga suht keeruline. Siiamaani olen teinud gaasiga ainult. Siduriga pole veel julgenud proovida.
Suuremat hammakat on vaja selleks et, sõita aeglaselt tagaratta peal. Jah saab kergemini noka püsti, kuid tsikkel muutub äkilisemaks ja ületõmbamis oht on suurem.
Harjutage standart hammakatega, kindlasti siduriga ja JALG PIDURI PEAL.
Harjutamine teeb meistriks, lohutuaeks -head tulemused (stuntriding-us) tulevad peale 2-3 aastat.
Mul on taga vist 49 ja ees 14 ja linnas on väga hea sõita, koheselt läheb tagarattale ka, aga maanteele eriti sellise setiga asja pole.
Miskipärast mõtlen et kui teha siis teha juba ülekanne päris ümber, sest see 1,2 hammakaga mängimine taga ei anna just eriti palju vist juurde. Parem siis tõesti juba harjutada stock varjandiga, sest ka sellega saab kõike teha. Minu varjandiga on ta juba päris äkiline, on õnnestunud isegi esimese kolme käiguga power wheeliesse saada
Samas kui taha panna mingi 47 ja ette kuskil 15 siis peaks juba ka muutust tundma, vb isegi kõlbaks maanteel natu ka sõita. Aga sellist universaalset varjanti pole küll vist et nii linnas kui maanteel oleks hea sõita