Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
Re: Hälvik-autojuhid
Ma eelmine nädal nägin sarnast situatsiooni Pirita teel, hommikul suunaga linna poole, autode liikumiskiirus ca 10-15 km/h-stop-10-15 km/h. Ja tuli siis vaikselt töristades üks chopper, minu ees olev pereisa Jaguaris, naine kõrval , laps tagaistmel, hakkas siis seda vahet kinni sõitma, sõitis veel suisa üle joone et tsikkel mööda ei mahuks ja üritas teda suruda kõrval olevasse autosse, mille peale siis mootorrattur paitas Jaguari peeglit ja sõitis minema, käega lehvitades, võimalik ka et sõrmeke oli püsti.
Re: Hälvik-autojuhid
Põnev on lugeda neid lugusid, kus rattur foori ette üritab trügida ja pärast autojuhte hävikuteks tembeldab kui ei lubata. Ratturite õigustus on vaid aga ma mahun, stardin kiiremini kui auto ja ei tohiks ju kedagi segada.
Ma pole ei ühe ega teise teguviisi pooldaja või promoja aga hakkasin praegu mõtlema et kui sa oled tipptunnil poes oma nädalavahtuse oste tegemas näiteks ja sul on käru träna täis istud ja ootad oma järge ja siis tuleb inimene ei tea kust sinu ette. Ütleb kle sorry aa näe ma ostan vaid ühe paki suitsu, mul läheb ruttu ära põe.
Mul on poes olnud paar korda selline situatsioon kus inimene küsib ilusti, et kuule näe mul vaid üks asi osta ja jube kiire on ega sa ei pahanda kui ma su ette tulen. Noo anna minna kui see minut paar sulle elu ja surma küsimus on.
Oleneb, mis nurgast vaadata, ratturi jaoks on see autojuht ikka ilge hälvik kes teda foori järtsis ette ei lase sest noo comooon, osta endale ka ratas keegi ei käse sul seal autos higistada ja autojuhi jaoks on see rattur jälle räme emm aga tea kas see on põhjus et foorumis halada?
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Hurt kirjutas:Põnev on lugeda neid lugusid, kus rattur foori ette üritab trügida ja pärast autojuhte hävikuteks tembeldab kui ei lubata. Ratturite õigustus on vaid aga ma mahun, stardin kiiremini kui auto ja ei tohiks ju kedagi segada.
Ma pole ei ühe ega teise teguviisi pooldaja või promoja aga hakkasin praegu mõtlema et kui sa oled tipptunnil poes oma nädalavahtuse oste tegemas näiteks ja sul on käru träna täis istud ja ootad oma järge ja siis tuleb inimene ei tea kust sinu ette. Ütleb kle sorry aa näe ma ostan vaid ühe paki suitsu, mul läheb ruttu ära põe.Mul on poes olnud paar korda selline situatsioon kus inimene küsib ilusti, et kuule näe mul vaid üks asi osta ja jube kiire on ega sa ei pahanda kui ma su ette tulen. Noo anna minna kui see minut paar sulle elu ja surma küsimus on.
Oleneb, mis nurgast vaadata, ratturi jaoks on see autojuht ikka ilge hälvik kes teda foori järtsis ette ei lase sest noo comooon, osta endale ka ratas keegi ei käse sul seal autos higistada ja autojuhi jaoks on see rattur jälle räme emm aga tea kas see on põhjus et foorumis halada?
Halamiseks on see teema siia ju tehtud...siis tuleb seda kasutada
Kui sa lähed Selverisse ostlema siis mina näiteks kasutan tavaliselt Selve ekspressi ja kõnnin järjekorrast määda ning maksan ja lahkun. Hetkel on olukord kus järjekorras seisja on minupeale pahane et ma ei pea seal sabas ootama.
Korduvalt siin räägitud ja üldiselt see ka nii on et autojuhid saavad suurelt jaolt aru, et kui mina olen motikaga ning möödun kedagi segamata, ehmatamata ning kahjustamata siis spurdin peale foori niiet keegi ei pea minu taga ootama. Kui ma seda ei teeks ja oleks autoga siis oleks rivi ju pikem ja minu taga keegi ei saaks foorist üle. Aga me kõik seda ju teame...seda enam on selline käitumine arusaamatu!
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Mul oli ka mõni nädal tagasi selline juhus, kus autode vahel splittides otsustas üks autojuht mu liikumisele piir panna sellega, sel hetkel, kui ta kõrval olin, ta sõitis mulle vastu. Panin oma käekaitsmega talle peeglisse, sõitsin rahus edasi natuke ja jäin siis seisma ja vaatama. Ta nägu oli küll selline, et "nüüd sa alles said". Ta riskis kusjuures eesolevasse autosse sisse sõitmisega, rattad olid kenasti üle joone jne. Leidub ka igasuguseid
Muidu peab tõdema, et selle suve lõpp on huvitav olnud, autojuhid tõmbavad maanteel ka kenasti kõrvale, linnas ei ole üldiselt takistatud (ega ma palju ei spliti ka, mõnes üksikus kohas).
Muidu üks naljakas juhtum veel meeles, seda korda sõitsin siis autoga mööda sõpakat akadeemia suunas. Hakkasin rida vahetama teisest reast esimesse ning vaatasin peeglisse, umbes autojagu taga pool oli üks vana bemm. Panin suuna sisse ja bemm hakkas suitsema, ta üritas mu reavahetust takistada, kiirendasin natuke ja vahetasin ikka. Pidime foori taga seisma jääma korraks, ta otsustas seda hetke kasutada, et mind hirmutada tagant otsasõiduga, muidugi kontakti pole olnud. Foor muutus ja tegelane hakkas kohe sabas püsima, ülilähedal. Järgmine foor oli jalakäijate foor ja vennike siis otsustas must paremalt, kus pole sõidurida, mööda minna. Sõitis alguses paremale kõrvale, vaatas autosse, siis sõitis ekstra mulle põiki ette ja takistas sellega jalakäijatel ka tänava ületust. Arvasin,et tuleb autost välja, aga eksisin. Foor muutus jav ennike kiirendas ja pani kohe blokki, teistkorda tegi sama. Igatahes otsustasin teise ritta minna (liiklus läks tihedaks ka) ja sõitsin rahus edasi. Akadeemia ringil keerasin akadeemia suunas, tegelane tuli järgi. Sellepeale võttis tüdruk telefoni välja ja hakkas teda filmima, seda nähes vend kohe kadus.
Ehk siis vennal sõitis kadus ära mitte millegi pärast. Oh well
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Re: Hälvik-autojuhid
Pole selveri klient ja ka kursis kuidas nende selve ekspress töötab aga ma kaldun arvama, et tegu on kahe eraldi teenusega. Kassad klientidele ilma selve ekspressita ja kassad selveeksressile ja sellisel juhul on kaks eraldi järjekorda ja võrreldamatud asjad. Mina rääkisin kassajärjekorras ette trügimisest. Foori taga ei ole ju ka kahte järjekroda, et üks autodele ja teine tsiklitele. Tundub loogiline?
Mis puutub foori tagant kiiremini startimisse, siis ma julgeks väita, et harju keskmine rattur ei ole stardis nobedam kui üks kõik mis automaatkastiga autojuht kes roolis telefoni ei näpi ja rohelisega hiljaks ei jää. Kiirendus on jah rattal parem.
Mina näiteks sõidan linnas kuni 60km tunnis ehk +10. alati foori juurest kiirendan ka 50 ja kopikaid, mitte nui neljaks kas või 80+ aga et saaks kõrval oleva auto ette. Küll ja küll on juhtumeid kus kõrval real olev tsikkel peale seda kui ma olen 50 saavutunud minust mööda tuhiseb.
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Juul 2015, 18:16
- Tsikkel: HD
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Hurt kirjutas:Pole selveri klient ja ka kursis kuidas nende selve ekspress töötab aga ma kaldun arvama, et tegu on kahe eraldi teenusega. Kassad klientidele ilma selve ekspressita ja kassad selveeksressile ja sellisel juhul on kaks eraldi järjekorda ja võrreldamatud asjad. Mina rääkisin kassajärjekorras ette trügimisest. Foori taga ei ole ju ka kahte järjekroda, et üks autodele ja teine tsiklitele. Tundub loogiline?
Mis puutub foori tagant kiiremini startimisse, siis ma julgeks väita, et harju keskmine rattur ei ole stardis nobedam kui üks kõik mis automaatkastiga autojuht kes roolis telefoni ei näpi ja rohelisega hiljaks ei jää. Kiirendus on jah rattal parem.
Mina näiteks sõidan linnas kuni 60km tunnis ehk +10. alati foori juurest kiirendan ka 50 ja kopikaid, mitte nui neljaks kas või 80+ aga et saaks kõrval oleva auto ette. Küll ja küll on juhtumeid kus kõrval real olev tsikkel peale seda kui ma olen 50 saavutunud minust mööda tuhiseb.
Läheb küll teemast juba välja aga Selveri näide on võrreldav küll. Mõlemal juhul on eesmärgiks osta poest kaupa. Tasumine selle eest on aga igaühe enda teha, kas seista järjekorras või kasutada Express maksmist. Sama liikluses, kas sõita autoga või tsikliga. Ma siinjuures veel lisan et ei ole suurem splittija ning enamasti seisan ka mina rivis ja ootan. Tänane minu toodud näide aga ületas piiri et siia kribama hakata, kvalifitseerus kui eriti arusaamatu käitumine...
Samas paar asja veel, seisev auto kes hakkab rivis manöövreid tegema pole ise ka päris puhas ja seda tegelikult teha ei tohiks. Proovi sõita mööda maanteed ning vänderdades oma raja piirides sõita patrullist mööda. Heal juhul pääsed manitsusega.
Teiseks ei ole ma näinud kedagi, kes blokeeriks jalgratturit möödumisel. Eks ta kokkuvõttes juhi suhtumise küsimus ole.
Kokkuvõttes, oleks meil vähemalt päälinnas rohkem rattureid oleks ka vähem ummikuid.
Kena sügise jätku kõigile
Re: Hälvik-autojuhid
No minuarust pole see Selveri võrdlus ka kohane. Express vs tavakassa on ikkagi kaks erinevat kassat mitte nö "üksrida". Ise muidugi kedagi takistand ei ole, kes soovivad lasku aga minna. +1 Selle kohta, et autojuht, kes telefoni ei näpi suudab ka normaalselt startida. Lisaks on see et tavaliselt varajast starti takistavad need kollasega peale lendajad, kes võiks juba fooritaha seisma jääda. Kui on normaalne liiklusvool siis pole nagu mõtetet fafafafa ette ronida. Iseaasi on umbes liikluse korral ja pigem seetõttu, et "meile" ei puhu kliima/kont 20c näkku ja võib päris palav olla
Re: Hälvik-autojuhid
Selveri kassa No tegelt on see nii, et kui poest midagi ei olnud osta ja nüüd järtsist mööda trügid, et lihtsalt minema minna ja siis tuleb mingi vennike nööbist sikutama, räägib milline pätt sa oled ja üldse ei austa teisi järrekorras olijaid jms. iba.
Kõik need takistajad ja ise hakand mendid on psüühiliselt haiged inimesed ja peaks minema süsti saama.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kui selle Selveri juurde jääda siis ma pakuks et splittimine oleks pigem see et sa viskad oma suitsupaki eest täpse raha letti ja kaod sel ajal kui üks pereema hakkab vaikselt oma juurikaid kassalindile tõstma. Ja splittimise takistajaid siis selle pereemaga kui ta oma juurikaid täis käru sulle risti ette ajaks ja tatti pritsima hakkaks.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Vapsik kirjutas:Kui selle Selveri juurde jääda siis ma pakuks et splittimine oleks pigem see et sa viskad oma suitsupaki eest täpse raha letti ja kaod sel ajal kui üks pereema hakkab vaikselt oma juurikaid kassalindile tõstma. Ja splittimise takistajaid siis selle pereemaga kui ta oma juurikaid täis käru sulle risti ette ajaks ja tatti pritsima hakkaks.
X 2
Need normaalselt valgusfoori tagant startivad autojuhid on ikka väga suur haruldus. Seda enam, et tänapäeval autod veel lülitavad end välja ka seistes.
Selle ette trügiva tsikli pärast ei pea autojuht enamasti oma käitumist mitte kuidagi muutma, ei sõidusuunda ega kiirendust ega startimist jne. Seega see tsikkel segab ainult psühholoogiliselt ja no see närvikava on ikka enamustel liikluses osalejatel suht paigast ära. Vaadake Royal Jordaniani splittimist Londoni liikluses ja näete, kuidas on võimalik valdavalt inimlikult koos liigelda..
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
Re: Hälvik-autojuhid
Aga jäigalt ikka "mina mina" stiilis end õigustavalt edasi? Ma ei näe küll mitte mingit erinevust nende teie poolt kirutud hälvikutel ja teil endil. Üks õigustab end ühtede argumentidega olles kindel, et tema teguviis on ainuõige ja teine jälle risti vastupidi. Üritasin natuke jagada oma mõtteid ja näidata sama olukorda teise nurga alt aga paistab et ei jõudnud kohale.
Tõnu Kark filmis "lammas all paremas nurgas" ütles ühe väga tabava repliigi, millega saaks selle kõik ilusti kokku võtta. Igaks juhuks ei ütle äkki läheb saag veel rohkem käima aga kes on seda filmi näinud ja mäletavad, need teavad.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Hurt kirjutas:Aga jäigalt ikka "mina mina" stiilis end õigustavalt edasi? Ma ei näe küll mitte mingit erinevust nende teie poolt kirutud hälvikutel ja teil endil. Üks õigustab end ühtede argumentidega olles kindel, et tema teguviis on ainuõige ja teine jälle risti vastupidi. Üritasin natuke jagada oma mõtteid ja näidata sama olukorda teise nurga alt aga paistab et ei jõudnud kohale.
Tõnu Kark filmis "lammas all paremas nurgas" ütles ühe väga tabava repliigi, millega saaks selle kõik ilusti kokku võtta. Igaks juhuks ei ütle äkki läheb saag veel rohkem käima aga kes on seda filmi näinud ja mäletavad, need teavad.
Küsimus ei olegi kes keda õigustab ja millega. Kui reaalselt rattur ei sega sinu sõitu ja starti foori tagant, milleks siis pead teda taksitama. See poejärjekorra näide on hea, kui ei osta midagi siis seisa ikka järtsus, enne kui poest lahkud, miks sa hakkad mõõda trügima.
-
- Postitusi: 1463
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 217 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Kõik kes sõidavad kas 2 või 4 rattalisega, käivad koolis, õpivad liiklusseaduse selgeks ja seejärel annavad eksami. Ühesõnaga kõik teavad reegleid. Eksam on nagu "lepingu" kinnitamine. Kui keegi tänaval näeb midagi mis ei vasta reeglitele ja see talle ei meeldi siis on tal võimalus sellest teatada n. politseile. See ei tee temast koputajat. Liikluses ei tohiks olla nii, et mina arvasin et nii on parem. See on igaühe subjektiivne arvamus ja erinevatel inimestel on ilmselt ka erinevad arusaamad ja nägemused asjadest. Sellepärast tehaksegi eeskirjad.
Sama asi on vargusega. Vargus on vargus! Seda ei saa õigustada. Vahet pole kas pannakse arvutile peale pira win , võetakse teise aiast õun või võetakse kellegi jopetaskust telefon. Ja mõistlik inimene ikka reageerib sellistele asjadele. Jah ilmselt paljud lähtuvad otstarbekusest. Kui näed kedagi õuna teise aiast võtmas - kas siis on mõistlik midagi ette võtta? Sisetunde asi... aga telefonivarguse puhul ilmselt seda dilemmat ei tohiks tekkida. Samas ei saa hukka mõista inimest kes mõlemal juhul reageerib.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Te elate ikka lillelises maailmas. Kahjuks mingid "seadus on seadus" ei koti kedagi. Tegemist on sotsiaalpsühholoogia valdkonda kuuluva probleemiga, mida Hurt selgesti tõlgendab.
Kui üks ikka raiub, et tal on ju ruumi ja õigust ja võimu ja kiirust ning teine raiub et tal on massi, turvalisust ja võimu...siis on kaks ühesugust inimest end leidnud, mõlemad on lihtsalt erinevas otsas.
Kui mina teen liikluses või leti järjekorras pahandust, siis tean, et sellega kellegile närvidele käin, kui arvan end olevat "ägedam ja ilusam ja kiirem jne". Ja alati on neid, kes seda ei salli(arvestan ka sellega). Kui aga sa ei saa aru, miks või kuidas sa teisi häirid, siis oled sa sama rumal kui see keda sa häirid(ka tema ei saa aru, miks teha häirid, vat lihtsalt häirid) Mölla ja kanna vastutust ja kuna see motovärk ei ole kellegile kohustuslik ning hirmsasti on vaja kuhugile kuuluda, siis tuleb kanda ka vastutust teiste tsiklistide eest. Ehk kui teised teevad valesti ja sina saad selle eest suhu, siis saidki selle pärast et sõidad tsikliga! Kui kannad helkurveste, sõidad nakediga, siis suhtutakse sinusse vastavalt. Kui aga musta baigiga, musta kombega sõidad, siis suhtutakse sinusse ka selliselt, nagu on sarnaste meestega on üldsusel kogemusi olnud. Ja kindlasti mõni on oma autojuhi ego pihta laksu saanud just selliselt vennalt ning sina saad nüüd sealt tagasi.
Saan aru teie suurest soovist elada lillelised maailmas, kus motomees on ka inimene aga kahjuks seda niipea siin kandis küll juhtuma ei hakka, sest tsikliga on mõttetu sõita vaikselt ja nii nagu teised inimesed seda tahaksid Ehk siis sõitke ja ärge virisege!
Re: Hälvik-autojuhid
Ah nende takistajate mõttemaailma süübimisega mingite kassade või kombevärvi baasil pole üldse mõtet oma peakest vaevata. Kui neid ei häiriks splittiv mootorrattur, siis häiriks neid kindlasti see et eessõitja kiirendab liiga aeglaselt või jalakäija kõnnib liiga kiiresti või et keegi reastub või et naabri maja on liiga punane või et Pirital pole Stockmanni. Las saavad oma suure võidu kätte, äkki kodus jääb see päev elukaaslase peale karjumata või kassile jalahoop andmata
Ja mis puudutab seda loogikat et "splittimine vähendab ummikut" siis noh olgem ausad, väga paljud splitid lõppevad ikka sisse reastumisega Lihtsalt nii on kombeks et mootorrattur võib splittida, samamoodi nagu on kombeks et rongist lastakse inimesed enne välja kui sisse minnakse, et eskalaatori peal seistakse paremal ja kõnnitakse vasakul ja et pruut on pulmas valges kleidis. Paljudes meie jaoks iseenesestmõistetavates asjades ei ole mingit super-hüper-loogikat, lihtsalt traditsioonid, kasvatus ja kultuur.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Kirjutamata reegel on ka see, et kui splitid, siis üritad mitte jalgu jääda ja kui ei tule toime, siis ei spliti ja kui splitid, siis ees rehvi põletama ei hakka. Aga ikka leidub neid kes ei ole paremad kui need takistajad ja üleüldse on tegu võimaluse mitte õigusega. Mainiks ära ka, et teedel kus "hälvikuid" märgati, vingerdan ise ka täiega, vältides auke ja luuke.
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Hälvik-autojuhid
alustame poleemikat hälvik-mittehälvik a-st ja b-st. mis asi on hälve? hälve on kõrvalekaldumine normidest. liikluses seega siis Liiklusseadusest ja üldtunnustatud hea käitumise tavadest. viimaste puhul siis elementaarsest liiklusviisakusest ja teistega arvestamisest.
minu silmis siis suhtumised: "mina ja maailm" ning "mul on suurem kui sul" ja "mina võin kihutada ja teha mida ma tahan".
p.s. ka "mootorratas ostetaksegi selleks, et splittida ja kihutada vastutustundetult" .
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Re: Hälvik-autojuhid
zombi kirjutas:alustame poleemikat hälvik-mittehälvik a-st ja b-st. mis asi on hälve? hälve on kõrvalekaldumine normidest. liikluses seega siis Liiklusseadusest ja üldtunnustatud hea käitumise tavadest. viimaste puhul siis elementaarsest liiklusviisakusest ja teistega arvestamisest.
minu silmis siis suhtumised: "mina ja maailm" ning "mul on suurem kui sul" ja "mina võin kihutada ja teha mida ma tahan".
p.s. ka "mootorratas ostetaksegi selleks, et splittida ja kihutada vastutustundetult" .
OT: ma siis olen ka hälvik, kuna tänapäeval pole normiks enam suunda enne manöövrit näidata. Nii mõnigi kord on juhtunud, et panen aegsasti suuna reastumiseks sisse ja kõrvalreal lüüakse seepeale pidurid blokki ning pasun üürgama
Villem aka Villu aka Madis
-
- Postitusi: 377
- Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
- Tsikkel: VTX1800R
- Asukoht: Muhv nõudmiseni
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mootorratas on enamusel lõbusõiduks, millist stiili keegi lõbuks peab teab ta vaid ise.
Autodest, kõigil ei ole veel auto lihtsalt asi millega mugavalt ühest punktist teise, paljudel on see veel näitamiseks, et näe mis pill mul ikka on...kuna paljud niisama ei märka, siis on vaja tähelepanu tõsta.
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Re: Hälvik-autojuhid
Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?
Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
munaz kirjutas:Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
Tahaks seda näha , 10 kmh
Re: Hälvik-autojuhid
mx77 kirjutas:munaz kirjutas:Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
Tahaks seda näha , 10 kmh
Tsiklitele on ikka +20kmh lubatud
-
- Postitusi: 228
- Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
- Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 7 korda
Re: Hälvik-autojuhid
munaz kirjutas:Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
Keegi ei keela seda ka praegu teha. Käekõrval lükates.
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Hälvik-autojuhid
munaz kirjutas:Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
hull idee. esiteks juba 10kmh ja 5 kmh leiab piisavalt uimaseid jalakäijaid, kes ette oskavad jääda ja isegi sellisel kiirusel saab siklilt paraja matsu. kabelisse ei sõida, aga aia on tugev.
teiseks, luba natukene, lubatakse endale kohe palju- ehk siis, kui lubatakse vastavalt 5 ja 10, hakatakse uljalt kihutama 20,30, ...100 kmh. kahjuks. ja siis hea õigustada, "et lubatud ju!", sujuvalt unustades, mis kiirusel lubatud.
kõnni- ja rattateedel sõidetakse aegajalt juba praegugi, kuigi see mittelubatud on. rattateid, või siis rattavööndit?, isegi kasutanud. teadmisega, et kui võimuorganid näevad ja vajalikuks peavad, siis rikkumine kirjas. seega - kalkuleeritud risk. tõsi, rattarajal olengi ma kulgenud nii ca 20kmh. sellevõrra üllatavam oligi situtasioon, mis mul ülalpool kirjeldatud, kus kaks AUTOT rattavööndis olles mulle kõrvale imbusid, kui mina olin korrektselt sõiduvööndis...
Re: Hälvik-autojuhid
munaz kirjutas:Mul tekkis selline enda arvates suurepärane idee, et seaduses võiks olla sätestatud, et mootorratas võib sõita mööda jalgrattateed kiirusega kuni 10km/h ja isegi mööda kõnniteed kiirusega 5km/h.
Idee seisneb selles, et mootorrattaga saaks rahulikult läbi ummiku kulgetud vajadusel.
Kuidas tundub selline mõte?Võtke nüüd sabast kinni ja andke kuuma
No kui Sa läbi ummiku ei saa autodest mööda sõidetud, siis ilmselt pole tsikkel Sulle sobiv aparaat.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Hälvik-autojuhid
.. ja siis võiks lubada inimese suunas tulirelvaga tulistada, eeldusel, et lastakse mööda!
Jne jne. ehk palju toredaid mõtteid
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Hälvik-autojuhid
kuulge silmakirjatsejad, selles pole midagi nii kohutavalt ebanormaalset, et mootorratas võiks ka jalgrattateele keerata, sõites seal jalgratturiga võrdse kiirusega. probleem on pigem lihtsalt selles, et selle ametlikul lubamisel lmselt mõned mehed hakkaksid seal 200ga veerema. jalakäijate tee peal sõitmise lubamine ilmselt pole muidugi üldse mõeldav mõte ja sellega on juba hoopis teine teema ka. jalgrattateed aga on tegelikult osa autoteest ja ratturid peavad neid kasutades nii ehk naa olema oma tähelepanuga liikluses sees, mitte kuskil pilvedes hõljuma.
aga jah, reaalselt võtta siis pigem las olla keelatud, mina sõidan nagunii rahulikult alati üle pärnu mnt viadukti ning kuni kosmoseni välja kas siis mööda rattateed või mööda bussirada, kumb parasjagu mugavam on. pole kellegile ette jäänud ja keegi pole seni mulle ette jäänud seal. rattureid on nende rattateede anyway umbes nii 3 tükki päevas vist...täiesti sulaselge idioot peaks olema, et tsikliga seda kaugusesse ulatuvat tühja tunnelit MITTE ära kasutada. no kui just ehk mingi ilge elevendiga ei liikle, mis sinna kuidagi kinni jääb või ümber läheb...aga kes kasutab laiuse poolest väikse autoga võrdset tsiklit, noh eks see on tema enda vaba valik ja teadlik otsus.
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Tänu Edgarile, ma polegi ainus liiklusvärd, kes neid tühje radasid ära kasutab. Ma muideks pole mitte kunagi ühtki velomeest näiteks Pärnu mnt jalgrattarajal liiklemas näinud, kui ma seal oma rolleriga põristanud olen.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Pole olemas mõistet - jalgrattatee.
On mõiste- kergliiklustee.
See sõna ütlebki kasutuse ära- velod, rulad, jalamehed, tasakaaluliikurid, rulluisud, jnejne.
TänavaSikkel oma enamasti 400+kg täismassiga ei ole kerge liiklusvahend.
Kogu teadus.
PS- nagu eespool juba öeldi, kui ummik on ületamatu takistus tsikli jaoks....ehk peaks sõiduriista vahetama?
-
Teema algataja
Re: Hälvik-autojuhid
Oot, mis need jalgrattateetähistusega sõiduteeservad on siis ka kergliiklusteed? Rulamehed ja segway-hipsterid on ka teretulnud lausa?
No vähemalt Tallinnas on siuksed ribad olemas, igati tänuväärt. Vanadusnõtrus ei luba praegu meenutada teiste linnade teeservi, pole seal nii kodune, et peale autode vahel sõelumise veel velo oleks mängida tihanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.