Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Titaan poltide hinnad on jah head. Uurisin esisuppordite polte, siis 4tk hinnaks 100e :) Ostsin eile Korke käest 1000rr originaal poldid ning ühtlasi ka samuse bmw tagumise orig piduripumba ja brembo hct 64t õli. Täna 5h jooksul garaasis olles sain ainult tagumise piduripumba kinnituse tehtud ja edasi nuputasin kuidas piduriõli anum panna nii et silmale ilus jääks. Mitte ei taha vedada voolikuga kusagile saba alla nagu tavaliselt originaalis on,siis otsustasin teha nii,et anum keevitada otse pumba külge kergelt nurga alla. Sellist lahendust kasutab brembo oma racing pumpadel mille hinnad 700e ja ülespoole, loomulikult on pumba sisu teine :mrgreen: Ei raatsi nii kallist jubinat osta,seega lahendan odavamalt.
Pilt

Paar päeva tagasi sain õlifiltri adapterid ka kätte,kuid ei mahu ikkagi ära AN10 otsikutega..tuleb teha mingisugune banjo poldi süsteem. Õlifiltri viin siis saba alla sinna kus hetkel on metanolipritse pump, too aga läheb kiige külge.
Pilt



If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Nii hakkab see tagupidur olema, tagaplaanil näha ka tagumise amordi vedru eelpinge regull,millele sai väike kronsa tehtud. Jalaraudadena kasutan mingeid hayabusa billet tükke.
Pilt

Ja pildike pooleli olevatest prillidest...mõõtmised näitasid,et mõlema vahele jääb paar cm ruumi :mrgreen:
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Täna sai proovitud esiotsa kokku sättida, vähemalt nii et sain pidurivoolikud ära mõõta.
Pilt

Aeg peksab ikka julmalt kuklasse. 4ndal veebruari õhtul tuleb juba ära viia petrol circusesse Helsinki mp-16 messile. Veel on vaja teha esipiduri ketastele flantsid, tagumisele ka ja siis need koos reiseritega mustaks värvida.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Kevad tuleb ikka ruttu onju (togi)
Päris palju juba ju tehtud nii,et tiba veel ja asi timm :bsmile:
Deiv

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Ikka jõhkralt kiiresti. Korralikult teha siis võtab iga asi meeletult aega..suur töö on veel ees ju. Mootor veel seest vaja ära teha, aga see umbes märtsi kuus. :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

see cooler ja suur turbo koos musta (mitte sinise) lõdvikuga näeb ikka äraütlemata äge ja ka ilus välja. mis filter otsa tuleb?
kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE. (w) (w) (w)

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud KIBU motiveerivate sõnade eest ! :bsmile: Eks ma jah proovin teha nii hästi kui võimalik ja et saaks tulemustega rahul olla.
Täna sain keevitusest kätte järjekordselt boostitoru, mida olen vist 4x ümber teinud :mrgreen: ja ka tagupiduri pumba, mis osutus keevitajale keerulisemaks, kui arvata oskasin. Peale viimistlust peaks olema väga hea, vähemalt enda meelest. Rõhutoru sai lõpuks tehtud ühest pikast torust, kuna cooleri lisades pidi vana toru pikemaks tegema, siis lõpuks oli ca 450mm toru 3-mest jupist kokku keevitatud, ning see enam minu silmale kena polnud.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

KIBU kirjutas:

see cooler ja suur turbo koos musta (mitte sinise) lõdvikuga näeb ikka äraütlemata äge ja ka ilus välja. mis filter otsa tuleb?
kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE. (w) (w) (w)

Filtrist rääkides siis pole väga jõudnud sellele môelda. Peab olema 100mm ûhendusega, et otse peale läheks. Vb panen BMC topeltkoonusega filtri.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

KIBU kirjutas:

kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE. (w) (w) (w)

See asi mis ma talle algul kohe rääkisin millest ma ise sellist projekti alustaks :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Pump ja boostitoru paigas, siis kui pill koos,käin veel eraldi poleermasinaga kõik puhta alumiiniumi üle. Niiöelda viimane lihv siis. :)
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Prillid enamvähem valmis, ülemisega tuli kerge tagasilöök. Vaja uuesti masinasse visata ja freesida ûlemistele laagrikinnitustele sûvis, saab 14mm ûlemisi prille allapoole.
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Väga julm näeb välja :) Tubli ettevõtmine! Pea vastu.

Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Tagumine kiik on hetkel täitsa võõras detail ja ei lähe esi otsa massiivsusega kokku... torude vahele plaadid ja ära poleerida oleks viimase peal ;)

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Kiiget ei jõua kahjuks enne Mp-16 messi teha,aga peale seda võtan kohe ette. Plaanis teha 3 toruga+muud tugevdused. Algul oli plaan, et keevitaks pleki peale ja samas mulle torukiige väga meeldib,siis jätan selle tegematta. :) Poleerida ei kannata,kuna tavalisest metallist tehtud,läheb rooste ilmselt kohe :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

Tee kahe toruga, mu meelest stiilsem. Kolmega on justkui dressinimene vanade Adidase dressipükstega. :D Aga pane torud sama jämedad, nagu esihargi need pealmised, jämedamad torud (ärge lööge, ma ei tea, kuidas neid nimetatakse). Siis on torumajandus minu meelest justkui proportsioonis. Kui see väga keeruline pole, võib võtta esihargist veidi peenemad torud ja need pressi all natuke lapikuks suruda, et asi külgsuunas väga laiaks ei läheks, aga jämeduse efekti kätte saaks.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Mõtled esi amorditorude paksust, too on mingi 50mm, tuleks hull monstrum :) Fredy just ennem kirjutas mulle ning kûsis, et miks ma lihtsalt roostevaba plekki peale ei keevita..et kui keevitada mõlemale poole a la 2mm rv plekk, saab tollest ikka väga väga tugev, ning pole vaja torusid juurde. Saab läikima nigu veljed, ning välimuselt meenutaks buelli kiiget. Tundub, et Janar ja Fredy on samal lainel, huvitav et miks ma ei tulnud rv peale.. :mrgreen:
Segukella sain istuma..endale meeldib.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pühak »

Võimalik jah, et tuleks hull monstrum. Ma arvutis eriti joonistada ei oska, püüdsin vaid ette kujutada, aga oma peas tekib üldjuhul soovunelm, mitte reaalsus. Rv plekiga kaetult on kindlasti samuti stiilne. Ma mõtlesin lihtsalt, kuidas seda võõrkehana tunduvat peenikest toru millegi muuga asendada.

Kui aga endale just torukiige meeldib, nagu ülevalpool kirjutasid, siis võiks proovida küll ovaalsetest torudest varianti esmalt arvutis modelleerida. Ovaali mõõt ühtepidi 50 ja teistpidi näiteks 25mm. Eks siis on igal juhul näha, millise saaks.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

ei andnud süda rahu,seega sai ülemine prill ikkagi uuesti masinasse visatud ja uputasin segukella prillide sisse. Amordid lähevad ikka prillidega tasa.
Pilt

Tagumisele pidurikettale tuli selline flants..
Pilt

Ja maskikinnituse lahendasin nii..roostevabast, ja mis peamine, väljapoole pole näha kinnitusi mis oli tähtis.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Janar.R1
Postitusi: 485
Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
Asukoht: SOOME, HELSINKI

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Janar.R1 »

Uputatud kell annab koostekvaliteedile ikka kõvasti juurde ... väga hea.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas KIBU »

prillid on ilusad :bsmile: . tagakiigest... kui nüüd ratast meenutada päriselus, see torust kiige just nii nagu ta on, tegi selle ratta suuresti selleks mis ta on. pildipealt vaadates selle torukonstrui efekt välja ei tule. päriselus on hooopis ägedam. kui toruvahe täis panna oleks tulemus ju sama kui laiendatud bike i alu kiige. toru teeb! mulle meenutas esmasel nägemisel dragi rataste pikki toruraamist kiigesid.
Jõudu :bsmile:

5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tãnud Janar ja Kibu ! Kes MP-16 näitusele tulevad, saavad uudistada + miljon muud huvitavat asja. Tõotab tulla väga vinge näitus.
Pilt
Pilt
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

UncleOvi
Postitusi: 4
Liitunud: 07 Sept 2015, 17:13
Tsikkel: Aprilia RS125 06'

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas UncleOvi »

See must toru tagakiige on väga vinge ja sobiv selle kompotiga, ise ei muudaks sellejuures midagi :D

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Väga ilus.Esiots nende uute putkede ja prillidega ning muidugi kogu turbo krempel, on väga muljet avaldav.
Tagakiige ei riiva minu silma kohe kuidagi.Pigem võib see, peale pandav roostevaba,fake jääda.Aga see ei tähenda,et seda proovida ei võiks.Asjad on paigaldatuna üsna tihti hoopis teised,kui ettekujutuses.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud teile :bsmile: Tegelikkuses tahaks jah kuidagi toru välimust jätta, kuna kiige oli esimene asi mis selle projektiga alustades(2013a) valmis sai. Aga, tugevdama peab see on 100% kindel. Originaal väänet silmas pidades sai see tehtud, kuid eelmise turbo setiga paindus see läbi, uuega läheks ilmselt pooleks :) Eks ma järgmine nädal hakkan kohe tegelema kiigega. Hetkel on kõik lihtsalt välimiselt koos, suur viimistluse töö on ees, juhtmestik korrastada, trossid jne. Orig spidokat ka ei pane enam,kuna hetkel prillide pealne on ilus puhas, eelmine aasta oli nagu mustlaslaager( segukell,orig spido,boosti kell,lenksuamort) Ilmselt tuleb teha cnc-s uus reiserite pealmine osta, kuhu siis uputada motogadgeti näidik. Ja muidugi see esiporikas vaja valmistada. Ahjaa ja siis on vaja veel mootor lahti võtta ja tugevad jupid panna :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas puna »

Tagakiik selle ratta üks olemusest mis oli ka algselt plaanis nagu ka ilmselt ise tead, et seda muuta ja tugevdada taas mõttetu
Tee parem kohe uus piisavalt tugev varuga säästad kõike kaasaarvatud närve, aga siiski torukiige senikaua saad näitustel vana kasutada.
Sami juurde ratas veel ju ei lähe seega kiigega vähe aega veel niikaua kui valmib saad mootoriga tegeleda
Porikat valatakse vist päris pikalt juba sinna carbonisse tundub, et vaja ka vist uus tegija leida
Kaablid trossid ja muu peitu kaasaarvatud sabaalune ehk siis metanoolipaak saba sisse number otse teibiga saba alla kinni kaovad kinnitused ära.
Muidu juba väga viis liigub sinna suunas kus minu nägemus algul oli, sellest rattast tuleb loom :) :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Krt sa andsid mulle pika nimekirja mida muuta, ma ei jõuagi nii sõitma :lol: , mul ju vaja sidurikaanele teha vähemalt 3cm kõrgendus flants jne..Saab tugedada ilusti, alla 1 toru juurde, ettepoole risti toestused, ilusad keevised ning värvi. Perse alusega pole plaane olnud, mulle meeldib see hetkel, kûll aga tahaksin esiosa juhtme majanduse teha nii et kestaks ka pilke, mitte ei suruks hunniku juhtmeid maski taha. Seadistama veel ei lähe, loodan et saaks maikuus asja paika. Porika teen ise, olen varemgi neid teind, lihtsalt mõtlesin pääseda kergemalt kui keegi teine teeks, aga näed..kui on vaja saada tehtud tuleb ikka ise teha nagu eestis kombeks. :)

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas Deiv »

:bsmile: (w)
Töö kiidab tegijat :!:
Väga pätt näeb kokku panduna välja , traaversid tundusid jube kolakad eraldi piltidel aga kõik koos on väga timm . Selle aasta kombo on üldmuljena mõnusal massiivsem ja kuidagi "kallim" (mida ta teatud juppe kasutades ka on :P ). Värvilahendus on ka paremuse poole liikund,kuna enam pole nii palju erivärvilisi juppe -" Less is more " toimib :wink:

Edu sulle mees ....
Deiv 8)

Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas pacaan »

massiivsed (w) (w) (w) - näeb oluliselt parem välja kui varem!

kiigetugevdamist uue turbo momendiperspektiivis arvan, et pole mõtet overkill versioonis teha (jah, tugevamaks ikka mingil määral kui vanaga turboga juba laiali lammutas) kuna uue turboga ilmselt saad oma enamasti kas töristada (ehk siis pole seda suure momendi lammutamis ohtu) ja järgmisel "on boost" hetkel järgida täises mahus oma sloganit "If you ain't slidin', you ain't ridin' :bsmile:

  • ehk siis - seda lisanduvat momenti vast niipalju haakima ei hakka reaalses hetkes, et kiiget peaks hirmus jämetugevaks tegema (millega võib kaduda hetkel olemasolev esteetika & ilu selle kiigelahenduse puhul) :idea:

aga noh, see ainult minu arvamus ja nagu ütlesin, ei jõua ära oodata kui esimesed seades sõidukatsed saad teha selle turbuga 8)

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tänud ! :bsmile: Regasin tln ka ära, vedage siis persed kohale ja ajab paska ja joob viina :mrgreen:

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

MP-16 ja Petrol Circus käidud, fighterite 1. koht võetud ning aeg tagasi garaasi kolida. Plaanis oli kohe esimese asjana kiige kallale asuda ning nii ma selle lahti kakkusingi täna. Eelnevalt sai pead kratsitud ja môeldud ja otsustasin ikka, et sellele rattale jäãb toru ning must. Kuid tuleb alla 1 juurde ning risti toestused ette. Metanoli pump läheb kiige sisse ning saba all olev paak liigub pumba vanale asukohale. Eks nãis mis sellest kombost välja tuleb.
Pilt

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”