Kawasaki VN 2053 / 2215
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas:pühak kirjutas:Oh pe*set küll. Ma vist hakkan aru saama, miks sõnnikulaotaja rullid ketiga käivad.
EI RIHMAGA
Päris juraks ka pole mõtet lasta.Spoiler
Puutusin kokku sellise problemiga, et otse sõites on ratas stabiilne, kurvides tuleb aga lenksu jõuga hoida muidu kipub pööramise suunas lõpuni minema. Amordid ees pole head aga sellest see ei tule, ees on originaalrehv,150/80-16. Ühesõnaga kurvides käitub ettearvamatult, algul panin imeliku lenksu arvele, nüüd selgus, et sellest pole tingitud.
Rou 6-l igatahes käivad ketiga. Uuemaid ma ei tea, kuna olen põllumajandusest kaugenenud. Olen sama meelt, et juraks ei saa lasta, sellest ka minu "meeleavaldus". Keegi mode võiks siit kett-rihm-kardaan jutud omaette teemaks splittida, sest see on samasugusi kirgi äratav teema, nagu poliitika.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Selle kurvivärgi põhjustab ilmselt liiga lai tagarehv või vale rehvirõhk.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Intruder keerab ka ise kurvi suunas ( just aeglastes kurvides). Sellega harjub.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Aeglastes, kiiretesse pole temaga veel jõudnud, nagu linnas ringteed, ristmikud. Paistab originaal olema, kahvli nurk tuleks üle mõõta, väliselt samuti korras, laagrites lõtke pole. Mõtlema paneb see, et ees on originaal piduri supordid 2-e kolvilised asendatud 3-e kolvilistega, väidetavalt hayabusa omad. Kas aga nende kinnitused sobivad? Siin kinnitused on 1:1-le korras, samas hayabusa kahvel ta ka ei ole, ikka tundub originaal olevat. Rehvides taga 2,8at, ees 2,5at, manuali saan kolmapäeval. Intruder oma laia tagarehviga eriti siis kui 240-ne asendatud 280-se mis läheb "stocki" rööpmetes "otsib teed" olen tundnud ja pole meeldiv tunne sest ratas on liiga raske selliseks vingerdamiseks. Kurvides aga sellist ebamäärasuse tunnet ei olnud.
Peaks mõõtma üle tagavelje laiuse, pealevaadates samatüübiline mis ees ja originaali kujuga, 240-ne istub seal ideaalselt, pungitamist ei ole, kiige samuti originaal ainult tagaamort asendatud tugevamaga ja seetõttu tagaosa liiga jäik. Ees liiga pehme, taga liiga jäik.
Teine arusaamatu probleem on mootori õliga, lasin motodepoos üldkontrolli teha ja mootoris õlivahetuse. Kui ratas on hargil on õlivarras kuiv, kui aetud loodi siis on mõõtevarda allääres 5mm õli. Panid karterisse 5l õli, teenindused üldiselt panevad manuaali järgse koguse ja muud ei vaata. Tundub aga, et sellele isendile läheb 6+l õli. Kas probleem vardas mis on õlikorgi küljes? Või panid 1l vähem? Paistab, et mootori karteris ja küljepõskedes samuti muudatusi ei ole. Tegu custom rattaga ja vajab uurimist. Õlilekked puuduvad. Kontrollitud jahtunud mootoriga, soojalt peaks veelgi vähem näitama. Garaaž on 500m kaugusel ja 500m - 1l õli ei tarbi ükski sõiduk, summiti otsast heitgaasid puhtad ja pole tahma/õlivingu.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Meie teeninduses käib regulaarhoolduses kolm VN2000 tsiklit. Õli on läinud sisse alati 4,8-5,2 L (olenevalt kui tublisti vana välja nõrutad). Tegu on kambrilise karteriga ja peale käimapanekut tuleb natuke sõita, et õli ühtlaselt mootoris laiali loksuks - alles siis on mõtet mõõta. Vastasel juhul täidad tublisti üle ja kõik lendab otse õhufiltrisse (sama lugu nagu 1800 Intruderitega). Aga üldiselt on see mootor üsna õlijanune - õli peab regulaarselt kontrollima ja lisama, seda eriti pikematel kõrgema pöördega otstel.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
StreetMoto kirjutas:Meie teeninduses käib regulaarhoolduses kolm VN2000 tsiklit. Õli on läinud sisse alati 4,8-5,2 L (olenevalt kui tublisti vana välja nõrutad). Tegu on kambrilise karteriga ja peale käimapanekut tuleb natuke sõita, et õli ühtlaselt mootoris laiali loksuks - alles siis on mõtet mõõta. Vastasel juhul täidad tublisti üle ja kõik lendab otse õhufiltrisse (sama lugu nagu 1800 Intruderitega). Aga üldiselt on see mootor üsna õlijanune - õli peab regulaarselt kontrollima ja lisama, seda eriti pikematel kõrgema pöördega otstel.
Selguse sain: vaja natuke sõita, 3 min. tühikäigul töödata lasta, siis 1 minut seista ja panna loodi. Eelviimase punkti jätsin vahele ja tänu sellele....
Manul sai allalaetud...
Kurvides lenksu "keeramisel" võib mitu põhjust olla. Käisin Motokeskus-es ja seal oli üks HD millel sama viga. HD-l oli esihargi nurka suurendatud ja tänu sellele, minu ratta puhul on midagi muud, järsku ikkagi esiamordid? See ei käi seisva tsikli kohta, aga ka seisval kui keerad siis tahab ise lõpuni minna.
Ratas, eriti cruiser peaks "ise sõitma" minimaalselt jõudu kasutades. Kurvid läbides nii, et kallutad ja ratas ise pöörab ilma lenksust kramplikult juhtimata. Amordid aga sellised, et vedrutab, põhja ei löö tavaolukordades kunagi.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Ainult kallutades ei õnnestu sul ühtegi kurvi läbida.
Vaata näiteks seda.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Ma ei mõelnud päris nii. Kurvis peaks juhtrauale rakendatav jõud olema väiksem, mitte, et pead kramplikult hoidma, sest nii väsivad käed ja pikalt ei jõua sõita. Sirgel lõigul on tsikkel ülistabiilne.
Ringrajale pole selle tsikliga asja, pole isegi mõelnud. Samas ka rahulikuma sõiduga on vaja kurve võtta ja erinevatel kiirustel tunda juhtraua taga normaalselt. Arvati ka seda, et küll harjud, on ennegi sõidetud sellistega mille sõiduomadused pole korras.
X11-ga ja Warrioriga võrreldes on hetkel sõiduomadused olematud. X11-ga kurvi minna on lausa lust, eriti väikese raadiusega näiteks ringteed ja olenemata kaasreisija olemasolust.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Tuleb rooli amort panna?
Käisin dynos ja siin on max. kiirused erinevatel käikudel ja võimsuse / pöördemomendi graafikud. teistel analoogsete tsiklite omanikel huvitav vaadata. Torkab silma suur pöörete vahemik millal on üle 90hj 3500 - 5200, samas on 4200 - 5200 100hj, võimsuse tõus puudub, see on nukkadest ja kiirendades tekibki selline tunne, et "karjub aga edasi ei lähe". Tuleb sellisel siis 4500p/min vahetada käiku, järgmised 700 pööret ei anna suurt midagi
Peamine muutus on madalatel pööretel, enne oli 2000 pöördega 25hj nüüd 40hj, paigalt läheb tühikäigul ja saab 2-ga tühikäigul sõita. Linnasõidul piisab 2000 pöördest, lappa aga käike kui viitsid.
https://www.dropbox.com/s/lapxmrn8frirg ... a.bmp?dl=0
https://www.dropbox.com/s/tqjlxijh8o2xh ... 0.bmp?dl=0
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kus dünoti?
kadaka teel, Biker 24 lähedal.
Muud tööd seisavad osade taga, on tellitud aga ameerikamaalt saabuvad aeglaselt ja siin tollis on veel venitamist.
kes on huvitatud Vulckan 1600 ja 2000 service manualist (mitte kasutaja manual) siis on olemas:
https://www.dropbox.com/s/kp5wmda2l7v9e ... 3.pdf?dl=0
https://www.dropbox.com/s/co3rrvk5tv397 ... 3.pdf?dl=0
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Black kirjutas:Kiiretes kurvides toimib ju vasturoolimine ja ei tohiks probleemi tekkida. Pigem siis aeglastes? Järeljooksuga miskit nihu? On esikahvlit kuidagi moditud?
Aega on läinud ja raha samuti. See probleem on endiselt päevakorras.Tagaamort oli madaldus kitist -50mm, enam selliseid ei toodeta nüüd on -30mm max madaldus. Originaal amordiga on sõita tunduvalt parem ainult kiirendades ei võta survet vastu vaid surub tagumise otsa alla. 1 ja 2 käik gaasi ei saa lõppu keerata, alles 3-ga ja ka siin tuleb ettevaatlik olla. 2214 kit on peal ja 107mm kolvid sees. Kiirendus on parem kui 100KW Honda X11-l igalt pöördelt alates tühikäigust on vedu olemas ja vahet pole kas oled üksi või kaksi seljas, on või ei ole kohvreid. Nüüd on tõeline "vulkaan" mis tõesti plahvatab igalt pöördelt olenemata käigust. Kiirusel 200 on veel kiirendust. Isegi tühikäiguga on vedu olemas. Dyno on 123HJ ja see on sumpsi taga kinni, siin on peidus saadaolevad 10NM ja 10-15HJ mis tuleb veel välja võluda! Lisaks uus ülekanne sest esimene ja 2-ne on liiga lühikesed.
Kas keegi oskab öelda Wilbers amortide kohta, mida tähendavad need blueline ja nightline? Ja kõrguse reguleerimine millise kuju ja välimusega see on, kas ikka mahub või tuleb "anum" kuhugi mahutada?
https://www.wilbers-shop.de/en/Motorcyc ... b1567c3c39
MotoSpeed-i andmetel pidi 3 sellist vulcan-i olema üldse maailmas, mujal ei tehta kui neil. Vanast vulcanist on jäänud hea ja pehme vedu kergel gaasil ja lisandunud on raevukas rebimine kui gaasi üle 1/3 keerad. Dynos pidi võimsus ja moment kõikuma kusagil 10%, oleneb rehvi rõhust, pingi seadest, rulliku materjalist. Õhurõhkude erinevus peale selle......motospedi "tutvustav õpetus". Teen enne sumpsi vahetust siin ka paar run-i, et näha seda erinevust. Rootslase väide, et nende pink on see "õige" tahab kontrollimist. Suuri HD-sid 145-155 kuuptolli pole õnnestunud proovida aga pakub huvi mis on nende erinevus vulcanist. Räägitakse, et tavakasutuses liiga äkiline ja järsk?
Tahaks foorumis vestelda mõne VN2000-e kasutajaga ja küsida vasturoolimist nende ratastel.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Krt.päris hea meelelahutuslik lugemine oli see viimane postitus . Just pean silmas seda "metsikut powerit" puudutavat osa
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Deiv kirjutas:Krt.päris hea meelelahutuslik lugemine oli see viimane postitus . Just pean silmas seda "metsikut powerit" puudutavat osa
Mulle oli ilma jutumärkideta meelelahutuslik. Samas, minu kasutajakontole märgitud tsiklid ei anna kokku ka vist murdosagi selle projekti väändest ja kiluvatist, mille sa endale üles oled märkinud
Nii et oleneb taustsüsteeemist
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Käisin täna Janeki juures dynos. Näitas 118,05HJ ja 191,07NM, väikesed vahed vea piirides. Kust aga rootslased 135HJ ja 210NM välja võlusid vajab eraldi uurimist ja sellega tegelen. Dragsterist on asi kaugel, lihtsalt mõnus cruiser mis kannatab ka natuke kiiremini sõita. Siin aga racing mis annab 265+ HJ ja turbo lisamisega tuleb üle 400 see on midagi mida tänaval iga mats ei taltsuta! Ja vist tänavalegaalne.....
1000p/min andis 13HJ ja 60NM, tühikäik on 800 ja seda dynot kannatas 5-ndaga teha.
http://carpenterracing.com/sbp_TRIII.htm
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Deiv kirjutas:Krt.päris hea meelelahutuslik lugemine oli see viimane postitus . Just pean silmas seda "metsikut powerit" puudutavat osa
ma proovisin majadevahel seda vokki... kui originaalis see tõesti ainult karjus Cobra torude toel ja mitte midagi ei toimunud siis nüüd täitsa nagu toimus. võrdle seda "metsikut powerit" näiteks mõne vana USA suure v8 diisliga mitte turbotatud rida4 -ga. persega on tunda et kui näiteks auto sleppi võtta siis kiirendaks ilmselt samamoodi. jah tegu pole kiire rattaga aga "powerit" siiski nagu oleks. ja noh kui ratas on 100kg raskem kui "normaalne" tsikkel ja vedrustus on vilets ja sõiduasend "jalad ees" siis on tunne natuke teine kah pärast sellega sõitmist tundus enda 1200GS väike ja kerge nagu krossikas. ülekanne peaks sellel VN il olema oluliselt kiirem siis ta ilmselt liiguks ka kiiremini ja tunne oleks parem aga jah mul tuleb ka meelde kuidas bike aegadel sai naerdud kui krossimehed hakkasid rääkima "kui uskumatult uus neljapoolene krosar edasi käib nii et kinni ei hoia"
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Pane ligikaudne projekti maksumus ka kirja, enda ratas tegi peaaegu originaalis 119/154
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas:Käisin täna Janeki juures dynos. Näitas 118,05HJ ja 191,07NM, väikesed vahed vea piirides. Kust aga rootslased 135HJ ja 210NM välja võlusid vajab eraldi uurimist ja sellega tegelen.
http://carpenterracing.com/sbp_TRIII.htm
Käisin ka just täna, tõenäolislet kohe peale sind, Janeki juures seadistamas. Samuti tekkis küsimus, et kuidagi nats suuremad numbrid tulevad, kui netist vaadata teiste mõõtmisi.
Oletan et põhjus võib olla selles, et Janek annab puhtad (ratta pealt) numbrid, ja teistel arvutatakse transmissiooni kadu (umbes 10-15%) sisse. 118 ja 135 ongi umbes 12.5%. Teiseks, mõõtmised võivad olla erinevates standartides (sai sellest täna teada). Janek mõõtmisel kasutab SAE korrektsiooni (siin on sellest keeruliselt?? kirjutatud https://wahiduddin.net/calc/cf.htm). Point selles et sama mõõtmise tulemusi võib näidata erinevait numbreid. Lisaks Janek vist kasutab 4% pidurit mõõtmisel/seadistamise, et imiteerida koormust... Tõenäoliselt kuidagi see mõõtmist mõjutab.
Aga, ma kindlasti pole ala ekspert
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Tere!
Kes on Janek ja kus ta tegutseb? Powercommander oleks vaja ratta järgi paika timmida.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Janek 56464422 kadaka tee algul kõrgest kortstnast mööda tee lõppu. Muidugi on aadress aga see on kvartli sees ja raske leida
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Põhja Siil kirjutas:TiitX11 kirjutas:Käisin täna Janeki juures dynos. Näitas 118,05HJ ja 191,07NM, väikesed vahed vea piirides. Kust aga rootslased 135HJ ja 210NM välja võlusid vajab eraldi uurimist ja sellega tegelen.
http://carpenterracing.com/sbp_TRIII.htmKäisin ka just täna, tõenäolislet kohe peale sind, Janeki juures seadistamas. Samuti tekkis küsimus, et kuidagi nats suuremad numbrid tulevad, kui netist vaadata teiste mõõtmisi.
Oletan et põhjus võib olla selles, et Janek annab puhtad (ratta pealt) numbrid, ja teistel arvutatakse transmissiooni kadu (umbes 10-15%) sisse. 118 ja 135 ongi umbes 12.5%. Teiseks, mõõtmised võivad olla erinevates standartides (sai sellest täna teada). Janek mõõtmisel kasutab SAE korrektsiooni (siin on sellest keeruliselt?? kirjutatud https://wahiduddin.net/calc/cf.htm). Point selles et sama mõõtmise tulemusi võib näidata erinevait numbreid. Lisaks Janek vist kasutab 4% pidurit mõõtmisel/seadistamise, et imiteerida koormust... Tõenäoliselt kuidagi see mõõtmist mõjutab.Aga, ma kindlasti pole ala ekspert
See on omaette teadus, Riias ja soomes on selle ala tipud. Riias olen korra häälestanud Bikerniki ringraja lähedal ja läks terve päev ja täispaak kütet....ja tuli veel valada. Tulemused olid super sest peale power komanderi tuli süütemoodul paika saada. Iga silinder häälestati eraldi V2-l (tuli teha tuletorudesse korkidega suletavad avad).Yamaha warrior muutus enam-vähem dragsteriks ja sellega sai 30tuhat sõidetud. Kui ei taha 100% tulemust pole sellel mõtet, sest see 2-5hj ei tasu vaeva ja raha ära, küll aga siis kui see on hobiks ja soovid tsiklist viimast võtta ja isegi sellele veel nati nii paari p**s* karva jagu lisa saada
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Dyno ja häälestus. Võiks küsida miks seda vaja on kui on uus korras tsikkel? Tehaseseaded peaks ju olema parimad? Kahjuks EU-s on saastenormidega mindud liiga nõudlikuks ja tehaseseades tuttuus tsikkel võib valmistada pettumuse.....nagu eelpool kirjutati, et "karjub aga edasi ei lähe", pannes pinki selgub, et keskpööretel on suur jõnks sees pöörete tõstmine ei tõsta võimsust kohati isegi langetab mingil määral. Paigaltvõtul aga tahab liigseid pöördeid. Nõrgema aga hästi timmis tsikliga võib olla parem sõita kui võimsama aga reguleerimata tsikliga. Ideaalis peab võimsuskõver kuni piirajani lineaarselt tõusma, enne piirajat 100-200põõret natule "väreleb" ja kõik. Häda on selles, et pruugitud ja kohandatud tsikkel mis on pool võistlusvormis on kallim kui uus ja seda isegi (vahel) kordades. Lisaks ohutus.....kui ainult välimus on tähtis ja kõik muu on unaruses võib tsikkel kuradima ohtlik elukas olla! Enamuse HD meeste pärusmaa. Kes aga dyno ja häälestuse peensusi teab võiks omaette teema teha, võistlusspordis on see eriti aktuaalne. Parimad osad maksavad standardsetega võrreldes isegi üle 10x rohkem ja siin on rahakott "piirajaks".
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
No ma ei tea, mõtlesin siin isegi 2l Vulcani peale aga et ta nii lahja on...
Isegi minu vana 15SE läheb tühikäigul popsudes 2'e käiguga kohalt minema, et see uuem ja "võimsam" nii kehv on
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
@TiitX11
Nägin sinu ratta viimase mõõtmise graafikut. Nii sirget segu graafikut pole ma elus näinud. Kas sellise seadistusega sõita on nüüd palju parem kui enne?
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Põhja Siil kirjutas:@TiitX11
Nägin sinu ratta viimase mõõtmise graafikut. Nii sirget segu graafikut pole ma elus näinud. Kas sellise seadistusega sõita on nüüd palju parem kui enne?
Täiesti erinev eelnevaga võrreldes, peamine on ühtlus ja sujuv kiirendus. Nagu eelmine väitis, et ka 2-ga saab paigast seda pole vaja.....sest 1-ne on ju olemas! Sõidumugavus on tunduvalt tõusnud ja möödasõidul pole vaja käiku alla vahetada piisab ka 5-dast. Kiirendus on taga amordi taga, vajub läbi, isegi 3-ndaga, 1 ja 2 saab anda 30% gaasi muidu originaal amort ei pea, kui tagumine ots all siis esimene tahab "lendu minna" ja raske tsikliga liiga ohtlik. Originaalseades mootoriga need "vigurid" puudusid, 1-ga võttis ratta ringi ja teisega läks aga 3-daga juba "karjus" ja minek polnud see mis vaja. Nagu ütlesin on 200-lt täiesti arvestatv kiirendus, piiraja on hekel 225-l, pole aga teid kus ülemist otsa katsetada. Olen proovinud rocket 3-e, sellest on kiirendus parem, kuidagi ühtlasem ja jõulisem, Rocket 3 oli tehaseseades. Rootsis väideti, et 0-100km/h peaks tulema 3,1-3,3 mis muidugi oleneb sõitjast. Cruiser jääb ikkagi cruiseriks ja kiirendusvõistlustele pole sellega asja.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas:Põhja Siil kirjutas:@TiitX11
Nägin sinu ratta viimase mõõtmise graafikut. Nii sirget segu graafikut pole ma elus näinud. Kas sellise seadistusega sõita on nüüd palju parem kui enne?Täiesti erinev eelnevaga võrreldes, peamine on ühtlus ja sujuv kiirendus. Nagu eelmine väitis, et ka 2-ga saab paigast seda pole vaja.....sest 1-ne on ju olemas! Sõidumugavus on tunduvalt tõusnud ja möödasõidul pole vaja käiku alla vahetada piisab ka 5-dast. Kiirendus on taga amordi taga, vajub läbi, isegi 3-ndaga, 1 ja 2 saab anda 30% gaasi muidu originaal amort ei pea, kui tagumine ots all siis esimene tahab "lendu minna" ja raske tsikliga liiga ohtlik. Originaalseades mootoriga need "vigurid" puudusid, 1-ga võttis ratta ringi ja teisega läks aga 3-daga juba "karjus" ja minek polnud see mis vaja. Nagu ütlesin on 200-lt täiesti arvestatv kiirendus, piiraja on hekel 225-l, pole aga teid kus ülemist otsa katsetada. Olen proovinud rocket 3-e, sellest on kiirendus parem, kuidagi ühtlasem ja jõulisem, Rocket 3 oli tehaseseades. Rootsis väideti, et 0-100km/h peaks tulema 3,1-3,3 mis muidugi oleneb sõitjast. Cruiser jääb ikkagi cruiseriks ja kiirendusvõistlustele pole sellega asja.
Nu SMASHile võiks ju ikka minna . Sellise rattaga saab kohe OUTLAW klassi, kus teistel turbodega ja pikka kiigega liitrised baigid on...
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Liiga kallis pill ja vanus ka kukub 60......poeg soomes minu endise warrioriga üritab stockis....keegi ei tea, et see on 1700-lt 1800-le puuritud ja 1/4 miles tuleb 1200-se bandiidiga võrdselt. Vulcan peaks aga ägedam olema, tunne ütleb sest warrioriga sai kusagil 50tuhat sõidetud ja tunne on veel kätes.
Kel aga huvi on mingu vaadaku paldiski mnt tsiklipoodi seal seisab teiste taga 145cid HD, see kui kunagi valmib on tõeline põrguline oma 165HJ ja üüüüratu väändega
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Pidurid ja veel pidurid! Lähen testsõidule pidureid just esimest proovima. Ümberehitaud tsiklitega ja see oli juba ostes tuunitud on ees 3 kolvilised sadulad, originaalis 2-e kolvilised, peaks nagu paremad olema?? Piduritel on tähtis, et ketas ja klotsi materjal sobiksid, võib juhtuda, et kallid head klotsid kohe kuidagi ei pidurda! Orinaallahendus on enamasti töökindel. Cruiseritel sageli mitte rahuldav (HD ja ühe (suht väikese!) kettaga ühe kolviga "lahendused") mis kohe kuidagi ei suuda üle 300kg ratast peatada. Tegelikult pidurid on isegi tähtsamad kui rehvid.....kui neid ei ole siis ära parem üldse sõida või kui sõidad siis 50-se rolleri kiirusega.
Kas mootorratta esipidurit annab pingis testida? Soolotsiklil on see problemaatiline, tuleks mingi eraldi tugiraam ehitada millest lähtuvad hoovad esiharki ja fikseeriks vertikaalasendi, tagarehv samas peab pinnaga ühenduses olema ja see kõik peaks jäik olema, lisaks peab andma esivedrudel liikuda. Muidugi annaks teha aga väljamõtlemine ja töö on suhteliselt suured. Kiirustel kuni 100 pole vist piduritega probleemi aga üle selle?
Millest alustada? Arvan, et metall koordiga voolikutest, praegused on 2004a. väljalaskega, pragusid ja muud vananemist küll pole aga mine sa tea? Autol on mitu korda voolikud purunenud ikka 90-ndatel kui soomest "kaadopaiga" ronte toodud.
Warrior-il olid tõesti võrratud pidurid (R1 esihark) aga muudel cruiseritel vist selliseid ei ole? Pidurid päästsid paaril korral halvimast ja arvan (võin ka eksida), et oleks võimalik sellel rattal 150-ga esiratta blokki saada. SUUR K&N õhufilter, väike ei lase õhku läbi ja rooliamort, asendamatu abimees. Siin on pilt ja jutt millest lähtudes seda tsiklit on soomes ümberehitatud. Tööd ja vaeva oli nähtud tohutult, nii 60-70% tsikli müügihinnast oli tuuning. Ja ega praegugi see suhtarv ole parem eeldatavasti veelgi nirum
http://www.motorcyclecruiser.com/projec ... ver#page-2
Millised soovitused oleks esipiduri kohta....ootan huviga!
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Minu rattal (gsx1400) on originaalis just samad tokico 3 (tegelikult 6),kolvised pidurid. Üks levinumaid pidurite modifitseerimine mida selle ratta armastajad mailman teevad, on väljavahetamine 2 (4) kolvised vastu. Näiteks sv1000 pealt (viis). Point selles, et kolvid on erineva läbimõõduga ja 2 kolvi üld pind on suurem kui 3 kolvi pinda. Sellega peaks kaasnema tiba pikem heebli käik ja tugevam surve klotside.
Ise pole kogenud, nii et minu poolt puht teooria.
Armeeritud voolikud võiks panna juba Selle pärast, et vanad on ikka mõistlik väljavahetamine, ja ega originaalid odavamad pole.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Piduriklotsid millised sobivad? Mitte originaalid kust võiks leida esimisi klotse?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.