Ringraja masinad liiklusest ära!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ringraja masinad liiklusest ära!
Leidsin TOM-st sellise idee:
https://www.eesti.ee/tom/ideas.py/show?idea_id=2161
Sisu siis järgmine:
Idee:
Keelata ära teedel liiklemise "bike" tüüpi mootoratastel, ATW'del, krossi mootoratastel, kart ja pagi tüüpi masinatel ning ka krossiautodel ning rally masinatel. (Ametlike rallide etappide vahel võiks nad sõita eriloaga.)
Põhjusteks toon :
- müra - enamik sport summuteid ja mootoreid töötavad tunduvalt kõrgematel pööretel ja summuti pole ehitatud otseselt summutama. Seega on nende müra aste võrreldes tavaliiklusega, kordi suurem.
- teekatte rikkumine - enamik just hea kiirendusega masinaid, tundub, et ei oska rahulikult paigalt minna, mistõttu kraabitakse asfaldit korralikult.
- liikluse sujuvus ja ühtlustumine - nõeluvad mootorrattad ja muud sellised masinad ajavad liikluse närviliseks ning omajagu spordivõistluseks, mistõttu tekib rohkem liiklusohtlikke olukordi.
Ja personaalselt ka 4. põhjus. Tallinna liikluses, kui on ristmikul auto, veoauto ja tramm, siis milline neist masinatest ületab esimesena ristmiku ?
Vastuseks on motikas!
Nii, et Motohundid, teritage hambaid
Ärge seda ainult liialt tõsiselt võtke, idee on minu arvates ikka täielik JOKE !
Kuna ükski masin ei ole selline, mis ise asfaldit kraabiks, asi ikka tihendis ju. Ainus tõsiselt võetav argument on müra, aga kuna sõidukitele on kehtestatud konkreetsed normid, siis piisab ju kordusülevaatusele saatmisest, mida ju praegu ka tehakse. Nii et ka see argument on ajuvaba.
Või mis te arvate?
Üks küsimus tegelikult mul tekkis, kust tulevad sellised ideed?
Tervitustega,
Pääru
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: Ringraja masinad liiklusest ära!
paarn kirjutas:
- teekatte rikkumine - enamik just hea kiirendusega masinaid, tundub, et ei oska rahulikult paigalt minna, mistõttu kraabitakse asfaldit korralikult.
Ma ei teadnuki, et masinad ise oskavad kohapealt ära minna
Re
TOM portaal annab võimaluse ettepanekut ka hääletada. Mingem siis ja hääletagem. Kuigi kahtlustan, et ettepaneku teinud inimene peab kõiki mootoriga kaherattalisi rinkamasinateks.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selle idee autoril tuleks keelata liiklemine ära
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Nojah, eks ta ole kahe otsaga asi. Kuna endal on "õnn" elada Tondi tänava ääres, mille mullid tõenäoliselt kutsuvad rattamehi vastupandamatu jõuga edasi-tagasi sõitma, siis ikka viskab ära küll, kui pärast öörahu aega baigid akna all kiunuvad. Eriti veel suvel, kui tahaks aknad lahti hoida. Võin lisada, et muu liiklusmüra ja ülelendavad lennukid on selle korval tühiasi.
Ei ole vist liiga palju rattaomanikke kordusülevaatusele saadetud ja ehk ei saadetagi, sest bike teeb ikka väga erinevat häält müramõõtmisel kasutatava ca 4000 pöörde ja sõitmisel kasutatava 10000 ja + pöörde juures.
Samas meest, kes üritab krossirada teha, kus lähim maja jääb 1 km kaugusele ja mets on veel vahel nussitakse täiega. Arusaamatu värk väheke.
Ärge nüüd siis väga näkku pekske, ma ikka kaherattaliste sõber . Aga üritage vahest teistest ka aru saada.
Re: Ringraja masinad liiklusest ära!
paarn kirjutas:Tsitaat kodanikuportaalist ->3. liikluse sujuvus ja ühtlustumine - nõeluvad mootorrattad ja muud sellised masinad ajavad liikluse närviliseks ning omajagu spordivõistluseks, mistõttu tekib rohkem liiklusohtlikke olukordi.
Ja personaalselt ka 4. põhjus. Tallinna liikluses, kui on ristmikul auto, veoauto ja tramm, siis milline neist masinatest ületab esimesena ristmiku ?
Vastuseks on motikas!Paarn ->
Üks küsimus tegelikult mul tekkis, kust tulevad sellised ideed?Tervitustega,
Pääru
See ongi just see sama lugu millele ma seal telesaate teemas tähelepanu osutasin. Midagi peaks ette võtma, et 100% kõiki mootorrattureid liiklushuligaanideks ei peetaks ja midagi peaks ette võtma ka selles osas, et leiaks mõistmist ja heakskiitmist see nähtus, et mootorratas ületabki ristmiku esimesena.
Paraku selle Raido Siimre mõttelaad on selgelt massiline-> kõik ratturid on pätid ja parem kui neid tänaval üleüldse ei olekski.
kui avalduse teinud idioodi kohta natuke taustauuringuid teha...
http://www.youtube.com/huntpimedusest
http://www.rate.ee/users/Virtual-H-U-N-T
tahab naised sõjaväkke saata: https://www.eesti.ee/tom/ideas.py/show?idea_id=1417
müüb mingeid sarasid:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
kokkuvõtteks: ega sealt lähisidast normaalsena tagasi ei tulda.
Tekib kohe küsimus- missugune on "bike" tüüpi ratas. No ok gsx-r, igatsugu R1-d, R6-d, Kawa r seeriad jne. Aga nt soomlaste lemmik matkaratas Hayabusa? KAs ta on nüüd baik, või hea, migav, võimas tänava-rinka-matkaratas.
Streetfighterid? Mis kategooria need on?
Teemast edasi- rally masiantega ei tohi kah sõita avalikel teedel, st masinaga, mis omab EAL- litsentsi. Ja kõigi muude rahvaralli masinate kohta kehtib meil ÜV ja sellega kõik kaasnev- mürapiirangud, tuled jne.
ATV- see ju väiketraktor ametlikult, nt Pärnus on haljastus ja heakorra asutustel sellised masinad, hea pargis tööd teha.
Krt see tegelane pole vist üldse asjadega tutvunud vaid kohe seal paugutama hakanud. St eeltöö ja täpsed ettepanekud tegemata.
Peaks vist end sinna regama ja siis hääletama...
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
TOM'st riigikokku on jõudnud väga vähe seaduseelnõusid, seega selle tühise jama pärast ei tasu küll kellelgi ärevusse sattuda.
Pealegi on eestis suhteliselt keeruline saada kahtlaseid masinaid arvele võrreldes siin teiste baltimaadega, seega on meil isegi karmid seadused.
Kui ratas on ikka mõeldud üldiseks kasutamiseks, siis miks temaga ei tohiks avalikus kohas sõita?
Re: Ringraja masinad liiklusest ära!
[quote="paarn"]Leidsin TOM-st sellise idee:
https://www.eesti.ee/tom/ideas.py/show?idea_id=2161
Onu ei jõudnud esimest aprilli oodata ja tegi juba varakult oma aprillinalja ära
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Et mingi osa inimesi nii arvab, ei tohiks ju kellelegi üllatusena tulla... Millest selline elevus? Et keegi kirjutas delfi asemel TOMi?
See, et autoril puudub elementaarne analüüsivõime, et mis teda tegelikult asja juures häirib, pole eestlase puhul mingi uus joon. Kui mõistusest puudu tuleb, siis tuleb ikka kulm rulli lüüa, et "õigus" võidutseks
IMHO on probleem hoopis selles, et märkimisväärne hulk kaaskodanikke tajub mootorrattaid (üldiselt liigitavad nad ka ATVd sinna alla) liikluses vastiku, ohtliku, või lihtsalt häirivana.
Nüüd siis on vist koht poll'i jaoks:
a) Ei koti, pole minu probleem
b) Süüdi on teised, mina ei tee midagi valesti
c) Aga ma ei ohusta ju kunagi kedagi?!?!
d) Sõidan kuidas tahan, las mölisevad
Motopaks kirjutas:aga millega siis sõita võib?.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
Sellega näiteks. Raadio on ka seest välja kitkutud, et müraallikaid vähem oleks. Vaevalt keegi enam tänapäeval nii loll on, et usub autot ja raadiot eraldi müües end rikkaks saavat
Pane tähele ka müüja nime.
Lihtsalt huvipärast kas keegi teab täpselt, kuidas see rootsi idee lõppes, kus kohalikudel ametivõimudel oli tõsine soob tänava liiklusest ära keelata superbiked (jahuti midagi võimsuse ja kaalu suhte kohapealt), keegi rääkis et tehtud, keegi rääkis et ei.....
Ja kui eesti riik ültse midagi teeb siis ilmselt midagi sarnast.
Prantsusmaa näide: seal ei saa tänavaliikluseks registrisse võtta uusi rattaid, mis võimsamad kui 100 hj.
Ma asja lähemalt pole uurinud, aga sel juhul ei saa juba 600se supersport rattaga tänavale, sest minu kuuesajal gixxeril on midagi 120 hj kanti, teistel sama klassi ratastel enam-vähem sama. Ja uuel 2008 aasta R6-l juba 135 hj...
Ilmselt liigitatakse see Prantsusmaal juba suurekaliibriliste automaatrelvade hulka, mille kasutamine lubatud vaid militaarotstarbel.
Sverre
Habib kirjutas:Sry, ma täna pika taipamisega aga miks me seda nime tähele peame panema?
Tegu on erx'i poolt leitud lingiga mis ujus välja selle temaatika TOM'is algatanud inimese tausta pealiskaudselt uurides. Ehk siis mees, kes vihkab mootorrattamüra ja endast kiiremini ummikutes liikujaid.
-erx- kirjutas:kui avalduse teinud idioodi kohta natuke taustauuringuid teha...
http://www.youtube.com/huntpimedusest
.
imelik..Mees küll räägib et biked on jubedad ja teevad kõva häält aga seal youtube videodes on üks Volvo s40 , millel sportpütt all ja teadagi teeb seegi kõva häält.
Aga tegelikult on kasutaja RKsilver'il õigus. kõige hullemat häält teevad 2taktilised rollerid, eriti tuunitud 70cc masinad. ja mis kõige hullem . bike kaob su silma piirilt linnas mõne sekundiga ..siis rolleriga pead sa kauem seda pininat kannatama , kui just tõesti täis tuuninguga mingit püssi pole mis 140 välja läheb.
ei häiri mind üldse need baikide hääled. Kuna ma veel pisut noor bike jaoks, siis tavaliselt jään tee ääres seisma ja kuulan unistades kiirendavat Gixxerit möödumas
-
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
TOM portaal on oma olemuselt midagi sarnast nagu Vox Populi saade Kuku raadios. Debiilikud helistavad, räägivad mingit iba ja kuulavad enda häält raadiost. TOM portaaliga on nii, et debiilikud ärkavad hommikul üles ja teevad sinna oma perverssetest unenägudest copy-paste. Kahjuks on meie hulgas ka neid, kes ülaltoodud suurepäraseid infoallikaid tõsiselt võtavad.
Algne idee on mõlema puhul üllas - arendada otsest demokraatiat, kodanikualgatust jne aga kahjuks/õnneks leiavad normaalsed inimesed endale enamjaolt mõistlikuma rakenduse, eneseteostuse ja väljundi.
Aeg-ajalt satub selliseid debiilikuid ka telesse ja trükimeediasse. Mingil paradoksaalsel põhjusel on selliste tegelaste kontsentratsioon suurem ARK's ja liikluskorraldusega tegelevates ametkondades. Kusjuures vananedes see sündroom süveneb.
-
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Mõned päevad tagasi peeti konverents sõjaväelaste vaimse tervise teemal.
Oletame et mees tuli juunis/juulis missioonilt. Mõtles et saab rahu ja puhkust vms. A näe mingi okas oli hinges, ühed täristavad seal, teised siin. Võttis TOMi ette ja sai oma okka hingest välja "pritsida". Hea olla kohe, polegi vaja kaplani juurde minna. Asi korras, mõneks ajaks. Inimene, nagu me kõik.
Põhimõtteliselt peaks selliste jaoks paarkorda aastas tegema mingi motoskeptikute päeva kus nad korra sadulasse saaksid (iseasi kes tahaks selliseid oma ratta sadulasse lasta).
-
Teema algataja - Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
harrastaja kirjutas:TOM portaal on oma olemuselt midagi sarnast nagu Vox Populi saade Kuku raadios. Debiilikud helistavad, räägivad mingit iba ja kuulavad enda häält raadiost. TOM portaaliga on nii, et debiilikud ärkavad hommikul üles ja teevad sinna oma perverssetest unenägudest copy-paste. Kahjuks on meie hulgas ka neid, kes ülaltoodud suurepäraseid infoallikaid tõsiselt võtavad.
Algne idee on mõlema puhul üllas - arendada otsest demokraatiat, kodanikualgatust jne aga kahjuks/õnneks leiavad normaalsed inimesed endale enamjaolt mõistlikuma rakenduse, eneseteostuse ja väljundi.Aeg-ajalt satub selliseid debiilikuid ka telesse ja trükimeediasse. Mingil paradoksaalsel põhjusel on selliste tegelaste kontsentratsioon suurem ARK's ja liikluskorraldusega tegelevates ametkondades. Kusjuures vananedes see sündroom süveneb.
Ma arvan seda jura ei maksa nii tõsiselt võtta, huumoriga rohkem
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.