Harrikast
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Harrikast
Lugesin Motomaaniast "Kadunud rispekti" arvustust. Eks ta nii olegi - algul naljakas, hiljem paraku kordama kippuv...aga siiski jäi kripeldama see jutt "Harrika marketingist"...
Ühesõnaga, kas siis Harrikal peale marketingi "sisu" polegi? Kirjutaksite ehk, millised on Teie arvates selle ratta sõiduomadused, juhitavus jne...
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Harrikast
Harley-Davidson on tänapäevase MC klubikultuuri alus. Motoklubid, nagu me neid teame, tekkisid kindlasti tänu HD-le. Kamba peale olnud ju odavam töökoda üürida ja tööriistu soetada.....
Oleks tüübid BMW-ga kulgend, poleks iial klubisid sündind, nad oleks kogu aeg ainult sõitnud...
̿̿ ̿ ̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ 8‰ - 1%
Re: Harrikast
Koll kirjutas:Oleks tüübid BMW-ga kulgend, poleks iial klubisid sündind, nad oleks kogu aeg ainult sõitnud...
+358458693818
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: Harrikast
Nii legendaarne nimi nagu harley davidson peaks ütlema igale inimesele millega tegu ja kes nendega sõidavad. Võid aga mainida kõikide yamaha toodetud markide nime, mis ei ütle mittekuimidagi.
Mugavus ja kasutajasõbralikus pole alati kõigetähtsam.
-
- Postitusi: 138
- Liitunud: 19 Mär 2006, 18:18
- Tsikkel: ei ole
- Asukoht: Tartumaa, Vara
- Kontakt:
Re: Harrikast
ei tahaks nüüd kaklema minna, aga Fazeri toodang pole mitte halvema kvaliteediga ja kusjuures veel pikema ajalooga kui harley davidson. http://en.wikipedia.org/wiki/Fazer
-
- Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Harrikast
hm...mul kogemus sõbra kogemuse näol sõitis mees paar aastat Royal Stariga, sest kevadest Road Kingiga...ütles et kõik on mõnna, va vibra
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Harrikast
Burn7 kirjutas:Mulle on Fazer tuttavam nimi.
müügil olev sai ja leib ??
http://www.fazer.ee/templates/Fazer_Cou ... anguage=EE
Re: Harrikast
Ja läkski lahti. Andke aga minna kui paremat teha pole! Vaatan huviga, et kuhu te selle teemaga välja jõuate.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Harrikast
v301060 kirjutas:Ühesõnaga, kas siis Harrikal peale marketingi "sisu" polegi? Kirjutaksite ehk, millised on Teie arvates selle ratta sõiduomadused, juhitavus jne...
See on küll rohkem selline õllekruusi kõrvale sobiv teema aga kui sa seda niimoodi küsid, siis sinu jaoks ilmselt "sisu" ei ole. Tehnilisi põhjendusi HD-d eelistamiseks mõnele teisel brandile on üsna napilt. Võrdlustabeleid loe eriala ajakirjadest või nende peegeldustest webis, vaevalt keegi neid siia kopeerima viitsib hakata. Enamus kommentaarid on ikka stiilis meeldib või ei meeldi.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blu Light
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Harrikast
Läks lahti jah, ja eks ma annan ka oma panuse selle teema pikendamisele. Lugu nimelt selline, et kindlasti ostan omale ühe harrika ka kunagi. 100% selles kindel. Nii ilu pärast, klassika ja stiili pärast ka. Sõidu pärast ilmselt ei osta. Olin kunagi aastaid noorem ja peas vasardas selline mõte, et kui ostan ratta, siia ainult HD, et nendega sõidavad ikka õiged mehed , no ilmselt hakkas vist mul ka mingi rispekt kaduma vist . Uurisin siis siit ja sealt poolt, tol ajal oli ikka kordi vähem mootorrattureid ja rattaid maarjamaal, kui praeguseks, ja siis ütles üks motopoe müüja, et ta võib kõigi oma tuttavate HD meeste hulgast ühe käe sõrmedel üles lugeda need, kelle ratass ei ole neid hooajal teepeale jätnud, samas või ka ühe käe sõrmedel üles lugeda need, kelle jaapani toodang on teepeale jätnud. Ja järeldus tee ise, kas tahad sõita, või remontida. Eks ikka sõita . H-D mehed, mis arvate sellisest väitest? Kokkutulekutel on päris mitmeid HD sid kastis, kuudis tagasi viidud, riisikad on muidugi tänu paugutamistele kohapeal sabasid andnud.
http://www.harley-davidson.com/wcm/Cont ... ck=English
Selline oleks, mida ostaks tulevikus.
Mis puutub nimede tundmisse, siis H-D nimedes ei ole ma veel suutnud seost leida, just selles tähtede rodus, mis on kirjutatud Elektra Glide järgi näiteks.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Harrikast
Juhitavus väga hea, kurve võtab hästi. Kallutada annab nii, et julgus saab otsa. Kiirendus on väga hea. Olenevalt rattast on mugavusega ka 5+
Ühesõnaga ei oska midagi halba öelda. Ärge kartke Harrikaid.
väinz
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Harrikast
kas ei peaks nii olema, et need kes ülistavad seda harrikat ja peavad seda kogu motokultuuri aluseks, peaksid mõtlema hästi järgi kas nad ise on valmis sellist vastutust kandma, kui see hd selline kultusobjekt on siis peaks need mehed kes nendega sõidavad olema ka vastavad. Võibolla ma eksin aga käis selline luul lihtsalt läbi pea. Kunagi keegi kirjutas siin, et jobu kes ostab endale tsikli ei ole mitte siklimees vaid jobu kellel on tsikkel. Mina eelistan hd-le iga kell vene raskemat rauda ntx
Re: Harrikast
Kuigi mu harrika kogemus piirdub vähese sõiduga hr. Julge Night Rod'iga ringrajal, siis sõidumugavuse poolest oli tegemist total makeover'iga. Mugav. ilus. Kiirendab. Saab kallutada. Sõiduasend nagu tugitoolis istumine. Bike on selle kõrval nagu kits.
Ainuke miinus on pidurdamine (versus bike), a see vist kõigil selle kaalukategooria ratastel sama. Ja tegelikult ei pea ju kihutama.....
Ei tea, kas hakkan vanaks jääma v?
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
Teema algataja - Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Harrikast
Täpsustan igaks juhuks, et ei soovinud teema algatamisega mingil juhul HD-d halvustada, ega ka võrrelda konkreetsete teist tüüpi tsiklitega, rääkimata võrdlusest Jaapani kroomiga. Teiste foorumi teemade kommentaaridest jääb mulje, et misiganes teema ajab rahva kuidagi vääga agressiivseks. Loodan, et selle teemaga nii ei juhtu...
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Harrikast
Natuke mõttetu ära leierdatud teema...mite paha pärast. Neid teemasid kus HD d on "lahatud", võrreldud ja sellest brändist põhjalikumalt räägitud on mustmiljon. Internet abiks, või siis kasvõi siin foorumis otsingut kasutada.
Kelle tütar, kellele ema. Maitse eelistud ja see mida rattalt oodatakse on väga erinevad. Mulle HD olemuselt istub, sõitnud ei ole, võibolla peale sõitmist arvamus muutuks.Nightrod näiteks sobib mulle, vanemad mudelid mitte nii väga.
HD ON väga tuntud imagoga ratas, kindlasti on tal kellelegi sisu piisavalt või ülearu ja mõned ei taha temast midagi kuulda.
Tõenäoliselt on iga japs HDst tehniliselt üle, HD viimased sissepritse mootorid välja arvata. Kas aga näiteks 70a. japsi eest saab 100 000.- küsida... HD saab. Imago maksab. Uue HD müüd 2-3 a pärast väiksema lossiga maha kui samaväärse ükskõik millise japsi, itaallase.
Kõik sõltub ostjast mida ta väärtustab ja mille eest ta tahab maksta. Või kas ostjal oma soovidega võrdeliselt ka rahakoti sisu jätkub, see on vast põhiküsimus iga kallima liikuri või asja suhtes. Kui asi käib üle jõus siis luuakse endale pilt, et ju ta ei olegi väga hea..."hapud viinamarjad" efekt. Tavaliselt keskmisel inimesele ei jätku oma suurimate soovide jaoks raha. Tuleb leppida alternatiividega.
Suht mõttetu mull mul see vastus aga kustutada ka ei viitsi seda vastust.
Lihtsalt koblaks tekib ette küsimuste suhtes a la kas HD on hea , on tal sisu? Kas BMW on parem kui MB? Kas Linux ,Mac või Microsoft? Kas jaapani bike on tehnilselt täiuslikum kui itaallane jne. Mis seal vahet on mis naabrimees arvab ja ütleb, peaasi, et endale meeldib. Liiga palju läheb korda rahvale see, mis teised ütlevad mõtlevad.
Re: Harrikast
EDIT: Krt, S.S.D.D jõudis ette, aga panen oma mula siiski üles. Pikk tekst, kahju prükasse saata
v301060 kirjutas:Ühesõnaga, kas siis Harrikal peale marketingi "sisu" polegi? Kirjutaksite ehk, millised on Teie arvates selle ratta sõiduomadused, juhitavus jne...
Iga äri loomise esmaseks eesmärgiks on tulu teenimine ning müüki reklaamita harrastada on suht keeruline.
Kui ma ei eksi, siis mõni aeg tagasi oli kohalikes telekanalites söögi alla ja söögi peale Suzuki reklaame. Rõhk kenadel blondidel piigadel, et mehepoegadel tekiks arusaam, et gixxeriga on Mirtel Pohla või Helen Mahmastoli rajalt mahasaamine garanteeritud.
Kui sõiduomadusi vaadata, siis alates üheksakümnendate keskpaigast on raske leida suurte tootjate customeid, mis ei oleks sigamugavad ja hea manööverdusvõimega. Alates 2000 on vahe veel vähem märgatav. Tekib juba välimuse ja margi järgi valimine - kellele ema, kellele tütar.
Kui otsida põhjuseid, miks harrukat kiruda, siis neid leiab kaheksakümnendatest ja varasemast ajast.
Harruka juhi Vaughn Beals tsitaat aastast 1980 pärast Honda tehase külastamist: "We found it hard to believe we could be so bad - but we were." Ta ei mõelnud otseselt rataste kvaliteeti vaid pigem üldist ajast mahajäänud tootmist. Mac Mc Diarmid tsitaat: "Put bluntly, Harley's - indeed, much of Americas - manufacturing culture was antique".
1983-1987 väänati Japside üle 700cc ratastele tänu Harruka lobitööle 45% impordimaks.
1984 kulutas Harrukas 3 milli $ reklaamile "to show that the company had solved its notorious quality-control problems"
Järgnevatel aastatel veel hunnik agressiivset turustamist. "Then there was HOG - the Harley Owners' Group. This was a major corporate effort to bring the customers together in the Harley-Davidson lifestyle." Kruusid, vestid, pastakad jms, mis hakkas üsna pea miljonites pappi sisse tooma.
Harruka (nagu ka kõigi teiste tootjate) ajalugu on täis nii austusväärseid triumfe, kui ka koledaid konkurentidele ärakeeramisi. Alates möödunud sajandi kolmekümnendatest kuni kaheksakümnendate keskpaigani algab sisuliselt iga mudeli kirjeldus järgnevalt: "Pidurid olematud, sidur s**t, vedrustust pole, mootor, mis pole raamist (kuni Glide mudeliteni) kummist puksidega eraldatud, vibrab, mootoriõlitus on s**t, maanteeõlitus on super - tihendid lekivad, manööverdusvõimest ei saa rääkidagi".
Sai vist piisavalt mula aetud.. Minu tagumik on näidanud, et suvaline kuni 15 aastat vana enamlevinud Harruka või tema konkurendi custom (ElectraGlide, Intruder, Shadow, Virago, Vulcan) on suurepärase manööverduvõimega ja iga kell mõõtmatult mugavam liiklusvahend, kui ükskõik milline bike.
Kes Harrukate ajaloost jmt huvitub, siis Tallinna rahvale võin laenata 250 leheküljelist "The Ultimate Harley-Davidson" kirjatükki.
PS! Ostetud USAst. Printed in China
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Harrikast
Mul on õnn omada üht Ultra Electra Glide. Sõidumugavus- ülihea. Juhitavus- keskmine (mida tahtagi rattalt mis kaalub kolmsada kilo? Juhi jõud peab ikka masinast üle käima). Kütusekulu- võiks madalam olla. Feeling- super! Koostekvaliteet- üle keskmise. Mina ise olen rahul. Eesmärgiks ju ongi kahel rattal võimalikult mugav kulgemine. Kihutamiseks on teised riistapuud. Kui tahad teekonda nautida, on harrikas just sobiv. Mootor on 88 kuuptolline V2, väänet jagub juba madalatel pööretel. Nagu Motokas juba eespool ütles-ärge kartke harrikaid! Eks igasugune tehnika laguneb kui teda piisavalt mitte hooldada...
Ja- hinda säilitavad paremini kui muud motikad (eks seegi ole turundajate teene). Siin üks positiivne hinnang Electra Glide´ile:
http://www.motorbikehire.com.au/article ... de_review/
Pealegi- iga tsikli saab tagarattasse ajada, iseasi, kas sellel mõtet on ning kui palju selleks vaeva peab nägema: [youtube]http://www.youtube.com/view/v/ke9It7QDqtM&NR=1[/youtube]
Loomulikult- igaühele oma. Mulle taoline podin meeldib:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7351645468
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Harrikast
bigdog kirjutas:Mul on õnn omada üht Ultra Electra Glide. Sõidumugavus- ülihea. Juhitavus- keskmine (mida tahtagi rattalt mis kaalub kolmsada kilo? Juhi jõud peab ikka masinast üle käima). Kütusekulu- võiks madalam olla.
Hmm - palju siis kuluks said ja milline oli keskmine kiirus sellel ajal, ega mitte bahni peal? Olen Electra Glide'dega pikalt koos sõitnud ja touring kiirustel on kulu kas veidi alla või üle 6 l/100km. Ja seda kahekesi ning koos matkavarustusega!
300kg on ju vapsee kerge kaal, suured rattad ikka alates 400+ kg .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Harrikast
Mu isiklik arvamus on, et HD kui nähtus on täiesti USA ühiskonna ja (pop)kultuuri osa. Ta sobib sinna suurepäraselt, kuid ta kuulub sinna, mitte siia. Kuna USA popkultuur on läbi teleka, kino ja muude kanalite end kehtestanud suures osas maailmast, siis võibki pidada HD-d "kõige-kõigeks" kogu maailma ulatuses, kuigi ta on seda sisuliselt vaid USAs.
Jätaks siinjuures võrdlemata erinevates maailma otstes toodetud tsiklite tehnilised parameetrid ja kvaliteedi. Tegelikult oli see kvaliteet igal pool enam-vähem ühte moodi (saast), kuni japsid oma perfektsionistliku töökultuuriga suutsid anda kabelimatsu nii paljudele Euroopa tootjatele (UK-s ja Prantsusmaal suri tsiklitööstus vahepeal peaaegu üldse välja) kui ka USAle (Indian kadus, HD oli hinge vaakumas). Tänapäeval meenutab toonast tsiklite vastupidavust veneaegsete tsiklite putitamine, umbes samamoodi tuli kõigiga jännata, oli see siis HD, Bimota või BSA. Tänapäeval ellujäämiseks peab aga tootja tagama piisava kvaliteedi, et selle puudumine ei kallutaks klienti ostma järgmist tsiklit mujalt. Muide, olen lugenud HD üht inseneri väitmas, et nad on võimelised tegema täiesti vibravaba mootorit, aga kliendid tahavad, et HD ikka vibraks kah.
HD fenomen USAs põhines US Army tsiklite suurhankel II maailmasõja eel, mille võitis HD. Pärast sõda müüdi need tsiklid (WLA-d eelkõige) rahvale laiale väga odava hinna eest ja nii saigi HDst kõige odavam lihasjõudu mittevajav transpordiühik. Teine samalaadne fenomen oli muide Willys Overland, millest sai alguse 4X4 offroadi fenomen. Pärast sõda USAs pikalt kestnud majandusbuum ning ka laste ohter juurdekasv (babyboom) tekitas tohutu suure massituru. Viimastel aastakümnetel on marketingis kasutatud boomerite põlvkonna nostalgiat nonde vanade heade aegade järgi, sellest ka HD tugev esiletõus. Sellega paralleelselt ka muud vähem või rohkem edukad nostalgiakaubad: Prowler, New Beetle, Indiani mitu ärkamist ja suremist jpm.
Muide, lihtsalt faktitäpsustuseks. HD oli küll pikki aastaid üks odavamaid, levinuimaid ja kättesaadavaimaid mudeleid USA turul, kuid mitte parimate või ihaldaivamate hulgas. Need, kes olid kiired ja vihased, vaatasid ikka pigem briti ja itaalia eksportide poole. HD oli ja on suur, raske kobakas rauda, mis ei olnud just kõige väledam. Ka näiteks tuntud tsiklifilmis 50ndatest "The Wild One" sõidab noor Brando koos oma kambaga Triumphidel. Väide, et HD lõi tsikli(klubi)kultuuri või traditsiooni, on natuke pinnapealne.
Aga siiski, kõige olulisem on siiski eelkõige sõita, vahend selle tegemiseks on juba vähem oluline küsimus.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Harrikast
Sangaga täitsa nõus, tsiklikultuuri lõid briti rattad. HD edu on tegelikult väga hea ja õpikuväärne marketing.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Harrikast
sang kirjutas:...Muide, olen lugenud HD üht inseneri väitmas, et nad on võimelised tegema täiesti vibravaba mootorit, aga kliendid tahavad, et HD ikka vibraks kah.
Ma täitsa usun, et paljud ootavad tõesti, et HD vibraks. Ja küllap sisuliselt kõik HD-ihalejad naudivad teadlikult või ebateadlikult seda omapärase rütmiga podinat, mille tekitavad väntvõllil kõrvuti asuvad vändakaelad (pop-pop .... pop-pop... jne). Ma miskipärast arvan, et sellel vändakaelade asetusel on oma arvestatav osa vibra tekitamisel. Mis omakorda mõjub mootori töökindlusele. Tasakaalustusvõllidega saaks muidugi mootori sujuvamaks aga arvan, et see pole nii lihtne nagu üldlevinud 180° paigutatud vändakaelade puhul.
Bigdogi pandud lingi harrikat kuulates ... mulle tundus, nagu töötaktid kõlaksid hoopiski kolmekaupa (mitte kahekaupa) - pop-pop-pop ja paus ...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7351645468
Re: Harrikast
bitter kirjutas:Bigdogi pandud lingi harrikat kuulates ... mulle tundus, nagu töötaktid kõlaksid hoopiski kolmekaupa (mitte kahekaupa) - pop-pop-pop ja paus ...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7351645468
Seesinane sound on muhe...
Ühel sõbral soomemaal olnd suure 103 cui SS motoga ratas, tolle tühikäigul põksumine tõi ühe lapsepõlve heli meelde. Solvus natuke kui seletasin...."tühikäigul Joss pooltühjas siloaugus uut koormat ootamas"
̿̿ ̿ ̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿ 8‰ - 1%
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Harrikast
bigdog kirjutas:Loomulikult- igaühele oma. Mulle taoline podin meeldib:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7351645468
Hääle järgi ütleks, et võimu on sellel täpselt üks hobujõud Paned seda häält kuulates silmad kinni ja kujutad ette galopeerivat hobust. Vahepeal läks ainult samm veidi sassi
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Harrikast
kris. kirjutas:bigdog kirjutas:Mul on õnn omada üht Ultra Electra Glide... Kütusekulu- võiks madalam olla.
Hmm - palju siis kuluks said ja milline oli keskmine kiirus sellel ajal, ega mitte bahni peal? Olen Electra Glide'dega pikalt koos sõitnud ja touring kiirustel on kulu kas veidi alla või üle 6 l/100km. Ja seda kahekesi ning koos matkavarustusega!
300kg on ju vapsee kerge kaal...
Küttekulu jääb kuskile 6-7l juurde, Eesti legaalsetel kiirustel. Ega ma ei kurdagi, lihtsalt lootsin 5-6ga hakkama saada. Kaalu koha pealt- ei olnud passi käepärast, oleks pidanud kontrollima- tühimass 356kg.
sang. kirjutas:Ta sobib sinna suurepäraselt, kuid ta kuulub sinna, mitte siia.
Äkki põhjendad? Muus osas nõustun.
Kellele mida see podin meenutab... Mulle tuleb silme ette kakuami paat. Lisan mootori hääle lingi (potato-potato-potato). See "õige" podin on umbes 1:10-2:10.
[youtube]http://www.youtube.com/view/v/eC5w3dDxZZQ[/youtube]
Re: Harrikast
bigdog kirjutas:[
sang. kirjutas:Ta sobib sinna suurepäraselt, kuid ta kuulub sinna, mitte siia.
Äkki põhjendad? Muus osas nõustun.
Tead, see on mu isiklik täiesti subjektiivne arvamus. Harrikas on osa USA kultuurist nii nagu näiteks Vespa on Itaalia omast. HD-d on napakas kasutada mingis Itaalia vanalinnas, Vespaga aga ei kipu sõitma LA-st Las Vegasesse. Loomulikult ei kaldu ma selles arvamuses absoluutidesse ja süva-protektsionismi, kui inimestele meeldib, siis las sõidavad millega iganes ja kus iganes. Ma ise lihtsalt tahaks harrikaga sõita USAs ja Vespaga Itaalias, mitte vastupidi. Sellest suhtumisest saab paremini aru siis, kui oled neis kultuuriruumides natuke sees olnud, lihtsalt hakkad aru saama, mis kuulub sinna ja mis on pigem võõrkeha.
-
- Postitusi: 1314
- Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Euroopa
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Harrikast
sang kirjutas:bigdog kirjutas:sang. kirjutas:Ta sobib sinna suurepäraselt, kuid ta kuulub sinna, mitte siia.
Äkki põhjendad? Muus osas nõustun.
Tead, see on mu isiklik täiesti subjektiivne arvamus. Harrikas on osa USA kultuurist nii nagu näiteks Vespa on Itaalia omast. HD-d on napakas kasutada mingis Itaalia vanalinnas, Vespaga aga ei kipu sõitma LA-st Las Vegasesse. Loomulikult ei kaldu ma selles arvamuses absoluutidesse ja süva-protektsionismi, kui inimestele meeldib, siis las sõidavad millega iganes ja kus iganes. Ma ise lihtsalt tahaks harrikaga sõita USAs ja Vespaga Itaalias, mitte vastupidi. Sellest suhtumisest saab paremini aru siis, kui oled neis kultuuriruumides natuke sees olnud, lihtsalt hakkad aru saama, mis kuulub sinna ja mis on pigem võõrkeha.
Ja siiski... nii nagu ei ole mõtet sääske kahuriga tappa või sõelaga vett tassida (iga asja jaoks on vastav tööriist)- USAski on mitmeid Vespa klubisid ning Itaalias kohtab küllaga harrikaid. Loodan ja oletan et kaaskodanikud kummalegi huvigrupile ülalt alla ei vaata.
Oma töö tõttu olen pidevalt Euroopas lennus ning julgen öelda et hetkel ruulib multikultuursus (meeldib see meile või mitte)! Igal juhul on meeldiv tõdeda et kaherattaliste juhid on nii meil kui mujal omavahel solidaarsemad kui neljal rattal liikujad.
P.S. Millegipärast julgen oletada et ma ise mõjuksin bike seljas võõrkehana. Aga jah- kui inimestele meeldib, siis las sõidavad millega iganes ja kus iganes.
Re: Harrikast
Koll kirjutas:bitter kirjutas:Bigdogi pandud lingi harrikat kuulates ... mulle tundus, nagu töötaktid kõlaksid hoopiski kolmekaupa (mitte kahekaupa) - pop-pop-pop ja paus ...
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7351645468Seesinane sound on muhe...
Ühel sõbral soomemaal olnd suure 103 cui SS motoga ratas, tolle tühikäigul põksumine tõi ühe lapsepõlve heli meelde. Solvus natuke kui seletasin...."tühikäigul Joss pooltühjas siloaugus uut koormat ootamas"
Täpselt. Joss mis Joss!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.