Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Titaan poltide hinnad on jah head. Uurisin esisuppordite polte, siis 4tk hinnaks 100e Ostsin eile Korke käest 1000rr originaal poldid ning ühtlasi ka samuse bmw tagumise orig piduripumba ja brembo hct 64t õli. Täna 5h jooksul garaasis olles sain ainult tagumise piduripumba kinnituse tehtud ja edasi nuputasin kuidas piduriõli anum panna nii et silmale ilus jääks. Mitte ei taha vedada voolikuga kusagile saba alla nagu tavaliselt originaalis on,siis otsustasin teha nii,et anum keevitada otse pumba külge kergelt nurga alla. Sellist lahendust kasutab brembo oma racing pumpadel mille hinnad 700e ja ülespoole, loomulikult on pumba sisu teine Ei raatsi nii kallist jubinat osta,seega lahendan odavamalt.
Paar päeva tagasi sain õlifiltri adapterid ka kätte,kuid ei mahu ikkagi ära AN10 otsikutega..tuleb teha mingisugune banjo poldi süsteem. Õlifiltri viin siis saba alla sinna kus hetkel on metanolipritse pump, too aga läheb kiige külge.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Nii hakkab see tagupidur olema, tagaplaanil näha ka tagumise amordi vedru eelpinge regull,millele sai väike kronsa tehtud. Jalaraudadena kasutan mingeid hayabusa billet tükke.
Ja pildike pooleli olevatest prillidest...mõõtmised näitasid,et mõlema vahele jääb paar cm ruumi
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Täna sai proovitud esiotsa kokku sättida, vähemalt nii et sain pidurivoolikud ära mõõta.
Aeg peksab ikka julmalt kuklasse. 4ndal veebruari õhtul tuleb juba ära viia petrol circusesse Helsinki mp-16 messile. Veel on vaja teha esipiduri ketastele flantsid, tagumisele ka ja siis need koos reiseritega mustaks värvida.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kevad tuleb ikka ruttu onju
Päris palju juba ju tehtud nii,et tiba veel ja asi timm
Deiv
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Ikka jõhkralt kiiresti. Korralikult teha siis võtab iga asi meeletult aega..suur töö on veel ees ju. Mootor veel seest vaja ära teha, aga see umbes märtsi kuus.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
see cooler ja suur turbo koos musta (mitte sinise) lõdvikuga näeb ikka äraütlemata äge ja ka ilus välja. mis filter otsa tuleb?
kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud KIBU motiveerivate sõnade eest ! Eks ma jah proovin teha nii hästi kui võimalik ja et saaks tulemustega rahul olla.
Täna sain keevitusest kätte järjekordselt boostitoru, mida olen vist 4x ümber teinud ja ka tagupiduri pumba, mis osutus keevitajale keerulisemaks, kui arvata oskasin. Peale viimistlust peaks olema väga hea, vähemalt enda meelest. Rõhutoru sai lõpuks tehtud ühest pikast torust, kuna cooleri lisades pidi vana toru pikemaks tegema, siis lõpuks oli ca 450mm toru 3-mest jupist kokku keevitatud, ning see enam minu silmale kena polnud.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
KIBU kirjutas:see cooler ja suur turbo koos musta (mitte sinise) lõdvikuga näeb ikka äraütlemata äge ja ka ilus välja. mis filter otsa tuleb?
kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE.
Filtrist rääkides siis pole väga jõudnud sellele môelda. Peab olema 100mm ûhendusega, et otse peale läheks. Vb panen BMC topeltkoonusega filtri.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
KIBU kirjutas:kogu see kombo... väga head Kuldsed ja need läikivad brembod ja veel UUED mitte second hand, see annab minuarvates kogu projektile sellise päris streetfighteri touchi mida väiksema eelarvega ratastel kuidagi olema ei saa. ÜLIVINGE.
See asi mis ma talle algul kohe rääkisin millest ma ise sellist projekti alustaks
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Pump ja boostitoru paigas, siis kui pill koos,käin veel eraldi poleermasinaga kõik puhta alumiiniumi üle. Niiöelda viimane lihv siis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Prillid enamvähem valmis, ülemisega tuli kerge tagasilöök. Vaja uuesti masinasse visata ja freesida ûlemistele laagrikinnitustele sûvis, saab 14mm ûlemisi prille allapoole.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tagumine kiik on hetkel täitsa võõras detail ja ei lähe esi otsa massiivsusega kokku... torude vahele plaadid ja ära poleerida oleks viimase peal
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Kiiget ei jõua kahjuks enne Mp-16 messi teha,aga peale seda võtan kohe ette. Plaanis teha 3 toruga+muud tugevdused. Algul oli plaan, et keevitaks pleki peale ja samas mulle torukiige väga meeldib,siis jätan selle tegematta. Poleerida ei kannata,kuna tavalisest metallist tehtud,läheb rooste ilmselt kohe
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tee kahe toruga, mu meelest stiilsem. Kolmega on justkui dressinimene vanade Adidase dressipükstega. Aga pane torud sama jämedad, nagu esihargi need pealmised, jämedamad torud (ärge lööge, ma ei tea, kuidas neid nimetatakse). Siis on torumajandus minu meelest justkui proportsioonis. Kui see väga keeruline pole, võib võtta esihargist veidi peenemad torud ja need pressi all natuke lapikuks suruda, et asi külgsuunas väga laiaks ei läheks, aga jämeduse efekti kätte saaks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Mõtled esi amorditorude paksust, too on mingi 50mm, tuleks hull monstrum Fredy just ennem kirjutas mulle ning kûsis, et miks ma lihtsalt roostevaba plekki peale ei keevita..et kui keevitada mõlemale poole a la 2mm rv plekk, saab tollest ikka väga väga tugev, ning pole vaja torusid juurde. Saab läikima nigu veljed, ning välimuselt meenutaks buelli kiiget. Tundub, et Janar ja Fredy on samal lainel, huvitav et miks ma ei tulnud rv peale..
Segukella sain istuma..endale meeldib.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Võimalik jah, et tuleks hull monstrum. Ma arvutis eriti joonistada ei oska, püüdsin vaid ette kujutada, aga oma peas tekib üldjuhul soovunelm, mitte reaalsus. Rv plekiga kaetult on kindlasti samuti stiilne. Ma mõtlesin lihtsalt, kuidas seda võõrkehana tunduvat peenikest toru millegi muuga asendada.
Kui aga endale just torukiige meeldib, nagu ülevalpool kirjutasid, siis võiks proovida küll ovaalsetest torudest varianti esmalt arvutis modelleerida. Ovaali mõõt ühtepidi 50 ja teistpidi näiteks 25mm. Eks siis on igal juhul näha, millise saaks.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
ei andnud süda rahu,seega sai ülemine prill ikkagi uuesti masinasse visatud ja uputasin segukella prillide sisse. Amordid lähevad ikka prillidega tasa.
Tagumisele pidurikettale tuli selline flants..
Ja maskikinnituse lahendasin nii..roostevabast, ja mis peamine, väljapoole pole näha kinnitusi mis oli tähtis.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 485
- Liitunud: 10 Juun 2012, 20:37
- Tsikkel: Yamaha R1 TURBO
- Asukoht: SOOME, HELSINKI
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Uputatud kell annab koostekvaliteedile ikka kõvasti juurde ... väga hea.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
prillid on ilusad . tagakiigest... kui nüüd ratast meenutada päriselus, see torust kiige just nii nagu ta on, tegi selle ratta suuresti selleks mis ta on. pildipealt vaadates selle torukonstrui efekt välja ei tule. päriselus on hooopis ägedam. kui toruvahe täis panna oleks tulemus ju sama kui laiendatud bike i alu kiige. toru teeb! mulle meenutas esmasel nägemisel dragi rataste pikki toruraamist kiigesid.
Jõudu
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tãnud Janar ja Kibu ! Kes MP-16 näitusele tulevad, saavad uudistada + miljon muud huvitavat asja. Tõotab tulla väga vinge näitus.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
See must toru tagakiige on väga vinge ja sobiv selle kompotiga, ise ei muudaks sellejuures midagi
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Väga ilus.Esiots nende uute putkede ja prillidega ning muidugi kogu turbo krempel, on väga muljet avaldav.
Tagakiige ei riiva minu silma kohe kuidagi.Pigem võib see, peale pandav roostevaba,fake jääda.Aga see ei tähenda,et seda proovida ei võiks.Asjad on paigaldatuna üsna tihti hoopis teised,kui ettekujutuses.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud teile Tegelikkuses tahaks jah kuidagi toru välimust jätta, kuna kiige oli esimene asi mis selle projektiga alustades(2013a) valmis sai. Aga, tugevdama peab see on 100% kindel. Originaal väänet silmas pidades sai see tehtud, kuid eelmise turbo setiga paindus see läbi, uuega läheks ilmselt pooleks Eks ma järgmine nädal hakkan kohe tegelema kiigega. Hetkel on kõik lihtsalt välimiselt koos, suur viimistluse töö on ees, juhtmestik korrastada, trossid jne. Orig spidokat ka ei pane enam,kuna hetkel prillide pealne on ilus puhas, eelmine aasta oli nagu mustlaslaager( segukell,orig spido,boosti kell,lenksuamort) Ilmselt tuleb teha cnc-s uus reiserite pealmine osta, kuhu siis uputada motogadgeti näidik. Ja muidugi see esiporikas vaja valmistada. Ahjaa ja siis on vaja veel mootor lahti võtta ja tugevad jupid panna
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tagakiik selle ratta üks olemusest mis oli ka algselt plaanis nagu ka ilmselt ise tead, et seda muuta ja tugevdada taas mõttetu
Tee parem kohe uus piisavalt tugev varuga säästad kõike kaasaarvatud närve, aga siiski torukiige senikaua saad näitustel vana kasutada.
Sami juurde ratas veel ju ei lähe seega kiigega vähe aega veel niikaua kui valmib saad mootoriga tegeleda
Porikat valatakse vist päris pikalt juba sinna carbonisse tundub, et vaja ka vist uus tegija leida
Kaablid trossid ja muu peitu kaasaarvatud sabaalune ehk siis metanoolipaak saba sisse number otse teibiga saba alla kinni kaovad kinnitused ära.
Muidu juba väga viis liigub sinna suunas kus minu nägemus algul oli, sellest rattast tuleb loom
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Krt sa andsid mulle pika nimekirja mida muuta, ma ei jõuagi nii sõitma , mul ju vaja sidurikaanele teha vähemalt 3cm kõrgendus flants jne..Saab tugedada ilusti, alla 1 toru juurde, ettepoole risti toestused, ilusad keevised ning värvi. Perse alusega pole plaane olnud, mulle meeldib see hetkel, kûll aga tahaksin esiosa juhtme majanduse teha nii et kestaks ka pilke, mitte ei suruks hunniku juhtmeid maski taha. Seadistama veel ei lähe, loodan et saaks maikuus asja paika. Porika teen ise, olen varemgi neid teind, lihtsalt mõtlesin pääseda kergemalt kui keegi teine teeks, aga näed..kui on vaja saada tehtud tuleb ikka ise teha nagu eestis kombeks.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Töö kiidab tegijat
Väga pätt näeb kokku panduna välja , traaversid tundusid jube kolakad eraldi piltidel aga kõik koos on väga timm . Selle aasta kombo on üldmuljena mõnusal massiivsem ja kuidagi "kallim" (mida ta teatud juppe kasutades ka on ). Värvilahendus on ka paremuse poole liikund,kuna enam pole nii palju erivärvilisi juppe -" Less is more " toimib
Edu sulle mees ....
Deiv
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
massiivsed - näeb oluliselt parem välja kui varem!
kiigetugevdamist uue turbo momendiperspektiivis arvan, et pole mõtet overkill versioonis teha (jah, tugevamaks ikka mingil määral kui vanaga turboga juba laiali lammutas) kuna uue turboga ilmselt saad oma enamasti kas töristada (ehk siis pole seda suure momendi lammutamis ohtu) ja järgmisel "on boost" hetkel järgida täises mahus oma sloganit "If you ain't slidin', you ain't ridin'
- ehk siis - seda lisanduvat momenti vast niipalju haakima ei hakka reaalses hetkes, et kiiget peaks hirmus jämetugevaks tegema (millega võib kaduda hetkel olemasolev esteetika & ilu selle kiigelahenduse puhul)
aga noh, see ainult minu arvamus ja nagu ütlesin, ei jõua ära oodata kui esimesed seades sõidukatsed saad teha selle turbuga
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
Tänud ! Regasin tln ka ära, vedage siis persed kohale ja ajab paska ja joob viina
Everybody got a plan until they get punched in the face.
-
Teema algataja - Postitusi: 1666
- Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
- Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 299 korda
Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL
MP-16 ja Petrol Circus käidud, fighterite 1. koht võetud ning aeg tagasi garaasi kolida. Plaanis oli kohe esimese asjana kiige kallale asuda ning nii ma selle lahti kakkusingi täna. Eelnevalt sai pead kratsitud ja môeldud ja otsustasin ikka, et sellele rattale jäãb toru ning must. Kuid tuleb alla 1 juurde ning risti toestused ette. Metanoli pump läheb kiige sisse ning saba all olev paak liigub pumba vanale asukohale. Eks nãis mis sellest kombost välja tuleb.
Everybody got a plan until they get punched in the face.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.