Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Nonii, kuna on mõningast arengut siis pajatan oma ratastest ja pean päevikut 2 in1. Samas olen nii loll ,et kindlasti tekib lähitulevikus hulgim igast küsimusi.
Asjadest siis järjekorras....
C59C5833-6DF6-4286-99AA-ECFD5BB84256.jpeg
Peale puhastamist

Aastaid 2 tagasi müügikuulutusi passides leidsin antud isendi, kuna hind oli komm sai kohe vaatama mindud. Esimesel korral ei õnnestunud ära osta ,sest omanik polnud kodus. Hilisem kokkulepitud kohtumine pidas vähe rohkem vett ja nii ma ta kuskilt kapakohilast koju tõingi. Nagu mainitud olen ma mootorrataste kohalt täiesti tume maa, seega sai üheks valiku põhjuseks ka just nimelt miks sellise lihtsakoelise 2T pilli üldse valisin. Hea on ju kuskil käed õliseks teha ja kogemust koguda, pealegi- mul puudub A kat ja legaalselt liikuda enivei ei või :D
Ok alustame siis algusest. Ratas oli väga räämas ja porine, hooldatud oli ka kehvasti, tagumised klotsid olid pmst metall metalli. Soomest toodud rattal puudusid absull dokumendid jne jne ..aga käima läks esimesest vända hoobist peale nädalast seismist, mis on ju hea ?!? Võetud siis aiavoolik ligi ,küürisin niipalju puhtaks et sai peale juba istuda ja esimene väiksem tiirgi ümber kodu uulitsa tehtud. Kuid ei liikund see pill nii nagu võiks ja peaks, Ja et tagumine klots oli enivei lilleks tegin pisema hoolduse talle.
Panin peale uue piibu koos juhtmega ja küünla, mõlemad NGK tooted. Ramost ostsin uued klotsid taha, vahetasin need ka ära ja hooldasin supordi. Puhastasin ning määrisin keti, pesin puhtaks õhufiltri. Vahetasin mootroris , õigemini käigukastis , õli -sisse läks Castroli MTX 10W40 mineraal, mida läks 950g .Kunas esimene rehv oli eluohtlik kammisin suvalisi müügikuulutusi ja ostsin esimesed rehvid, mida on nüüd mulle kogunenud koos erinevate velgedega ilge hunnik .... sellest kõigest pikemalt hiljem :)
Kuna koduste vahenditega ( loe noa ja kahvliga) suutsin õhukummi vigastada ostsin uue lohvi , kuna vana keelduti lappimast . Keegi siin on ka öelnud kuldsed sõnad- tuli läbi katkise kummi, läks läbi katkise kummi :) a lohvi lappisin ikkagi ära, pole küll alla pannud kuid on mul päkapiks juhuks kui... Noh sealt rehvi pusimise juurest jõudsin esimese tööriista ostuni, a la biker24 st ostsin rehviheebli.
Ja kodaravõtme-viimane oli vajalik kuna pähe oli istund mõte teha SM iks. See tee on ka naljakalt kulgend.
Alustame selle saagaga ka algusest ,kuna mul see auul suht asfalteeritud ,ostsin algatuseks miskid tänavarehvid nii ette 21 " kui taha 18"
Siis pisik süvenes ja ligi sai haaratud ühed valud ,mis tahtsin alla sobitada, aga oma esivelje ehituse tõttu oli suht keeruline kogu kompott alla saada.
Aga siis täiesti lambist leidsin osta keskkonnast ühe velje mida müüdi 10 cendiga ja ma vist võitsin sellega ka ta lõpuks omale. Tegu oli D.I.D veljega mis kindlasti ei vaja suuremale seltskonnale tutvustamist ( nüüd aga ärge näkku pekske) velje strateegilised näitajad 17x1.4 tolli 36 kodaraga.
See oli traieli alt tulnud ja sinna sobima pandud, ketas ja selle kinnitus olid puhas käsitöö :D
Sellelt üleval pool olnud mustalt valult sai esirehv maha kistud ja sellele veljele pandud, üldmulje muutus ääm ma ei tea, skaala alt otast ,ohh päris hea´ks
Selleks ajaks olin koostanud ka pisikese listi mida magusat mul Inglismaa jebaist vaja
* esivelje rummu
* kõwer piduriheebel vajas ka vahetust
* kole kui öö kummilutid amortidel võiks saada kaasaegsema tegumoe
*igaks petteks esiamortidele tihendid
* ja siis kui juba siis juba mootori tihendikomplekt ka
Natuke asjaajamist ja närvikulu ,ning võisin Nilsi juurde kamale järgi minna ( veelkord tänud Timo and Co le ! )
No ja siis oli juba asjade loomulik käik...
Võtsin velje laiali ja üritasin asendada enda rummuga.
Laiali võtmisel pudenesid mõned kodarad näpu vahel, seadsin sammud motopoodidesse ,lõpuks tondilt leidsin umbes täpselt vajalikud kodarad ( rääkides seda kodara jutt meenub mulle et alles peale 3-4 poe kammimist leidsin kodaravõtme ja kodarad -ajuvaba IMO )
Siis siit samast foorumist ostsin endale vähe moodsama porika ja sobitasin külge
Ja siis suur finaal.
Kuna raam oli roostes siit sealt värv maha kulunud mõlkus peas selle puhastamine ja värvimine. Laili kiskumiseks tegin mikimeeste moodi endale väikese töölaua algatuseks
Kuna talvel on külm ja suvel on palav ,siis selle arengu olen ma läbi teinud 2 aastaga ja seis tänaseks selline ...
Raam ja tagakiige on viidud haavlisse, mispeale saab deformeerund/kulund/katkiseid osasid keevitada ja ülikiirelt peale seda tahaks krundid peale lasta. Ma kardan et laialivõtmine on siin ka veninud ja kokkupannes võib tekkida juba agasid :D
Kõigest tasapisi siis edasi tulevikus!
Ps! Kuna Nagi läks hingusele kadusid ka pildid teemast, mis teha :(
Viimati muutis tito, 09 Aug 2014, 22:24, muudetud 1 kord kokku.


Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Reede õhtul sain raami haavlist tagasi , siinkohal tänud abilistele!
Täna hommikul peale hommikuvõimlemist kiirelt keevitama, parandasime kiigel mõned pihta saanud kohad ja raami mõned kinnituskõrvad sai üle keevitatud.
Pilt
Peale seda läksin sõbra juurde ja tuiskasin raamile aluskrundi.
Pilt
Selle peale täitekat kuhu vaja ja hele krunt alla.
Pilt
Enne pimedat sain kiige matistatud ja lasin ka värvi+laki selga. See jäi nii pimeda peale ,et pilti saab homme :D
Edit: Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Kuna pühapäev on puhkepäev ,siis täna tööd ei teinud :D
Vaikselt hakkasin jubinaid puhastama, kui olin amordi lingile juba pudeli brace cleanerit raisanud ,tuli meelde ,et kuskil vedeleb prooviks saadud Plex-u Otsisin välja ja hakkasin puhastama.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Peale pesu hakkas juba looma..
Pilt
Pilt
Pilt
Nüüd pean õhu ja lapiga veel üle käima ,siis on puhas.
Raami värviga jäin mõtlema, kas värvida tänapäevase värviga ja lakkida või panna nn "rekka värv" ilma lakita tavaline pinnakas. Kellelegi kogemust/ideid, andke nõu 8)


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas Tort »

Veoauto värv, jääb tugev ja ka ilus.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tort kirjutas:

Veoauto värv, jääb tugev ja ka ilus.

Tänud ,tänud!
Siin ise mõtlesime ,et poole kiloga vast värvib ära paagi ja raami. Raami värvimisel vist kadu kole suur :roll:


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kulu kohta ma kahjuks öelda ei oska, aga google ütleb:

A very experienced painter working carefully not to waste, and not having to spray color-matching, or practice panels, would use about 1 & 1/2 Pints of color & 1 Quart of Clear-coat, (with the appropriate amount of Catalyst / reducer), to paint the fairing, bodypanels, tank & fenders on an average Sport-bike, or Cruiser.

Samas kui sul raami sees õlipaaki pole, siis võiksid raami jaoks kaaluda ka pulbervärvi. Jääb vast kõige tugevam variant ja ei maksa ka palju. Ma oleks seda teed läinud, aga paak oli raamis ja ei hakanud küpsetama seda õli seal. Kiige viisin sellegipoolest pulbrisse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tort kirjutas:

Kulu kohta ma kahjuks öelda ei oska, aga google ütleb:

A very experienced painter working carefully not to waste, and not having to spray color-matching, or practice panels, would use about 1 & 1/2 Pints of color & 1 Quart of Clear-coat, (with the appropriate amount of Catalyst / reducer), to paint the fairing, bodypanels, tank & fenders on an average Sport-bike, or Cruiser.

Samas kui sul raami sees õlipaaki pole, siis võiksid raami jaoks kaaluda ka pulbervärvi. Jääb vast kõige tugevam variant ja ei maksa ka palju. Ma oleks seda teed läinud, aga paak oli raamis ja ei hakanud küpsetama seda õli seal. Kiige viisin sellegipoolest pulbrisse.

Ma olen näinud väga koledat tulemust, ei riskiks sellega. Samas kas pulbervärv kivirahet kannatab, mu meelest mitte :roll:

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Kaks-kolm aastat tagasi kõik kiitsid jubedalt. Tegelikuses kõlbab sellega värvida ainult midagi mis kuskil kodus hoovis seisab, näiteks grill vms. Ei pidanud siin kliimas üldse hea asi olema.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas Tort »

Eks arvamusi on seinast seina, nagu ka töö kvaliteeti. Mõned väidavad, et tekivad roostekolded mingite õhumullide tõttu suht kiirelt, ei oska kommenteerida. Mul raam pritsitud, kiik käis aga pulbris. Eks saab siis võrrelda.

tito kirjutas:

Samas kas pulbervärv kivirahet kannatab, mu meelest mitte :roll:

Ma tean ühte krossimeest, kes kõik oma ja teistele tehtud raamid pulbris värvib. Autovärvist on kohe tükk väljas, veoauto oma on vastupidavam kõvasti ja ka mul see seljas.

Kasutaja avatar

110kw
Postitusi: 70
Liitunud: 18 Sept 2013, 08:07
Tsikkel: Sxv

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas 110kw »

Kas sul velg millel rummu ära vahetasid jäi sirgeks ka lõpuks? Niimoodi seda asja ei tehta, iga kodas on oma mõõtu ja peab õigesse auku tagasi minema.

Tort kirjutas:

Eks arvamusi on seinast seina, nagu ka töö kvaliteeti. Mõned väidavad, et tekivad roostekolded mingite õhumullide tõttu suht kiirelt, ei oska kommenteerida. Mul raam pritsitud, kiik käis aga pulbris. Eks saab siis võrrelda.

tito kirjutas:

Samas kas pulbervärv kivirahet kannatab, mu meelest mitte :roll:

Ma tean ühte krossimeest, kes kõik oma ja teistele tehtud raamid pulbris värvib. Autovärvist on kohe tükk väljas, veoauto oma on vastupidavam kõvasti ja ka mul see seljas.

Ja ma käisin kunagi auto velgi värvimas pulbriga. Küsisin peale värvimist, et ei tea kas püsima ka jääb. Siis värvija vastas, et nüüd võib mööda kaevukaasi ka sõita. Kriime oli küll raske peale teha, kõik pühkisin brake cleaneriga maha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

110kw kirjutas:

Kas sul velg millel rummu ära vahetasid jäi sirgeks ka lõpuks? Niimoodi seda asja ei tehta, iga kodas on oma mõõtu ja peab õigesse auku tagasi minema.

Pole veel kõiki kodaraid sisse ladunud, küll ta ka sirgeks algul jääb. Ise põen kas sõidule vastu peab :)
Täna sain mitu kärbest 1 hoobiga. Kuna vahepeal sai aega veedetud Mustamäe Haigla erakorralises meditsiinikeskuses...

Spoiler

Pilt

siis täna käisin töölt läbi, kus ootas ümbrik suzu kirjadega :bsmile:
Pilt
Edasi sõbraga Värvifoorumisse, kust tõin raami ja paagi värvi ära ( kuna sinna sõit tuli eksprompt ,polnud värvi näidist uue porika näol kaasas, seega võib tulla raam vähe neoonim kui ülejäänu :) värvikood RAL 1016 ) Peale töövõimetust vast saab lähiajal selle ka sinna peale 8)
Ja siis päeva naelaks oli orgunniga üle lahe sebitud motopukk, mis maksis nii vähe ,et oma hinda arvestades võib vastu pidada ka kasvõi nädala (lol)
Pilt
E: Sai raam maalri juurde viidud ,loodame kiiret uut kasukat. Need originaalosad on ka saatanast, ootan kolmas nädal kiige ketikaitset, kiige laagri kaitse tuli juba õnneks ära
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Nonii, miski päev see nädal jõudis tõusva päikese maalt kiige kaitse ka lõpuks kohale, nüüd saab kiige kokku tagasi panna, kahjuks pole seda veel millegi külge keerata, sest maaler audis :)
Pilt
Laagrite määrimiseks haarasin töölt kaasa Castroli laagrimäärde NLGI 2 läbipaistev ja talub temperatuuri vahemikus -30-+150 .Võiks kiigelaagrite ja amordi lingi määrimiseks sobida küll. Vajan nõu plastide ostmisel. Kust saaks või kust küsida kõige soodsamat pakkumist, vanemale a la 90-92a rm 125/250 ,enduro porikale ja käekaitsmetele? Kui kellelgi juhuslikult pakkuda ,võib PS i teada anda :bsmile:


Mutter.
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Juul 2014, 22:36
Tsikkel: -
Asukoht: Saaremaa, Kuressaare

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas Mutter. »

Ehk avaldad, kust täpsemalt puki ostsid ja kui palju maksis? :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Hakkasin siis täna amordilinki puhastama ja määrima, kõik ilus tore. Tundsin kuidas närv puhkab .... :D
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Aga siis hakkasin tagakiige laagritega tegelema (üks suur ropp sõim rsk ) Seal sees polnud laagrimäärdest haisugi, oli üks suur tolmu kitt. Ok kookisin suurema laga peenikese kruvikaga õõnsustest välja ja siis hakkasin kallist bracke cleanerit raiskama, 1 purk ,2 purk .... lõpuks hakkasid laagrid paistma. Kui ühe sain enam vähem viisakaks, siis teine oli suur ebaõnnestumine. Laagri separaatorid lilleks ja pooled nõelad puudu, tagatipuks on asi ennast nii kinni roostetanud ,et majapidamises pole nii suurt koputit millega liikuma saada, ptui ma ütlen.
Pilt
Tõenäoliselt on probleem, joonisel nr 7 märgitud ,tolmukate puudumises :roll:
Pilt
Esmaspäeval tuleb uuesti japooniast juppe tellima hakata :)
E: Hihi ,söögipausi kõrvale toksitud teksti lõpus, läksin uuesti vasaraga uhmerdama, tegijat ootas töövõit. Esmaspäeval laagripoode ka kammima :)

Viimati muutis tito, 13 Sept 2014, 18:40, muudetud 1 kord kokku.

jopakoll
Postitusi: 233
Liitunud: 17 Aug 2013, 00:36
Tsikkel: aabits

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas jopakoll »

oleks pangatöötajatel sellised võimalused (lol)

tito kirjutas:

Laagrite määrimiseks haarasin töölt kaasa Castroli laagrimäärde NLGI 2 läbipaistev ja talub temperatuuri vahemikus -30-+150...

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

jopakoll kirjutas:

oleks pangatöötajatel sellised võimalused (lol)

Kindlasti Raasukesed ja Lõhmused on seda teinud :P Ma maksin määrde eest ikka raha ka, hea oli ,et ei pidanud kuskile spetsjomm seiklema minema :wink:

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas pühak »

tito kirjutas:

Hakkasin siis täna amordilinki puhastama ja määrima, kõik ilus tore. Tundsin kuidas närv puhkab .... :D
/.../
Aga siis hakkasin tagakiige laagritega tegelema (üks suur ropp sõim rsk ) Seal sees polnud laagrimäärdest haisugi, oli üks suur tolmu kitt. Ok kookisin suurema laga peenikese kruvikaga õõnsustest välja ja siis hakkasin kallist bracke cleanerit raiskama, 1 purk ,2 purk .... lõpuks hakkasid laagrid paistma. /.../

"Vana kooli" inimesena olen tavoti, tolmu ja rooste sisse kinni idanenud asjad jätnud diiselkütte sisse ligunema. Üldjuhul on aidanud. Mõnikord on tulnud vahepeal lahti ligunend pask pintsli või harjaga eemaldada ja protsessi korrata. Eks selline lähenemine on omakorda jälle üks aeganõudev värk, aga nojah, aeg on raha.

Tulemus paistab Sul igati viisakas olema. Tööprotsess, kui selline, on isetegemise juures küll vägagi oluline osa, aga kõige tähtsam, et lõpuks kena saab. :bsmile:

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

pühak kirjutas:

"Vana kooli" inimesena olen tavoti, tolmu ja rooste sisse kinni idanenud asjad jätnud diiselkütte sisse ligunema. Üldjuhul on aidanud. Mõnikord on tulnud vahepeal lahti ligunend pask pintsli või harjaga eemaldada ja protsessi korrata. Eks selline lähenemine on omakorda jälle üks aeganõudev värk, aga nojah, aeg on raha.

Tulemus paistab Sul igati viisakas olema. Tööprotsess, kui selline, on isetegemise juures küll vägagi oluline osa, aga kõige tähtsam, et lõpuks kena saab. :bsmile:

Tänud , hüva nõu ja nipid on alati teretulnud siin teemas!

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tänu Holma vihjele sain oma kiige nõellaagri siit samast Eestist, uskumatu!
Kavial.ee
Pilt
Ja siis viskasin laagri koos puksiga sügavkülma, selle tulemusena peaks laager kümnendiku millimeetrist kahanema :D
Pilt
Samal ajal tõin tuppa sooja kiige, panin juba eelpool eksponeeritud jubinasi külge
Pilt
Pilt
Siis installisin keti kaitsme ja kruttisin külge nv puhastatud ja määritud amordilingi
Pilt
Pilt
Peale seda sai pandud kiige korstna taha sooja, homme töölt tulles peaks see laager omale kohale iseenesest minema :bsmile:
Edit 18.09.14 :Blin, ega ikka ei läinud küll iseenesest , täna tõmmitsa meisterdama ja uuele ringile :)
Editi Edit : Asi koos, vag grupi õõtsapoldist tehtud tõmmitsa abiga, läks puks koos laagriga omale kohale nagu lupsti. Loodetavasti tuleb homme kohale tellitud kraam ja kiige hoolduse võib lugeda lõppenuks ,peaaegu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tänane päev oli produktiivne ,sain valmis silmaga nähtava ,käega katsutava...
Pilt
Vähemalt on varsti kiiget kuhugi külge panna :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tarisin siis raami koju ära, kvaliteediga rahul, kuid värviga....
Pilt
eeeeeeeek nooooooooooooooooooooooooooot
Pilt
Umbes täpselt välja valitud kollane värv on ikka oluliselt heledam ja ei mätsi isegi uue esiporikaga, rääkimata vanadest plastidest. Noh pohh, elan üle see paar kümpsi koolirahaks :)
Ja siis suurest vihast viskasin mootori peale
Pilt
Ma jätkuvalt ei tohiks pastakast raskemat asja tõsta, a noh YOLO
Rõõmsama poole pealt tehti paar kleepsu kiigele lisaks ja mõrudamaks marjaks, jabooniast tellitud 3 osast 2 jõudis kohale.
Pilt
Ja viimaseks , ostke juba ära, kui mitte vajadusest endale , siis kasvõi minu rõõmuks ! (lol)
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=92&t=86623
usinamad võivad ketta pooleks lõigata ja sellest mingi toreda ürituse karikad kasvõi teha, kujutage ette teete mitu inimest õnnelikuks :D

Kasutaja avatar

110kw
Postitusi: 70
Liitunud: 18 Sept 2013, 08:07
Tsikkel: Sxv

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas 110kw »

Kas raami üle ei värvi? Hiljem kui ratas täitsa koos ei pruugi vabsjee kokku sobida see toon, siis on juba keerulisem uuesti värvida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

110kw kirjutas:

Kas raami üle ei värvi? Hiljem kui ratas täitsa koos ei pruugi vabsjee kokku sobida see toon, siis on juba keerulisem uuesti värvida.

Mul laes suured luminofoorlambid tegelt nii kriiskav ei ole, teisalt palju seal seda raami ikka paistab :)
Pidin toolilt maha kukkuma kui sain teada ,et täna viimane tolmukas jabooniast kohale jõudis, kreit saksesss :D
Pilt
Pilt
Siis mõtlesin ,et peaks amordi ära puhastama
Pilt
Sai teist jälle plexu ga puhastatud ja lõpuks nägin ka s*ta kihi alt unipalli
Pilt
Päris lõpptulemusest hiljem ... :wink:
Suureringi küsimus ka, ma olen pehmoks muutunud ja valule tundlikum kui vanasti. Kas vedru eraldamine amordist on väga valus ilma tõmmitsata ?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas pühak »

Mul on vedru kokkuvedamiseks mingid jurakad olemas, keermed küll omajagu kulunud, aga veel üle ei viska. Kui tahad, võin Sulle smartpostiga laenuks saata, kui tagasi ikka ka saadad ja kõik postikulud ise kannad.

Sihukesed, ainult tunduvalt hullemad näevad välja. Ostsin kunagi Soomest auto, millel pool pagasnikut igasuguseid mõttetuid tööriistu ja muud kola täis oli. Need leidsin ka sealt ja seni on need, kui paar lanti välja arvata, osutunud kõige kasutatavamateks asjadeks, mis ma sellest pagasnikust leidsin:
Pilt

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Blin, süübisin varuosa kataloogi, võib selline asi olla ,et vedru on amordiga 1 s tükis?
Pilt
Nii on küll jama :roll:


wend

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas wend »

Ei ole ühes tükis. Sinu fotol on näha ju see "kauss" või seib, mis vedru hoiab. Küljel on lõhe ja surudes vedru kokku saad selle ära võtta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

wend kirjutas:

Ei ole ühes tükis. Sinu fotol on näha ju see "kauss" või seib, mis vedru hoiab. Küljel on lõhe ja surudes vedru kokku saad selle ära võtta.

Okey, vaatasin ühe moto mehega ja ta arvas teisiti, samas pole näpu vahel mu amorti näinud, jäin seega kahtlema :roll: Sest ka varuosakood on 1 koos amordi ja vedruga, vahe vaid kas vedru tuleb valge v kollane :)
Ma nüüd korra ka häbenema :oops:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Häbi möödanik ,tulistame edasi :D
Räägin teile abimeestest elektrist ja keemiast. Sai kunagi autojupil katsetatud : pesusooda vee lahus ja akult toide, eile oli taas katsetuste aeg laborotooriumis
Pilt
Pilt
Roostes tugijalg läks üht otsa pidi vanni
Pilt
Pilt
Peale vanni lasin õhuga puhtaks ja käisin karukeelega üle
Pilt
Lõpetusekt värv selga :bsmile:
Pilt
Etteruttavalt ütlen ära ,et toimib kõige paremini värvimata metallil, kuid elektrolüüsist läbi laskmine halvemaks miskit ei tee :wink:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tänud Pühak, abipakk käes :wink:
Lammutasin amordi laiali, kõik toimib kenasti ,sammuti pole ma täheldanud ,et see oleks niiske- sõnaga tipp topp.
Pilt
Lagane vedru ja amort ise sai puhtaks tehtud
Pilt
Pärast nägi välja nagu uus :)
Pilt
Enne
Pilt
Uniballi puhastasin/määrisin, sammuti simmekad. Lõpetuseks pistsin alla ka, jälle üks jubin rohkem küljes :bsmile:
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki TS 125 R, 91a -tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Paar päeva nüüd roostes ja robustseid detaile elekrolüüdis puhastanud, täna võtsin esimesed amordid ette. Algatuseks puhastasin suuremast sodist ja eemaldasin viimased klambrid jms.
Pilt
Pilt
Kuna mul tolmukad on vist olemas ,siis võiks ju hoolduse amortidele teha, aga..... pole kunagi ühtegi amorti osandanud ja tekkis küsimusi: Esiteks kas keegi oleks nõus asjale pilgu peale viskama ja ehk esimest ka ette näitama kuidas mis teha tuleks, õlle minu poolt :D
Teiseks kas ntks Castroli Forkoil 10w poolsünt oleks ok ja palju seda varuma peaks ? :roll:
Kes nõus aitama, see võiks ps´is märku anda. Toimetan tööpäevadel Tallinnas ja kodu Kohila vallas, abistaja võiks seega nende regioonide lähedusse jääda :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”