Kawasaki VN 2053 / 2215
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Yamaha Warrior kannatab 5200-lt tõsta 6000-ni ehk 800pööret. 98-st jääb 90-92hj. Käigud on pikemad, saab originaalülekannet kasutada, muud midagi. Kumbki ei ole "vaikne podistaja" vaid suhteliselt kiired cruiserid. Vulcanil oli plaanis 400pööret, ja siis originaal ülekanne tagasi. Vaevalt seda on keegi enne teinud? Juba ratta väikse leviku tõttu ja motospeed mootoritega on üldse 3tk....ja JOKK. Warrior-e on 20tk ja ka nendest (vist) keegi enne pole teinud.
-
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas: ↑13 Sept 2021, 22:22Yamaha Warrior kannatab 5200-lt tõsta 6000-ni ehk 800pööret. 98-st jääb 90-92hj. Käigud on pikemad, saab originaalülekannet kasutada, muud midagi. Kumbki ei ole "vaikne podistaja" vaid suhteliselt kiired cruiserid. Vulcanil oli plaanis 400pööret, ja siis originaal ülekanne tagasi. Vaevalt seda on keegi enne teinud? Juba ratta väikse leviku tõttu ja motospeed mootoritega on üldse 3tk....ja JOKK. Warrior-e on 20tk ja ka nendest (vist) keegi enne pole teinud.
nojah paarisaja pöörde pärast vast midagi erilist ei pea mootorisse tegema, enda rattal oli plaanis tõsta 10500 pealt 13 000 peale, selleks sai klapivedrud vahetatud ning kepsu poldid kuid piiraja tõstmiseni ei jõudnudki, kuna erilist vajadust tänaval selleks pole.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
No kas ikka on debiilsus? Kuidas sinu arust seda odavamalt teada saab???
Ilmselgelt ei ole ju mitte keegi ei Eestis, Lätis ega Soomes 2l Kawa VN'i ülepöörete tõttu laiali lasknud kuna ükski selle regiooni dünokunnidest ei oska sulle öelda, kui palju on ohutu. Keegi peab esimesena kepsu välja saama mootorist, et tekkiks teadmine, mis pöörete juures see juhtub.
Seega tõenäoliselt üks odavamaid meetodeid seda max rpm numbrit teada saada oleks osta üks kasutatud standardmootor, see korralikult üle kontrollida, et ikka korras oleks ja siis dünol paarisaja pöörde kaupa pöördeid tõstes see laiali lasta.
Igatahes odavam ju, kui su tuunitud mootor laiali lasta!
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Lembit kirjutas: ↑14 Sept 2021, 11:20No kas ikka on debiilsus? Kuidas sinu arust seda odavamalt teada saab???
Ilmselgelt ei ole ju mitte keegi ei Eestis, Lätis ega Soomes 2l Kawa VN'i ülepöörete tõttu laiali lasknud kuna ükski selle regiooni dünokunnidest ei oska sulle öelda, kui palju on ohutu. Keegi peab esimesena kepsu välja saama mootorist, et tekkiks teadmine, mis pöörete juures see juhtub.
Seega tõenäoliselt üks odavamaid meetodeid seda max rpm numbrit teada saada oleks osta üks kasutatud standardmootor, see korralikult üle kontrollida, et ikka korras oleks ja siis dünol paarisaja pöörde kaupa pöördeid tõstes see laiali lasta.
Igatahes odavam ju, kui su tuunitud mootor laiali lasta!
Kah õige lähenemine. Plaan on originaal ülekandele tagasi minna. -6 hammast tagarattal on sõidetud pikalt ja midagi on kulunud, rihm vingub. Varsti selgub milline ratas või mis viga. Originaal aga on liiga suure ülekandega sellele mootorile, palju pole vaja piisab +400-500 pööret. Warrioril polnud ka keegi enne proovinud ja nüüd on selgus: 6000p/min OK, ehk +800 pööret. Eeldan, et +400 ei ole probleemiks, sest warrior on samuti 1700-st tehtud 1800-ks ja 98hj tagarattas on +25hj. Vulcanil aga on +41 - 44hj.
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Oot sul on mureks siis see, et mootor on kogu aeg piirajas? Või sain ma millestki valesti aru? Mul oli kunagi VTX1800 turbo ja ma ei saanud sedagi originaalülekandega viimase käiguga piirajasse. Lõppkiirus oli midagi üle 220 KMH kuid piiraja veel ei rakendunud. Ja sa sõidad alatasa sellistel kiirustel ning seetõttu on vaja piirajat kõrgemale tõsta või ülekannet muuta. Mis mulle kohale ei jõua?
Edu nikerdamisel igatähes!
-
- Postitusi: 219
- Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
- Tsikkel: Honda XR
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 83 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Siin muidugi igasugune tehniline seos puudub eelduse ja selle põhjenduses osas...
+400rpm tähendab ca +17% maksimaalsetele jõududele kolvigrupis/kepsul. See, et warriori kolb/keps +33% ära kannatas on muiudgi julgustav, aga siiski asjassepuutumatu.
Aga muidugi tee ära! See on ju igatepidi win-win lahendus.
Kui läheb õnneks ja ei viska kepsu välja - on sul lähiregiooni esimene VN2000, millel edukalt piirajat tõstetud.
Ja kui viskab kepsu välja, siis sellest ja sellele järgnevast remondist on teistel foorumikülastajatel huvitav lugeda
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
moilo kirjutas: ↑15 Sept 2021, 20:53Oot sul on mureks siis see, et mootor on kogu aeg piirajas? Või sain ma millestki valesti aru? Mul oli kunagi VTX1800 turbo ja ma ei saanud sedagi originaalülekandega viimase käiguga piirajasse. Lõppkiirus oli midagi üle 220 KMH kuid piiraja veel ei rakendunud. Ja sa sõidad alatasa sellistel kiirustel ning seetõttu on vaja piirajat kõrgemale tõsta või ülekannet muuta. Mis mulle kohale ei jõua?
Edu nikerdamisel igatähes!
Ei sõida Praegu on piiraja 247km/h 5-ndaga ja seda kätte ei saa.....jõudu jääb puudu. Max 230 ja kõik. Vist lähen ikkagi originaal ülekandele, siis on miskit 217 5-ndaga, piisav cruserile.
Üks põhjuseid on liiga kiire ülekanne.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas: ↑21 Sept 2021, 23:10moilo kirjutas: ↑15 Sept 2021, 20:53Oot sul on mureks siis see, et mootor on kogu aeg piirajas? Või sain ma millestki valesti aru? Mul oli kunagi VTX1800 turbo ja ma ei saanud sedagi originaalülekandega viimase käiguga piirajasse. Lõppkiirus oli midagi üle 220 KMH kuid piiraja veel ei rakendunud. Ja sa sõidad alatasa sellistel kiirustel ning seetõttu on vaja piirajat kõrgemale tõsta või ülekannet muuta. Mis mulle kohale ei jõua?
Edu nikerdamisel igatähes!
Nii, nüüd lasin taha panna originaal ülekande HD tagumine ratas on "performance" osa ja tehtud pehmest materjalist, 10tuhat ja kulus läbi! Samas originaal HD rihm on kulumata, ehk rihm kulub 5-10x vähem kui rihmaratas! Esimene rihmarats on teras ja kulumata. Nüüd max kiirus 217km/h ja tunne on nagu sõidaks 1 käik madalamaga. Pärnu mnt 110 alas andsin korra 5-ndaga ja kohe piirjasse...ehk siis 217 oli käes. Originaal mootor jõudis 200-205 välja vedada ja see on natuke liiga aeglane ülekanne. Kui VTX1800 turbo ei läinud piirajasse mis tal viga oli? Jõudu peaks olema seal 160+ tagarattas. Ja see peaks üle 250 minema või eksin? Minul jäi 230-235 piiriks, sest võimsus oli pudelikaelaks....lihtsalt ei jõudnud vedada. Eks põhjuseks ole ka sirge isteasend ja meeletu õhutakistus. Tegelikult siin üle 200 kiiruseid eriti ei kannata, tahab pea ära rebida kui pikemalt sõita.
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
No ju see Vtx siis ikka lahja oli. See oli päris ammu ja ega ma täpselt mäleta. Dünos käisin vaid korra ja sealgi jäi asi pooleli. Miski jahutusvedeliku voolik lendas laiali. Aga enne seda jõudsime tagarattast mõõta pisut üle 100 kW. Väänet ei mäleta. Midagi üle 200. Aga see oli täiesti toores seadistus. Midagi sai hiljem kindlasti juurde kuid see oligi selline kodukootud lahendus ja ega see mingi superrakett just ei olnud. Aga ega seda lõppkiirust ma nii väga ei katsetanudki, see just liiga nauditav ei olnud sellise rattaga. 250 sealt kohe kindlasti tulemas ei olnud. VTX-l vist on ka pööretepiiraja veidi kõrgemal kui VN-l. Ehk oli miski 5700? Aga ma pisut kahtlen, et seda tüüpi rattad üldse 250 kmh sõidavad. No vähemasti oma kottide ja seljatugedega.
Mul oli miski hetk ka Ducati 999 ja seegi ei tahtnud nii kiiresti sõita. Kuid sellega olid sedalaadi kiirused oluliselt nauditavamad.
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Oem aju ja ülekandega on VTX-i max kiirus 217kmh,siis lendab piiraja peale.
Nii,et kiiruse mõttes turbost tolku pole.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Aga siis ilmselt käiski piirajasse, ka ilma turbota. Aga ma ütleksin, et isikliult mina küll kiiremini sõita ei tahakski seda tüüpi rattaga. Kuid see on kõigest minu eelistus.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Vulcanil on sama 217km/h. Originaalis palju üle 200 ei lähe, minul on väiksemapoolsed kohvrid ja eks need ka võtavad maha, eriti suurtel kiirustel. Peamine HD osade kvaliteet on olematu! Mina pole esimene sellise tagumise rihmaratta omanik TM Chopers hoovis vedeles veelgi kulunum . Terve partii on praak või on meelega tehtud? Eeldan viimast, sest 250EUR on natuke palju selle käraka eest.
Kokkuvõtteks eelmine ülekanne oli liiga kiire, praegune liiga aeglane, oleks mingi vahepealne? Seda kahjuks ei ole
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Rihmaratas on freesitav/treitav asi... Sportsterile neid USA poolelt viies erinevas mõõdus letist tellitavana saada... Kui palju neid sinu rattale saada on, ma ei tea... Kuid talv tulemas ja saad uurida. Kui leti kaup pole, jääb võimalus freesimiseks/treimiseks - vaevalt fredy oma rullidele kaugelt (eestist kaugemalt) tagumisi rihmarattaid tellis.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
suslik83 kirjutas: ↑02 Okt 2021, 00:37Rihmaratas on freesitav/treitav asi... Sportsterile neid USA poolelt viies erinevas mõõdus letist tellitavana saada... Kui palju neid sinu rattale saada on, ma ei tea... Kuid talv tulemas ja saad uurida. Kui leti kaup pole, jääb võimalus freesimiseks/treimiseks - vaevalt fredy oma rullidele kaugelt (eestist kaugemalt) tagumisi rihmarattaid tellis.
See on laia rihma ratas. Rihma on 2-es laiuses, kitsam on enamusel HD-l ja jaapanlastel, neil on väga suur valik. Lai on ainult vulcan ja paar HD mudelit (vist 114 kuuptolli?). Nüüd pole kiiret, analoogset ei taha, kui siis 2 hammast suuremat...ehk saab kuidagi alla kui võlli pesa natuke 2mm pikendada. Rihm oli suht pingul ja võll sisemises asendis. Natuke mängumaad veel oli, et sai rihma lõdvemaks lasta. Tellida? Palju see maksma võib minna? Seal on vaja teha täpne joonis pingile, lisaks millisest alumiineumist? Fredy kindlasti kasutas lisavarustuse rattaid, neid on erineva hammaste arvuga ja erinevatelt tootjatelt, minu oma sai ikka parajalt otsitud, alternatiivi suht polnud. Põhjus oli, et oli vaja täis metallist ratast, et saab sisemise osa ümber teha. Iga toorik ei sobinud....Garantii? Vaevalt Neid on üle maailma müüdud tuhandeid ja usun, et kõigil sama probleem.
......
Kiirusteni kuni 180 on OK. Teisega paigast ja linnasõit on mugavam, enne üle 3.nda linnas eriti ei saanud. Kiirendus on järsku isegi parem? Jõudu on liigselt, tõesti liigselt ja tuleb hoida ratta puksimist, sest 240-50-16 rehv pole odav lõbu. Olen sõitnud 2x originaal rehvi läbi ehk 200-60-16 ja 240 rehv antud rattal on mugavam. Profiil on laugem ja niigi temaga ei saa juba põhimõtteliselt palju kallutada. Kallutamist on pikalt timminud ja tõesti rohkem ei saa! Algne madaldus kitt on välja visatud, sellega sai ainult üksi sõita, lisaks ringteedel sõida nagu külgkorviga rattaga....ikka kallutuse mõttes. Nüüd on juba inimlik ja saab normaalselt sõita.
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
Teadmiseks HD omanikele: kõik lisavarustuse rihmarattad kestavad 6-12tuhat! Originaal osa on korralik ja kestab mitu rihma 450EUR. Originaal VN2000-l 72 hammast, enne oli 65 hammast ja nüüd tuleb 70 hammast. Pean arvutama kas originaalrihm sobib.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.