Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Tõuksid pole eriline mure minujaoks, küllaga häirivad mind mopeedautod, mis minu silmis tuleks üldse liiklusest kõrvaldada. Kontingent, kes nendega sõidavad, ei ole grammigi andekamad, kui tõuksisõitjad, tõuksisõitja on enamasti oht iseendale, mopeedautoga suudab juba suuremat kollapsit luua.




Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Prets »

Mopeedautode häda on see, et julge enamus juhte on tegelikult sellised, kes mingitel põhjustel lubadest ilma jäänud, aga piisavalt vara sündinud ja seepärast pole lube vaja. Aga liiga lihtne just niisama lubadest lahti saada pole, ehk peavad ikkagist mingipärast andekad olema need juhid.

(togi)
Kasutaja avatar

krss
Postitusi: 38
Liitunud: 26 Aug 2005, 00:55
Tsikkel: Tenere, Rebel, Ninja
Asukoht: Põhjaosariigid
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas krss »

M.T. kirjutas: 11 Aug 2021, 00:16

Tõuksi kui sellist pooldan tõesti 100%. Seda kuidas enamus nendega sõidavad, seda absull mitte.

+1
See, kes on mölakas auto roolis, on seda ka sanga taga nii akuta kui akuga. Ja vastupidi. Tõuksirent on andnud lihtsalt võimaluse ka neile, kes pole juhtinud vist kunagi midagi peale joa pissimise ajal. Hipsteripiirkonna asutuste peldikuid mõnikord külastades kahtlen, kas sedagi.

Mul lisandus enduro, paigi ja tsopperi kõrvale särtsutõuks paar aastat tagasi. Igaüks neist pakub lõbu omal viisil ja mitte ühegagi neist pole pidanud tervislikuks katsetada rauast kinni hoides viimast piiri, mida see tehnoloogia võimaldaks. Tõuksiga on juba üle 60 sõita nii hirmus, et... reaalselt üle 20 mitte kunagi, jalakäijatega teepinda jagades alati alla 10. Aga see fun faktor kusagil tühjal platsil, kuidas lased pöördel kiirendades rehvi suitsema või märjal asfaldil pidamise piiril gravitatsiooni trotsid... no ei erine just palju sellest, kuidas kahe- ja neljarattalistega adrenaliini ülesse saab. Ainult et palju aeglasemalt (ohutumalt), vaiksemalt ja seetõttu nii, et keegi teine ei teagi, kui lõbus mul tegelikult oli. Ei oska kohe kuidagi vastandada neid lõbustusvaheneid aku mahtuvuse alusel...

Elektritsikli ostja oleksin kasvõi homme, kui nende hinnad, välimus ja omadused mõistlikusse klassi maanduks. Just tsopperi juures, millega nagunii midagi ekstreemset kunagi korda ei saada, ahvatleb juba pikemat aega mõte see kaherattaveoliseks hübriidiks ümber ehitada. Erinevalt elektriautodest ei peaks muretsema ka lennukauguse pärast, sest tankla päästab alati ja aku tühjaks saades poleks mootori käivitamiseks vaja isegi töökorras starterit 8)

Is there life before death?
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ma nii ingel muidugi pole kui eelkõneleja, viimane piir on enamus raudadest ära testitud. Tõuks hetkel veel mitte, lubaduste järgi peaks 60+ välja andma. Aga seda piiri testides valin ka aega ja kohta, mitte ei pauguta muu liikluse või jalakäiate vahel.
A tõuks on lahe tõesti, kiirelt ja lihtsalt jõuab punktist A punkti B. Fun on kah.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas will111 »

"Tõuksiga on juba üle 60 sõita nii hirmus, et... reaalselt üle 20 mitte kunagi, jalakäijatega teepinda jagades alati alla 10"

Kerget segadust tekitab see lause. Tõuksiga üle 60 sõita on nii hirmus...aga üle 20 reaalselt pole kunagi sõitnud ja ei plaani kunagi sõita? Ja kui sama pinda jagavad jalakäijad siis sõidad alati alla 10. Et noh, milleks siis on vaja tõuksi, mis üldse 60 või rohkemgi välja jookseb kui reaalselt üle 20 kunagi ei sõida ja lõviosa ajast jääb kiirus alla 10? Saan aru, et kuskil tiheda jalaliiklusega kõnnitee peal oleks suhteliselt idiootne 60ga lennata aga no ma ei tea, on täiesti olemas ka kohad, kus just umbes sellise kiirusega olekski üsna sobiv sõita. Näiteks siis kasvõi jalgrattateed. Ning mis jalakäijaid puudutab siis eks sama teepinda jagab linnas liigeldes sinuga mõni jalakäija minumeelest all of the time, seega sõidad tõuksiga linnas alati põhimõtteliselt jalakäija kiirusega? Kõlab väga vastutustundlikult muidugi, aga milleks osta omale siis mingi elektriline vurr...käi lihtsalt jala?!

Kasutaja avatar

krss
Postitusi: 38
Liitunud: 26 Aug 2005, 00:55
Tsikkel: Tenere, Rebel, Ninja
Asukoht: Põhjaosariigid
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas krss »

will111 kirjutas: 18 Sept 2021, 23:36

milleks siis on vaja tõuksi, mis üldse 60 või rohkemgi välja jookseb kui reaalselt üle 20 kunagi ei sõida ja lõviosa ajast jääb kiirus alla 10? /.../ milleks osta omale siis mingi elektriline vurr...käi lihtsalt jala?!

Milleks osta omale bike, mis jookseb välja üle XXX, aga reaalselt üle YYY ei sõida ja linnas lõviosa üldse alla 100? Või auto, mille kiirus on piiratud 250-le, aga kunagi üle 130 ei sõida? Sama vastus, et need "lahjemad" on igavamad ka mõistlikel kiirustel.
PS: joon ka vett ning käin jala. Alkovaba õlu pole lihtsalt minu jaoks.

Is there life before death?

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas will111 »

Bike/autoga (mis põhimõtteliselt suudab saavutada kasvõi 300kmh) kiirendades kasvõi 130ni saad siiski tunda päris reaalset g-jõudu, päris pika aja vältel. Ja iseg kui sa tõesti kasutadki seda meeletut võimsust ainult sirgelt kiirendamiseks siis juba vaid see on minumeelest ikka hoopis teisest klassist elamus kui tõuksiga kiirendada 0'st...7ni :lol:
Muidugi ma ei tea kas neid isikuid just väga palju on, kes ostavad omale tohutu superbike'i ja kunagi üle 130 ei sõida. Aga võibolla on ka :roll:

Jah, teoorias õige, et lahjemad on igavamad ka väiksematel kiirustel...aga kui max kiirus, millega üldse kunagi sõidad (ükskõik misasi see siis oleks) on 20mkh ning enamuse ajast alla 10 siis tekib küll õigustatud küsimus, et kui palju seda fun'i nüüd täpsemalt ikkagi saamatu jääb :D PS. olen sõitnud nii lahjade, natuke vähem lahjade kui ka ühe juba üsna kiire tõuksiga. Minu tagasihoidliku arvamuse põhjal ei olnud neil mingit märgatavat vahet (võimsusi/kiirusi võrreldes) peale selle, et võimsamal oli suurem tippkiirus ning ehk õige pisut rohkem tõmmet. Suurim vahe tuleb hoopis muudest asjadest nagu vedrustus, rataste suurus ja üleüldine ehituskvaliteet

Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 303
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 64 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas zombi »

Vat siin tulebki mängu erisus - kes milleks mingi asja omale soetab. Kas lihtsalt lõbu pärast, adrekalaks, või siis praktilistel kaalutlustel- saada (elusa ja tervena) punktist A punkti B.

Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Täpselt nii nagu on vahe superbaigil ja matkaendurol, nii on ka vahe Bolti tõuksil ja 2+ kEUR maksval tõuksil. Sama on sellest vahest aru saamisega. Mõni saab ja mõni mitte, seda sõltumata kasutavatest kiirustest. Tsiklivõhik ütleb sama, milleks see baik, noh läheb 1 sek kiiremini 0-100, so what? Tihti sa seda siis max piiril kasutad jne. ehk tema silmis pole vahet mis tsikkel on ja suvaline 2-rattaline on piisav. Eks nende tõuksidega on sama, vahe on olemas ka legaalsetel kiirustel, ka 0-20 km/h kiirenduses. Omal kodus 2 särtsukat, naisel 1x 700w ja mul 2x 1000w mootoritega. See tõmme on nagu öö ja päev.
Lisaks jah muud detailid mida Will juba mainis, vedrustus, pidurid, jne.

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas indumen »

Pole ammu foorumi sattunud, sellised teemad siia ka jõudnud :P
Võtan ka julguse kokku siis :P mul on ka see vidin (isiklik, mis 50kmh+ jaksab ka mäest üles), kuidagi peab ju 4.3liitrise sõiduka kulu balansseerima :P :P , mida aga ei ole on olematu infra selle agregaadi tarbimiseks Tallinnas. Jalgratta teed on suvaliselt, pimeda ja umbjoobes planeerija poolt manatud kaardile vist.
Autoteel sõita ju ei tohi, kindlustust pole, arvele võtta ei saa. Kõnniteel oled jällegi liiga kiire ja potentsiaalne mõrvar.

Selles võtmes täiesti kasutu vidin, ohtlik ka veel takkaotsa, ilma täisvarustuseta ei ahvatle kuidagi sõitma.
Kogu selle draama leevenduseks sai üks tsikkel vahepeal juurde ostetud :)

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas kaiman »

Helsingi, tulin sealt 2 päeva tagasi, polnud see asi seal nii hull midagi. Ei sõitnud autoga ühelegi tõuksi kamikazele otsa, ei niitnud nemad mind kui jalakäiat jalust ja ei koperdanud ka ma ühegi maas vedeleva tõuksi otsa. Jah neid vedeleb iga nurga peal, see on uus reaalsus. Eks jalakäijad ka tihti kiruvad autosid, mis pargitud sinna kuhu ei peaks või seisab mõni punase tule ajal poolenisti ülekäigurajal ja takistab teeületajaid. Elu on karm linnadzunglis.
[/quote]

No näed kui targad me oleme.nüüd sügiseks tuli ametlik statistika kui palju oli helsinki linnas juhtumeid
3 kuupeale ehk juunist septembrini oli üle 500 raskeid juhtumed tõuksidega.

t*** "tulin sealt 2 päeva tagasi polnud see asi seal nii hull midagi":lol: :bsmile: .krdi osavad jutupaunikud siin. kõik kohe kiidavad jargi kh.
Nüüd saad aru mida tähendab SUVE jooksul ainult tõuksidepärast plus 500 väljakutsed kiirabile ja politseile helsinGis??
Keeruta nüüd.Tahaks kohe lugeda :D :D et mis sealt tuleb.ootan vastust :bsmile:


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas will111 »

Hmm, ma pole küll jalgrattaga tallinnas nüüd juba paar aastat enam sõitnud ja regulaarselt või semiregulaarselt juba vist 5+a mitte, kuid iseenesest ju siis justkui ei tohiks ka jalgrattaga autoteel sõita? Ütlen ausalt, et ega ma ei teagi, mis selle kohta täpselt seal kuskil seaduses kirjas on kuid terve oma elu jooksul olen jalgrattaga küll rohkem sõitnud ikka mööda autoteid kui kõnniteedel. Ikka kohe JULGELT rohkem. Suurem osa sellest jääb sinna aega, kus suurema osa tänaste lumehelbekeste arvates oli üleüldse igasugune jalgrattasõit tallinna linnas kohene ja kindel enesetapp.
Ei olnud minumeelest küll mitte mingisugust probleemi...kas tohtis või ei tohtinud. Ütleme nii, et ei huvitanud siis ega huvitaks praegu. Kuid keegi pole kunagi ka trahvima ega noomima ega autoteelt ära saatma tulnud. Aga miks ei peaks tohtima kui sõidad kenasti seal paremas ääres? Või on tõesti nii, et jalgrattaga tohib aga tõuksiga mitte?

Enda tõuksiga sõitmise kogemus tallinnas on küll pigem minimaalne aga ütleks nii, et ega väga palju vahet pole - kes saab ja on saanud varem hakkama jalgrattaga linnas (piisava kiirusega) liikumisega, see saab ilmselt hakkama ka tõuksiga. Üsna regulaarselt 30kmh kulgeda polnud eriline probleem. Muidugi mingitest äärekividest üle sõitmine on tuhat korda ropum kui sul on 26" ratas vs. mingi hädine 8" aga no mis parata.

Mis puututab neid nö. erineva jõudlusega tõukse siis jah, eks ma saan väga hästi aru, mis vahe on 500w ja a'la paari kw mootoril. Üks kiirendab oluliselt paremini. Aga kuhu sul selle tõuksiga niiväga kiirendada on kui välja arvata mingi esmane lapselik "oh how fun" periood? mida see parem kiirendus sulle igapäevase kommutingu plaanis annab? mina oskan kokku lugeda peamiselt 3 asja: 1) samaväärne aku saab oluliselt kiiremini tühjaks ning sureb ka kiiremini ära 2) saad võimaluse peale iga oma vägevat kiirendust ka tugevamini/järesemini pidurdada 3) ilmselt ehmatad rohkemal määral kõiki ümberkaudseid jalakäijaid oma püssiga :D tõsi, kui endale midagi ostaks või ehitaks siis sooviks samuti, et see vähemalt 45kõmmi tunnis välja jookseks aga seda just rohkem selle lõppkiiruse pärast ja eesmärgiga seda siis ka igal võimalusel maksimaalselt ära kasutada


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas kaiman »

:mrgreen: :bsmile: ole nüüd will ma kh arvasin juba et elab need dinod üle.aga ole nüüd need ikka erikontingent,need rallivad ikka kust parasjagu mahub,no tegelt olgem ausad ega me päriselt ei tea kellel on load ja kellel mitte.aga keda mina kohanud olen sellel raudselt mitte.näost kohe näha :lol: :lol: proovi sa näiteks linnas teha mingid valed liigutust,,,.kohe kuuled signaale.aga ma olen tähelepannud et tõuksidele ei anna pasunad kh keegi :bsmile:

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Ain »

Minuarust el. tõuks on ikka pigem kompaktne ja kokku käiv 500€ maksev abivahend mille viskad ka autosse. Lähed kuhugi linna ja liigud seal lahedalt ringi nii et saad ka ümbrust vaadata. See 25kmh. on selleks täiesti ok. Need julmad kolakad suuruse poolest just mis jooksevad rohkem välja erilist pointi ju ei oma.. eriti kui Sul on tsikkel. Autosse seda ei topi.. Ise ajan päris palju asju el tõuksiga ära. Kusjuures liigub sellega kiiremini linnas kohati kui autoga.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1201
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 171 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Turist »

Kuulsin sellist juttu, et pargitud Bolt-i tõuksid kukuvad siis pikali kui aku tühjaks saab, kas tõsi ja seetõttu neid vedelebki nii palju igal pool maas pikalil? :roll: :D

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

kaiman kirjutas: 20 Sept 2021, 21:40

No näed kui targad me oleme.nüüd sügiseks tuli ametlik statistika kui palju oli helsinki linnas juhtumeid
3 kuupeale ehk juunist septembrini oli üle 500 raskeid juhtumed tõuksidega.

t*** "tulin sealt 2 päeva tagasi polnud see asi seal nii hull midagi":lol: :bsmile: .krdi osavad jutupaunikud siin. kõik kohe kiidavad jargi kh.
Nüüd saad aru mida tähendab SUVE jooksul ainult tõuksidepärast plus 500 väljakutsed kiirabile ja politseile helsinGis??
Keeruta nüüd.Tahaks kohe lugeda :D :D et mis sealt tuleb.ootan vastust :bsmile:

Sul on mingi isiklik probleem või miskit muud viga? Mida m.nni ma sul siin keerutama pean? Ma kommenteerisin enda kogemust Helsingis veedetud aja kohta. Peaksin nüüd sulle kirjutama, et tõuks ja Helsinki on selline kooslus, et ühelgi turistil ei soovita sinna minna ja üldse on mul raske aru saada kuidas teispool Soome lahte kõik juba vigaseks pole sõidetud? Ma ei saa seda sinu rõõmustamiseks kuidagi teha, sest mul negatiivseid kogemusi selle aja jooksul polnud.
See kui soomlane mõistlikult juua ei oska ning seejärel tõuksiga adekvaatselt liigelda ei tähenda, et tõuks on saatanast, nagu sa väitsid. Probleem on juhis, püüa sellest aru saada. Nagu ka sellest, et need liikumisvahendid on liiklusesse lubatud, hoolimata sinu uskumistest.
PS! Ma pole seda sinu viidatud statistikat lugenud, võid linki jagada. Kusagilt on kõrvu jäänud, et enamus õnnetusi ndlvahetusel ja/või öisel ajal ehk siis otseselt ka alkoga seotud. Kui tõesti nii, siis äkki alko hoopis saatanast ja peaks selle ära keelama?

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ain kirjutas: 20 Sept 2021, 22:48

Minuarust el. tõuks on ikka pigem kompaktne ja kokku käiv 500€ maksev abivahend mille viskad ka autosse. Lähed kuhugi linna ja liigud seal lahedalt ringi nii et saad ka ümbrust vaadata. See 25kmh. on selleks täiesti ok. Need julmad kolakad suuruse poolest just mis jooksevad rohkem välja erilist pointi ju ei oma.. eriti kui Sul on tsikkel. Autosse seda ei topi.. Ise ajan päris palju asju el tõuksiga ära. Kusjuures liigub sellega kiiremini linnas kohati kui autoga.

Maitseasi, nii nagu ka tsikkel ehk samamoodi on nii mõnegi ratturi arvates sinu Crosstourer mõttetu mammut ning norm ratas on miski 300-400 cm3, millega kerge linnas asju ajada.
Miks endal n.ö. suur kolakas on, sest sellega sõidan otse kodust Tallinna, mitte ei topi auto pagassi ning sõida autoga seda 10km. On kiirem ja rohkem fun, kui see 2 liikumisvahendi kombo. Kui nüüd tahaks Tartusse chillima minna, siis jah tülikas kolakas mida autosse toppida. Linnas rahvarohkes kohas kohmakas, muudes oludes aga 10” ratas + vedrustus + kõrgem kliirens + 2wd, pakuvad ohtralt rõõmu. Ehk siis maitseasi ja igaühele oma.


kaiman
Postitusi: 970
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas kaiman »

Spoiler
M.T. kirjutas: 21 Sept 2021, 00:08

Sul on mingi isiklik probleem või miskit muud viga? Mida m.nni ma sul siin keerutama pean? Ma kommenteerisin enda kogemust Helsingis veedetud aja kohta. Peaksin nüüd sulle kirjutama, et tõuks ja Helsinki on selline kooslus, et ühelgi turistil ei soovita sinna minna ja üldse on mul raske aru saada kuidas teispool Soome lahte kõik juba vigaseks pole sõidetud? Ma ei saa seda sinu rõõmustamiseks kuidagi teha, sest mul negatiivseid kogemusi selle aja jooksul polnud.
See kui soomlane mõistlikult juua ei oska ning seejärel tõuksiga adekvaatselt liigelda ei tähenda, et tõuks on saatanast, nagu sa väitsid. Probleem on juhis, püüa sellest aru saada. Nagu ka sellest, et need liikumisvahendid on liiklusesse lubatud, hoolimata sinu uskumistest.
PS! Ma pole seda sinu viidatud statistikat lugenud, võid linki jagada. Kusagilt on kõrvu jäänud, et enamus õnnetusi ndlvahetusel ja/või öisel ajal ehk siis otseselt ka alkoga seotud. Kui tõesti nii, siis äkki alko hoopis saatanast ja peaks selle ära keelama?

Krt vot see on mees...... kes räägib musta kh valgeks.. osa inimesi ongi fakk sellised.mis teha tuleb lihtsalt sülitada ja edasi minna :mrgreen: :mrgreen: aga jh eks aeg näitab kui lillena sa selle tõuksiga edasi kulgeda saad.
ma ei viitsi mingid linki otsida sest raadiost uudistest kuulsin seda uudist.asi pole alkospalkos vaid üldiselt et probleemne sõiduvahend kus tavaline liikleja ei saa hakkama..........

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

kaiman kirjutas: 21 Sept 2021, 00:43

Krt vot see on mees...... kes räägib musta kh valgeks.. osa inimesi ongi fakk sellised.mis teha tuleb lihtsalt sülitada ja edasi minna :mrgreen: :mrgreen: aga jh eks aeg näitab kui lillena sa selle tõuksiga edasi kulgeda saad.
ma ei viitsi mingid linki otsida sest raadiost uudistest kuulsin seda uudist.asi pole alkospalkos vaid üldiselt et probleemne sõiduvahend kus tavaline liikleja ei saa hakkama..........

Selmet suva iba ajada, äkki täpsustad millise musta ma valgeks rääkisin? Su “raadiost kuulsin” on naised saunas rääkisid tasemel. Viska oma väitele tõestus juurde, ma hea meelega vaataks neid numbreid.
Millele tugineb su väide, et tavaliikleja ei saa el.tõuksiga hakkama? Krt mul laps sõidab ka ilma probleemideta ja sa väidad, et normaalne täiskasvanud inimene ei saa sellega korrektselt liigeldud? Kosmoseraketist räägime või tõuksist? Hakkama ei saa lambad, kes ei saaks samamoodi hakkama ka mõne teise liiklusvahendiga. Siin pole probleem sõiduvahendis vaid juhis. Ehk siis puksiviga, nagu öeldakse. Kui sul see nagu arusaamatu on, siis väidad ka seda, et sinu viidatud probleem - “ Tõuksid on saatanast ja on ebareaalne uskuda et need on lubatud üldse liiklusesse.ise liigun igapäevaselt Helsinki kesklinnas ja näen mis toimub.näiteks pargitakse loobitakse jatavad maha kuhu iganes,seal kuhu saaks autot parkida seal vedelevad tõuksid ja neid keegi ei trahvi..sõidavad ilma kiivriteta ja kaitsmeteta helkurist rääkimatta igalpoolt ristirästi läbi.jne” - on tõuksist tulenev, mitte seda kasutavast inimesest? Et tõuks on tõesti nii raskesti käsitsetav sõiduvahend, mida TAVALINE LIIKLEJA ei suuda tee äärde sobivasse kohta püstises asendis parkida? WOW!
Ja erinevalt sinu joorupist lisan oma alkoväite kinnituseks siia ka kinnituse millel mu arvamus põhineb https://www.err.ee/1608301236/soome-ar ... vahetustel
Lükka ümber kui suudad või lase oma joru edasi.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas will111 »

M.T. tegelikult eks see võib nii olla küll, et täiskasvanud inimene ei saa hakkama. Ma ka pikka aega kunagi ei uskunud, et inimesed ei saa näiteks jalgrattasõiduga hakkama (kuigi needsamad inimesed justkui nagu sõidavad ja osad veel päris tihti ka), kuid nii mõnedki tõepoolest ei saa. Ennevanasti olid need enamasti sellised hästi kartlikud ja ullikesed naisterahvad aga täna on selliseid ilmselt juba julgelt mõlemast soost. Iseasi on muidugi see, et kui suur osa selliseid on ehk mis protsendi nad moodustavad kõigist mis iganes sõiduvahendi kasutajatest. Kuid jah, kokkuvõttes jõuame muidugi samale järeldusele, et see probleem pole mitte sõiduvahendis. Teine teema on veel see, et (mulle tundub) päris paljud tõuksitajad on tegelikult sellised isikud, kes esiteks polegi võibolla kunagi varem oma elus sõitnud reaalselt mitte ühegi ratasliikuriga - mõtlen muidugi sõidukijuhi rollis. Või kui on siis natuke autokoolis automaatkastiga autoga ning seejärel oma eksami läbi kukkunud ja jala/taksoga/bussiga edasi lasknud.Või ostnud omale kunagi mingi "moe jalgratta" mis on siis 5 aastat keldris seisnud ja millega on 2 korda sõitmas käidud. Teiseks, needsamas isikud arvatavasti ei tea ega taju liiklusest ja liiklemisest mitte ööd ega mütsi. Isegi mitte kergliiklemise basic loogikast ja reeglitest. Pane sinna juurde veel ka piisav kogus mingit alkot või narkot ja tulemus on "käega katsutav" :D

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
M.T. kirjutas: 21 Sept 2021, 00:27
Ain kirjutas: 20 Sept 2021, 22:48

Minuarust el. tõuks on ikka pigem kompaktne ja kokku käiv 500€ maksev abivahend mille viskad ka autosse. Lähed kuhugi linna ja liigud seal lahedalt ringi nii et saad ka ümbrust vaadata. See 25kmh. on selleks täiesti ok. Need julmad kolakad suuruse poolest just mis jooksevad rohkem välja erilist pointi ju ei oma.. eriti kui Sul on tsikkel. Autosse seda ei topi.. Ise ajan päris palju asju el tõuksiga ära. Kusjuures liigub sellega kiiremini linnas kohati kui autoga.

Maitseasi, nii nagu ka tsikkel ehk samamoodi on nii mõnegi ratturi arvates sinu Crosstourer mõttetu mammut ning norm ratas on miski 300-400 cm3, millega kerge linnas asju ajada.
Miks endal n.ö. suur kolakas on, sest sellega sõidan otse kodust Tallinna, mitte ei topi auto pagassi ning sõida autoga seda 10km. On kiirem ja rohkem fun, kui see 2 liikumisvahendi kombo. Kui nüüd tahaks Tartusse chillima minna, siis jah tülikas kolakas mida autosse toppida. Linnas rahvarohkes kohas kohmakas, muudes oludes aga 10” ratas + vedrustus + kõrgem kliirens + 2wd, pakuvad ohtralt rõõmu. Ehk siis maitseasi ja igaühele oma.

Kui pikem teekond näiteks tööle siis on suur tõuks jah ok! Kuna kasvult olen 193 siis jäigi crosstourer puhtalt sellepärast, et see oli suurem ratas ja automaat. Kui automaati poleks siis kunagi seda ratast ostnud poleks...

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Spoiler
will111 kirjutas: 20 Sept 2021, 22:05

Mis puututab neid nö. erineva jõudlusega tõukse siis jah, eks ma saan väga hästi aru, mis vahe on 500w ja a'la paari kw mootoril. Üks kiirendab oluliselt paremini. Aga kuhu sul selle tõuksiga niiväga kiirendada on kui välja arvata mingi esmane lapselik "oh how fun" periood? mida see parem kiirendus sulle igapäevase kommutingu plaanis annab? mina oskan kokku lugeda peamiselt 3 asja: 1) samaväärne aku saab oluliselt kiiremini tühjaks ning sureb ka kiiremini ära 2) saad võimaluse peale iga oma vägevat kiirendust ka tugevamini/järesemini pidurdada 3) ilmselt ehmatad rohkemal määral kõiki ümberkaudseid jalakäijaid oma püssiga :D

Eks selle, kuhu sul nii väga kiire on, teemaga ole sama nagu tsikli ja autoga. Miks me sõidame valdavalt +10 vs lubatu? Mida me võidame sellega, samas reaalselt õnnetuste- ning ka õnnetuse puhul vigastusteohtu suurendades? :wink:
1) true, a tavapäraselt on võimsamal ka suurem aku
2) miks sa pidurdad iga kord kohe ja sõidad on-off? Tsikli puhul siis sama, rutska põhja ja seejärel kohe Brembo ka max? Ei ole ju nii.
3) rahvarohkes kohas saab ju seda powerit ka tagasihoidlikumalt kasutada ja vabamates oludes kasutad kiirendusvõimsust.

Mis vahe või mõtet on võimsal mootoril? Sama teema mis teiste sõidukitega, miks me ei sõida 1L töömahuga autodega? Kus me seda 200kW ja nii edasi tegelikult vajame? Eks ta sarnane teema ole, reaalselt saaks oluliselt lahjemaga ka hakkama, nõus. Aga miks võimsam tõuks hea on, näiteks tõusudest ülesminek. Bolti oma reaalselt kaotab kiirust kui sellega tõusu võtta, pole lihtsalt jõudu. Mul kiirus kõigub 1km/h võrra. Loomulikult saab ka Boltiga laugemast tõusust üles, lihtsalt kauem läheb aega. Kui järske tõuse kumbki võtta suudab, pole testinud.

Ahjaa, juht vs tõuks, kumb see süüdlane õnnetustes. Siin on kindlasti oma osa ka rendtõuksidel, millel nii gaas kui pidur käib pöidlaga. Kuna suur osa nende kasutajatest pole vist ühegi 2-rattalisega sõitnud, siis tihti ajavadki need ohuolukorras segi, eriti kui promill sees ja muudki tegevused ning motoorika häiritud on. Teine probleem on see, et tõuksi kasutamine ja kättesaadavus on liiga kerged. Nii haarataksegi see tänavalt mõtlematult ning võimalikele ohtudele enne seda ei mõelda, rääkimata äkkpidurduse testimisest jne.

Viimati muutis M.T., 21 Sept 2021, 10:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ain kirjutas: 21 Sept 2021, 08:06

Kui pikem teekond näiteks tööle siis on suur tõuks jah ok! Kuna kasvult olen 193 siis jäigi crosstourer puhtalt sellepärast, et see oli suurem ratas ja automaat. Kui automaati poleks siis kunagi seda ratast ostnud poleks...

Ma tegelt tööle ei käi sellega, lihtsalt fun eesmärgil soetatud. Kui elaks linnas, peaks seda trepist tassima korterisse või kontorisse, hoiustama korteris või imeväikses panipaigas, vahest ehk ka ühistransporti sellega ronima, siis loomulikult mingi väike ja kompaktne oleks õige valik.

Teemast kõrvale, kuidas see automaat on kah ja miks? Ma olen AT peal proovinud, nii vana kui uue mudeliga ja no ei suuda. Kiiruselt 60km/h viskab juba 6. käigu rauda ja siis jorra-jorra töristab. Lõpuks sõitsin ikka manual reziimil ja vahetasin käike ise sõrmega. Ainus meeldiv koht oligi see manualreziimi võimalus, saad suvalisel hetkel sõrmega kiirelt vahetada nagu quickshifter või nii.


Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Lembit »

indumen kirjutas: 20 Sept 2021, 16:34

Pole ammu foorumi sattunud, sellised teemad siia ka jõudnud :P
Võtan ka julguse kokku siis :P mul on ka see vidin (isiklik, mis 50kmh+ jaksab ka mäest üles), kuidagi peab ju 4.3liitrise sõiduka kulu balansseerima :P :P , mida aga ei ole on olematu infra selle agregaadi tarbimiseks Tallinnas. Jalgratta teed on suvaliselt, pimeda ja umbjoobes planeerija poolt manatud kaardile vist.
Autoteel sõita ju ei tohi, kindlustust pole, arvele võtta ei saa. Kõnniteel oled jällegi liiga kiire ja potentsiaalne mõrvar.

Selles võtmes täiesti kasutu vidin, ohtlik ka veel takkaotsa, ilma täisvarustuseta ei ahvatle kuidagi sõitma.
Kogu selle draama leevenduseks sai üks tsikkel vahepeal juurde ostetud :)

Kas pole mitte nii, et see "50 kmh+" teeb sinu liikurist Eesti liiklusseaduse mõistes tüübikinnituseta mootorratta?
Ma küll täiesti jagan sinu arvamust jalgrattateede kehva planeerimise osas, aga selle osaga väga nõus ei ole, et linn peaks tüübikinnituseta mootorratastele infrat looma.


joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas joel »

indumen kirjutas: 20 Sept 2021, 16:34

mul on ka see vidin (isiklik, mis 50kmh+ jaksab ka mäest üles), kuidagi peab ju 4.3liitrise sõiduka kulu balansseerima :P :P , mida aga ei ole on olematu infra selle agregaadi tarbimiseks Tallinnas.

Infra on olematu seetõttu, et sellise riistapuuga pole avalikel teedel liiklusseaduse järgi lubatud liigelda. Praegu on kergliikuril lubatud max valmistajakiirus 25 km/h ja max võimsus 1 kW. Sama hästi võiks kurta, et korssikaga sõitmiseks puudub Tallinnas igasugune infa.

Joel
Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas indumen »

Ei minu jaoks jah pole nüüd infrat vaja looma hakata, aga see faktor, et seaduslikult ma seda aparaati ju arvele võtta ka ei saa, isegi parima tahtmise juures. Sõidaks küll võrdväärselt "tavaliste" sõidukitega, kindlustus ja ülevaatus sealjuures, olgu seal tuled küljes ja korralikud pidurid jne :) selline "ilus" hall sektor tänases päevas veel. Krossikaga saab liiklusesse küll kui tahta, pane suunatuled külge ja mingi küünal ette taha hõõguma ja anna minna.

Aga vot olude sunnil siis peabki seal punase vaiba peal ehmatama nii autojuhte, rattureid ja vahest ka jalutajaid.
Trahvi pole veel tehtud, aga pakun et suur osa kaasliiklejaid vaatab küll nagu debiilikut.
Kuna tööle on täpselt parasjagu kilomeetreid ja tipptunni ajal võidab sellega arvestava koguse väärtuslikke minuteid kui mitte isegi pool tundi parematel päevadel.
Aga tahaks arvata et keskmisest adekvaatsem tõuksija olen küll, nii autojuhi, tsiklisti, jalgratturi kui jalakäija vaatevinkel on täitsa olemas tallinna liikluses, isegi mingid tähed ametlikult ühe plastkaardi peal näha. Üritan kõigi teistega vastavalt arvestada, ei sõida silmaklapid peas ja pidurid on ka oma koha peal.
Võimsuse koha pealt jah suurem on raske ja naljalt kaenlasse ei võta, aga uksest ukseni saab sõita sellegi poolest juba iseseisvalt ilma ühistransporti ronimata näiteks. sama analoogia on ju mitmetes aspektides olemas, rolluga saad ka putukad hamba vahele ei pea 130kw bike olema et poes piima ostma lennata, või et 200kw relvaga rehvi suitsedes iga foori alt pilke püüda üritada, dacia viib ju ka sihtkohta :)

Kogu selle juures on tegelikult kahju sellest, et varakult ei investeerinud kuskile elektri tehnoloogia firmasse :) tundub et sellest pääsu enam ei ole.

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

joel kirjutas: 21 Sept 2021, 13:01
indumen kirjutas: 20 Sept 2021, 16:34

mul on ka see vidin (isiklik, mis 50kmh+ jaksab ka mäest üles), kuidagi peab ju 4.3liitrise sõiduka kulu balansseerima :P :P , mida aga ei ole on olematu infra selle agregaadi tarbimiseks Tallinnas.

Infra on olematu seetõttu, et sellise riistapuuga pole avalikel teedel liiklusseaduse järgi lubatud liigelda. Praegu on kergliikuril lubatud max valmistajakiirus 25 km/h ja max võimsus 1 kW. Sama hästi võiks kurta, et korssikaga sõitmiseks puudub Tallinnas igasugune infa.

Infra pigem puudu seetõttu, et selline riistapuu on siiski jätkuvalt suht uus asi meie liikluses, mille kasutamine aga lumepallina kasvab. Tallinn ei jõua muu infragagi järgi, seega see tõukside teema täitsa teisejärguline.
Max kiirus 25 jah, kui seda ei ületa, siis pole vahet palju see aparaat tegelikult võimeline on. Samamoodi ju tsiklite ja autodega, kõik nad suudavad ületada seadusega lubatut. Võimsuse piiri vast seni keegi ei kontrolli, kuni sa ise kiiruseületamisega tähelepanu ei püüa. Võimalik, et kunagi probleemide kasvades hakatakse nõudma tõukside registreerimist ja sellega kaasneb ka võimsuse kontroll ning muud jamad. Eks näis.
Mis infrat see krossikas vajab, kas see ei peakski läbima kõike sõltumata infra olemasolekust või puudumisest?

Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1061
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 41 korda
Kontakt:

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas indumen »

Vaatame seda kasvamist jah huviga :) elektri mopeedi saab ilusti manustada, aga vot powertõuks on nagu kosmos :P kuigi vist osad sadulaga jurakaid olen näinud rohelise numbriga, võin ka eksida. äkki tahtsin näha :)

Tsikliga on siiski veidi mugavam ja turvalisem sõita veel, müriseb rohkem, teised oskavad sind natukenegi liiklusest leida et mitte üle sõita, ja mootor annab veidi sooja ka jahedamatel ilmadel.

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas Ain »

M.T. kirjutas: 21 Sept 2021, 09:42
Ain kirjutas: 21 Sept 2021, 08:06

Kui pikem teekond näiteks tööle siis on suur tõuks jah ok! Kuna kasvult olen 193 siis jäigi crosstourer puhtalt sellepärast, et see oli suurem ratas ja automaat. Kui automaati poleks siis kunagi seda ratast ostnud poleks...

Ma tegelt tööle ei käi sellega, lihtsalt fun eesmärgil soetatud. Kui elaks linnas, peaks seda trepist tassima korterisse või kontorisse, hoiustama korteris või imeväikses panipaigas, vahest ehk ka ühistransporti sellega ronima, siis loomulikult mingi väike ja kompaktne oleks õige valik.

Teemast kõrvale, kuidas see automaat on kah ja miks? Ma olen AT peal proovinud, nii vana kui uue mudeliga ja no ei suuda. Kiiruselt 60km/h viskab juba 6. käigu rauda ja siis jorra-jorra töristab. Lõpuks sõitsin ikka manual reziimil ja vahetasin käike ise sõrmega. Ainus meeldiv koht oligi see manualreziimi võimalus, saad suvalisel hetkel sõrmega kiirelt vahetada nagu quickshifter või nii.

No automaat on äge! Linnavahel eriti aga mujal ka stressivaba! gaas peale ja läheb. Nagu auto kast. Saad ka manuaalreziimi panna ja ise vahetada. Saad käike alla üles +- lülitada..Sportreziim on. Metsas liigub ilusti. Ja vahest ka sealt kus Gs hädas.. Naisel NC700s automaat mis ka samalahe! Ühesõnaga automaatkast tsiklil on ülilahe!

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Tõuksid, elektritsiklid, alkovaba õlu ja kumminaised. Elektritsiklitest rääkimata. Ühesõnaga: maailm on hukas!

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Ain kirjutas: 21 Sept 2021, 15:15

Ühesõnaga automaatkast tsiklil on ülilahe!

Let’s agree to disagree! :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”