Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Kusjuures huvitav ratas, mulle meeldib.... jubedalt on bemmist malli võetud. Mingi hübriid GS ja X seeria ratastest.
Kardaan on aga sellise dünaamika ja kerega ratta puhul pisut overkill.... nad võiksid rohkem rihma peale mõelda.
Ja mootor näeb välja pisut vana BMW reas "lendava tellise" moodi
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Mitte rihma vaid keti peale võiks ikka mõelda. Rihm sellisele rattale pole üldsegi otstarbekas.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Kardaani valik on õige. Esiteks juba tehnilisel põhjusel, mootor on ju pikuti sees. Teiseks on selline ratas mõeldud maailmaränduritele ja muidu pikkade matkasõitude jaoks.
Ka pole tal käigukasti vaid on variaator.
Tsikkel töötab nii tavalise diisli, biodiisli kui taimeõli peal.
90km/h peal võtab ta 2,1-2,5 liitrit saja peale.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 290
- Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
- Tsikkel: on vajaka
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas
Sõidaks sellisega küll
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
valgehiinlane kirjutas:Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas
Sõidaks sellisega küll
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?
Kardaan ülekanne on ikka parem küll pikamaareisideks kui kettülekanne või rihmaga,täitsa hooldevaba ei pea õlitama ega midagi.
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
valgehiinlane kirjutas:Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?
Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.
Aga see diisel-tsikkel, mulle meenutab ta ..nohh nagu oleks paarist-kolmest KTM-i mudelist kokku pandud.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Välimus on pressifotodel lahedam kui päriselus. Ja hääl..hmhm
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Tehnilised andmed on täiesti ok, aga välimus on alla igasugust arvestust. Muidugi asi on maitses.
0-100 km/h sec (3.75)
Top snelheid Km/h 175
Max koppel Nm 100
Pole paha
Droog gewicht kg 199
Veidi kergem võiks olla.
-
- Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
hääl on küll ikka väga jube sellel aparaadil ei seostu kuidagi nagu kaherattalisega
aga sellise ökonoomsuse juures ma elaks selle välimuse ja kõrisemise üle küll
rolleri küttekulu suurel rattal võiks ainult rohkem kättesaadav olla müügihinda arvestades
käid aga vanaemal külas korra pannkooki söömas ja sõidad pannakalõhnadega veel tagasi
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
niisama pühapäeva kõvatajal ei tasu seda osta et "oh näe mul võtab ainult 2 liitrit sajale", arvestades ratta enda hinda.
aga kes vähegi matkamees on, peaks asja peale mõtlema küll. 1000 ja enam kiltsi paagiga oleks ikka päris äge.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
VWman kirjutas:Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll , atagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.
Kaua su auto kardaan vastu peab? See et uuemate BMW'de kardaanid 60 000km tagant ära lagunevad ei tähenda veel et kõik kardaanid seda teevad. Vanematel Bemaritel millel ei olnud Paralever süsteemi pidas kardaan ka palju kauem vastu.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Oil-Cooled kirjutas:Kaua su auto kardaan vastu peab?
Tänan küsimast ..mul ei ole auto, mul on Opel , kardaan igikestev, aga kui sa pead silmas tagasilla reduktorit, siis 145 000 on sõitnud ja teist sama palju vast tikusb veel.
Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
No ja toore võitu alles tundub küll. Esitluseks värvitud kaitseväe värvi??
Sumpsiga saab ka veel mõtteid mõlgutada...no see küll väga inetu jospel seal.
Kardaan loomulikult seda tüüpi tsiklile. Tegelt selline kooslus peaks päris kestev asi olema, kui mingeid lapse haigusi ei hakka välja kooruma.
Tea millest nii vihane hind?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Tuunimise peale väga palju raha ei lähe, vaevalt, et keegi tahaks näiteks sportsummutit sellele paigutada
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
VWman kirjutas:Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw
See tegelikult arendatud Smart'i diislist.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Ei-ei,see hääl ei lähe mitte,võtku kui tahes vähe kütust.
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada.
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna.
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Rebaseonu kirjutas:Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada.
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna.
samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.
Asjal on perspektiiv kindlasti olemas, sest 200 kg tsikli sarnane kütusekulu mis 6-7 korda raskemal sõiduautol on ebanormaalne küll
Need elektrilised krossarid on suht sarnane teema. Tegelikult vägagi reaalne teema juba. See hääle küssa on sealgi üks "pidurdav" asjaolu ja ebanormaalne on jälgida vaikuses toimuvat krossivõistlust
Diiseltsikli kõrge hind on pigem eksperimentaalmudelist kinni. See ei ole ju masstoode. tõenäoliselt tehakse neid 100% käsitsi kusagil garaažinurgas.
____________________
LC8 Adventure
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
VWman kirjutas:valgehiinlane kirjutas:Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?
Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.
<OT>
Viskun bemari eest ambrasuurile
Konteksti tundmata võib igasuguseid arvamusi kujundada. Viidatud remondi konteksti saaksid kätte nii antud postitust kui selle kommentaare tähelepanelikumalt lugedes. Esiteks: viga ei ole kardaaniveos üldisemalt, vaid konkreetse tsikli mudeli tehnilise lahenduse pikaajalises kestmises. Teiseks, otsene vajadus oli vahetada vaid lihtne tihend, kuid perfektsionistina vahetas Margus ka laagri ära, kuna hakkas põdema, et äkki läheb varsti see kah. Kolmandaks, see tsikkel on üle 10 aasta ja 100 000km vana, selle ajani kestnud originaalse laagri-tihendi komplektiga. Neljandaks, tsikkel sai juba enne konkreetset reisi tugevat valu maastikusõidul ja liivamölludes. Viiendaks, antud reisi käigus oli tsikkel paranduse hetkeks saanud näha kõike muud peale ilusate siledate teede ehk loe eelnevaid postitusi teekatete kvaliteedist, millel nad sõitsid sadu ja tuhanedeid kilomeetreid.
Ja siis veel see asi, et õige pole väita, et kardaanivedu on hooldusvaba. Ta vajab regulaarselt hoolt, aga oluliselt vähem kui kett (õlivahetus 10 000 km tagant vs õlitamine 500km jooksul).
</OT>
-
- Postitusi: 494
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.
Diiselmootor+kardaan+ kaks rattalaagrite komplekti +paar meetrit juhet ja peotäis elektrividinaid = ma julgeks küll pakkuda vähemalt pool milli muretuid kilomeetreid. Ainus vahetust vajav asi on vartiaatori rihm.
Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Ainult 100 njuutonit väänet....lootsin nagu diislist rohkem...
Minu mõtted sellised, et mootorratas( normaalne mitte sellise motoga nagu a la BOSS) ei võta nii palju kütet, et peaks diisli peale mõtlema.
Autode puhul on diisli eelis lisaks kütuse kulule ka vääne. Sellel rattal on hea väändemoment aga samas ei ole see vääne midagi erilist.... Mis eelis tal siis peale teeääres olijate uudishimulike pilkude veel on? Polegi ju, miinuseks pigem olematu loodetavus ja potensiaalseid "lastehaigusi" täis mootor.
Ma vist pessimist
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Tegelikult see hind ei olegi nii kõrge, suht suur osa sellest on Hollandi maksud. Peast ei oska öelda mitu protsenti need maksud on, diisel autodel on kõrgem sõiduki erimaks kui bensiin autodel, küllap see on tsiklitega ka niimoodi. Arvan et välismaalane saab selle umbes 11-12 000 kätte.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Divikas kirjutas:Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.
eriti katsemootor
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
creativ kirjutas:Divikas kirjutas:Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.
eriti katsemootor
see mootor on Smart miniautos oma töökindlust ammu tõestanud.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 494
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.
Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki
Divikas kirjutas:Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.
Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.
a viriseks ikka edasi! kestab küll jah kauem aga hääled on koledad oi oi oi seda kassid ei ostaks!
____________________
LC8 Adventure
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.