Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Jesper kirjutas:Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
rannamees kirjutas:Spoiler
mx77 kirjutas:Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.
Ei ole alati nii. USAkatel on keere paremakäeline. M16
No vasaku käe keere on nende jaoks vist liiga keeruline. Neil on ka peeglile igasugu asju kirjutatud ja iga liigutuse peale teeb auto "blinn"
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
joel kirjutas:Spoiler
USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere
Loomulikult on originaal tollimõõdus, aga kohalikud Jaan Tatikad panevad sinna M16, kui õige kadunud. Sobib täpselt.
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
- Tsikkel: Honda CBR1100XX
- Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Maaks kirjutas:Spoiler
mx77 kirjutas:Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama.
Ma laisk (ikka usumatult laisk kohe), pole viitsinud kunagi nööridega möllata, olen lihtsalt käed külge pannud (aga see ei ole nõrkade meeste teema)
Laisk(nagu mina) ostab omale maasturi(mitte linnamaasturi) ja tõmbab teisi välja.
Pael peab muidugi enamasti endal olema.
-
Teema algataja - Postitusi: 5261
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 381 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Et teema ei lõppekski mitte mingisugunse arusaamatu konksu kinnitamise saagaga siis lisan mõned pildid ja lõpplahenduse kirjelduse ka siia.
Auto sõidab, foorumi kasutaja moilo ehk Lear Prantsuse Autost vahetes ära kõrgsurvepumba koos kõigega mis selle pumba küljes asetseb. Ühtlasi andis ta siin teemas eelnevalt päris täpse kirjelduse, mis seal sees valesti võib olla. Piltidelt on see probleem ka visuaalselt näha.
Kokkuvõtteks, kui vaja siis annab ise vaikselt nokitsedes ja foorumist nõu küsides probleemile jälile jõuda küll. Algselt muidugi arvasin/lootsin, et on mõni oluliselt lihtsam viga aga noh, võta näpust. Nüüd vähemalt tean kuidas common rail töötab ja millest kogu see huinjaa seal koosneb
selgituseks piltidele, et tegu on siis murdunud etteande pumba võlliga
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
mx77 kirjutas:Spoiler
Jesper kirjutas:Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.
Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
bitter kirjutas:Spoiler
mx77 kirjutas:Jesper kirjutas:Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma
Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.
Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.
See on naljaraamat, 74 lk. Mul on KTM service manual, see on 313 lk. paks
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Aga kas siis võlli murdumise põhjustaja oli tühjaks sõidetud paak või oli see lihtsalt juhuslik kokkulangemine?
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
See on hea selgeltnägijate tuleproovi küsimus.
-
Teema algataja - Postitusi: 5261
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 381 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
tõepoolest
Lear ütles, et seda põhjustab nende kahe korpuse vahele pugev rooste, mis lõpuks surub selle madalsurve pumbal korpuse vastu pumba hammakat. see omakorda põhjustab hammaka osalise kinnikiilumise ja sealt edasi siis juba võib arvata mis juhtub. madalsurvepumba korpuse sisepinnal on tõepoolest nähtavad hõõrumisjäljed, nii et see tundub olevat pädev teooria. korpuste vahel ilmselgelt on ka näha roostet.
isiklikult arvan, et see tühjaks sõidetud paak võis seal korra seda hõõrdumist ja kinnikiilumist suurendada aga probleemi algpõhjus on ikkagi pumba kehvas disainis...või noh misiganes moodi seda nimetada, aga rooste sinna kahe korpuse vahele selliselt pugeda igatahes ei tohiks saada
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Sellepärast ei tohigi õrnalt lekkivaid pumpasid lekkevabaks teha, ei roosteta ja ei poo neid võlle ka kinni. Kunagi mul üks tuttav vaatas mu masina pumpa, kurtsin, et niiske (oli tõesti ainult niiske), sellepeale ta ütles, et hää ongi, ei lähe too võll pooleks, sellest ma ka antud võlli poegimisest kuulnud olin üldse
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Probleem Gallaktilise Fjordiga, mida on õnnistatud 2L 85kw klwa mootoriga.
Teatud pööretega 2000-3000 vahemikul ning 3800 täisgaasiga kiirendades hakkab kütuserõhk kõikuma.
soovitati ära vahetada kütuserõhu regulaator, kuid neid on 2 tk, alumine siis kõrgsurve pool ning ülemine madalsurve?
kumba peaks esmalt vahetama?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
No siin pole küll midagi muud sooovitada,kui et üks neist on kutu ehk siis tuleb üks neist ära vahetada. Aga kumb, selgub ilmselt katseeksitus meetodil,kui täpsem diagnostika puudub.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Tänan vastuse eest,
Mõned garaasnikud on hoopiski soovinud alustada EGR`i ja DPF´i välja progemisega.
Kas võib need vead välistada?
Ehk on kellegil riiulis olemas rõhuklappe, et saaks katsetada?
Asun jõhvis, kuid pole probleem ka kuhugi kaugemale tulla.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
See egr ja dpf delete on mõnede meeste leivanumber juba
Milleks neid välja võtta, kui toimivad. Kütuserõhu kõikumisega pole neil midagi pistmist. Kui paagis etteandepumpa pole, siis emmaskummas klapis viga kõrgsurvepumbas.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Mälus on veakood P2002(00) ehk vist DPF viga, kuid mootorituli ei põle ja eelmise omaniku väitel on DPF filter välja võetud, kuidas seda tehti, on iseasi.
vb ühendati mootorituli kuhugi mujale ja löödi kangiga filtrile auk sisse?
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Miks sa arvad et toimivad asjad välja võetakse?
Ok, EGR pannakse kinni ka seetõttu, et tahm/nõgi sisselaskekollektorit ära ei ummistaks.
G
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Sirgiti-sorgiti EGR ning DPF ajust välja torgiti.
EGR jäi veel pimedaks tegemata, DPF kärg on enne mind juba välja võetud.
Küsimus:
Ostsin omale odava ELM julla ning saan veakoode ning rõhkusid ise vaadata.
kuid ei leia kusagilt võimalust näha rõhku, mis aju soovib saada, et siis seda kõrvutada Common Railis oleva reaalse rõhuga.
Lihtsamalt seletades -ma näen kõikuvat rõhku, kuid ei tea, kas aju tellibki sellise kõikuva rõhu?
Ehk oskab keegi soovitada mõnda androidi äppi?
edust niipalju, et üleval olev graafik muutus peale ajusorkimist. põhjagaasiga kiirendades enam ei jõnksuta, selle asemel veidi langeb rõhk, mitte oluliselt palju.
Kuid ühtlase gaasiga sõites viskab mõnikord jõnksutama ja see lõppeb, kui gaasi juurde anda või maha võtta.
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Kui masinal on peal Continentali pump, kas siis sobiks seda asendada Siemensi omaga või peab midagi veel ringi tegema/progema?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Kellegile ehk tulevikus abiks.
course-common-rail-diesel-fuel-systems-engines-components-pumps-accumulator-sensors-valves-injectors-diagnostic
https://mega.nz/file/tFpBXKjK#tpzktRJCa ... 3cM_NH8IO0
( Juhul kui link ei toimi, anna teada )
-
- Mode
- Postitusi: 810
- Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
- Tsikkel: honda putukas :P
- Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Safari ütleb vähemalt, et link on vigane... Avamis ürituse peale siis. Allalaadimist pole üritanud.
-
Teema algataja - Postitusi: 5261
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 381 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
toimib
pumba osas, ega see suur rakett ei ole...pumpab survet, pressure regulator seal küljes kui mu mälu ei peta siis saab signaali peale, et kui kaua nö. lahti hoida ja ongi kogu muusika. üsna mehaaniline basic asi. kui külge läheb ja on füüsiliselt samasugune, eks proovi siis ära
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Lihtne soovitus kui pumba rõhk hakkab kiirendusel kukkuma- vaata üle kütuse filter ja paagi sisene võttur- enamasti võttur kitib osaliselt kinni ja mingi hetk lihtsalt ei saada enam piisavalt kütust paagist kätte.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.