Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Üritad exotica ajaks kokku saada?
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Seda ei saaks ka kõige parema tahtmise juures exoticaks kokku Ma isegi kahtlen, et kas Smashiks jõuab. Raudselt tuleb mingeid ikaldusi välja kusagil nagu alati. Exotical panen oma vrodi välja + rauli ning paari muud laia fighterit ka.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väntvõll käes, uuritud-puuritud-poleeritud ja väga heaks kuulutatud. See sai kunagi suvel vist tellitud ebayst ja umbes 20k sõitnud ratta pealt tulnud. 120e eest oli täitsa hea diil. 80e maksis see praegune teenus Soomes.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väike vahe-update enne mootori kokku ladumist. Nimelt olin unustanud blokikaanes õhutusavad kinni toppida, mille oleks pidanud tegelt ammu juba tegema. Nüüd siis tuli meelde ja sai tehtud. Augud õigesse mõõtu puuritud ning keermestatud. M10 pimedad keermeliimiga sisse ja korras.
Teiseks lasin ka silindribloki tasapinda lihvida, et ülerõhk paremini mootoris püsiks. 0.08mm võeti ja nüüd see ka korras. Lasid veel ultrahelipesurist ka läbi millegipärast ning mille tulemusena tuleb jälle uuesti üle värvida
Kolmandaks sai seadistajaga mõeldud ja otsustatud, et teeb rattale flex-fuel süsteemi, ehk siis nii-öelda 2 kütusekaarti. Hakkab sõitma nii E85ga kui tavabensiiniga. Ainuke muudatus siis, et pean ostma etanooli kindlad kütusevoolikud mille meetri hind umbes 20e.
Neljandaks on nüüd tutvusringkonnas ka 5-teljega CNC masin, tänu millele saan pürgida enda silmis 100% täiuslikkuse poole selle projektiga, nii et sealt peaks mingi hetk mõned kenad billett- jubinad tulema. Aga nendest räägin rohkem siis kui mingisugused käega katsutavad tulemused ja pildid saab teha.
Ja viiendaks- t*** vaatan, et seda teemat siin jõllitatud juba üle 300 000 korra Aga muidu sai selle aasta MP messil ning paar päeva tagasi lõppenud ACS Helsinki show vaadatud, et streetfighteri skene hakkab kaduma. Tartu poisid varsti viimased mohikaanlased.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 70 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pane jawa tuli ette, clip on'id ja ongi cafe olemas
Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
.......ning rellakaga sabaraam maha ja sirge iste koos selle kühmuga. Projekt missugune
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 116
- Liitunud: 01 Nov 2009, 18:06
- Tsikkel: Kawasaki Kx250f
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ja viiendaks- t*** vaatan, et seda teemat siin jõllitatud juba üle 300 000 korra
Ega siin Biker.ee foorumis muud lugeda ei olegi peale sinu teema ja oodata suure huviga uusi postitusi. Jääme ootama n.ö "lõpp-tulemust" pilte ja videot, ära lase pead norgu
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud toetuse eest Rattaga on kõvasti veel tööd ja eks ma hoian kõigega jooksvalt kursis. Endalgi kunagi hea seda blogi pärast uuesti läbi lugeda, kuna kuupäevad jne on ju automaatselt näha siis hea meenutada kuna midagi tehtud sai Sumpaga tuli ka uus idee ja tollest saab ka miskit ultra kerget ja high-endi mida pole siinmail veel tehtud aga kõigest täpsemalt siis kui midagi valmis ka on
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Su sumpsi saagast saab varsti raamatu kirjutada
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Sumpadest kirjutan elulooraamatu
Paar billett jublakat on hetkel töös. Esimesena neist peaks valmis saama mootorikaante crashpadid, mis tulevad ca 2cm paksud. Pm võimatu on leida z1000ndele crashpadisid peale nende originaal plastmassist käkkide. Harleydele jne saab tellida igaltpoolt a la Roland Sands jms kataloogikaup, aga ma pean ikka ise tegema. Need tahan 2-värvilised saada, et kui masinast välja tulevad, anodeerib ära ning siis tagasi tera alla ja ajab mõned kohad puhtaks.
Teise asjana tuleb uus offset tugilaagerplaat. Selle tahan saada võimalikult kompaktse, ja väljapaistmatu ning tuleb ketikaitsmega koos. Pm sellel eelmisel mille sai ise kokkukeevitatud plaadist ja originaal kopsikust pole ka häda midagi aga proovib natuke veel pingutada
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selle suure annad siis mulle. Talvel jälle tegemist
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Suure misasja täpsemalt ?
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Siis võiksid osta komplektina koos kiige ja veljega
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 05 Veebr 2017, 22:30
- Tsikkel: Harley-Davidson Street Bob
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Muud huvind tekkind egas muud polegi. Samas kui ära ei osteta pole ka hullu, eks töristan ise siis vahelduva eduga nii kawaga kui vrodiga. Kui meenutada lãind suve ja enda töö/vabaaja/sõiduilmade graafikut siis tundub, isegi üks ratas on liigapalju siin kehvas kliimakeses. Aga kui mûügiks läheb siis vb teeme hoopis jõhkrama pilli eks näis. Müüa seda pilli on Fredyl ikka mõistlikum kui mul kuna mina seda ehitanud pole seega ei oskaks ma selle ehituse kohta midagi tarka ka rääkida.
Aga mida siis Fredyl müüa oleks üldse, Rasmus on ainus vend kes seda huiarit siiani viitsib sõnaga toetada...
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Bomber Magazine
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Selline sellest dynokiigest sai lõpuks.
Ja üks tartu tegija tegi mulle küljekaante padid ka cnc-s kibekiiresti valmis. Väga ilusad Varsti peaks teised ka saama, siis on valikuvõimalus ja vastavalt tujule
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kas oskad soovitada kust saaks VN2000-le taha 1,5" laiemat velge? Olen otsinud aga pole leidnud. Kõik muu (kiige ja seonduv) jääks muutmata, rehv tuleks 200/60-16 asemel 240/50-16
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas:Kas oskad soovitada kust saaks VN2000-le taha 1,5" laiemat velge? Olen otsinud aga pole leidnud. Kõik muu (kiige ja seonduv) jääks muutmata, rehv tuleks 200/60-16 asemel 240/50-16
Ausaltöeldes ei oska öelda kust valmis velge võiks saada aga veljelaiedusi teeme me Tartus küll.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Veljelaienduse hinna suurusjärk? Kui mõlemale poole teha
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas:Veljelaienduse hinna suurusjärk? Kui mõlemale poole teha
Suurusjärk 360 pluss velg. Kuid enne on vaja näha oma silmadega millest jutt käib siis teab täpsealt öelda.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 177
- Liitunud: 04 Juul 2008, 17:40
- Tsikkel: kawasaki zx-6r
- Asukoht: saaremaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mis toimub. Jõle vaikne on see teema...
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
steal kirjutas:Mis toimub. Jõle vaikne on see teema...
Oota veel paar nädalat, eks siis vast saab progressist mingit juttu/pilte ka. Hetkel nt mu sumpa ja boostitoru materjal istub tollis millegipärast kinni. Usast pidin tellima ka veel õlirõhu tõstja, mille olin sootuks unustanud. Mingi krdi väikese sõrme suurune metalljublakas 100e.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:steal kirjutas:Mis toimub. Jõle vaikne on see teema...
Oota veel paar nädalat, eks siis vast saab progressist mingit juttu/pilte ka. Hetkel nt mu sumpa ja boostitoru materjal istub tollis millegipärast kinni. Usast pidin tellima ka veel õlirõhu tõstja, mille olin sootuks unustanud. Mingi krdi väikese sõrme suurune metalljublakas 100e.
Olen samuti tolliga jamas. USA-st sai tellitud sadul ja geelpadjad. Sadul tuli kiiresti 10 päeva ja on tollis. Omnia kirjale vastasin, et luban neil deklari teha.....tuli uus kiri, et mis on pakis ja mis hind.....saatsin ka selle......jälle ootamine ja saadeti volitus mille täitsin........Nüüd on täielik vaikus. Tuleb ameerikast kohale ja eesti tollis läheb rohkem aega kui transport USA-st
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mul sama, ka lubasin omnival end aidata, enam ei luba. Eesti toll imeb nagunii.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 11 Mai 2017, 13:42
- Tsikkel: Yamaha Fazer 600
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
TiitX11 kirjutas:RasmusL kirjutas:steal kirjutas:Mis toimub. Jõle vaikne on see teema...
Oota veel paar nädalat, eks siis vast saab progressist mingit juttu/pilte ka. Hetkel nt mu sumpa ja boostitoru materjal istub tollis millegipärast kinni. Usast pidin tellima ka veel õlirõhu tõstja, mille olin sootuks unustanud. Mingi krdi väikese sõrme suurune metalljublakas 100e.
Olen samuti tolliga jamas. USA-st sai tellitud sadul ja geelpadjad. Sadul tuli kiiresti 10 päeva ja on tollis. Omnia kirjale vastasin, et luban neil deklari teha.....tuli uus kiri, et mis on pakis ja mis hind.....saatsin ka selle......jälle ootamine ja saadeti volitus mille täitsin........Nüüd on täielik vaikus. Tuleb ameerikast kohale ja eesti tollis läheb rohkem aega kui transport USA-st
Enda kogemusest võin öelda, et tollis käivad asjad tegelikult väga-väga kiirelt.
emta.ee lehel on isegi kirja, et kui sinu esitatud deklarile 30min jooksul ei vastata siis helista/kirjuta. Mina ei saa küll mitte midagi halba öelda pigem respekt!
Viivitused tulevad siis kui lasta see 2-3min deklari täitmise töö teha kellegil kolmandal.
Olen ise mitmeid aastaid deklareid ise teinud ning kohe "puhtam ja kuivem tunne on" + kõikide saadetiste peale kokku on ka päris korralik "teenustasu" hind tasku jäänud.
Kui deklari täitmine tundub ulme (alguses kindlasti) siis helista ja emta töötaja aitab asjad ära vormistada ning õiged koodid leida jne jne jne....
Printeril tooner jälle otsas?!? https://toonerimees.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
RasmusL kirjutas:Mul sama, ka lubasin omnival end aidata, enam ei luba. Eesti toll imeb nagunii.
Et ise teha peab sul olema Omnivast saadetise teade ja selle number.Mind kusetas Omniva äsja just sellega,sest saatis selle mulle postiga(omnivaga ) koju. Saatja kirjutas mitu korda,et kinnita oma saadetise kätte saamine ära,sest pakk on kohal.Samas mulle polnud Omnivast midagi saabunud,kuid kodukal oli näha,et tracking on registreeritud. Kui lamenti lööma hakkasin,siis sain selle teatise meilile,tegin 3minutiga deklari ära ja saatsin neile kirja,et ärge hakake seda pakki nüüd kuskile edasi(mulle koju) saatma,et ma tuleks sinna Pallasti tänavale järgi.Kui kõik vajalik käes,siis läks esimese meili saamisest saadetise kätte saamiseni 3-4 tundi. Paberkujul teatis saabus mulle koju postkasti umbes 5 päeva pärast, peale paki kätte saamist ehk siis Omniva süsteemis arvelevõtmisest 12 päeva hiljem.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
hsgold kirjutas:Enda kogemusest võin öelda, et tollis käivad asjad tegelikult väga-väga kiirelt.
emta.ee lehel on isegi kirja, et kui sinu esitatud deklarile 30min jooksul ei vastata siis helista/kirjuta. Mina ei saa küll mitte midagi halba öelda pigem respekt!
Ise tegin tolli eile, ja puutusin sellise asjaga kokku, et kui maksad LHV pangalingi kaudu, siis ülekanne ei toimu kohe (nagu teistest pankadest makstes), vaid võtab korralikult aega. Deklari staatus on pikemad aega MAKSMATA. EMTA töötaja telefoni teel ütles, et LHV kannab raha 2 korda päevas. Aga kokkuvõttes - täitsin deklaratsiooni ja maksin ära 10:30 ja 14:30 oli kaup vabastatud.
Muide, DHL küsis 18€ teenustasu selle eest...
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 11 Mai 2017, 13:42
- Tsikkel: Yamaha Fazer 600
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Põhja Siil kirjutas:hsgold kirjutas:Enda kogemusest võin öelda, et tollis käivad asjad tegelikult väga-väga kiirelt.
emta.ee lehel on isegi kirja, et kui sinu esitatud deklarile 30min jooksul ei vastata siis helista/kirjuta. Mina ei saa küll mitte midagi halba öelda pigem respekt!Ise tegin tolli eile, ja puutusin sellise asjaga kokku, et kui maksad LHV pangalingi kaudu, siis ülekanne ei toimu kohe (nagu teistest pankadest makstes), vaid võtab korralikult aega. Deklari staatus on pikemad aega MAKSMATA. EMTA töötaja telefoni teel ütles, et LHV kannab raha 2 korda päevas. Aga kokkuvõttes - täitsin deklaratsiooni ja maksin ära 10:30 ja 14:30 oli kaup vabastatud.
Muide, DHL küsis 18€ teenustasu selle eest...
Ise kasutan SEB ja SWED ning sellega probleeme ei ole - ilmub kontole minutitega.
Lisaks olen viimasel ajal teinud ettemaksu kontole makse enne kinnitamist - juba siis kui summa on näha. Sellisel juhul ei tohiks olla ühtegi minupoolset delay-d.
Printeril tooner jälle otsas?!? https://toonerimees.ee
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
hsgold kirjutas:Põhja Siil kirjutas:hsgold kirjutas:Enda kogemusest võin öelda, et tollis käivad asjad tegelikult väga-väga kiirelt.
emta.ee lehel on isegi kirja, et kui sinu esitatud deklarile 30min jooksul ei vastata siis helista/kirjuta. Mina ei saa küll mitte midagi halba öelda pigem respekt!Ise tegin tolli eile, ja puutusin sellise asjaga kokku, et kui maksad LHV pangalingi kaudu, siis ülekanne ei toimu kohe (nagu teistest pankadest makstes), vaid võtab korralikult aega. Deklari staatus on pikemad aega MAKSMATA. EMTA töötaja telefoni teel ütles, et LHV kannab raha 2 korda päevas. Aga kokkuvõttes - täitsin deklaratsiooni ja maksin ära 10:30 ja 14:30 oli kaup vabastatud.
Muide, DHL küsis 18€ teenustasu selle eest...
Ise kasutan SEB ja SWED ning sellega probleeme ei ole - ilmub kontole minutitega.
Lisaks olen viimasel ajal teinud ettemaksu kontole makse enne kinnitamist - juba siis kui summa on näha. Sellisel juhul ei tohiks olla ühtegi minupoolset delay-d.
See on seepärast, et EMTA'l on kontod Swedis ja SEB's, aga LHV's ei ole. Seega SWedi ja SEBi puhul on pangasisene makse, mis liigub koheselt. LHV'st käib, aga üle EU keskpanga
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.