Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Moderaator: Moded
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
SM ratastega näeb masin ikka päris kena välja. Kandiline esituli las jääb:P
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
110kw kirjutas:Kandiline esituli las jääb:P
No kui nii rahvas otsustanud, eks ma võtan jõuluvana kingilistist selle maha
Täna proovisin siis käsitööna valmind supordi raami külge, võtaks kokku nii ,et tulevikus võin sellega leiba teenida
Kõik sobis peaaegu ilusti külge, natukene oli vaja relakaga korrigeerida kuju mõnest kohast ja voilaa..
Piduri peaks ära hooldama, ülemine liugur oli ikka väga kinni ja klotsid on jubedad. Aga tõenäoliselt saab juppe osta jaanuaris ,sest tulemas ju see kole aeg "jõul"
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
vootele kirjutas:Ilus velg, eriti kui veel kergelt poleerida...
Poleeritud velge keeruline ilus hoida, kui just vedela klaasiga pole kaetud. Aga ära puhastama peab küll, päris mustad on
Murran pead kuidas esimene hammakas lahti saada, keegi on selle kinni keevitanud
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Õnneks oli enamus keevitust lahti väristand ja väga suurt peavalu lahti saamine ei valmisanudki
Aga no tere mõistus tegevus, võlli kaks nuudi hammast on keevitusega rikutud, lisaks stopperseib
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Lumi on garaazi ümbert ää sulanud, vaikselt aeg toimetama hakata taas
Tellisin esihammaka stopperseibi jabooniast ära ja uurin baikeri kaudu hetkel oma ratta keti/hammaka komplekti, tuleb palju soodsam kui originaal osasid kasutades
Tagumine hammakas sm veljele on ka tellimuses, see sunnik tuleb ju custom lasta teha, sest originaalis on selle hammakas mõeldud 420 ketti käitama, mul aga 428
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Räägiks kaks sõna heast ja halvast.
Kui Vikii jagatud kontaktist leidsin koostööpartneri, kes tegi vähem kui nädalaga valmis 0 hammasratta...
...siis baltikumi suurim motopood vastas hinnapäringule täpsustava küsimusega ja on nüüd nädala jagu vaikinud, plätt ma oleks selle ajaga suutnud üle maailma endale kohale tellida kiiremini.
Biker24 kirjutas:Ketikomplektid Triple-S Extra Heavy Duty Gold (ülitugev kuldset värvi kett, valikus O-Ring ja X-Ring) + JT esimene ja tagumine hammasratas.
Motokaubamajas kohapeal olemas pea kõikidele mootorratastele, saatmine üle Eesti järgmiseks tööpäevaks, kullertasu 3,95eur.
Kohapeal vahetus ca. 14-16eur, hinna sees viskame muudele kuluosadele ka pilgu peale (klotsid, laagrid, ketiratta leevendipuksid jms.), töökoja info siin, broneeri aeg tel. 55 12 996Hinnakiri (klõpsa margile):
HONDA
KAWASAKI
SUZUKI
YAMAHA
TEISED MARGID
Sellise eksitava reklaamiga, päriselt ka, mida munandit
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Daamid ja härrased, pidage sellel noorhärral silma peal! Siit tuleb järgmine kuldnäpp, kellel käed täpselt õigest kohast välja kasvavad ja kust hakkab tõenäoliselt ka tulevikus päriselt uhkeid sõidukeid tulema , tõsine projektimees! Mati, ole nüüd meheks ja tee ometi äss diil poisile!
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
tali kirjutas:Daamid ja härrased, pidage sellel noorhärral silma peal! Siit tuleb järgmine kuldnäpp, kellel käed täpselt õigest kohast välja kasvavad ja kust hakkab tõenäoliselt ka tulevikus päriselt uhkeid sõidukeid tulema , tõsine projektimees!
Tänud
Eile katsetasin tööl kuidas uus hammasratas rummule istub, sest sai see lastud teha kõhutunde järgi googlist leitud pildi põhjal
Peaks mainima, et õnnestus väga hästi
Kunas velg oli suht rokane, sai täna hommikul naaber boxi pesula poisse külastatud ja velje happega tsipa hullatud. Päris uueks ei saaund, aga musta kinnast enam ei määrind
Ahjaa, pidin üles täheldama ka selle, et hammaka koostamisel kasutasin würthi keskmise tugevusega (sinine) keermeliimi. Tavaliselt kasutan Locktite tooteid, nüüd saab võrrelda
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Kuna lõpuks keegi Eestis müüa mulle seda ketti tahtnudki, tellisin selle Saksa jebaist Alla nädala oli kett koos ketiratastega kohal, bonuseks ketimääre
Viiratsi motolammutusest sain endale vanad RM i porikad, vaatan kuidas kinnitused passivad, tulevikus vaja ka mingisugune uus porilaud tellida
Esimene hammakas sai nüüd 14 hambaline, originaal 15 Taga on see uus 54 hambaline, seega ülekanne 3.86 ümmarguselt. Eks paistab kuidas sellega sõita on
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Lõuna ooteks tegin karpale kosmeetilise puhastuse, natukene lammutasin laiali ka
Mõneti üllatuseks oli ujukikamber suht puhas, mõned kollid leidsin
Kokku panin uute poltidega, vanad olid kõige vihatumad "lapikkruvikapeadega", need olid ka nagu ärandamisevastased, igaüks ise kujuga
Õhtul veidi kuuris tuuseldama ja ruumi tegema, äkki tuleb motivatsioon see kokku kõik tagasi laduda
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
tito kirjutas:Õhtul veidi kuuris tuuseldama ja ruumi tegema, äkki tuleb motivatsioon see kokku kõik tagasi laduda
Jõudsin ma jee midagi koristada
Täna panin mitu head aega seisnud aku laadima...
Peab tunnistama, et tegu väga vintske akuga, kui algul ei tahtnud tark laadija toimetamagi hakata, siis lõpuks ikka hakkas aku voolu endasse omastama, tootjaks YUASA
Peal on tõenäoliselt vana omaniku markeriga kirjutatud ostu kuupäev 7.10.2004
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eile võtsin uuesti esiporika maha, et õige värv kokku lasta segada, siis saan paagi viia maalri juurde
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Pekens, elu oligi liiga ilus
Lähen siis mina kuuri alla, et veeta vinge õhtu ratta kallal ja no mida pekki, tellitud kettenkit nicht geeignet
Esiteks on see mingite rõngastega kett ja käib nibin nabin mööda amordilingist ja teiseks on paar lüli liiga lühike ka.
vs
Ostsin selle ketikomplekti just selle esimese hammaka tõttu ja ei pööranud üldse tähelepanu ketile mis on RK428XSO, kuulutuses polnud ka pikkust ära toodud, sellega riskisin enivei
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=722963#p722963
Kui kellegil seda keti juppi juhtub olema, võib vabalt pakkuda, hinna pakub müüja
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Nokitsesin eile veidi, algatuseks sai kõver piduriheebel maha kistud
Ja asendatud uue ja sirgemaga
Siis timmisin esisupordit, pole küll klotse jõudnud osta, kuid hoolduse tegin ära
Leidsin autole mõeldud NK pidurisupordi rem komplekti, kust seest kookisin välja selle määrde
Kui liugurid ja nende kummilutid puhastatud, mäkerdasin kokku ja panin kokku tagasi
Siis võtsin piduriklotside hoidjad ja pistsin poleerimismasinasse
Nüüd on vaja vaid uus õli sisse ja uued klotsid, ning valmis ta ongi
Siis panin puhastatud karpa omale kohale ...
...ja lappisin juhtmestikku
Silindri seisukord oleks vist kõige adekvaatsema vastuse saamiseks mõistlik maha kiskuda, kuid käima läheb poolest pöördest, mis tähendab ju kahetaktilise puhul , et see tipp top korras ?
Täna oli isa-poja päev, mitte minu mahitusel toimunud üritusel, tegi poiss esimesed sõidud motikaga
Suureks üllatuseks tuli suht kiiresti juba välja( muidu pole peale mu enda laiali lammutatud projekti, selliseid riistapuid lähedalt näinud) ja peale väikest maokat ei kadunud ka sõiduisu, vähe sellest muidu uje poiss kiskus trenni lõpus treeneril pusa varrukast ja leppis uue trenni aja kokku
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Käisin täna Biker24 jas ja ostsin klotsid ette ära. Küsisin ka ketti, aga neil x ringi pole 428 sale, seega ikka otsinguil. Erinevaks otstarbeks uued kinnituspoldid tulid baltikboldist.
Proovisin külge ka tagaporikaid, parima tulemuse saamiseks vist pean ratsima originaal porika kokku RM i porikaga
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Pole mitte midagi pilli kallal teha suutnud, kui va tagaporika tuuning. Lõikasin originaali ja RM i oma pooleks ja istutasin nad kokku, kogu plastiring koos paagiga on ka maalri kätte viidud, kuid kui ise ei tee siis jumal teab kuna need tagasi saan
Tegin see aasta jõulud varem ja tellisin 24mx ist juppe, kui kohal siis saab täpsemalt kajastada.
Kuna ketiga on ikka kööga, siis ostan uue 428 keti, taha ilmselt tuleb ka uus keti juhik vaadata,sellest ka väike küsimus: kas neid on ka reguleeritava universaalosana saada? Kuna taga originaalist 4 hammast suurem hammasratas käib originaali kinni, siis seda kasutada ei saa
Kui laiusesse saaks veel töödelda, siis kõrgusest jääb ikka vajaka
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Pühapäeval ja natuke laupäevast käis kuuris "tjuuning"
Roostes sumpa sai puhtaks lastud ja uue kuue selga, esialgu on päris viisakas ja illos teine
Leidsin puhastamise käigus ka pisikese augu, selle keevitasin täna tööl kinni ja silusin heaks. Kasutades Tõstamaa vanasõna (äkki juba olen seda öelnud ka a pohh) Viin kõik mured matab, värv sita eeltöö katab
Huvitav kust välja võluda vana RM i ketirulli mõõdud
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
tito kirjutas:Huvitav kust välja võluda vana RM i ketirulli mõõdud
Ise küsin ja vastan a la 1980 -2000 on nad kõik mõõdus 38mm
Vaatan enda osasid http://www.cmsnl.com kataloogi kasutades, see väidab tavalise ketirulli koodiks sama koodi, kui on robustne hülsil rull, TS ile laagril veerevat ei pakugi. Igatahes kas on suur vahe, kui asendan originaal 40 mm rulli siis RM i laagritel 38 mm vastu?
Nv saabus Saksast pakk, kus oli neeruvöö poisile ja mõned vidinad mu rattale ka
Kuna originaal lenksu kummilutid saatsin välja teenitud vanaduspuhkusele, siis asemele rändasid edevad kollased ja kui juba sõuks läks paigaldasin ka käekaitsmed
Mu õnneks ja suureks üllatuseks on nad normaalse tootja toodang
Aga tänu lülititele ja siduri/piduri kinnitustele ei saa neid väga võrdselt külge pookida, seda peab veidi veel mõtlema
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eile käisin uuesti Ramos ostlemas, sain üle.... Soovisin saada kaht 40mm rulli, pakuti ikka seda RM 38 mm, noh ok mill siia mill sinna....
Krt a kui rull külge oli juba pandud siis avastasin, et 1 rulliga olen veits vastu pükse saanud FAIL
Igatahes jäävad hetkel külge, edasi toimetasin poltide mutritega. Kuna tellisin satsi erinevaid seibe,polte mutreid
Kaua ma käin Baltic Poldis näpuotsaga ostmas
Nädalavahetusel harjasin summutipüti puhtamaks ja lasin brunoxi selga, üleeile värvisin selle kuumavärviga üle millega ka esipaun sai tehtud, lõppeks kruvisin selle ka kõik külge, esimene tihend on uus, aga flants liiga saanud ja see kõveraks eelnevalt pingutatud
Toimetamist veel on, äkki kunagi saan ka maalrilt paagi ja plastid tagasi
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Eile tegin kiire kõne maalrile, kes nagu arvata oli, pole plastide ja paagiga midagi teinud- mis siis ikka, ise käed mustaks tegema
Kunas eelpool oli juttu mu plaanist porikaid ristata, siis nii ma ka tegin
Peale teist pahtlikihti hakkas kuju juba looma, täna veel natukene mäkerdama, seni kui karukeelega teiste plastide ja paagiga toimetan saab kenasti kuivada.
Ära tuleb lappida ka 1 küljeplasti kinnitus, mis tiba puru, selle ilmselt sulatan kinni ja panen nipuka toestama.
Siis kui peen töö oli tehtud mässasin tagumise piduriga, uuenduskuuri läbis piduri hoob, määrisin raami läbiviigu ja puhastasin vedrud, vastusplaadi. Asendasin kõik splindid uutega, ning läbi ussim***i tuli ajada piduri voolik kiigel paiknevast silmusest
Täna kuskilt läbipaistvat voolikut sebima, saab tagapiduri õli ka vahetatud, kunas eniveis on süsteem pooltühi ja uus õli ammu ootamas
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Tsipa jälle toimetatud
Algatuseks parandasin küljeplasti kinnituse ära
Siis pahteldasin porikat veel ja lasin peale mingi krundi ja proovisin külge, külge proovisin omakorda porikale ka uut tuld
Joon on hea, joon on hea...
Peale peent tööd tegin käed õliseks ja vahetasin ära tagapiduri pidurivedeliku
Sisse läks ATE Super Blue Racing DOT4, mis on natukese kõrgema keemis punktiga kui tavaline DOT4, muudest näitajatest rääkimata
Täna veel pahteldama ja lihvima, lõpuks on lootust isegi see aasta veel valmis jõuda
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Oh väga hea, et mul teema meelde tuli, saan maalrile kahe jalaga selga lennata.... plastid on kõvasti üle poole aasta juba tema käes
Ratastest rääkides, sõitis neist ainult üks ja seda ka pool piduselt. Nimelt tegin poisi sael hoolduse, kuid see mootorist välja lastud tökat head ei tähendanud ja nii ongi. Tsenrifugaalsiduri kinga kattematerjal on kõva kui graniit ja ei pea absull, seks puhuks sai tellitud Itaaliast Morini esindusest uued. Peaks nüüd ennast kokku võtma ja need ära vahetama, saaks poiss trenni edasi kühveldada
Talvel proovisime ka sõita, kodupõllule aetud rajal. Tulemuseks oli katkine nokk ja valusad kondid. Kui kondivalu on mööduv, siis nokk jätab jälle isa rahakotti augu
MOTOSPORT ma ütlen
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Kui mu arvutused nüüd õiged on siis selle aasta jõlude aegu (mis on ju nagu kohe pele Jaanipäeva) saab 4 ( parandus: ikka 5 juba )aastat täis, kui plastid maalri juurde viisin. On vist viimane aeg midagi ette võtta
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Äkki jagad maalri kontakti, kui vaja millestki lahti saada siis tean kuhu viia
Aga mis rattast endast saanud on?
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
Haha tal on paar püsiklienti küll, ühe härra t4 vist saab ennem musta numbri kui sealt hoovist tulema
Ratas on suht puutumata kujul garaazi nurgas seisnud, motivatsiooni pole pääle tulnud et lõpuni nikerdada. Selleks muidugi oli ülikiire elutempo mis lõpuks tervisele hakkas ja üks teine sääreväristaja mis aega varastand. Nagu juhtus Loffiga juhtus ka minuga, kuna poisile sai ligi võetud üks saag, siis ostsin endale ka ühe sae...
Järgmine samm on suurte poiste märg unelm CR500
Sae näol tegemist oldschool Husqvarna WR 360 ga mis 2T pillina päris hirmus elajas- kui ta laitmatult toimiks
Mis nüüd teemasse puutub, siis eks ma tegelt eile enda mammona kokku korjasin ja ilmselt homme vähe pädevamale maalrile annan
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
5 aastat on jätnud armi plastidele, täna jäi nãppu tagaporikas mis sai ristatud originaali ning RM omaga
Praod pahtlis andsid märku et kodus koostatud lahendus ei kesta, panin tugevduseks võrgu sisse
Lõpuks sai selline, sisse panen veel plastiku kahekomponentse liimi, siis peaks kestma ja lahendus kaasaegsem olema
Sai siis selline käkerdis
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito
No nii, natuke arenguid.
Uus maaler natuke asjalikum aga räme laisk, kuna bensiinipaak oli alaosast kergelt rebane, siis nõudis ta vähe põhjalikumat töötlust sellele, kuna ei viitsind ise käsitööd teha
Eile sai see siis lastud liivapritsis üle
Kui jõutakse siis saab täna katva aluskuue selga see paak
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.