Honda CBR954RR '02 JAWAmees
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Honda CBR954RR '02 JAWAmees
Tervitus kõigile kaaskannatajatele!
Olles 4. päeva oma neljanädalasest ravikuurist kipsis vasaku jalaga kodus, mõtlesin, et oleks vahva teha oma Hondast teema.
Antud ratta soetasin 2014. aasta 10. aprillil, vahetult enne seda jõudsin 9. aprillil maha müüa oma CBR600F2:
Kaine mõistus tegelikult ütles, et mõistilik on järgmisena ligi haarata mõni toekam matkaenduro- endale meeldis väga välimuse ja netist loetud tagasiside poolest
"tonnine" Varadero. Süda(või mõni muu organ ))) aga viis mind juba 9. aprilli õhtul tegema proovisõitu K4 tonnise gixxeriga. Peale proovisõitu koju jõudes
lõin n-ndat korda lahti auto24.ee ja avastasin müügist väga magusa hinnaga (oma tulevase) Blade'i- koheselt helistasin ratta müüjale ja leppisin kokku proovisõidu
järgmiseks hommikuks. Proovisõit käis sedasi, et ratas veeretati välja tsikliremonditöökojast, anti teise tsikliaku peal "täkku" ja peale mõningast käimist suri mootor välja ning
enam käivituda ei tahtnud Peale paariminutilist ajurünnakut tuvastasime kuiva paagi Edasi oli kõik täpselt nii lihtlabane, kui armastust esimesest
rullikeeramisest Teate küll
Proovisõidule lisas vürtsi asjaolu, et mul oli hiljuti tehtud "A" kat sõidueksam, aga käes veel vanad plastid A2 kategooriaga ning tsiklil polnud ei ülevaatust ega kindlustust
Ja holla-holla- keerates Peterburi tee Ehituse ABC juurest Narva poole oli esimeses ridadevahelises "taskus" patrull- võttis päris jahedaks
Sedasi sai JAWAmees endale 3. järjestikuse CBR-i
Natuke juttu rattast:
- Antud ratast kirutakse ebamugava sõiduasendi poolest- mina olen 176cm pikk ja minu jaoks on sõiduasend väga bueno, kuigi jah- iste võiks olla natukene pehkem, kui asfalt.
- Rattale on paigaldatud Öhlinsi lenksuamort- ilma selleta on vägagi kehv sõita "tänu" lühikesele teljevahele ja päris erksale konele.
- Väljalase otsast lõpuni Akra titaan, mida pakuti(võin eksida) uuest peast lisavarustusena.
- Kütusekulu maanteel 90-100km/h kompuutri järgi 5,2-6l/100km(ebareaalne, see ratas ei sõida sellise kiirusega...), keerates arvestan 10l/100km, 8-on juba öko.
Uuendan seda loendit, kui miskit tähtsat veel meelde tuleb
Mäepelses, kui ratast ümber kirjutasin
Selline nägi ratas välja paar päeva peale soetamist
26.04.14 õnnestus https://rusbikers.ee foorumi rahvaga hooaega avades paraadil Kaarli kiriku juures Lexusele stange nurka sõita, mille tulemusena
said ajutiselt kärbitud tuuleklaas ja peeglid ning mõned praod sabagondel.
Lihtne viis rehvivahetuseks:
Mai/juuni käisin sõpradel külas Tartus(mitte nendel, kes pildil on ) ja õnnestus teha selline sõbrapilt:
Peale selle parkla nägemist ma sain umbes aru, kuidas töötavad igasugu restricted ja wet režiimid nupust
Sellel talve plaanideks on ratas saada uue värvi alla, milleks jääb siiski must, kuid selleks korraks läikiv- kas ka mingi teraga või ilma, see paistab lähiajal.
Lisaks ootab riiulis selline jupp:
Seadistada on plaanis dünos ja samas mõõta ära ka tulemus enne ja pärast. Ühe võimalusena on tuttav pakkunud ka WB-lambdat koos data-logimise võimalusega,
et teha proovisõite ja jooksvalt map'id "heaks" seadistada- eks paistab. Huvi on just saada juurde madala otsa minekut- kas õnnestub, seda näitab praktika.
Lihtsalt mõned pildid viimastest tegevustest:
Lõpetuseks meenutus möödunud hooajast või täpsemalt selle "õnnestunud" avamisest
Igasugu küsimused ja kriitika on teretulnud
JAWAmees
Re: Honda CBR954RR '02 JAWAmees
Vaikselt piilun ka endale sellist või siis 929-t.Soovin edu ja jaksu!
Vb kunagi tänaval näeb!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.