Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Kohalik Hollandi toode, hind on rasvane: 17500 Eurot.

Pilt
Pilt

http://www.dieselmotorfiets.nl/



BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Kusjuures huvitav ratas, mulle meeldib.... jubedalt on bemmist malli võetud. Mingi hübriid GS ja X seeria ratastest.
Kardaan on aga sellise dünaamika ja kerega ratta puhul pisut overkill.... nad võiksid rohkem rihma peale mõelda.
Ja mootor näeb välja pisut vana BMW reas "lendava tellise" moodi :D

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Mitte rihma vaid keti peale võiks ikka mõelda. Rihm sellisele rattale pole üldsegi otstarbekas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Kardaani valik on õige. Esiteks juba tehnilisel põhjusel, mootor on ju pikuti sees. Teiseks on selline ratas mõeldud maailmaränduritele ja muidu pikkade matkasõitude jaoks.
Ka pole tal käigukasti vaid on variaator.
Tsikkel töötab nii tavalise diisli, biodiisli kui taimeõli peal.
90km/h peal võtab ta 2,1-2,5 liitrit saja peale.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

valgehiinlane
Postitusi: 290
Liitunud: 19 Sept 2008, 20:02
Tsikkel: on vajaka
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas valgehiinlane »

Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas :)
Sõidaks sellisega küll :)
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

kasutajanimi on väga random (lol)
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

valgehiinlane kirjutas:

Näitajate ja välimuse jne. poolelt küll ikka ihaldatav ratas :)
Sõidaks sellisega küll :)
Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Kardaan ülekanne on ikka parem küll pikamaareisideks kui kettülekanne või rihmaga,täitsa hooldevaba ei pea õlitama ega midagi.

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas VWman »

valgehiinlane kirjutas:

Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

Aga see diisel-tsikkel, mulle meenutab ta ..nohh nagu oleks paarist-kolmest KTM-i mudelist kokku pandud.

Viimati muutis VWman, 12 Mär 2009, 23:04, muudetud 1 kord kokku.
KÄIN JALA JA JOON VETT

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Välimus on pressifotodel lahedam kui päriselus. Ja hääl..hmhm

http://www.youtube.com/watch?v=zan7XxzA ... re=related

Bakuhatsu! Bosozoku!
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Tehnilised andmed on täiesti ok, aga välimus on alla igasugust arvestust. Muidugi asi on maitses.
0-100 km/h sec (3.75)
Top snelheid Km/h 175
Max koppel Nm 100
Pole paha :)

Droog gewicht kg 199
Veidi kergem võiks olla.

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas indumen »

hääl on küll ikka väga jube sellel aparaadil (lol) ei seostu kuidagi nagu kaherattalisega

aga sellise ökonoomsuse juures ma elaks selle välimuse ja kõrisemise üle küll :D
rolleri küttekulu suurel rattal võiks ainult rohkem kättesaadav olla müügihinda arvestades

käid aga vanaemal külas korra pannkooki söömas ja sõidad pannakalõhnadega veel tagasi 8)

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Piipz »

niisama pühapäeva kõvatajal ei tasu seda osta et "oh näe mul võtab ainult 2 liitrit sajale", arvestades ratta enda hinda.
aga kes vähegi matkamees on, peaks asja peale mõtlema küll. 1000 ja enam kiltsi paagiga oleks ikka päris äge.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

VWman kirjutas:

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , atagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

Kaua su auto kardaan vastu peab? See et uuemate BMW'de kardaanid 60 000km tagant ära lagunevad ei tähenda veel et kõik kardaanid seda teevad. Vanematel Bemaritel millel ei olnud Paralever süsteemi pidas kardaan ka palju kauem vastu.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas VWman »

Oil-Cooled kirjutas:

Kaua su auto kardaan vastu peab?

Tänan küsimast :) ..mul ei ole auto, mul on Opel :P , kardaan igikestev, aga kui sa pead silmas tagasilla reduktorit, siis 145 000 on sõitnud ja teist sama palju vast tikusb veel.

Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw :)

KÄIN JALA JA JOON VETT

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas koi »

No ja toore võitu alles tundub küll. Esitluseks värvitud kaitseväe värvi??
Sumpsiga saab ka veel mõtteid mõlgutada...no see küll väga inetu jospel seal.
Kardaan loomulikult seda tüüpi tsiklile. Tegelt selline kooslus peaks päris kestev asi olema, kui mingeid lapse haigusi ei hakka välja kooruma.
Tea millest nii vihane hind?

Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tuunimise peale väga palju raha ei lähe, vaevalt, et keegi tahaks näiteks sportsummutit sellele paigutada :D

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

VWman kirjutas:

Aga see diisel.. kangesti meenutab seda häält, kui mul oli Golf II diisel 40kw :)

See tegelikult arendatud Smart'i diislist.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

kotk
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Mär 2005, 23:07
Tsikkel: H-D Road King `03
Asukoht: Tallinn

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas kotk »

Ei-ei,see hääl ei lähe mitte,võtku kui tahes vähe kütust.

Yamaha FZR 600/Suzuki GSX 600F/Suzuki RF 900R/Suzuki GSX R-750K1/Kawasaki VN 750 Vulcan/Kawasaki VN900 Custom/Harley-Davidson "Road King"

Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada. :)
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna. ;)

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas creativ »

Rebaseonu kirjutas:

Lahe aparaat tundub küll. Diiselauto puhul mulle meeldib väändemoment madalatel pööretel, selle motikaga oleks vist eriti äge vaikselt ukerdada. :)
Kui see teema jõuaks mõne nimeka firma abil masstootmisse siis oleks tore, seni kuni neid nö ükshaaval eksperimentaalkorras tehakse ei julgeks sellisega küll reisile minna. ;)

samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.
Asjal on perspektiiv kindlasti olemas, sest 200 kg tsikli sarnane kütusekulu mis 6-7 korda raskemal sõiduautol on ebanormaalne küll :wack:
Need elektrilised krossarid on suht sarnane teema. Tegelikult vägagi reaalne teema juba. See hääle küssa on sealgi üks "pidurdav" asjaolu ja ebanormaalne on jälgida vaikuses toimuvat krossivõistlust :wack: :lol:

Diiseltsikli kõrge hind on pigem eksperimentaalmudelist kinni. See ei ole ju masstoode. tõenäoliselt tehakse neid 100% käsitsi kusagil garaažinurgas.

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas sang »

VWman kirjutas:
valgehiinlane kirjutas:

Aga kas siis kardaan-ülekanne on pikamaa sõitmise ja reisimise jaoks parem?

Nohh, kuidas vötta .. räägivad et hoolde vaba ja puha. Lugedes seda siit http://yhelteljel.ee/?p=1019 Mulle sobib kett küll :) , tagavara hea lihtne kaasa võtta ja iga Volli saab vahetusega hakkama.

<OT>
Viskun bemari eest ambrasuurile :)

Konteksti tundmata võib igasuguseid arvamusi kujundada. Viidatud remondi konteksti saaksid kätte nii antud postitust kui selle kommentaare tähelepanelikumalt lugedes. Esiteks: viga ei ole kardaaniveos üldisemalt, vaid konkreetse tsikli mudeli tehnilise lahenduse pikaajalises kestmises. Teiseks, otsene vajadus oli vahetada vaid lihtne tihend, kuid perfektsionistina vahetas Margus ka laagri ära, kuna hakkas põdema, et äkki läheb varsti see kah. Kolmandaks, see tsikkel on üle 10 aasta ja 100 000km vana, selle ajani kestnud originaalse laagri-tihendi komplektiga. Neljandaks, tsikkel sai juba enne konkreetset reisi tugevat valu maastikusõidul ja liivamölludes. Viiendaks, antud reisi käigus oli tsikkel paranduse hetkeks saanud näha kõike muud peale ilusate siledate teede ehk loe eelnevaid postitusi teekatete kvaliteedist, millel nad sõitsid sadu ja tuhanedeid kilomeetreid.

Ja siis veel see asi, et õige pole väita, et kardaanivedu on hooldusvaba. Ta vajab regulaarselt hoolt, aga oluliselt vähem kui kett (õlivahetus 10 000 km tagant vs õlitamine 500km jooksul).

</OT>

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 494
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Divikas »

samad mõtted et sellise katselennukiga reisile ei julgeks minna. kodu ümber 50km raadiuses võiks tiirutada...
Eriline teema on varuosad. Pikal reisil mootori remontimine ei tuleks kõneallagi.

:shock:
Diiselmootor+kardaan+ kaks rattalaagrite komplekti +paar meetrit juhet ja peotäis elektrividinaid = ma julgeks küll pakkuda vähemalt pool milli muretuid kilomeetreid. Ainus vahetust vajav asi on vartiaatori rihm.
Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

Ainult 100 njuutonit väänet....lootsin nagu diislist rohkem... :cry:
Minu mõtted sellised, et mootorratas( normaalne mitte sellise motoga nagu a la BOSS) ei võta nii palju kütet, et peaks diisli peale mõtlema.
Autode puhul on diisli eelis lisaks kütuse kulule ka vääne. Sellel rattal on hea väändemoment aga samas ei ole see vääne midagi erilist.... Mis eelis tal siis peale teeääres olijate uudishimulike pilkude veel on? :roll: :wink: Polegi ju, miinuseks pigem olematu loodetavus ja potensiaalseid "lastehaigusi" täis mootor.
Ma vist pessimist :mrgreen:

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Tegelikult see hind ei olegi nii kõrge, suht suur osa sellest on Hollandi maksud. Peast ei oska öelda mitu protsenti need maksud on, diisel autodel on kõrgem sõiduki erimaks kui bensiin autodel, küllap see on tsiklitega ka niimoodi. Arvan et välismaalane saab selle umbes 11-12 000 kätte.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas creativ »

Divikas kirjutas:

Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.

eriti katsemootor (togi) :wink:

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Teema algataja
Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

creativ kirjutas:
Divikas kirjutas:

Iga asja võib läbi küpsetada aga reeglina on diiselmootor kordades vastupidavam kui bensumootor.

eriti katsemootor (togi) :wink:

see mootor on Smart miniautos oma töökindlust ammu tõestanud.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 494
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.

Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Diisel-tsikkel läks Hollandis müüki

Lugemata postitus Postitas creativ »

Divikas kirjutas:

Pakuksin selle mootori tööeaks vähemalt 10000 töötundi, korraliku hoolduse korral veel 5000.

Diiselmootor leiutati rohkem kui 100 aastat tagasi.

a viriseks ikka edasi! :wink: kestab küll jah kauem aga hääled on koledad oi oi oi :ner: seda kassid ei ostaks!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”