Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Moderaator: Moded
Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Maantee amet kirjutab: "A-kategooria ja A1-alamkategooria mootorratta, välja arvatud A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg, B-kategooria auto ja B1-alamkategooria auto või üheaegselt B- ja C1-kategooria auto juhtimise õiguse andmine toimub kahes etapis."
Ekh siis täis A kati. läheb vaja kui mootor ületab 25kW või 0.16kW/kg. Kui minu rattas ületab 25kW kuid mitte 0.16kW/kg, siis peaks olema sõnastatud mootor mille võimsus ületab 25Kw JA/või 0.16kW/kg, mitte üksnes "või". Hetkel annab maantee amet mulle mõista, et minul ei ole täis A'd vaja kui ei ületa 0.16kW/kg kuigi on üle 25kW.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Jah.
Nurech kirjutas:Maantee amet kirjutab: "A-kategooria ja A1-alamkategooria mootorratta, välja arvatud A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg, B-kategooria auto ja B1-alamkategooria auto või üheaegselt B- ja C1-kategooria auto juhtimise õiguse andmine toimub kahes etapis."
Ekh siis täis A kati. läheb vaja kui mootor ületab 25kW või 0.16kW/kg. Kui minu rattas ületab 25kW kuid mitte 0.16kW/kg, siis peaks olema sõnastatud mootor mille võimsus ületab 25Kw JA/või 0.16kW/kg, mitte üksnes "või". Hetkel annab maantee amet mulle mõista, et minul ei ole täis A'd vaja kui ei ületa 0.16kW/kg kuigi on üle 25kW.
Jah.
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Kas nõustud et jääb segaseks?
Või ongi nii et tohib sõita üle 25kW masinaga millel ei ole rohkem kui 0.16kW/kg A2-ga!?
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
alles natuke aega tagasi arutati seda siin ja natuke aega tagasi arutati veel ja veel.
Kokkuvõte oli, et vähemalt ühte neist kahest nõudest peab täitma.
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Oot, oot. Mina küll ei ole eriline ekspert aga nii palju ikka mäletan, et kui mis tahes rattas ületab 25kW peab olema piiraja peal(noh et sõita A2'ga) olgugi et mootori erivõimsus ei ületa 0.16kW/kg.
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: 06 Juul 2006, 22:34
- Tsikkel: 2 ratta ja pedaalidega vokk
- Asukoht: Christiania / Tallinn
- Kontakt:
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
kehtib alates jaanuari keskelt 2013 (täpne kuupäev pole meeles)
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Shredder kirjutas:spetsialist kirjutas:eks ma teen siis teistel töö lihtsamaks ja toon copy paste'ga välja selle lõike, mis jõustus 2011
quote Mootorsõidukite ja autorongide alamkategooriad on järgmised:
2) A2 – mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur;Ning minu mäletamist mööda aastal 2013 ei tohi piirata ratast mille võimsus on üle 75kw.. kunagi isegi oli motors TV-s sellest juttu aga ei leidnud seda videot mitte kuskilt enam.
kui sa loeksid 19.01.2013 jõustuvat redaktsiooni, siis näeksid, et see jõustub alles sellega.
Lisaks väljavõte Maanteeameti kodulehelt:
- A2 kategooria- mootorratas, mille mootori võimsus ei ületa 35 kilovatti või mille võimsuse ja massi suhe ei ületa 0,2 kilovatti kilogrammi kohta ning mis ei ole ümber ehitatud sõidukist, mille võimsus on vähemalt kaks korda nii suur (Jõustub 19.01.2013)
http://www.mnt.ee/index.php?id=10744[/quote]
Okei. Igatahes siis minul oli õigus?
Isegi kui ei ületa 0.16kW/kg peab ikkagi olema A kui masin on üle 25kW?
Aga kuidas suhtub sellesse liiklus seaduse silm, on kellelgi probleeme olnud? Või pigem mitte probleeme olnud?
Re: Esmase Juhiloa piirangud on segased.
Mõned aastad tagasi sai sama asja uuritud. ARK-i seisukoht oli toona, et A2 korral peavad olema mõlemad tingimused täidetud.
Võimalik, et seisukoht on nüüdseks muutunud.
Kui ma õigesti mäletan, tekib segadus eurodirektiivi tõlkest. Inglise keeles oli kõik üheseltmõistetav.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.