Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Jesper kirjutas:

Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)

Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.



Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

rannamees kirjutas:
Spoiler
mx77 kirjutas:

Pukseerimiskonksu keere ON ALATI vasaku käe keere. See on selleks, et igasugused idioodid (loe: isehakanud autoparandajad), sinna suvalist polti sisse ei keeraks.

Ei ole alati nii. USAkatel on keere paremakäeline. M16

No vasaku käe keere on nende jaoks vist liiga keeruline. Neil on ka peeglile igasugu asju kirjutatud ja iga liigutuse peale teeb auto "blinn"


joel
Postitusi: 1800
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas joel »

USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere (lol)

Joel
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas rannamees »

joel kirjutas:
Spoiler

USAs on ju tavaliselt tollkeermed. Nende jaoks M16 ongi sama hull kui meie jaoks vasakkeere (lol)

Loomulikult on originaal tollimõõdus, aga kohalikud Jaan Tatikad panevad sinna M16, kui õige kadunud. Sobib täpselt.

Pilt

Elevant
Postitusi: 33
Liitunud: 22 Sept 2018, 18:38
Tsikkel: Honda CBR1100XX
Asukoht: Paide/Saue/Euroopa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas Elevant »

Maaks kirjutas:
Spoiler
mx77 kirjutas:

Reeglina jääb üks normaalne esiveoline auto korraliku talve korral ikka paar korda kinni, mida siis rüütel valgel hobusel (loe: nelikveosel) peab välja sikutama. :D

Ma laisk (ikka usumatult laisk kohe), pole viitsinud kunagi nööridega möllata, olen lihtsalt käed külge pannud (aga see ei ole nõrkade meeste teema) :mrgreen:

Laisk(nagu mina) ostab omale maasturi(mitte linnamaasturi) ja tõmbab teisi välja.
Pael peab muidugi enamasti endal olema.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Et teema ei lõppekski mitte mingisugunse arusaamatu konksu kinnitamise saagaga siis lisan mõned pildid ja lõpplahenduse kirjelduse ka siia.

Auto sõidab, foorumi kasutaja moilo ehk Lear Prantsuse Autost vahetes ära kõrgsurvepumba koos kõigega mis selle pumba küljes asetseb. Ühtlasi andis ta siin teemas eelnevalt päris täpse kirjelduse, mis seal sees valesti võib olla. Piltidelt on see probleem ka visuaalselt näha.
Kokkuvõtteks, kui vaja siis annab ise vaikselt nokitsedes ja foorumist nõu küsides probleemile jälile jõuda küll. Algselt muidugi arvasin/lootsin, et on mõni oluliselt lihtsam viga aga noh, võta näpust. Nüüd vähemalt tean kuidas common rail töötab ja millest kogu see huinjaa seal koosneb :D

20181109_205125.jpg
20181109_205055.jpg

selgituseks piltidele, et tegu on siis murdunud etteande pumba võlliga

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2012
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas bitter »

mx77 kirjutas:
Spoiler
Jesper kirjutas:

Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)

Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.

Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

bitter kirjutas:
Spoiler
mx77 kirjutas:
Jesper kirjutas:

Ja kui nüüd kõik lõpuni ära rääkida, siis KTMi krossika juhend hakkab juba suht kapsaks muutuma :)

Porganid juhend on ju kõige mõttetum asi. Põhimõttleiselt ainult niipalju infot, et sidur vasakul ja pidur paremal ning kui paremat lenksuotsa keerad siis saad edasi. Ahjaa, see auk, kuhu bena käib on ka näidatud.

Mul on umbes selline raamat: https://www.repairmanual.com/product/20 ... rs-manual/ Päris palju infot, muuhulgas pingutusmomendid.

See on naljaraamat, 74 lk. Mul on KTM service manual, see on 313 lk. paks

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Romka »

Aga kas siis võlli murdumise põhjustaja oli tühjaks sõidetud paak või oli see lihtsalt juhuslik kokkulangemine?

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Black »

See on hea selgeltnägijate tuleproovi küsimus.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas will111 »

tõepoolest :D

Lear ütles, et seda põhjustab nende kahe korpuse vahele pugev rooste, mis lõpuks surub selle madalsurve pumbal korpuse vastu pumba hammakat. see omakorda põhjustab hammaka osalise kinnikiilumise ja sealt edasi siis juba võib arvata mis juhtub. madalsurvepumba korpuse sisepinnal on tõepoolest nähtavad hõõrumisjäljed, nii et see tundub olevat pädev teooria. korpuste vahel ilmselgelt on ka näha roostet.
isiklikult arvan, et see tühjaks sõidetud paak võis seal korra seda hõõrdumist ja kinnikiilumist suurendada aga probleemi algpõhjus on ikkagi pumba kehvas disainis...või noh misiganes moodi seda nimetada, aga rooste sinna kahe korpuse vahele selliselt pugeda igatahes ei tohiks saada


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Sellepärast ei tohigi õrnalt lekkivaid pumpasid lekkevabaks teha, ei roosteta ja ei poo neid võlle ka kinni. Kunagi mul üks tuttav vaatas mu masina pumpa, kurtsin, et niiske (oli tõesti ainult niiske), sellepeale ta ütles, et hää ongi, ei lähe too võll pooleks, sellest ma ka antud võlli poegimisest kuulnud olin üldse :D


fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Probleem Gallaktilise Fjordiga, mida on õnnistatud 2L 85kw klwa mootoriga.
Teatud pööretega 2000-3000 vahemikul ning 3800 täisgaasiga kiirendades hakkab kütuserõhk kõikuma.

20190713_223330.jpg

soovitati ära vahetada kütuserõhu regulaator, kuid neid on 2 tk, alumine siis kõrgsurve pool ning ülemine madalsurve?

kumba peaks esmalt vahetama?


fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Pilt

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

No siin pole küll midagi muud sooovitada,kui et üks neist on kutu ehk siis tuleb üks neist ära vahetada. Aga kumb, selgub ilmselt katseeksitus meetodil,kui täpsem diagnostika puudub.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

urmas66 kirjutas: 16 Juul 2019, 10:12

No siin pole küll midagi muud sooovitada,kui et üks neist on kutu ehk siis tuleb üks neist ära vahetada. Aga kumb, selgub ilmselt katseeksitus meetodil,kui täpsem diagnostika puudub.

Tänan vastuse eest,

Mõned garaasnikud on hoopiski soovinud alustada EGR`i ja DPF´i välja progemisega.
Kas võib need vead välistada?

Ehk on kellegil riiulis olemas rõhuklappe, et saaks katsetada?

Asun jõhvis, kuid pole probleem ka kuhugi kaugemale tulla.


aivar424
Postitusi: 69
Liitunud: 31 Mär 2013, 19:16
Tsikkel: r6 2007
Tänanud: 1 kord

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas aivar424 »

See egr ja dpf delete on mõnede meeste leivanumber juba :D
Milleks neid välja võtta, kui toimivad. Kütuserõhu kõikumisega pole neil midagi pistmist. Kui paagis etteandepumpa pole, siis emmaskummas klapis viga kõrgsurvepumbas.


fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Mälus on veakood P2002(00) ehk vist DPF viga, kuid mootorituli ei põle ja eelmise omaniku väitel on DPF filter välja võetud, kuidas seda tehti, on iseasi.
vb ühendati mootorituli kuhugi mujale ja löödi kangiga filtrile auk sisse?


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas grahv »

aivar424 kirjutas: 16 Juul 2019, 12:13

See egr ja dpf delete on mõnede meeste leivanumber juba :D
Milleks neid välja võtta, kui toimivad.

Miks sa arvad et toimivad asjad välja võetakse?
Ok, EGR pannakse kinni ka seetõttu, et tahm/nõgi sisselaskekollektorit ära ei ummistaks.

G


fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Sirgiti-sorgiti EGR ning DPF ajust välja torgiti.
EGR jäi veel pimedaks tegemata, DPF kärg on enne mind juba välja võetud.

Küsimus:
Ostsin omale odava ELM julla ning saan veakoode ning rõhkusid ise vaadata.
kuid ei leia kusagilt võimalust näha rõhku, mis aju soovib saada, et siis seda kõrvutada Common Railis oleva reaalse rõhuga.
Lihtsamalt seletades -ma näen kõikuvat rõhku, kuid ei tea, kas aju tellibki sellise kõikuva rõhu?

Ehk oskab keegi soovitada mõnda androidi äppi?

edust niipalju, et üleval olev graafik muutus peale ajusorkimist. põhjagaasiga kiirendades enam ei jõnksuta, selle asemel veidi langeb rõhk, mitte oluliselt palju.
Kuid ühtlase gaasiga sõites viskab mõnikord jõnksutama ja see lõppeb, kui gaasi juurde anda või maha võtta.


fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Kui masinal on peal Continentali pump, kas siis sobiks seda asendada Siemensi omaga või peab midagi veel ringi tegema/progema?

Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1939
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 137 korda
Tänatud: 179 korda
Kontakt:

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas Vint »

Kellegile ehk tulevikus abiks.
course-common-rail-diesel-fuel-systems-engines-components-pumps-accumulator-sensors-valves-injectors-diagnostic
https://mega.nz/file/tFpBXKjK#tpzktRJCa ... 3cM_NH8IO0

( Juhul kui link ei toimi, anna teada )

Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 810
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas kaimex »

Safari ütleb vähemalt, et link on vigane... Avamis ürituse peale siis. Allalaadimist pole üritanud.


Teema algataja
will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas will111 »

toimib

pumba osas, ega see suur rakett ei ole...pumpab survet, pressure regulator seal küljes kui mu mälu ei peta siis saab signaali peale, et kui kaua nö. lahti hoida ja ongi kogu muusika. üsna mehaaniline basic asi. kui külge läheb ja on füüsiliselt samasugune, eks proovi siis ära

Kasutaja avatar

kolleeg
Postitusi: 38
Liitunud: 12 Dets 2005, 21:25
Tsikkel: BMW R1200S

Re: Common rail diisel, on siin mõni suurem teadja? (oli jah teadjaid!)

Lugemata postitus Postitas kolleeg »

Lihtne soovitus kui pumba rõhk hakkab kiirendusel kukkuma- vaata üle kütuse filter ja paagi sisene võttur- enamasti võttur kitib osaliselt kinni ja mingi hetk lihtsalt ei saada enam piisavalt kütust paagist kätte.

Võimsust pole kunagi piisavalt
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”