Garaazi kütmine ja soojustamine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Siin lõimes pakututest on ilmselt see Ballu IR soojendi kõige parem variant. Hind ei ole üle võlli, IP54 peaks olema täiesti piisav ja peaks olema ka hästi integreeritav targa koduga.
Odaval elektriradikal, nagu Urmase pandud pildil, käib päris korralik tuli sees sellel hetkel, kui ta ennast välja lülitab. Mul üks selline kodus ja pimedas toas on ikka näha, kui ennast välja lülitab, seda ma tolmusesse keskkonda ei julgeks küll soovitada.
Kui oleks soovi isetegevusega möllata, siis ilmselt saaks ka paar veneaegset elektriradikat targa koduga koostööd tegema panna, aga ma ei ole kindel, et see tuleks palju odavam, kui 206.- IR paneelidele.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
nu tõ will tajošš
maximaalselt tajošš
pilpast tuleb 3kw, kus sina ta põletad ämbris, sahtlis või vanvanaisa laotud ahjus ei oma tähtsust. Ei omanud siin teemas ka tähtsust kas sinu soe tuleb sulle tuppa, õue, põue või keldrisse. Teemaks oli "energiaribid", mis tõstavad võimsust. Minigitest oma eri teadmistest korstna kadudest ja kivisoojusmahtuvusest võid kirjutada googli täie, sest kütmiseteooriaid somodelkin willist kuni piisavalt ribitatud radika müüjani on terve maailm täis. Ja kui neid kõik teooriaid siin lahkama hakata tuleb macil mahtu juurde osta.
Ja kui sinu pilpast ei tule maximaalselt siis ei ole pilbas süüdi sa ei ole lihtsalt kogu pilbast ära põletanud, mitte, et kuidagi energia ära kadus.
suht totter on siia midagi lisada, osad arvavad siin, et kivivill sööb energia ära, sest tekialla pidavat saama sisestada lõputus koguses kilowatte ilma, et sealt midagi kunagi välja tuleks jne.
ainuke, mis sa igas teemas teha oskad on asi hirmus sogaseks ajada jutuga mis polnud üldse teemaks ja siis paar googlis leitud tarkus selle kohta siia kirjutada ning olenevevalt, kellega parasjagu puid ja maid jagad see kooli saata, kuna ta ei tea kindlasti midagi rohkemat kui ühte väikest asja. aga sina tead, et osa sooja läheb korstnasse. kogu foorum on sellest uuest teadmisest selili ja see haakus täpselt jutuks olnud algselt teemaks olnud elradika "võimsusribidega", mida siis lõpuks täiendati katlaga well done
Naca vee sogades saad lõpuks lisada, et oled seda sama algusest saati rääkinud. Igasugu konkreetse küttekeha sinule kasuliku kasuteguri iseärasustest võib rääkima hakata alles peale seda kui energiat ei hakka magicribi seest juurde tekkima ning kilowatid ei hakka teki alla ära kaduma.
Teemaalgatajale, et kas metalltoru läbi seina või katuse viia on väga keerukas? St mx pakutud lahendus tundub nagu kõige mõistlikum (jääkidest vabanemisega kaasnev soe tuba)
Ilusaid Pühi
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Madlobster kirjutas: ↑14 Dets 2020, 15:58pilpast tuleb 3kw, kus sina ta põletad ämbris, sahtlis või vanvanaisa laotud ahjus ei oma tähtsust.
Niikaua kui sa ei tee omale selgeks, mis on W ja mis on Wh ja neid korrektselt ei kasuta, jätkub see teema igavesti...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Ühe watiga tehakse ühes sekundis üks jaul tööd, w/h näitab kui palju mingi seade tarbib või toodab tunnis
Kui el radikas tarbib võrgust 3000w tunnis siis on tegemist 3kwse radikaga, mis annab tunnis sooja 10800000dzauli
Kui talle ribisi juurde panna jääb võrgu tarbimine ja dzauli hulk samaks
Ma päris täpselt ei saa tegelt aru mis sa selle w ja w/h all mõtled?
Ok see 3kwtine pilbas ei ole tõesti hea väljend, sest pilbas on salvestatud energiahulk, mida põletatakse ahjus, mille võimsus on ...
Seega korrektselt väljendades on elektri asemel pilbas, mida põletatakse tund aega ja selle aja jooksul saadakse 10800000dzauli jagu sooja. (siis on pilbas otsas)
Ja ka siin kahjuks ei ole võimalik ühegi ribiga pilpast rohkem dzaule kätte saada. (korsten jms ei ole siinkohal üldse olulised)
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Sa vist pole ahju eesmärgist päris hästi aru saanud. Ahju mõte ei ole mitte pilpast energiat kätte saada vaid pilpast energiat tuppa saada. Seega korsten ikka veidike on küll oluline.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Korsten on oluline kui me räägime konkreetsest ahju ehitusest, korstnaehitusest ning seal põletatavast kütusest mitte ribidega võimsuse saamisest.
Tegelt on see ahi tulnud siia sogamiseks sisse, sest algne jutt oli el radikast ja tema võimsusribidest.
A ok edasi on kellegi teise pärusmaa, ma enam väga ei viitsi (ju mul oli mingi hetkeline möla ülejääk, mis nüüd otsa sai)
Edu!
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Madlobster kirjutas: ↑14 Dets 2020, 17:27Kui el radikas tarbib võrgust 3000w tunnis siis on tegemist 3kwse radikaga, mis annab tunnis sooja 10800000dzauli
Kui talle ribisi juurde panna jääb võrgu tarbimine ja dzauli hulk samaks
On siiski ka võimalik, et ei jää samaks, suureneb.
Muidugi 3000 vatti tunnis ei ole korrektne öelda. Vatti tunnis oleks siis kui ühik oleks W/h, aga on Wh.
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Turist kirjutas: ↑14 Dets 2020, 18:24Madlobster kirjutas: ↑14 Dets 2020, 17:27Kui el radikas tarbib võrgust 3000w tunnis siis on tegemist 3kwse radikaga, mis annab tunnis sooja 10800000dzauli
Kui talle ribisi juurde panna jääb võrgu tarbimine ja dzauli hulk samaksOn siiski ka võimalik, et ei jää samaks, suureneb.
Niikaua, kui võrgust võetakse 3Kw, siis välja tuleb ka 3Kw.
Küttekeha takistuse vähenemisel (madalam temperatuur rohkemate ribide tõttu) saab selle 3Kw nimivõimsusega radikaga tsipa suurema hulga soojust tuppa, aga see võetakse siiski võrgust. Igiliikurit siin ei ole.
Madlobster kirjutas: ↑14 Dets 2020, 17:27Ma päris täpselt ei saa tegelt aru mis sa selle w ja w/h all mõtled?
W/h ühikut ma ei tea.
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Virks kirjutas: ↑14 Dets 2020, 18:52Niikaua, kui võrgust võetakse 3Kw, siis välja tuleb ka 3Kw.
Küttekeha takistuse vähenemisel (madalam temperatuur rohkemate ribide tõttu) saab selle 3Kw nimivõimsusega radikaga tsipa suurema hulga soojust tuppa, aga see võetakse siiski võrgust. Igiliikurit siin ei ole.
Loomulikult. Seda tahtsingi näha, et kas keegi seda mainib.
Nii et "Kui talle ribisi juurde panna jääb võrgu tarbimine ja dzauli hulk samaks" päris kivisse raiutud tõde ei ole. Ja keegi ei saa ka väita, et valetan (ja õpetaja on valesti õpetanud mind vms) kui ütlen, et ribide lisamine radika võimsust tõstis.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Jah selle küttekeha takistuse vähenemise osas on sul õigus. Kuigi ma seda teadsin ei süvenenud ma su küsimusse üldse. Isegi mitte natuke, sest ma arvasin, et seal on mingi palju totram seletus
Kui kogu aur läks ainult selle tõestamiseks, siis kokkuvõttes oli kogu lõimes ainult mõned ebatäpsed definitsioonid (minu omas ka)
Sest mulle kohe vägisi tundus, et taheti öelda, et võrgust võetav kogus ei muutu aga tänu ribile väljund kogus muutub. Kui aga seda ei väideta siis lihtsalt lahe tillikas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
See on siiski Wh, mitte W/h
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
nina võib ka nokkida
kmh või km/h või mph?
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Madlobster kirjutas: ↑14 Dets 2020, 19:24Sest mulle kohe vägisi tundus, et taheti öelda, et võrgust võetav kogus ei muutu aga tänu ribile väljund kogus muutub. Kui aga seda ei väideta siis lihtsalt lahe tillikas
Soojusenergeetika/füüsika alal kodus olevale isikule umbes sama nagu treiali jaoks: vint või keere või sõukruvi?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
no kui üks kaldkriips lubab võidurõõmsalt selle võimsusribi (sinu võimsuse väljendamine ei tundu üldse kodus olevat sry) peale trololooo teha no olgu siis see trolololooo (jõuluaeg ikkagi)
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Mul on võimsuse teemaga kõik korras. Radiaatorile on ribid lisatud radiaatori võimsuse suurendamiseks, millega sa nõus ei tahtnud olla? Mis ei tähenda, et sisendvõimsus võiks samaks jääda. Aga ikkagi ribid on pandud selleks, et võimsust juurde saada. Ei saa ju alati temperatuuri ja radiaatori väliseid mõõtmeid kordades suurendada ja sellepärast need ribid seal on, et (umbes) samade gabariitide ja temperatuuri juures rohkem võimsust välja anda saaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Mis tühja siin voorumis kekutad? Patendeeri oma ribid ära.
Täiesti adekvaatne ja usutav jutt, kuidas olid hädas, et väikse toas radikaga küttes jäi kraad puudu (suurem ei mahtunud tupp, kõrgem temp kõrvetas jalakarvu), aga õnneks tänu suurepärastele teadmistele ribifüüsikast suutsid probleemi lahendada. Tuba soe ja õlleraha nagu maast leitud. Kui vaid kõik neid ribisi kasutaks võiks suisa mõned tuumajaamad kinni keerata.
See ribidega pinna temperatuuri alandamisega kütteelemendi takistuse vähendamise läbi võrgust suurema võimsuse saamine on nii marginaalne, et ei tasu poolt ka seda juttu ära, veel vähem nende ribide ehitamist ja paigaldamist.
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Kas jätkuvalt on mingi probleem selle teemaga? Kas keegi ütles, et ribid on radiaatoritel kütteelemendi takistuse vähendamise eesmärgil pandud? Või on ikkagi seetõttu, et enam-vähem samade gabariitide ja temperatuuri juures suuremat võimsust saada? Või on ilu pärast?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Turist kirjutas: ↑15 Dets 2020, 14:01Kas jätkuvalt on mingi probleem selle teemaga? Kas keegi ütles, et ribid on radiaatoritel kütteelemendi takistuse vähendamise eesmärgil pandud? Või on ikkagi seetõttu, et enam-vähem samade gabariitide ja temperatuuri juures suuremat võimsust saada? Või on ilu pärast?
Kuule, lõpeta nüüd see lollus ära. Varsti hakatakse radiaatoreid müüma ribivõimsuse mitte wattide järgi.
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Eiei, las ikka laseb veel nats. Mul täitsa praktiline küsimus.
Mul on ca 20 m2 garaazis veneeaegne 750W õliradiaator. Garaaz on ka veneaegne ja seega sitasti soojustatud, ning põhja keeratud radikas jaksab seal hoida umbes 5 kraadi temperatuuri. Vesi ei jäätu, aga soe kah just ei ole.
Kui palju peaksin oma radikale ribisid lisama, et saaks garaazi 20 kraadi sisse?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Lembit kirjutas: ↑15 Dets 2020, 15:39Eiei, las ikka laseb veel nats. Mul täitsa praktiline küsimus.
Mul on ca 20 m2 garaazis veneeaegne 750W õliradiaator. Garaaz on ka veneaegne ja seega sitasti soojustatud, ning põhja keeratud radikas jaksab seal hoida umbes 5 kraadi temperatuuri. Vesi ei jäätu, aga soe kah just ei ole.
Kui palju peaksin oma radikale ribisid lisama, et saaks garaazi 20 kraadi sisse?
Lähteandmeid on väga palju puudu selleks, et ülesannet üldse üritada lahendada
- radiaatori kütteelemendi takistus 20°C juures ja 120°C juures (või kui soojaks ta üldse läheb?) Nemdest numbritest esialgu piisab, et hinnata kas "asjal on jumet"
- mis materjalist ribisid plaanid kasutada (šamott, titaan, alumiinium, teras vms)
- kuidas ribid radiaatorile kinnituvad, kas rõhtsalt(horisontaalselt) või püstiselt (vertikaalselt) või spiraalselt
- millega kinnituvad (kinnitusvahendi soojusjuhtivus, ribi ja radiaatori kontaktpinna suurus ja võimaliku värvikihi termiline takstus)
- keskmine õhuniiskus
Siit edasi saab igasuguseid teooriaid aretada. Võib olla tuleb isegi lahendada radikas oleva õli tsirkuleerimine välise pumba abil, sest loomuliku tsirkulatsiooniga ei õnnestu kütteelemendi temperatuuri piisavalt alandada.
Muide soojusülekande intensiivistamiseks ei pea ilmtingimata ribisid lisama, kui suudad piirikihis õhu liikumas hoida ventilaatori või korstna abil, siis polegi vaja ribisid et "extra energia" kätte saada.
...
Praktika juurde tagasi tulles - 20°C saad sisse küll, aga pead suve ootama (eeldusel et kliima ikka soojeneb veel) ja sooja ilmaga ukse lahti tegema
PS Radikal see nupp juhib tegelikult termostaati ja selle põhja keeramisel puudub igasugune mõte - see ei muuda radiaatori võimsust.
Andke nüüd kaviatuuridele kuuma jälle
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Mismõttes on puudu???
Ribidega pidi saama radika võimsust tõsta.
Alternatiivfüüsika osakond võiks mulle siin nüüd ju ilusti kõik välja arvutada, et mis materjalist ja kui suurte ribidega ma oma garaazi soojaks saan.
Ja noh, see on ju iseenesestmõistetav, et voolumõõtja ei tohi kiiremini pöörlema hakata
-
- Postitusi: 726
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Oleks siis veel vanakooli pöörlev voolumõõtja, küll mõni siinne insener siis teeks nii, et hohohoo, paneks või tagurpidi pöörlema või nii nagu klient pajasti soovib.
Siit aga tekib järgmine algteemasse sobiv küsimus: kui kiiresti peab voolumõõtja tagurpidi käima, et kurikuulsad võimsusribid tõmbaksid end radikasse sisse - seal, kus enne oli muhk, tekib lohk .
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Lollus on see kui sul soojus- ja elektrienergiast aru saamisega probleeme on, aga püüad vägisi näidata, et ei ole.
Vanad torumehed arvestasidki, et vene malmradiaatori 1 ribi nominaalvõimsus on 100 W ja keerati kokku täpselt nii palju ribisid kui konkreetse toa jaoks võimsust vaja oli, arvestades ruumi pindala (m2). Mis ei tähenda, et see kõige õigem lähenemine oli.
Kas sinu puhul samuti postituste lugemine ja loetust aru saamine ei käi käsikäes, et ei suutnud vajalikku infot välja lugeda?
Radiaatorile on ribid lisatud radiaatori võimsuse suurendamiseks... Mis ei tähenda, et sisendvõimsus võiks samaks jääda. Aga ikkagi ribid on pandud selleks, et võimsust juurde saada. Või on ilu pärast?
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Jeebus küll,mees oma ribides nii kinni et ei saa aru ei naljast,ei irooniast.Peaks Mäkile ütlema et uusi emotikone installiks mis asja selgemaks teeks.Või tahad ainult selle teemaga 1000 postitust täis saada?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Turist kirjutas: ↑15 Dets 2020, 17:40Kas sinu puhul samuti postituste lugemine ja loetust aru saamine ei käi käsikäes, et ei suutnud vajalikku infot välja lugeda?
Radiaatorile on ribid lisatud radiaatori võimsuse suurendamiseks... Mis ei tähenda, et sisendvõimsus võiks samaks jääda. Aga ikkagi ribid on pandud selleks, et võimsust juurde saada. Või on ilu pärast?
Väide "ribid on pandud selleks, et võimsust juurde saada" on suhteliselt samaväärne väitega: "kirve võimsus oleneb kirvevarre pikkusest."
Minu näites toodud nõukaaegne elektriradiaator on ribiline tõenäoliselt rohkem tehnoloogilistel põhjustel. Seega võimsuse võtmes on see jah "ilu pärast"
Oskab keegi ehk selgitada, miks need kõige tulisemad teoreetikud üldse oma teooriaid välja arvutada ei taha? Tuleb lihtsalt mingi suvaline üldine väide, mis lähab valusalt rukkisse ja siis kõikvõimalikud pärastised pehmendused selle juurde tulevad stiilis "aga suureneb ju!"
Jah, suureneb. JÕHKRALT
Väidan, et paigaldades minu näites toodud nõukaaegsele 750W õliradiaatorile maksimaalselt effektiivse ribidesüsteemi koos täielikult kadudeta õlitsirkulatsiooni ja kõigi muude kellade viledega, mille tulemusel viiakse radiaatori küttekeha temperatuuri lõputult lähedaseks köetava ruumi temperatuuriga, kasvab radiaatori väljastatav võimsus kosmilised 0,032%.
Ja see on kusjuures veel korraliku varuga arvutatud, ning reaalelus on võit ilmselt tükkmaad väiksem
Tundub liiga väike number? Aga arvuta õigem!
Lisaks ei kasva radiaatori väljastatav võimsus mitte ribide arvelt vaid selle arvelt, et seinast võetakse see 0,032% rohkem võimsust. Kui seinast üle 750W ei tuleks (noh, näiteks pinge langeb voolu tõustes), siis ribide lisamine radiaatori võimsust ka mitte kuidagi ei mõjutaks. Täpselt samamoodi, nagu kirvele 10 cm pikema varre panemine ei tõsta kirve võimsust
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
No Lembit sa ei jaga üldse piiti
Pikema varrega saab ju jämmema paku pooleks, järeldus võimsam kirves.
-
- Postitusi: 77
- Liitunud: 02 Juul 2010, 08:37
- Tänatud: 1 kord
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Radikale "ribide lisamise" all peetakse siin teemas tõenäoliselt silmas vanale malmradikale lisaribide paigaldamist, mis tõstab tervikradika võimsust, mitte seda, et suvalisele kindla võimsusega elektrilisele radikale lisaribide külgepookimist. Erinevate allikate väitel on ühe malmradika ribi küttevõimsus u. 90W-150W ja vanasti arvestati malmradika ribide hulka väidetavalt 1 ribi köetava ruumi m2 kohta.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Garaazi kütmine ja soojustamine
Turist kirjutas: ↑15 Dets 2020, 17:40Lollus on see kui sul soojus- ja elektrienergiast aru saamisega probleeme on, aga püüad vägisi näidata, et ei ole.
Vanad torumehed arvestasidki, et vene malmradiaatori 1 ribi nominaalvõimsus on 100 W ja keerati kokku täpselt nii palju ribisid kui konkreetse toa jaoks võimsust vaja oli, arvestades ruumi pindala (m2). Mis ei tähenda, et see kõige õigem lähenemine oli.Kas sinu puhul samuti postituste lugemine ja loetust aru saamine ei käi käsikäes, et ei suutnud vajalikku infot välja lugeda?
Radiaatorile on ribid lisatud radiaatori võimsuse suurendamiseks... Mis ei tähenda, et sisendvõimsus võiks samaks jääda. Aga ikkagi ribid on pandud selleks, et võimsust juurde saada. Või on ilu pärast?
Sa oled ikka täisloll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.