Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tagavelg freesitud

Manused
2B214629-0DFF-4DE4-BCB6-26861C9662BF.jpeg


If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Velg valmis ning koos muude jubinatega anodeerimisse.

Manused
D7949B8B-60C5-4196-B74B-B5EE8ED1C5AF.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõned uued jupid parandamaks performancet. Cooleri kärg vesiplenumi jaoks ning turbole väiksem kuumakoda parema spool-upi tarvis.

Manused
E1E2FFA9-1525-4C0A-8BDF-4319CD38193E.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

VKask
Postitusi: 18
Liitunud: 04 Juun 2014, 22:04
Tsikkel: Monster 620/S4R
Asukoht: Viljandimaa
Tänatud: 5 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas VKask »

Nii puhtalt spekuleerimise mõttes, kaua pink seda velge välja voolis? Ega ära ei kaalunud enne-pärast?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

VKask kirjutas: 09 Mai 2021, 08:56

Nii puhtalt spekuleerimise mõttes, kaua pink seda velge välja voolis? Ega ära ei kaalunud enne-pärast?

Kaheltpoolt kokku ca 40-50min + setup. Kaalunud pole aga väga palju läks kergemaks peale lõikust. Võrreldes esiveljega sai rohkemgi alumiiniumi minema kraabitud just nende karbon labade alt.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Vaikselt hakkab asi kokku saama, velg veel tulla anoodist ning esimene offset hammakas teha.

Manused
753BC790-2715-429F-85A2-D91F85B53C31.jpeg
BDD019ED-7C15-48F2-AE09-4C0130E52610.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Punased detailid annavad kena effekti

Manused
25EFBD8B-9C22-4DFB-BEC4-B2C397936C4B.jpeg
0DF1405F-7405-4658-A5FA-1146AA89FA22.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lasen amperil veel terve esiotsa sisse scannida, tuli mõte teha uued ülikerged prillid ja ilma näidikute kohata kuna neid enam vaja ei lähe. Hetkel pilt aga taguotsast

Manused
32085FC8-36EB-49C9-BD8D-2528898CEB0A.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas cossie »

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Ülevaatusele lähed ka telefoniga..?

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 16:21
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Ülevaatusele lähed ka telefoniga..?

Kas ülevaatus keelab digitaalsed näidikud ?

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 17:25

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .

Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas ranel »

RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:17
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02
cossie kirjutas: 05 Juun 2021, 22:22

Ja miks näidikuid enam vaja ei lähe?

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:

See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 21:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:17
ranel kirjutas: 06 Juun 2021, 14:41
RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 14:02

Ecu-l bluetooth millega ühendub telefoniga mis quadlockiga lenksu küljes. Telf näitab ära kõik vajalikud näidud seoses mootoritööga+ kiirus jne

Julge mees, kui ehitada nutitelefoni peale üle. Mõtle, mis 10a tagasi olid süsteemid. Ma eeldan, et seda ratast pole sul kunagi plaan müüa.

Ma ei saand pihta nüüd sellele jutule, äkki täpsustaksid :mrgreen:

See eeldab, et ka 10a pärast telefoni soft selle bluetooth seadmega ühilduv on. Praegusel ajal, kus pm jõuga sunnitakse uusi telefone osta läbi igasugu tarkvarauuenduste ja läpakate akud teatud tsüklite järel suretatakse ära, siis ma kardan, et lõpuks oled sa lihtsalt sellega hädas. Lisaks paneme juurde, et telefonid ikka muutuvad ajas ja isegi Eesti olematu päike paneb telefone üle kuumenema.

Jutus on iva sees küll jah. Samas mõtlesin jättagi aind selle ratta jaoks oma vana S10 samsungi kasutakski toda puhtalt näidikuna. Samas peab meeles hoidma see koguaeg küljest ära keerata, kui kusagile parkima jätta :mrgreen: Teine variant oleks loomulikult mingisugune veekindel lcd näidik nagu on igasugustel race autodel, aga mul pole õrna aimugi milline sobiks.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väikesed edusammud, tagumine osa valmis, ette vaja veel hammakas freesida. Siis vean ratta tagasi tartusse ning teen täiesti uue kollektori, et ei peaks nende õli tagastus pumpadega nussima ning samuti teen väiksemast torust, peaks spooli oluliselt parandama. Samuti sai tellitud Ducati panigale lisaradikas mille tuunin ümber ja lisan kusagile esiratta taha orig radika alla, et tõsta jahutus efektiivsust kuna sellega probleem olnud alati. Vahepeal sai uuel väiksemal kuumakojal tehtud flantsi vahetus ning Lumitera OÜ kattis keraamikaga, uus kollektor samuti plaanis keraamikaga katta. Vesiplenumi valmistamine saab olema paras peavalu aga vast saame hakkama, siiani nagu midagi tegematta pole jäänud. Ilusat suve ning ohtralt kilomeetreid kõigile :bsmile:

Manused
F4772167-BE0E-4EB3-9832-ED057F9709A9.jpeg
75016C51-1572-4C4C-A41A-60482F2EA1EE.jpeg
F8AC9EFE-3BB1-4EF6-B819-CA3E70FB5716.jpeg
ED85A3FE-2A04-41B1-A143-13B96A0A256A.jpeg
3915A504-B32D-4475-B0A9-84BC1232BCB4.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Väike kork võlli otsa, et pask sisse ei läheks. Käisin üleeile rattal järel ja vedasin ta tagasi Tartusse enda juurde. Alustame varsti siis uue kollektori tegemisega ning lisaradika(te) paigaldusega. Stay tuned :wink:

Manused
84DC5AB6-1B37-4112-8C13-C5352CE9F48C.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 332
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas nolev »

RasmusL kirjutas: 06 Juun 2021, 19:16
Tuuletallaja kirjutas: 06 Juun 2021, 17:25

No kui eraldi "statsionaarse" ekraani paned, peaks kõigile sobima aga telefoniga vehkimise peale hakkab mõni ahv raudselt pröökama :bsmile: .

Eks ta nii võib olla küll jah kui tahetakse vinguda. Eestis ju kombeks ülevaatusel tegutsejatel mõelda välja omi seadusi. Mulle näiteks öeldi, et tagumised kellermanni suunatuled ei sobi liiklusesse. Oleks tegelikult aeg nendel sügaval nõukaajas elanud ülevaatajatel vaikselt oma teed minna.

Asi ju tegelikult väga OK ja tegemisel palju vaeva nähtud. Kahtlustan samuti, et ülevaatusel saab probleeme olema ja see ei ole seotud nõuka ajast pärit ülevaatajate või nende poolt väljamõeldud "oma seadustega". Neil on korrad ja juhendid, milest peavad kinni pidama. Kui ei pea, siis on sanktsioonid kerged tulema, isegi kuni ülevaatuspunkti sulgemiseni. Neil seal mitmed kaamerad üleval. Kunagi ehitasid kaks autoremonti õppinud kutti ühele autole tõstetavad uksed. Töötasid hästi ja visuaalis oli ka päris äge aga seda esimese ülevaatuseni ja tuli vanad uksed tagasi installeerida. Ei oska küll kindlalt väita aga ilmselt tasub uurimist, kas selliste muudatuste jaoks (lai velg ja rehv, uus kiige jne) peaks taotlema ümberehituse loa, et hiljem mitte jamadega silmitsi olla. Ma arvan, et MNT annab piisavalt adekvaatse vastuse. Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

- - - -
Postitusi: 241
Liitunud: 23 Mär 2005, 10:22
Tsikkel: GSX750F Rull
Asukoht: Tallinn-Kuusalu-Loksa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas - - - - »

nolev kirjutas: 25 Juun 2021, 12:28

Tore oleks, kui suure vaeva tulemusena sündinud kunstiteos saaks ka legaalselt tänavakilomeetreid mõõta.

Kohe kohe on mul ees ooatamas ümberehituse legaliseerimise protsess. 1995 aasta GSXF sai kolmeosalised veljed ja 330 laia rehvi (ühepoolse kiigega). Kõik ostudokumendid, kiige joonised ja kergemad tugevusarvutused on olemas aga eks paistab, mis saama hakkab. :bsmile:

Teen arograafmaalinguid Tallinnas. Kui huvi, anna teada. :bsmile:
viewtopic.php?f=14&t=63168&p=794583#p794583
Kristo
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hoi!

Vähemalt tartus sõidab üks selline must, 300+ teerull ringi...

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Uus 1” toruga rst kolle peaaegu valmis, hetkel käib töö sisselaske plenumi kallal, mis tuleb küll väga ”omapärane” ja disainilt mitte just kõige ideaalsem, kuid vahest tuleb tingida disainis, et saada ikkagi töötav asi.

Manused
634725C8-C486-4A97-B122-F2F269095C16.jpeg
836164BE-CEFC-4114-9757-E794F0256BC6.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Irual »

Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?

Suurepärane projekt (w)

Edu, L

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Irual kirjutas: 06 Juul 2021, 15:56

Heitgaaside torustiku kohta - miks pole kasutatud eelpainutatud torude juppe? Kas küsimus on gaaside paremas voolamises sirgest torust lõigatud seibidest koostatud väljalaskes või pole sobiva läbimõõduga/materjalist paintatud toru olnud võtta?

Suurepärane projekt (w)

Edu, L

Titaanpõlvi on saada küll usas, aga see hetk täpselt olidki need pie-cutid riiulis ja ausaltöeldes ma neid tahtsingi, minumeelest teeb välimust ägedamaks. Lõppkokkuvõttes muidugi kallim variant just töötundide näol. Tore, kui projekt meeldib, eks varsti saab jälle huvitavaid juppe näha, leiutamine käib hetkel pm igapäev 😀

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõningad pildid tehtud töödest. Veekärg leidis omale koha, plenum ning kolle said valmis. Viin need koos turbo külmakojaga musta keraamikaga katmisesse. Vee osa ei saand lõpuni teha, kuna ei leia keevitatavat radika korgi kraed ja mishimoto pilukad pole ka teele pand. Efr-i orig bov sai väljavahetatud turbosmarti oma vastu.

Manused
D86586A4-BD95-4FF5-AE8A-357A1917F91E.jpeg
964AD0D3-7C19-43FB-B3B4-DBBF4F541CC3.jpeg
967D5EA8-BAAE-4097-A998-E0F2FAE69862.jpeg
51E70B15-959D-4D52-A9B5-B7DAF96D130A.jpeg
9E84439A-9EB2-4A3D-810C-6A469E0CBB6E.jpeg
BE7F6811-446B-419D-8D97-05C5D7788C22.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal? :D Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja. :D

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

TiitX11 kirjutas: 16 Juul 2021, 09:00

Äge pill. Kas mõni originaalosa on veel rattal? :D Oma vabalthingaval cruiseril sain järgmised numbrid dynos: 133HJ 4750p/min ja 218NM. Piiraja on 5000-le originaalis. Plaan piirajat tõsta 5200-5300-le. Keegi ei tea palju see mootor kannatab, V ei ole rida ja 5200 on isegi sõiduautodel madal näitaja. :D

Olen õnneks jõudnud sinnamaale, et vist ainult raam on originaal, kuigi tollelgi on natuke teatud kinnitusi muudetud ja saba uuesti tehtud. ( sellel raamil eraldi lahtikäivat sabaraami pole)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Lumitera OÜ teeb ikka fantastilise kvaliteediga keraamilist värvimist. Soovitan soojalt kõigile. Instagramist leitav nimega Lumiteraprecisioncoatings .

Manused
D0A943CC-BEF6-4C88-A0BE-795EAB7DC91A.jpeg
D1C14DF2-24B3-42F8-812B-48FFA3CF6306.jpeg
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”