Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Maaks »

No kui on ikka kange soov vilkuritega sõita ja vajadus, et kõik "aeglasemad" eest koheselt nah..i tõmbavad, siis ei ole vaja enda tõelise kutsumise vastu kauem võidelda vaid uus eriala valida: https://www.sisekaitse.ee/et/erialad :mrgreen:



Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas bitter »

urmas66 kirjutas: 07 Okt 2021, 21:07

Panin autole LEDbar lisatule ja sellega vilgutades arvavad paljud,et tegemist operatiivsõidukiga, sest mõni lausa hüppab eest. Ehk soovitan,lisaks on ka pimedas sitaks hea.

See on siiski relatiivne nagu öeldakse. Kui tehase tuled on head ja adaptiivsed (väldivad sujuvalt vastutulija pimestamist) siis mina olen rahul ja kindlasti ei viitsiks seda sitaks head ledbar-i kogu aeg käsitsi klõpsida. Või saab seda kuidagi autole tutvustada-integreerida, et kaamera seda juhiks? Kui ei saa, siis on tast reaalne abi vaid kohtades ja kellaaegadel, kus vastutulijaid pole.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Kas selle ledbar'iga vilgutamise toimivuse huvides ei peaks auto eestvaates pasakarva Skodillac'i moodi välja nägema... või pole see oluline?

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas bitter »

Pakun, et see on abiks. [mention]urmas66[/mention], mis karva auto on? :oops: Jätab "õige" mulje peeglis?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

bitter kirjutas: 21 Okt 2021, 14:59

Pakun, et see on abiks. @urmas66, mis karva auto on? :oops: Jätab "õige" mulje peeglis?

Hallikas-pruunikas Iridiumgray on toon :)

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

bitter kirjutas: 21 Okt 2021, 14:36
urmas66 kirjutas: 07 Okt 2021, 21:07

Panin autole LEDbar lisatule ja sellega vilgutades arvavad paljud,et tegemist operatiivsõidukiga, sest mõni lausa hüppab eest. Ehk soovitan,lisaks on ka pimedas sitaks hea.

See on siiski relatiivne nagu öeldakse. Kui tehase tuled on head ja adaptiivsed (väldivad sujuvalt vastutulija pimestamist) siis mina olen rahul ja kindlasti ei viitsiks seda sitaks head ledbar-i kogu aeg käsitsi klõpsida. Või saab seda kuidagi autole tutvustada-integreerida, et kaamera seda juhiks? Kui ei saa, siis on tast reaalne abi vaid kohtades ja kellaaegadel, kus vastutulijaid pole.

Mul on lisatuli auto kaugtuledega ühendatud can mooduli abil ja vahetab automaatselt,ise ei tee midagi. Mul on pööravad-keeravad automaatsevahetusega LED Intelligent või midagi sellist tuled, aga koduteel võsavahel on lisatuli abiks. Näeb kõrvale põllule ka natuke.
Tähendab rooli alla on kontroll lambiga lüliti, kust saab selle lisatule välja lülitada. See on ÜV kohustuslik.
https://www.autoextra.ee/web/can-moodul ... gtuledele/

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Üldiselt: Kõik on nii eeskujulikud viimaselajal, et suisa halb hakkab, lähen ilmselt põrgusse. Mina olen see m, kes igalpool +10 sõidab, sest minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust, lisaks olen ma jumala kursis sellega, palju mu 4 erineva auto spidod valetavad. Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ja linnas 60, tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama? See lugu võiks ükskord lõppeda, et elukorralduse määravad nõrgimad ja saamatumad ja kõik ülejäänud peavad neid saamatuid terve elu kannatama, nii liikluses kui miskite viiruste või millega iganes. Kes ei saa hakkama ja kardab, istuge kodus ja värisege surnuks ning laske ülejäänutel elada. Minu arust ei ole eestis ei teedel, ega liiklusel juba ammu enam miskit viga suures plaanis, samuti ei häiri mind absoluudselt naabrite 3 rea süsteem. Lühidalt, mind üldse need asjad ei häiri tegelikult, häirivad vingujad ja saamatud ja isehakanud mendid. Nendele, kes nina perses istuvad ja mööda ei lähe, peab lihtsalt vasakujala piduriga ehmatusi jagama, kuni maha jäävad või selle maailma ohtlikuma manöövri lõpuks ette võtavad.

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas joel »

Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ja linnas 60, tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Pigem tõmmatakse piirkiirusi tulevikus veel allapoole. Auto võib ju ise sõita, aga selle vastu ei saa, et õhutakistuse ületamiseks kasutatav võimsus suureneb võrdeliselt kiiruse kolmanda astmega, sellega seoses suureneb ka energiakulu ja võid ise aimata, kuidas see kõikvõimalike rohepöörete, energiakriiside, kliimamuutuste jms teemadega haakub.
Joel
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1201
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Turist »

Auto võimekus kiiremini sõita ja grammike kiiremini pidama saada on kõige väiksem asi selle teema juures. Juhi reageerimisaeg on ikka sama. Siis kui mosse tegija oli, oli liiklustihedus kordades väiksem kui praegu. Ei töllerdatud ka igasuguste (elektri)tõukeratastega ja mopeedautodega maanteel ning jalakäijad ei käinud kõrvaklapid peas omas maailmas ringi. Ehk siis ei tundu küll reaalne olema ühel keskmisel maanteel (välja arvatud kui on rohkem kui 2 sõidurada ja kõrval on olemas ka kergliiklustee) suuremat piirkiirust lubada.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
Üldiselt: Kõik on nii eeskujulikud viimaselajal, et suisa halb hakkab, lähen ilmselt põrgusse. Mina olen see m, kes igalpool +10 sõidab, sest minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust, lisaks olen ma jumala kursis sellega, palju mu 4 erineva auto spidod valetavad.
No ilmselt oleme mõlemad oma +10-ga ilged m****d,kes jalgu jäävad enamusele. Vähemalt mina kogen seda igapäevaselt Talinna ringteed läbides Kanama-Peterburi tee. Sõidan alati esimeses reas ja ei takista tahtlikult kedagi. Samas kui on väikseimgi ilma muutus, tahaks mina ikka nö oma kiirusega sõita, kuid siis on jälle need teised mul risti jalus, sest ei julge või ei oska või ei tea mis muud põhjused veel.
Üldiselt on meil lihtsalt autojuhtide oskused väga suuresti alla igasugu arvestust ja loodetakse oma superauto juhiabidele või veel millelgi kolmandale kuid ennast sõtma õpetada ei kavatse vast keegi. Samas kui inimene igapäevaselt autoga sõidab(käib tööl), siis võiks ju ka sõita osata.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Turist kirjutas: 17 Jaan 2022, 11:23
Auto võimekus kiiremini sõita ja grammike kiiremini pidama saada on kõige väiksem asi selle teema juures. Juhi reageerimisaeg on ikka sama.
Reageerimis aeg on ikka väga erinev. Pane Ott Tänak ja suvaline autokooli lõpetanu ja lase neil teha reaktsiooni testi simulaatoril ning ma pakun ,et Ott on palju kiirema reaktsiooniga.
Kuid lisaks reaktsioonile peab juht oskama liiklust nö lugeda ehk olla selle sees ja tajuda mis toimub tema ümber.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1201
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Turist »

urmas66 kirjutas: 17 Jaan 2022, 22:10
Reageerimis aeg on ikka väga erinev. Pane Ott Tänak ja suvaline autokooli lõpetanu ja lase neil teha reaktsiooni testi simulaatoril ning ma pakun ,et Ott on palju kiirema reaktsiooniga.
Kuid lisaks reaktsioonile peab juht oskama liiklust nö lugeda ehk olla selle sees ja tajuda mis toimub tema ümber.
Seda kindlasti, ma mõtlesin seda, et võrreldes mossede ajaga (millest erinevalt nüüd on autodel võimekus kiiremini sõita ja grammike kiiremini pidama saada) on juhtide reageerimiskiirus ikka sama (ilmselt?). :D

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Pakun, et mossemehed olid selles võrdluses pigem tänaku poole kaldu oma reageerimistega, sest mosse ei sõitnud ise ja talverehve sisuliselt ei olnud. See õpetas kõik sõitma ja kes ei õppinud, need ka ilmselt sõitmisest loobusid, täna on igal idikal mingi saan istmiku all, kuid oskuseid ei ole ega ka tule ja mida rohkem neid nn poputatakse ja neid hirmujutte jne edasi kedratakse, seda rohkem asi käest läheb, kuni selleni välja, et keelatakse kõigil lõpuks ise sõita.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas will111 »

siin pole midagi võrrelda...tänastel juhtidel puudub reaktsioon sest nad ei vajuta enam ise pedaale. käiku ei osata enam vahetada ning nooremad ei teagi, misasi see käigu vahetamine üldse on :D mõne auto puhul vist ei lasta juhil enam ka rooli keerata :lol:
nali naljaks aga ma arvan, et täna on reaalselt teedel päris palju selliseid juhte, kes ei oskagi mitte kuidagi reageerida teatud situatsioondele. seega jah...võib öelda piltlikult aga võib kohati ka täiesti otse öelda, et "reaktsiooniaeg" on lõpmatus.

tehniliselt võttes reaktsiooniaeg võib paljudel noortel inimestel olla isegi väga hea...aga lihtslat mingi simulaatori peal ühe kindla nupu vajutamine kui näed ees ekraanil suurt punast tuld süttimas, see ei ole ikka üldse sama asi mis autoroolis õigele asjale ja õigesti reageerimine

Assamait
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Reklaami järgi on Elmorendi tüübid hakkama saanud kaugjuhtimise süsteemiga oma elektrikünade jaoks. Teenus, et tellid auto hommikuks maja ette - selle sõidutab kohale tüüp kusagilt soojast kontorist joysticku tagant. Tundub nagu väga huvitav, mis tunne on muutlikes teeoludes autot eemalt juhtida...
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 228
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas stretch »

Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ja linnas 60, tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Kui kiiresti siis lugupeetav TÄNAPÄEVAL linnas sõita soovib, et 60 nagu vähevõitu tundub?

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas will111 »

No oleneb, kus kohas linnas. Väga paljudes suuremates (vb ka väiksemates, aga pole nended ise niipalju vast käinud) euroopa linnades tohib teatud kohtades sõita 70 isegi 80 olen vist kohanud.
Tallinnas on selliseid kohti vähe ning aina vähemaks jääb. Lisaks sellele, kas kõik need teed, kus varem võis sõita 50ga (ning reaalselt sõideti tavaliselt 60ga - mida vb ka Dusterx silmas pidas) muutuvad aina rohkem küll 40, 30 alaks...ja isegi kui ametlikult ei ole muudetud siis inimesed lihtsalt venivad seal 30-40ga :D

Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Eelkõige mõtlen üleregulatsiooni, kõiges, see toodab debiile.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

stretch kirjutas: 18 Jaan 2022, 13:52
Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ja linnas 60, tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Kui kiiresti siis lugupeetav TÄNAPÄEVAL linnas sõita soovib, et 60 nagu vähevõitu tundub?
60 pole meil ühseki asulas lubatud.
Samas on meil Tallinnas väga ebaloogiliselt kiirus määratud. Põhimõtteliselt ongi kõikjal 50 ja mõnes üksikus kohas ka 30(Soo tänav ntks) Sõites mujal euroopas on ka linnades väga palju erinevaid kiiruseid ja seda siis pigem ikka ülespoole kui 50. Suured mitmmrealised transiitliiklusek mõeldud tänavad võiksid olla suurem kiirusega ja samas on ka palju kohti,kus võiks olla ka vähem. Ilmselgelt on meil Tallinnas üldse liiklus ja ka üshistransport veel nö nõukakaegsetes suundades liikumas. Mujal maailmas on linnas kordades vähem vasak pöördeid ,mis liiklust takistavad ja sellise suurusega linnades on palju tänavaid tehtud ühesuunaliseks,et saaks liigelda. Kiirust alla tõmmata ei ole selleks vaja ,et liiklus oleks ohutum vaid peab olema loodud tingimused,kus erinevad osapooled ei satu igal sammul kokku. A´la meie jalgratta teed ja ühel tasapinnal ristmikud. Helsinkis on kesklinnas või siis selle nö vanalinna osas igalpool paremakäe reegel ehk sul puudub võimalus seal kiirustada. Samas kiirus ei ole seal alati piiratud. Ehk siis ise piirad, kui tahad tervelt kohale jõuda.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

urmas66 kirjutas: 19 Jaan 2022, 10:11

60 pole meil ühseki asulas lubatud.
Proovi Järvevana ;)
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1201
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas Turist »

Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust...
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ...
tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Seoses sellega tuli meelde veel üks fakt: ka enamikus teistes (Euroopa) riikides, kus mossesid pole kunagi olnudki, on tavalisel 1+1 asulavälisel teel lubatud 90 km/h.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas bitter »

Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust...
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ...
tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Liiklustihedus mossede ajal vs nüüd. Mossedega sõideti Mustamäelt, Järvelt Pärnu mnt-le mööda Järve tänavat: https://goo.gl/maps/WSeXGmVE6M6JwFEz5
ja Pärnu mnt ristis sai minna paremale, otse või vasakule kui mälu ei peta https://goo.gl/maps/seBotNcrGVWdw2yXA
Kõik mahtusid lõdvalt ära, ummikuid ei olnud.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Madlobster kirjutas: 19 Jaan 2022, 11:41
urmas66 kirjutas: 19 Jaan 2022, 10:11

60 pole meil ühseki asulas lubatud.
Proovi Järvevana ;)
Asula kiirus on meil eestis ikkagi 50 mitte 60 ja Järvevana on märgiga reguleeritud lõik, mitte asula kiirus :wink:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Turist kirjutas: 19 Jaan 2022, 11:44
Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust...
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ...
tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Seoses sellega tuli meelde veel üks fakt: ka enamikus teistes (Euroopa) riikides, kus mossesid pole kunagi olnudki, on tavalisel 1+1 asulavälisel teel lubatud 90 km/h.
Austrias on üldine piirang 100, kui pole märgiga muudmoodi piiratud. Enamuses riikides on ikkagi 80 ja mõnes on ka 90. Saksas on enamusel teedel, peale autobahni, veokate kiirus 60 ja kui ka on sõidukatel seal lubatud 80, siis veokad dikteerivad kiiruse
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Kohtust, möödasõidust ja lätlastest põhjalikumalt

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

bitter kirjutas: 19 Jaan 2022, 12:49
Dusterx kirjutas: 17 Jaan 2022, 02:20
minu arvates on kiiruspiirangud ajast ja arust...
Mossega trummelpiduritega(ka ees) oli loogiline sirgel maanteel sõita 90km/h ...
tänapäeva isesõitvate autode ja fäänside rehvidega peab leppima samaga ja naeratama?
Liiklustihedus mossede ajal vs nüüd. Mossedega sõideti Mustamäelt, Järvelt Pärnu mnt-le mööda Järve tänavat: https://goo.gl/maps/WSeXGmVE6M6JwFEz5
ja Pärnu mnt ristis sai minna paremale, otse või vasakule kui mälu ei peta https://goo.gl/maps/seBotNcrGVWdw2yXA
Kõik mahtusid lõdvalt ära, ummikuid ei olnud.
88-90 vahemikus olid seal Järvel ikka juba ummikud olemas. Raudtee tegi seal omi reegleid ja vahel oli puu nii pikalt kinni,et Mustamäe haiglasse sai kiiremini üle Nõmme sõites. Olin sel ajal Taksopargis taksojuht ja kliendid tihti ei viitsinud seal sabas oodata ning lasid üle Nõmme Mustamäele sõita. No ega vahemaas väga suurt erinevust ei olnud,kui just Sütistesse ei läinud.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”