Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

RasmusL kirjutas:

Pilt

Pildil olevat vitsa pole see ratas taga näinud tervelt 5 aastat, sai see nüüd alla ära pandud, kui motor valmis saab hakkab pill kiiremini düno jaoks valmima. Veel kaalusin ka titaan ning eelmise setupi jupid ära ning kaalu numbrid on sellised:

Roostevabasumpa: 4.6kg Titaansumpa: 2.2kg
Roostevaba boostitoru: 1.6kg(koos BOV-iga) Titaanboostitoru: 350g

Muljetavaldav kaaluvahe igatahes.

Kui arvutis mässata viitsid, siis mudeli sisse modeleerides saad igasugu asjade massid juba enne valmistamist kätte :D hiljem lihtsalt vaheta vaid materjale detailidel. Saab ka igasugu kokkusobivuse arvutis läbi proovida.
Solid Edge haridusliku saab netist tasuta ka kätte.
Aga eks titaanist asjade massi võib nagunii jämedalt võttes kahega läbi jagada võrreldes terasega.



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

h0lger
Postitusi: 508
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:56
Tsikkel: roheline
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 108 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas h0lger »

FB järgi jääb mulje, et see originaal tagarats jääbki alla?
No more rull?

Mootorrattaga sõitmine on kallis, kuid see-eest ohtlik tegevus.
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Arvestades, kuhu maani Rasmus nimetatud projektiga tehnilise poole pealt jõudnud on, ei teeks tegelikult ju liiga ühe edeva veljejooksu allapookimine. Need kolmekodaralised veljed on kõige meinstriimim värk tsiklimaailmas üldse ning vahet ei ole kui laiad nad on :D Äkki teen autorile liiga aga äkki tabasin just naelapea pihta :bsmile: :mrgreen:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Heh, juba info siin :mrgreen: Tegelt tuli siin cnc mehega idee, et teeks eesti esimese billet monokiige/veljepaketi sellele rattale. Sellepärast sai ka müüki pandud. Kõik muu on ju viimane vint, siis ei kõlba enam keevitatud velgi kasutada :lol:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

uued veljed on ägedad :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

puna kirjutas:

uued veljed on ägedad :bsmile:

Need veljed mis fb nägid, on uuele vrodi projektile :D

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Vaatasin, et just sobilik monokiigele, aga edevad olid küll

Kasutaja avatar

nooskip
Postitusi: 21
Liitunud: 02 Sept 2014, 22:22
Tsikkel: Yamaha FZ1 '07
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas nooskip »

Siis oleks õigem vist teema postituse pealkiri ka ära muuta. :lol:

Zid Pilot 50 -> Kawasaki Z750 '10 -> Yahmaha FZ1 07'
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ei pea ju muutma, kui nt sama laia teeks :wink:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

25353221676bb5_l.jpg
25353221676bb5_l.jpg (110.54 KiB) Vaadatud 8449 korda

Vaikselt edeneb. Uue alumise otsaga kokkuladumine osutunud natuke suuremaks tööks kui eelnevaga. Kolbide ning põlemiskambri vahelise täpse kauguse saamiseks on olnud vaja tihenditega "mängida" . Kuid usun, et saab super. Loodan jõuludeks saada enamvähem ratta kokku.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Äge! Kas kaane pingutamise plaan on juba olemas? mis jõuga keerata plaanid/julged? alla jäi sul kava originaal keerme mõõt kui mälu ei peta.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tahaks rägelt ropendada, aga pole mõttet kuna tsensuuritud on ju. Juhtus jälle samas staadiumis pask, mis eelmine kordki. Faking kroom-molübdeenist tikkpolt 55nm juures pooleks ? t*** ma ei või. Oleks on kõige m**n* vend maailmas aga oleks poleks pidanud keeret tegema treipingis vaid pressima nagu õigetel kaanepoltidel. Aga kuna mul sellist masinat pole siis sai teistmoodi tehtud. Aga jah nii juhtus ja uuesti ülemine ots laiali. Õnneks tuli alumine tükk näpuga keerates välja ja plokki ära ei lõhkunud. Nüüd löön originaalide venivatega kokku ja nii jääbki. Kolvi ja kaane vaheline kaugus sai ideaalne ehk 0.98mm ehk siis turbo mootorile kõige ideaalsem kaugus nii et deto ei tohiks ka halba teha. Just detoneerimise ajal tekib räige rõhk sinna mis tavaliselt surub kaane üles, aga seda mul ei tohiks nüüd olla. Teeme tööd edasi :bsmile:

253536416ae48e_l.jpg
253536416ae48e_l.jpg (90.13 KiB) Vaadatud 8066 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mingi metallitöötluse error pole?
Kunagi ammustest aegadest loengust oleks nagu meelde jäänud, et toorik ongi pehmem(et töödeldav oleks) ja peale seda kui detail valmis treitud vms, siis hakkab termotöötlus alles pihta.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Termotöötlus jäi mul tegematta jah. Ei arvanud nagu et asi nii krdi pehme on

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

aga kui sul pingid vabalt kasutada on siis äkki oleks mõistlik rakis teha ja poldid enne soovitud jõuga üle proovida. äkki see üks oli nö "praak"
plaadile alumise otsa keere sisse ja kasvõi paksu seinaga torujupp vahele ja mutriga tõmbama. 55 Nm krt selline 3/8 võtme jõud, pole sittagi tegelt. kroom-molü peaks ikka ilma termikata ka tugev materjal olema. turvapuure ja raame mis sellest tehakse ei töödelda pärast ju.

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Hea tähelepanek jah, muidugi oleks ju võind proovida. Karastada oleks ka saanud, sellist teenust pakuvad paljud. Ise ei uskunud samuti, et crmo nii pehme toorikuna on aga vb sattus tõesti mingi sitem jupp kätte. Samas lõikasin jupid ju 6m latist. Millegipärast usun, et orig poldid peaksid ka töötama, sest viimane kord 1.4 bariga püsis kompott koos ja seekord ka suurema rõhu peale ei lähe ilmselt.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii, sai siin üks nädalakene mõeldud ja otsustasin veel korra kätt proovida tikkpoltide tegemisel. Seekord sai valitud poest siis valmis pikad poldid 12.9 materjalist. Pea maha saagitud ning ainult ülemine ots sai keermestatud 1.25 mõõtu. Tugevust ka proovisin, enne kui mootori kokku lööb-80nm kestis hästi, rohkem ei proovinud. Mootoris plaanis vähemalt 60nm tõmmata.

25356287312fbb_l.jpg
25356287312fbb_l.jpg (127.88 KiB) Vaadatud 5378 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

Tõmbetestiga ikka üks ohverdatatakse ära ja tehakse ikka lõpuni.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Üks ülearune saigi tehtud proovimise jaoks. Kuna eelnev juba 55nm pooleks oli siis need kestavad minupuhul.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ticonist sai vahepeal väikene tellimus tehtud titaani näol. Sai võetud 60cm 1.5" sirget toru, et wastgate ja sumpa omavahel ühendada ning ka täismaterjali, millest v-band flantsid treida. Töö all on ka 2tk gsxr-1000 suzukit, millel originaalis titaankollektor ning jätkub sellest neilegi flantsid treida. Vinge oli see, et pakk tuli usast soome minu kätte kahe päevaga. Eestit kahjuks ei lasknud validagi tellimisel.

253580471c948f_l.jpg
253580471c948f_l.jpg (97.6 KiB) Vaadatud 5373 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kinni on ja püsib. 60nm sai pandud siis, 6nm rohkem kui manual annab uutele originaal tikkpoltidele.

253620936b5726_l.jpg
253620936b5726_l.jpg (74.65 KiB) Vaadatud 5376 korda
25362095f726d3_l.jpg
25362095f726d3_l.jpg (106.03 KiB) Vaadatud 5376 korda

Natukene jäi ruumi nukkvõlli anduri hambale ka :lol:

253620992f4432_l.jpg
253620992f4432_l.jpg (83.5 KiB) Vaadatud 5376 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mootor koos ning värvitud. 2017 kevadest sai siis hakatud juppe koguma/ostma ning 2019 mootor valmis :lol:

253687698392cb_l.jpg
253687698392cb_l.jpg (126.4 KiB) Vaadatud 5376 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Wastegate sai sumpaga kokku viidud, nipet-näpet asju veel teha ning siis prooviks äkki käima. Ons kellegil ideed millega võiks õli mootorisse pressida, et väntvõlli ringi ajamatta saaks saaled õlitatud ? Poolid lahti ühendada ning starterit käiata on viimane variant. Ei viitsi sidurit enam eest kakkuda, kuid siis saaks nii et ajaks sõrmega õlipumba hammakat ringi ning too pritsiks õli kõik vajalikud kohad täis.

Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

no ega sul saaled ja vänt omavahel kuivalt koostatud ei ole, et poolid maha võttes ja õli ringlusesse ajades midagigi juhtuda võiks
Võta küünlad ka ära siis pole mingit koormust saaledele/vändale.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Turbo pealevoolust õli sisse ja kompressoriga õhku takka.

PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Peale 2 aastast seismist/mootori juppide ootamist ning ehitamist on pill jälle ELUS 8) Muusika kõrvadele. Varsti vast saab siis dünosse mindud, ning ihukarvad püsti loota, et midagi seal ära ei lõhuta :mrgreen: Väike videotõendus ka: (Instagram keeram muidugi kvaliteedi perse)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Begemot
Postitusi: 173
Liitunud: 24 Dets 2008, 11:37
Tsikkel: suzuki Bandit
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Begemot »

Kui isiklik elu hakkab mootorratta ehitust segama siis sa tead kummast loobuda ( meie arvates). Igal juhul minu sügav kummardus.

Ma ei karda kuradit, olen põrgu Jüriga juttu rääkinud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Isiklik elu ei seganud, lihtsalt neid juppe oli maru keeruline saada :D Tänud kummarduse eest !

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii, ratas dünostendi jaoks valmis. Deiv tegi nagu alati siis viimase lihvi ehk "dünovalmiduse" . Elektrisüsteem vajas korrastamist ning see vesimetanolipritse süsteem asendamist, kuid tuli välja, et pump on kauaaegsest seismisest kinnikiilund, ning ei töötagi. Ilmselt vaja viia mõne elektroonikaga tegeleva sepa kätte remonti, kuid seda tulevikus. Hetkel lähen stendi siis ilma. E85-ga seda nagunii vaja pole. P.S -Kui foorumirahvas veel ei tea, siis Deivil nüüd oma enda mootorratta remonditöökoda, seega kes tahab ühte parimat know-howd jaapani rataste poolest ning pedantset hooldust/remondi teenust siis soovitan pöörduda teil kindlasti NBR Service poole.
Aga mõnedest töödest siis:
Kütusetrass sai läbipuuritud suuremaks, pildil näha enne ja pärast. Pole nagu väga pointi suurtel pihustitel, kui trass on aind mõned mm.
Pilt

Ameerikast sai kunagi aasta tagasi tellitud suured pihustid, mis pidid kaasas olevate adapteritega olema bolt-on. No tuli välja, et vaja ikka hunnik seibe ja asju leiutada, et nad perfektselt kinnipüsiks, vastasel juhul oleksid nad rõhuga sealt küll minema lennanud.
Pilt

Elektroonika on kõik mahutatud sellesse ülipisikesse sabaraami. PC3 usb, multifunction hub, ignition module, orig ECU ning ka Quickshifteri moodul, igast releesid, kaitsmekarp ja juhtmeid.
Pilt

Sellisena ta siis mingihetk Soome läheb
Pilt

:bsmile: :bsmile:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Loodetavalt kohtleb sami teda seekord hellalt
Jääme tulemusi ootama sain vist aru, et viimast pingutama ei hakka seekord

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”