Sõidupäeva jutud
Moderaator: Moded
J a n n o kirjutas:nonii, enam ei ole küsimus, et kas rahvas ikka veel sõidab? küsima peaks, kes veel nii laisk on, et pole viitsinud uut hooaega alustada? ajasin peale 2,5 kuulist vaheaega täna oma 1800 Intruderi garaazist välja ja andsin minna. enam ei üllata ühtegi autojuhti, kui 160 mööda Pärnu mnt'd autode rivist mööda kimad keset jaanuarikuud.
üllatuseks ei märganud ühtegi tsiklit linnavahel. häbi, seltsimehed, häbi!!!
läbilõhki tõsise suusahundina ei tunne millegipärast üldse enam igatsust lume järgi. vaikselt loodan, et see taevasse jääkski. kuidagi harjumatu on mõelda, et peaks nagu lumi veel maha tulema ja terve estoloppeti maratoni sari veel ees ootama. eks saab näha, kas vanasõna peab paika.
tore kuulda et keegi teine peale minu ka täna oma cruiseri välja ajas...
patt oleks olnud sellist päikesepaistelist ilma ning kuiva teed kasutamata jätta
ei jõudnud ise küll palju, kuid nii 10 km jagu asfalti sai küll naerulsui läbitud
-
Teema algataja
seeaasta tuleb kindlustuse tegemisel targem olla, kui 07 lõppes kindlustus 31.10 siis nüüd tuleb uueks hooajaks rahulikult jaanuari lõpuni vähemalt teha.
Aa sõitsin täna muidu, paar otsa kodutänavas edasitagasi:)
theres' a child in all of us, mine just likes to go fast
Sai täna siis ka 2008.a. hooaeg avatud. Nii et 1800 Intrudereid sõitis täna teisigi. Paus 2 aasta vahel oli ainult 20 päeva, sest eelmise aasta viimasel päeval sai oma 60 km ära sõidetud. Probleemiks on külmetavad sõrmed. Tuleb ikka el. soojendusega sõidukindad osta. Ilm sõiduks oli täna päris hea v.a. tugev tuul maanteel. Aga arvestama peab ikkagi aega - jaanuari keskpaik. Oleme astunud "schengeni kliimaruumi". Tsiklimeestele peaks see meeldima. Läbisõidetud 65 km jooksul trehvasin ka ühte tsiklimeest.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Aquilaman kirjutas:Sai täna siis ka 2008.a. hooaeg avatud. Nii et 1800 Intrudereid sõitis täna teisigi. Paus 2 aasta vahel oli ainult 20 päeva, sest eelmise aasta viimasel päeval sai oma 60 km ära sõidetud. Probleemiks on külmetavad sõrmed. Tuleb ikka el. soojendusega sõidukindad osta. Ilm sõiduks oli täna päris hea v.a. tugev tuul maanteel. Aga arvestama peab ikkagi aega - jaanuari keskpaik. Oleme astunud "schengeni kliimaruumi". Tsiklimeestele peaks see meeldima. Läbisõidetud 65 km jooksul trehvasin ka ühte tsiklimeest.
Ühte vastutulevat kroomi nägin ka täna miiduranna teel pirita poole liikumas, aga kinnaste koha pealt on vaja korralike kindaid ja pole mingeid soendusi vaja, eelmine sügis soetasin omale paksud kindad IXS ja igati väärt asjad, vbl natukene tuleb külma läbi aga see nii minimaalne ikka. Kui just ei matka väga pikka maad, siis ehk enam pole soe. Aga paksud kindad igati väärt valik, kui veel Goretex ka. Aga ise veel ei hakka tsiklit välja rebima, vara veel, ma kardan et see "Shengeni" kliimaruum teeb veel pulli see aasta, nii see ei jää.
-
Teema algataja
Aquilaman kirjutas:Sai täna siis ka 2008.a. hooaeg avatud. Nii et 1800 Intrudereid sõitis täna teisigi. Paus 2 aasta vahel oli ainult 20 päeva, sest eelmise aasta viimasel päeval sai oma 60 km ära sõidetud. Probleemiks on külmetavad sõrmed. Tuleb ikka el. soojendusega sõidukindad osta. Ilm sõiduks oli täna päris hea v.a. tugev tuul maanteel. Aga arvestama peab ikkagi aega - jaanuari keskpaik. Oleme astunud "schengeni kliimaruumi". Tsiklimeestele peaks see meeldima. Läbisõidetud 65 km jooksul trehvasin ka ühte tsiklimeest.
kahju et oma ratta talvekorter nii kaugel siit Tabakalt.. nii 110 km...
enne hooaja algust ei raatsi seisma tuua
Jah just kui Lucca juurest välja keerasin, siis nägingi tsiklimeest. See olid siis sina Matcho.
To Ghost - mulgi on päris korralikud talvekindad aga jääb väheseks. Annab vist tunda see, et olen väikse lapsena raskelt oma käed ära külmetanud.
Kuna hoian tsiklit külmas garaazis ja lihtsalt jala peal, siis sõidukorda seadmine võtab vähe aega. Lisaks olen viimastel päevadel hoolega ameerikamaalt lõpuks kohale jõudnud "vidinaid" külge monteerinud. Selline tegevus lihtsalt kütab sõidukihu hirmus üles. Ja tänane sõidukõlbulik päev oli nagu rusikas silmaauku. Sai suurema sõidukihu maha. Eks jääme ootama, mida "Schengeni kliimaruum" edasi toob.
-
Teema algataja
Teede ja tänavate soolatamine on talvel kindlasti omaette probleem. Kui sõidad väljaspool Tallinnat ja kuiva ilmaga, siis pole asi nii hull. Meil pole juba pikemat aega külma olnud ja maanteedele ei ole peaaegu üldse soola puistatud. Kui sõidan Tabasalust linna tööle, siis on kohe näha, kus on Tallinna piir. Sinna maani on pidevalt soola puistatud ja tee on pidevalt märg ning plägane. Kui aga märjaga Tallinna tänavatel sõita, siis olen samuti seisukohal, et peale sõitu tuleks hoolikalt pesta. On parem tsikli väliskesta tervisele.
-
- Postitusi: 865
- Liitunud: 14 Okt 2006, 10:16
- Tsikkel: Sõber
- Asukoht: EESTI
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Siuke küss, et milline peaks olema üks korralik Talve Tsikkel ja varustus? Midagi sellist, millega kannataks praeguse lögaga ka mööda maanteid sõita, mitte ainult enduurid ja krossikad, et mööda kruusa ja maastikku künda. Mitte et enduuriga asfaldil sõita ei saaks...
Lihtsalt tekkis selline uitmõte
-
Teema algataja
[quote="baltroon"]Siuke küss, et milline peaks olema üks korralik Talve Tsikkel ja varustus?[/quote]
Tsikli kohta ei oska midagi öelda - pigem olen talvel tänavatel näinud ikkagi enduurosid ja krossikaid. Varustuse kohta sai üsna põhjalikult http://www.siimteller.com/urbaanurr/200 ... l_abc.html kirjutatud. Vint on küll natuke rolleri poole, aga riietus jne on universaalne.
Teller
www.siimteller.com/urbaanurr
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Piipz kirjutas:mul tuli esimesena pähe külgkorviga mootorratas
Kui, siis mõni lääne korvikas. Vene raskeraua pidurdusvõime on oma ajastule kohane ja isegi suvisel ajal pidama saamiseks tuleb piduriklotsidele lisaks ka varbaküüned appi võtta Samas- ketid peale, mingid nukrad kärnad alla... no mine hunti tea.
ishijupp kirjutas:Kui, siis mõni lääne korvikas. Vene raskeraua pidurdusvõime on oma ajastule kohane ja isegi suvisel ajal pidama saamiseks tuleb piduriklotsidele lisaks ka varbaküüned appi võtta Samas- ketid peale, mingid nukrad kärnad alla... no mine hunti tea.
Pidurdusvõime on super ju....abs ja puha peal venelasel
Aga ega talvel väga eriti vahet pole külkaga sõites kas on pidurid head või halvad....kui on teed libedad siis pead gaasiga mängima ja muidugi tagapidur peaks võtma.....siis saab külje ette ja aitab ka see pidurdamisele kaasa. Esipiduriga on see tore asi,et blokki läheb siis tuleb lenksuga osata ringi käia....eelmine talv panin tähele,et kui esiratas blokki lasta ja paremale keerata siis kisub hoopis vasakule ja vastupidi.
Ja vene rehvid on ka nii nagu nad on:P
Taga eelmine talv oli 120 lai tavaline kärn mille sain kasutatuna siinse foorumi rahva käest(nime hetkel tõesti ei mäleta enam). Pidamine on nii nagu ta on aga kui on õrnalt kinni tallatud lumi siis oli lust ja lillepidu. Männiku jäärajal oli ka vaffa.
Nii,et korvid talveks teedele
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Tafka kirjutas:ishijupp kirjutas:Kui, siis mõni lääne korvikas. Vene raskeraua pidurdusvõime on oma ajastule kohane ja isegi suvisel ajal pidama saamiseks tuleb piduriklotsidele lisaks ka varbaküüned appi võtta Samas- ketid peale, mingid nukrad kärnad alla... no mine hunti tea.
Pidurdusvõime on super ju....abs ja puha peal venelasel
Aga ega talvel väga eriti vahet pole külkaga sõites kas on pidurid head või halvad....kui on teed libedad siis pead gaasiga mängima ja muidugi tagapidur peaks võtma.....siis saab külje ette ja aitab ka see pidurdamisele kaasa. Esipiduriga on see tore asi,et blokki läheb siis tuleb lenksuga osata ringi käia....eelmine talv panin tähele,et kui esiratas blokki lasta ja paremale keerata siis kisub hoopis vasakule ja vastupidi.
Ja vene rehvid on ka nii nagu nad on:P
Taga eelmine talv oli 120 lai tavaline kärn mille sain kasutatuna siinse foorumi rahva käest(nime hetkel tõesti ei mäleta enam). Pidamine on nii nagu ta on aga kui on õrnalt kinni tallatud lumi siis oli lust ja lillepidu. Männiku jäärajal oli ka vaffa.
Nii,et korvid talveks teedele
Korviveoga ratast julgeks ehk talvel pruukida, aga ikkagi ainult maanteel.... linnasõidu puhul kujutan ette SL Õhtulehe pealkirja järgmisel päeval: "Hullunud tsiklist sõitis silmad punnis peas ja laia irvituse saatel üle pahaaimamatu sõiduauto"
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Oranz kawa?Mis nüüd siis saab?
Jummel küll, ei pea ju kirjutama, mitu varblast täna nägid või kui mitu korda sinult kellaaega küsiti.Mina paugutasin näiteks terve eelmine nädal ringi ning täna planeerimata andsin ühe VFR'ga kuuma.Kui ilm ja teekate lubab, siis andke kuuma, nitraadid, ei pea iga oma liigutust foorumisse kirja panema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.