1. leht 5-st

Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 12:45
Postitas matumatu

Kogu teema sai alguse sellest müügikuulutusest.
2007 Volkswagen Passat Highline 3.2 V6 4Motion 184kW

ElectroMoto kirjutas:

Kuna ma tahaks osta uut tsiklit (esimest korda elus siis tutikat), pean liisingus oleva auto maha müüma.

Auto on minu käes olnud natuke üle aasta, ostsin selle Nord Autost Tallinnas. Masin on ilusasti hoitud, tehniliselt igati korras. Sellises eas autole kohaselt on väikesed kulumise märgid istmetel ja armatuuril jne. Aga mitte midagi silmatorkavat.

Detailse info saab kätte auto24 müügikuulutusest: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=0614
Hea meelega vastan kõigile küsimustele.

Kaas-tsiklimehele-naisele olen hea meelega nõus pakkuma autot oma liisingu jääkväärtuse eest, mis hetkel on 4980.-

Kontakti saab siinsamas sõnumina või auto24 müügikuulutuse kaudu.

vw_4.jpg
vw_4.jpg (31.87 KiB) Vaadatud 4461 korda

Sooviks teada, mis on sellise mootori puhul reaalne kütusekulu millega arvestama peaks?


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 15:08
Postitas ElectroMoto
matumatu kirjutas:

Sooviks teada, mis on sellise mootori puhul reaalne kütusekulu millega arvestama peaks?

Mina oma suhteliselt raske jalaga ja põhiliselt linnas sõites saan näiduks 10,3 l/100km. Maanteel on umbes 7,5


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 15:29
Postitas indumen

Ma mõistan et müügi jaoks on vaja igasugust ilusat juttu teha, aga no inimene küsib ilusti siis võiks natuke reaalsemad numbrid anda ka ;)
isegi tehase andmed ütlevad suuremat ette (reaalses elus kogemus näitab et suuremate mootorite puhul võib neile julgelt paar liitrit otsa keevitada kui natukenegi aktiivsemalt liikled)

midagi selles väites ei päde, variant A raske jalg on tegelikult "vanaema sõitis pühapäeval poodi piima järele" või variant B see number on ilusas muinasjuturaamatus sädelevas kirjas :)
variant C linn on Põlva mitte Tallinn/Tartu
Maantee numbrit võib pooleldi uskuda, püsikaga ja 90ga mitte möödasõitu tehes.

ma sõidan 2015a Fiesta STga mis on134kw/1100kg manuaalkastiga, ka kümme sajale tallinnas. Niiet kõvasti raskem kaks korda suurema mootoriga ja nelikveoga automaatkastiga passat ei ole reaalne see number.
teise autoga 4.3L V8 E430 205kw(või mis sellest alles on) mersuga millega on 19L sajale puhast linnasõitu raske jalaga, ökot panna saab 16L isegi.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 16:28
Postitas ElectroMoto

Ma võtan selle numbri armatuurist, ega mul muud viisi seda näha ei ole. Ja seal on hetkel 10,8 kirjas. Juba pikemat aega. Seda ma usun, et see on seal mingi hinnanguline number, aga täpsemalt ma ei tea, kust ma seda teada saama peaks..
Mul pole elu jooksul olnud väga palju autosid ja pole neid ka kunagi müünud, seega ma ei tea, mis numbritest ma siis rääkima peaks? "Mehed külapeal rääkisid, et sellise mootori ja sellise masinaga peaks number ikka selline olema"? :D
Ja sõit käib läbi Tallinna kesklinna.
Järelikult variant A ja mu jalg pole päris nii raske, kui ma ette kujutan :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 17:57
Postitas Kauri

Autode puhul on ainult täispaak, kilomeetrid ja taas täispaak.
See kellade number on BS.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 19:26
Postitas indumen

millal sa viimati nullisid seda armatuuri :D ?

mitte paha pärast, suure mootoriga massinad on vahvad, ega ma muidu oma janust sõidukit ei omaks, aga jah kui ise ei viitsi arvutada siis on väga lihtsaid äppe on juba, paned km sisse, järgmise täispaagiga järgmise ja voila reaalsem nr kohe :) aga edu müügiga, rohkem ei solgi :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 19:36
Postitas Jesper

Üldiselt mina isiklikult juba kardan oma sõidukeid müüa. Ma ei tea, kas see vaimupimeduse pealetung tuleb ajalehest või kuskilt mujalt, aga mõni nagu reaalselt arvab, et müüja peab enne müümist vstromi karburaatori pulkadeks lahti võtma ja kõik keermed ära õlitama. Teine jälle tuleb ja tõmbab oksa, sest sa ei mõõtnud 184kW auto kütusekulu taadeldud mensuuri ja kalibreeritud äpiga :wack:


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 21:34
Postitas franz125

Autod tuleb osta ja lõpuni ära rüsada.Kahjuks on sel autol 3 viga minu jaoks.Tomatikast,sedaan ja mootor 90kraadi valesti.Muidu isegi huvituks.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 20 Mär 2018, 23:50
Postitas indumen

Keegi ei käsi tsiklifoorumis autot müüa, mina isiklikult kardan osta selliste ilusate juttudega kaupa, korduvalt pidanud kogema seda reaalsust, mis peale ostujoovastust rahakotti sügama suundub.

Vaimupimedus on uskuda et 184kw auto võtab linnas/talvel/automaatkastiga/nelikveoga 10 sajale, ja kui ka võtab siis raske jalg on ilmselge liialdus ;) selles oli kogu muusika.
Aga no kes numbreid ostab sellel pole ka läbisõit ja muu oluline peaasi et väike on :D
Pole kedagi siin oksa tõmmanud, aga ehk mõni sinisilme ostja mõtleb kaks sekundit rohkem.
Äpp on puhtal mugavuseks, et ise ei peaks arvutama, äpi taga on paar võrrandit matemaatikat, ei teadnudki et matemaatika vajab ümber kalibreerimist.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 10:00
Postitas Maaks
indumen kirjutas:

... Vaimupimedus on uskuda et 184kw auto võtab linnas/talvel/automaatkastiga/nelikveoga 10 sajale, ja kui ka võtab siis raske jalg on ilmselge liialdus ;) selles oli kogu muusika.

Tunnista, et sa kah pisut liialdasid, sest mina sellist väidet eespoolt ei leidnud :-)
10,8 l/100-le keskmisena ei tundu eriti vale.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... &gearing=2
EDIT: Offtopic, aga igasugustele äpi ja ämbriga mõõtjatele väike vihje - mu uus toyota on märgatavalt ökonoomsem mu mazdast, kuigi kW, masside ja jala raskus on samad, samuti on sarnane kasutusmuster. Tulemus ei sõltu eriti mõõtevahendist (auto kompuuter vs excel). Aga päris palju üllatusi pakkus võrdlus spidoka vigadest - mazda -3 vs toyota -9 :mrgreen:


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 10:40
Postitas AzA

Huvitav, mul sõber omab sellise mootoriga passatit, aasta vist oli 2k8 ja räägib sama juttu, et 11 sajale. Nii suur vabalthingav pole mingi liitrise turbokaga üldse võrreldav ju.

Joppenpuhh, kui ma oma 1.2 liitrise rida nelja müüki panen ja kirjutan, et raske käega võtab ta kuskil 7-8L sajale ja maanteel 5-6, siis saan ka vastu nina, sest mingi 600cc hornet vms ront imeb kõigest liitri kaks vähem?
Kamoon, see on ju loogiline, et suur kone on suurema momendiga ja seeläbi sõidab keskmiselt madalamas pöördes, ehk kulub vähem ja võtab vähem kütust per kilovatt.
Huvitav, et 20 lidraste mootoritega rekkad ei imegi 150 litri sajale :)


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 12:20
Postitas indumen

eks see tõde seal kuskil kahe vahel ole, mis siin ikka heietada, jalanumber kõigil erinev. eks ole igasuguste aparaatidega liigeldud, diislid vabalt ja fööniga, suure ja väikse litraasiga, ainuke hetk kus mina neid tehasenumbreid näen on maanteel püsikiiruse hoidjaga :)

selle konkreetse passati linnakulu on isegi kuulutuses ma oletan et kuskil tehaseandmetest võetud https://www.carfolio.com/specifications ... car=139909
niisama kirsiks tordil õemehel on sama mootoriga passat CC ja kommenteeris linnas pigem numbrit 15 kanti

ausõna mehed saunas rääkisid et varsti tuleb kevad ja saab sõitma, foorumis vähem möla :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 15:25
Postitas AzA

Minu Octavia:
Fuel consumption (economy) - urban 8.7 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.4 l/100 km.

Hoopis nii, et linnas sõidan kuskil 8 ja maanteel 6 ja veidi pealegi, sest teen selle fööniga tuimalt möödasõite. Linnas kulgen enamjaolt hoidjaga ja väga sujuvalt. Linn muidugi on urruauk Pärnu, mitte linn.

Möla siiski hakkasid sina küpsetama, keedetakse edasi noh :mrgreen:
Ega su sõbra CC-l 300hp versioon pole sellest konest? Too om veits teine lugulaul, kui 250-mnene.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 16:04
Postitas Kox

CC-le pole 3,2L- 184kw mootorit pandud.
CC-l on 3,6L - 220kw.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 20:37
Postitas indumen

seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D
osta ikka ei saa, sest selliste jõududega kisub sõidustiil valeks ja ühed teised föönid hakkavad ka numbreid kirjutama mitte enam kütusekulu kompuutrisse vaid paberile :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 22:08
Postitas ElectroMoto

Lükkasin hommikul huvipärast lugeja nulli. Õhtul näitas auto 14,1 l/100km. See on siis Tallinna kesklinnas ringi sõites. Ma vist algselt ei arvestanud sellega, et ka paarsada kilomeetrit maanteesõitu mõjutab seda keskmist väga palju.. pole matemaatikas kõige nutikam vist :D

Kusjuures minu meelest ongi tavalise Passati eelis CC ees see, et ta ei näe nii jorsikas välja ja ei meelita väga fööniga sihtima.. Vähemasti selle aasta jooksul, mis mina selle masinaga sõitnud olen, pole ma kordagi nende huviorbiiti sattunud (ptüi-ptüi-ptüi) :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 21 Mär 2018, 22:48
Postitas AzA
indumen kirjutas:

seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D

Ajasid 600-se tonnisega sassi :-|||
Tegelikult on jumala poogen palju täislaks 3,2-ne küna kütet võtab, asi on sõidumõnus.
Mul isiklikult on täiesti ükskõik palju ratas kütet imeb, peaasi, et liigub :mrgreen: Kaasale liitrise V2-e hankisin, siis ta vist küsis palju võtab ... viisakusest vastasin, et piisavalt vms.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 07:39
Postitas Syn

[quote="ElectroMoto"]Lükkasin hommikul huvipärast lugeja nulli. Õhtul näitas auto 14,1 l/100km. See on siis Tallinna kesklinnas ringi sõites. Ma vist algselt ei arvestanud sellega, et ka paarsada kilomeetrit maanteesõitu mõjutab seda keskmist väga palju.. pole matemaatikas kõige nutikam vist :D

Vähemalt said kinnitust, et ikkagi oled raske jalaga :D


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 09:15
Postitas pyta

No jumal tänatud,et uuesti kontrollisid. Mu 2.0 fsi sama aasta passat näitab maanteel kompu keskmist u 8L
Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 09:39
Postitas ranel
pyta kirjutas:

No jumal tänatud,et uuesti kontrollisid. Mu 2.0 fsi sama aasta passat näitab maanteel kompu keskmist u 8L
Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011

Ja 1.9 tdi 2007 universiaal näitab katel töös keskmiseks ka 8 linn+maantee :lol: Puhas maantee tiksub 7 kandis 4 inimest autos.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 10:02
Postitas indumen
AzA kirjutas:
indumen kirjutas:

seda peab tunnistama neh minu paha eksisin 0.4 liitrit :D

Ajasid 600-se tonnisega sassi :-|||
Tegelikult on jumala poogen palju täislaks 3,2-ne küna kütet võtab, asi on sõidumõnus.
Mul isiklikult on täiesti ükskõik palju ratas kütet imeb, peaasi, et liigub :mrgreen: Kaasale liitrise V2-e hankisin, siis ta vist küsis palju võtab ... viisakusest vastasin, et piisavalt vms.

ah mis sa saed siin :bsmile: :bsmile: sõidumõnu peab olema ilmselgelt, sellepärast ma ka loobusin tanklas ahastamisest enda joodikuid täis valades, aga no kui tulevad raskemad ajad siis ilmselt peab mõistlikumad kulgurid sebima, tsikli puhul muidugi on kütusekulu üldse kõige viimasem asi ever, matkajate puhul vb natuke arvestatav aga eesti hooaegade lõikes ei usu :D

Olge nüüd head foorumikaaslased ja ostke auto ära mees tahab ratta selga ma saan aru (w)


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 10:04
Postitas ElectroMoto
pyta kirjutas:

Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011

Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 10:33
Postitas pyta
ElectroMoto kirjutas:
pyta kirjutas:

Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011

Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:

No kui kaks korda aastas juba vaja vedada,siis pole vaja muretseda. Ja sedaan mu meelest lihtsalt näeb õudne välja,aga see lihtsalt minu kiiks,et kõik universaalid on mu silmis kenamad.
Sõbral näiteks viiene sedaan,ostis uue teleka,näed ei mahtunud autosse,pidi sugulase käest autot laenama.
Teisel sõbral 300c sedaan,vaja pesumasinat vedada,jälle universaali vaja :)


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 11:15
Postitas simp
ElectroMoto kirjutas:
pyta kirjutas:

Kui universaal oleks siis võiks mõelda,kuigi endal samasugune sinine juba aastast 2011

Krt.. ma vaatasin ka, et auto24-s on praktiliselt kõik müügis olevad Passatid universaalid... Päriselt on kõigil kogu aeg sellist koormat vaja vedada, et vaja universaali?! :lol:

koer...

Aga üldiselt on universaal ainus praktiline sõiduauto.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 22 Mär 2018, 11:21
Postitas indumen

kärab sedaan küll kui kärukonks ja kuskil käru hoida on :) koera muidugi kärusse vist ei pane :P ilu on vaataja silmis, praktilisus on samuti personaalne, A8 pagassi mahub ka suurem lapsevanker ära jne :)


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 23 Mär 2018, 08:30
Postitas AzA

Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.
Külmikut on odavam kord aastas lasta dpd sellidel kohale tarida, mingi viisteist - kakskend kulli võetakse ja venitatakse tuppa lisaks kõigele.
10 aasta kulu no paugutades 300 rutsi.
See vist pole küll põhjus, miks universaali eelistada, iseasi kui tõesti 3 sakslast vaja vedada ja põhihobiks on kalapüük vms.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 23 Mär 2018, 11:23
Postitas simp
AzA kirjutas:

Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.

Fabial võtad pagassikatte ära ja kõlbab ka kinniste istmetega olla neil seal. Minu 45kg retriiver on niimoodi mini pagassis jumala rahul omadega.
Sedaaniga on loom täiesti kinnises ruumis. Lühidalt saab hakkama, aga pikemat reisi nii ette ei võta.

Aga ilmselgelt pole kõigil koera, keda vedada :)


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 23 Mär 2018, 11:59
Postitas kaimex
simp kirjutas:
AzA kirjutas:

Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.

Fabial võtad pagassikatte ära ja kõlbab ka kinniste istmetega olla neil seal. Minu 45kg retriiver on niimoodi mini pagassis jumala rahul omadega.
Sedaaniga on loom täiesti kinnises ruumis. Lühidalt saab hakkama, aga pikemat reisi nii ette ei võta.

Aga ilmselgelt pole kõigil koera, keda vedada :)

Kui laps on siis ei saa hakkama. Vähemalt mitte, kui ka kaks koera. Mõlemad ala 60 kg. :( Ise valisime ka cr-v selle pärast. F OT muidugi...


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 23 Mär 2018, 22:03
Postitas oxide
AzA kirjutas:

Mul istub selline keskmise riidekapi mõõtu retriiver Fabia pagasnikus, rääkimata pärisautodest.
Lamab rahulikult tagument pagassis ja kolp allakeeratud istmetel.
Külmikut on odavam kord aastas lasta dpd sellidel kohale tarida, mingi viisteist - kakskend kulli võetakse ja venitatakse tuppa lisaks kõigele.
10 aasta kulu no paugutades 300 rutsi.
See vist pole küll põhjus, miks universaali eelistada, iseasi kui tõesti 3 sakslast vaja vedada ja põhihobiks on kalapüük vms.

Samas mul on mondeo titanium s mudel, mis on universaalina kõvasti ilusam kui sedaan. Sedaani ei ostaks juba ainu üksi välimuse pärast. Ja see on paljude autodega nii.


Autode kütusekulust ja tarbekusest.

Postitatud: 25 Mär 2018, 14:52
Postitas ElectroMoto

Jah.. ilu on vaataja silmades. Minu jaoks on kõik universaalid põhimõtteliselt kaubikud... :)