Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
No lohistamise suhtes... kui on tegemist liiklus-/tänavakõlbliku sõidukiga, siis lihtsaim variant on nn. "konnaga"? Elik pukseerimine, kui osaline toestus on okei? Ülejaanu läheb juba kõrgema keemia ja suurema suurusjärgu peale...
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Puksiirauto maksab linnasiseselt 40€ tund, igasugune köite ja konnadega jauramine on suht pointless tegevus...
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Jesper kirjutas:Puksiirauto maksab linnasiseselt 40€ tund, igasugune köite ja konnadega jauramine on suht pointless tegevus...
Jesper Saron, ma olen mõust pettunud Su funktsionaalse lugemise oskuses. Kui tegemist on tõepoolest "Harjumaasisese" küsimusega, siis automaagiliselt rakendub kilomeetri hind ja vaevalt seal selle ühikuga hakkama saab?
Autot, juhul kui seda näiteks männikule remonti viia, oleks sel juhul vaja lohistada harjumaa piires.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Ei no mina ei keela, võib ju köie otsas ka tolkneda kui huvi on ja kallis tundub. Teatavasti see on ju vana ja korduvalt tõestatud tõde, et kui tahad öösiti ni, siis võta naine, kui tahad ööpäev läbi ni, siis võta Ford - selles suhtes te olete siin teemas kõik väga õigel teel
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Hea oleks see teema lasta siin lappama sellega, et mis auto on hea ja mis pole. Fordil pole midagi viga, aga see 1,6 tdci on küll minugi tutvusringkonnas olnud surm mis surm. Mul omal teine ford järjest ja võin ainult kiita.
Naljakas juhtum jällegi Hyundaidega. Saime töökaaslasega samal ajal autod, maksid miski 20 k ehk siis pole kõige odavamad juustud. Täpselt samad autod, läbisõitki meil pea identne, tal tsipa vähem. Tema masinal on vahetatud aju ja igast muid juppe, sillas juppe, salongipuhur vist isegi. Igal hooldusel tal pea poole suurem arve kui mul. Mul nii 300-400 (tavahooldus ja vahel mingid klotsid, korra kettad, kojamehed lasen uued panna kui juba ette võetakse jne). Nii et kas on halb auto? Minu oma näitel väga truult teeninud pill, tema oma näitel täielik katastroof.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Naljakas lugu on minumeelest see, et selle fordi, mis teatud härrade sõnul on kõige hullem tükk s*tta üldse, kapoti all on peugeoti mootor. Mootor, mida ford minuteada küll ei ole välja arendanud. Veel naljakam lugu, et selle peogeoti mootori juures, mis siis antud juhul seisma jäi, on seisma jäämise põhjustaja üsna ilmselgelt common rail süsteem. Mille tootja on hoopis ei keegi muu kui bosch.
Mis fordi ennast puudutab siis see c-max on minumeelest üsna geniaalne auto. Polegi midagi halba tema kohta öelda sest juhitavus on fantastiline (sellise auto kohta), pidurid ja teelpüsivus on hea. Salong ja drivers seat on hästi läbi mõeldud. ISegi välimuses pole mitte midagi häirivat ning paari liigutusega saab tavalisest 5 kohalisest sõidukast teha suure ja kõrge kongiga kaubaka. Võibolla tõesti, et see konkreetne mootor on üks häda ja õnnetus vastupidavuselt, samas niikaua kuni ta sõidab on tegu ikka väga hea diisliga. Economy on põmst second to none, töötab vaikselt ja vibratsioonivabalt ning jõudu on täiesti piisavalt. Ausalt öeldes, kui see auto ise mulle niivõrd ei meeldiks siis ma ilmselt oleksin kogu komplekti juba mõni aeg tagasi maha kandnud ega mõtlekski üldse remondi peale.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Tere taas. Mootor on ikka Fordi oma, seda toodetakse Inglismaal Dagenhamis. Peugeot pani vaid õla alla rahaliselt selle mootori väljatöötamisel. Kui leiad mootorit mõne markeeringu, siis pigem Fordi mitte Peugeot' oma. Seda mootorit kasutab tõesti ka Peugeot ja Citroen aga Volvo, Mazda, Mini, Toyota, Fiat jne. Ja ka commonrail süsteem on ju puhas Bosch.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
moilo, igaks juhuks mainin, et kirjutasin sulle PS'i. seoses selle pumba vahetamise teemaga.
Wiki kirjutab üldse seesugust juttu selle mootori kohta: The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford of Britain and the automotive-diesel specialist PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford of Britain/PSA joint-venture for the production of the DLD/DV was announced in September, 1998. Half of the total engine count are produced at Ford of Britain's main plant at Dagenham, England and at Ford's Chennai plant in India, the other half at PSA's Trémery plant in France.
Ehk siis 50/50. Noh, ega suurt vahet ausalt öeldes ei ole...sest tõesti, common rail on bosch ja seesama bosch on kasutusel minuteada ikka vääääga paljude markide ja mootorite peal. Üsna raske on näpuga näidata, et millise nimega mees nüüd s*tta tegi või kes kõige suurema osa hunnikust lasi
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
oil kirjutas:Minu oma näitel väga truult teeninud pill, tema oma näitel täielik katastroof.
Töökaaslane tegi lihtsalt nõrgad liigud.
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Tuli veel üks loll juhus meelde, kus immo oli peetis ja sümptomid sarnased, vahetati suisa juba jupikesi, aga immo plokk oli seest hallitanud hoopis.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
nojah, eks neid erinevaid juhuseid või mustmiljon olla sest autod elektroonikat täis, mida uuem seda hullem:) antud juhul autol aga minuteada vist immot kui sellist ei olegi ja ma usun kui see pekki läheks siis ega auto keset sõitu välja ikka ei sureks. vast lihtsalt järgmine kord ei saaks enam käima.
uus k.survepump on juba hangitud ja sel nädalal läheb auto Leari juurde selle vahetusse. eks siis saab näha...kui peale seda ka kütuselatis survet ei teki siis mina tõstan igatahes käed ja tunnistan selle mootori ja auto 100% müsteeriumiks aa ja vedamiskonksu koha leidsin kuskilt esimese plastiku seest ikka lõpuks ülesse. Aga no mida p*rset ausõna! Esiteks selleks tuli reaalselt eemaldada tükk pamperist, teiseks see eemaldamine oli selline, et mingi naisterahvas näiteks ei saaks sellega vist hakkamagi, pealegi see eeldas korraliku noa või kruvika olemasolu. Ikka odavalt tuli urgitseda kruvikaga ja pärast jõuga väänata seda plastikliistu. Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
will111 kirjutas:Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.
Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.
will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
ega talle võib andeks anda, paljud ei tea, tänapäeva autosid on vähe mida peaks sleppis vedama. ega mul ka ei tule meelde millal ma viimati nööriga sabas olin. konksu otsas on talviti küll erinevaid köisi olnud.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
mx77 kirjutas:Spoiler
will111 kirjutas:Ja lõpuks on vedamiskonksu keere TAGURPIDINE?!?! no tõepoolest, milleks krt küll. keegi kuskil tõestas teaduslikult ära, et õigetpidi keermega pukseerides keerab aas end sealt lahti või? Mõeldakse ikka idiootsusi välja. Olin juba loobumus kui mõtlesin, et prooviks korra tagurpidi..ja oh imet küll.
Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.
Ei ole alati tagurpidikeermega.
Mõned ütlevad, et seepärast, et trossiga tõmmates ei tahaks tross hakata konksu lahti keerama, kuna tross on keritud just "õigetpidi." Trossi venitades pidavat tahtma ta end natuke "lahti kerimis suunas" end pikemaks venitada.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Black kirjutas:Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.
will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.
Kui sul on normaalne auto, siis sul polegi vaja teada kus ja mispidi keermega need asjas võiks käia
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Maaks kirjutas:Spoiler
Black kirjutas:Sealt oleks jah muidu hea ärakukkunud stange ühe suure poldiga tagasi ette kinnitada.
will111, sa pole tõesti enne ärakeeratava veoaasaga autosid kohanud? Enamikul vähegi moodsamatel on nii esi- kui tagastanges katteklapid, mille all keere. Keermega veoaas pagassis võiks ka nagu suuna kätte juhatada, kui see alles on.
Kui sul on normaalne auto, siis sul polegi vaja teada kus ja mispidi keermega need asjas võiks käia
Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama.
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
ei ole tõesti pidanud just palju autosid sikutama, ja neil vähestel mis on tulnud sikutada on olnud tavaliselt keevitatud aas ees kuskil raami küljes. stange seest plastik klappe ja asju on selle jaoks ikka eemaldatud aga no need asjad on siiski ka senimaani olnud ikka selliselt ära tuntavad, et sa ei pea selle jaoks minema kuskilt manualist joonist otsima
mis seda konksu, ja selle keeret ning sinna suvalise poldi keeramist puudutab siis ma tahaks näha, kes ja kuskohast leiaks sellise keermega poldi nn. suvalise poldi, et seda reaalselt annaks või tuleks isegi mõtet sinna konksu asemele sügada. mx77, sa ikka oled seda fordi tõmbamisaase keeret näinud?! ütleme nii, et seal ei ole ühegi standardiga mitte kõige vähematki sarnasust. teisisõnu, sinu kirjeldatud põhjusel selle konksu tagurpidi keermestamine ei ole küll mitte mingitpidi vajalik ega loogiline. kui ma isehakanud remondimehena ikka niiväga tahaks sinna mingit suvalist polti susada siis võtakski selle suvalise poldi ja keevitaks sinna auku kinni. olgu see keere siis ükskõik mis pidine. igatahes palju usutavam tundub see trossiga lahti keeramise teoreem, selles on isegi mingi reaalne loogika, kuigi jõuõlg lahti keeramiseks tundub väga ebarealistlik.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Kuulge trossiteooria mehed, öelge nüüd ausalt, millal te kaubanduses või mujal nägite terasest puksiirtrossi?
Will, ära alahinda idiootide leidlikkust.
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Ma kodus garaažis naela otsas eile just nägin
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Fantastiline on muidugi asjaolu, et siin teemas on juba päris pikka aega olnud viide:
a) selle õnnetu puksiirsilmuse asukohale nii puhke- kui lahingasendis
b) paigaldusjuhisele, sh märkusele keerme vasakpoolsuse kohta
Muidu üldiselt on enne talihooaega nutikas see konksuvärk kuivalt läbi mängida, et kas köis ja silmus on ikka kaasas, kas luuk käib ikka lahti, kas silmus mahub ikka endiselt auku jne. Äärmiselt tüütu on seda kõike kuskil random lumehanges leiutada, kust välja tõmbamine muidu stiilis 30 sekundi küsimus oleks olnud. Või siis roolivardad banaaniks tirida, nagu turskematel meestel mõnikord õnnestub
-
Teema algataja - Postitusi: 5262
- Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 382 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
ütle nüüd ausalt, kui tihti sina Jesper oled mõnda autot pukseerima hakates läinud ja kõigepealt otsinud ülesse kuskilt selle auto manuaali, siis sealt juhendid pukseerimiseks, need rida realt läbi lugenud, kõikvõimalikud noolekeste suunad omale meelde jätnud ning alles seejärel täpsete juhiste põhjal üritanud hakata mingeid konksusid kuskile kinnitama? eeldan siis, et teed seda iga kord, jah?!
selle õnnetu pukseerimissilmuse õnnetut asukohta, mille link siin teemas antud, ei ole kahjuks võimalik nende jooniste järgi leida sest sellist luuki sellise koha peal minu fordil ei ole! küll aga selle lingi ajendil ma otsustasin ise rohkem uurida ja puurida ning ikkagi leidsin ühe ära urgitsetava detaili lõpuks üles. nii, et omamoodi on see tõesti fantastiline
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
joel kirjutas:Ma kodus garaažis naela otsas eile just nägin
Vanaisa pärandus?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Will, tänapäval tuleb manuaalid pähe õppida. Mu Subaaril pole varuratast ja manuaalist lugedes oli see kompressori ja täiteaine kasutamine ikka tõeline raketiteadus. Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Will, mul endal pole sellise ärakäiva konksuga autot olnud, a kui ükskord tuli Escort ema Zafirale sappa riputada, siis läksin küll kohe heaga juhendi kallale - krt ma ei oska sellel autol ilma juhendita tagaistmeidki kokku klappida. Ma nüüd ainult ei mäleta enam, kas sellel oli ka ärakäiv aas või tuli kuskilt stange alt ikka püsiaas välja. Teine hästi vajalik asi iga auto juhendis on see joonis, mis näitab kuskohast autot tungiga tõsta võib, sellega tutvumine oleks maailma ajaloos päästnud astronoomilise koguse küljekarpe puruks muljumisest.
Noh ja enda autol sain pärast 4 aastat sõitu u 2 nädalat tagasi juhendi abiga lõpuks aru, kuidas cruise controli resume funktsioon täpselt töötab.
Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
mx77 kirjutas:Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.
Uuel ajal on ju autos “kõik on pekkis, saatke mees” nupp? Ma ise muidugi sõidan 10 aastat vana traktoriga ja sellisest luksusest ei tea.
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Mu 22a vanusel Volvol juba ei mahu juhend kindalaekasse, või noh, mahub, aga pärast seda kindad enam ei mahu. Toppisin selle varuratta keskele
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
mx77 kirjutas:Will, tänapäval tuleb manuaalid pähe õppida. Mu Subaaril pole varuratast ja manuaalist lugedes oli see kompressori ja täiteaine kasutamine ikka tõeline raketiteadus. Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.
Osadel käib see mapp teenindusraamatu, manuaalide ja muude kapsastega kuskile spets kohta (istme alla, kick panelisse, käetoe sisse vms) peitu ka veel, nii et vaja enne väikest manuaali, mis suure asukoha kätte juhataks.
Aga noh, mees manuaale ei loe.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
mx77 kirjutas:Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.
Ei ole alati nii. USAkatel on keere paremakäeline. M16
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?
Tort kirjutas:mx77 kirjutas:Kõige hullem on see, et uutel autodel on manuaal nii paks, mul ei mahu see kindalaekasse ära. Seega rehvi tühjenemise puhul olen ma hädas, nagu mõni blondiin.
Uuel ajal on ju autos “kõik on pekkis, saatke mees” nupp? Ma ise muidugi sõidan 10 aastat vana traktoriga ja sellisest luksusest ei tea.
See on hea nupp jah, eriti kui oled kusagil Põlvamaal RMK telkimispaigas - pärast seda nupuvajutust on sul aega see manuaal 2x läbi lugeda, enne kui abi kohale jõuab Mu enda autol sellist nuppu pole (lisavarustuses vist?), aga on tel. number klaasidel kuhu võib igal ajal "murega pöörduda" (mis teeb ilmselt sama välja).
Mul on kasutusjuhen tööjuures lauasahtlis, sest võttis tõesti haigelt palju ruumi, AGA laadisin telefoni pdf versiooni failikujul. Vaja pole läinud
mx77 kirjutas:Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama.
Ma laisk (ikka usumatult laisk kohe), pole viitsinud kunagi nööridega möllata, olen lihtsalt käed külge pannud (aga see ei ole nõrkade meeste teema)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.