BMW R1100S läheb lendama =) ja lendabki
Moderaator: Moded
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Kui kõrgele sellisega üldse lennata kannatab? Ja on tal mingisugune maksimaalne lennudistants ka, või lendab niikaua kuni küte otsas ja alla kukub?
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ülemine piir on nagu kõikidel propeller lennukitel. Tõuseb nii kaua kui on mida läbi jahvatada, et tekkiks tõuke jõud. Ma pakun, et ennem läheb õhk nii hõredaks ja külmaks, et sa ei taha kõrgemale minna. Taluvuse piir on nii 4...5km. Tegel on sellega pilvedes üsna kehva lennata ja sa ei näe ka loodust. Hea kõrgus on 400m
Deltal on peal 60L paak. Hetkel puuduvad andmed mitu tundi sellega sõita saab. Kruisimiskiirus on 110km/h. max paberite järgi 150..160km/h. Tehnilises mõistes delta ei kuku alla, vaid liugleb ja seisva mootoriga maandumine pole mingi mure, leia ainult sobiv koht.
Necro kirjutas:Kui kõrgele sellisega üldse lennata kannatab? Ja on tal mingisugune maksimaalne lennudistants ka, või lendab niikaua kuni küte otsas ja alla kukub?
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Hoi!
Kas Sa edasiste kallutamiste vältimiseks mingit piirajat tagateliku juurde aretada ei taha?
Vahva riist Sul'!
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Kui aus olla, siis esimest deltat viidi treilapeal ainult 1 kord 3 aasta jooksul. Kui uuel deltal oleks olnud paak täis, siis nii lihtsalt poleks tagumiku peale vajunud.
Midagi rohkemat juurde leiutada hetkel ei ole plaanis.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
riksx kirjutas:Ülemine piir on nagu kõikidel propeller lennukitel. Tõuseb nii kaua kui on mida läbi jahvatada, et tekkiks tõuke jõud. Ma pakun, et ennem läheb õhk nii hõredaks ja külmaks, et sa ei taha kõrgemale minna. Taluvuse piir on nii 4...5km. Tegel on sellega pilvedes üsna kehva lennata ja sa ei näe ka loodust. Hea kõrgus on 400m
Deltal on peal 60L paak. Hetkel puuduvad andmed mitu tundi sellega sõita saab. Kruisimiskiirus on 110km/h. max paberite järgi 150..160km/h. Tehnilises mõistes delta ei kuku alla, vaid liugleb ja seisva mootoriga maandumine pole mingi mure, leia ainult sobiv koht.Necro kirjutas:Kui kõrgele sellisega üldse lennata kannatab? Ja on tal mingisugune maksimaalne lennudistants ka, või lendab niikaua kuni küte otsas ja alla kukub?
Kas kaasreisijate lahkumine sõidukist ülevalpool 1000m on ka võimalik? Üheotsapilet täitsa huvitaks...
https://www.youtube.com/watch?v=XEVp_Go ... r_embedded
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Oi kuram vaadates Randeli youtube linki, siis ma ei suuda ette kujutada kuidas sellise asjaga lennatakse ja see veel turvaline on. Tundub kuidagi jube kahtlane aparaat olema lendamiseks ja kõhedust tekitav lausa.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Sellise asjaga lennata on superlux - samas kohas , vist oli isegi sama alus mis videos , tiiru isegi teinud korralik adrenaliin
Ainukene asi mis närvi ajab on see , et ei saa ise tüürida Sellele ei mõelnud muidugi , et sealt lahkuda võiks aga , nagu näha on see täeisti teostatav , seega saan ma 100 % aru miks riksx seda ehitab .
Võibolla oli kuskil kirjas aga jäi silmevahele - kus maakonnas sul masin alaliselt paiknema hakkab ?
Igatahes edu !
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Piltide järgi tundub tartu maastikumoodi olevat.
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ei, Kuusikul on see video tehtud. Nõustun Gornoga, tõesti kihvt elamus sellise atribuudiga maa ja taeva vahel hõljuda.
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Üheotsa pilet selle deltaga on vägagi võimalik ja turvaline, kuna gaasi maha lastes jääb prop seisma ja takerdumist karta pole.
Mul on endal langevarju hüppe kogemus olemas ja mõningad hüpped ka kontol, et härrased, see on järgmine plaan =)
Veel üks klipp,
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
... et kui turvaline see kõik on...?? seda videol olevat maandumist vaadates võib ju väiksemagi valearvestuse või kasvõi tuule suuna või tugevuse ootamatu muutuse korral kogu selle värgi ära lõhkuda või tundub see lihtsalt kõrvalt vaadates nii.
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Noup.. Tartust on delta kaugel.
pontus kirjutas:Piltide järgi tundub tartu maastikumoodi olevat.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Nii nagu kõikide liikuvate masinatega. Tee tsikliga väike vale arvestus ja kraavis oledki.
Aga turbulentne ja külgtuul on kõige ohtlikumad. Ma ei tea kedagi kes Eestis nii suure tuulega lendab nagu siin
petz61 kirjutas:... et kui turvaline see kõik on...?? seda videol olevat maandumist vaadates võib ju väiksemagi valearvestuse või kasvõi tuule suuna või tugevuse ootamatu muutuse korral kogu selle värgi ära lõhkuda või tundub see lihtsalt kõrvalt vaadates nii.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
petz61 kirjutas:... et kui turvaline see kõik on...?? seda videol olevat maandumist vaadates võib ju väiksemagi valearvestuse või kasvõi tuule suuna või tugevuse ootamatu muutuse korral kogu selle värgi ära lõhkuda või tundub see lihtsalt kõrvalt vaadates nii.
maandumine külgtuulega ongi lendamise kõige ohtlikum osa. kui piloot oma võimeid adekvaatselt hinnata oskab, siis on igasugune lendamine ohutum kui
Tallinn-Tartu maanteel tsikliga sõitmine.
üks hea näide tugeva külgtuule mõjust maandumisle (Euronewsi "no comment" rubriigist)
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Aga kui see kivipallur oleks mingil turbulentsi või hujaznam põhjusel madalamal alla hakanud kukkuma kui 1000m...... Istus ta ju niisama seal lennuaparaadi küljel
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Lutrin kirjutas:üks hea näide tugeva külgtuule mõjust maandumisle (Euronewsi "no comment" rubriigist)
Sama ise korra üle elatud. Lennukis olid istmetel ekraanid, mis ühenduses väliste kaameratega. Maandumisel oli lennuk nii viltu, et ninas asuvast kaamerast maandumisrada ei paistnud. suht scary kogemus, brr.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Kri§to kirjutas:Aga kui see kivipallur oleks mingil turbulentsi või hujaznam põhjusel madalamal alla hakanud kukkuma kui 1000m...... Istus ta ju niisama seal lennuaparaadi küljel
Allakukkumine kõrgemalt kui 300m ei ole probleem, allpool seda saab ju turvavööd kasutada.
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Sm Putin tegi juba ära - millal saab Lõuna-Eesti deltameeste esimest lendu juutuubist kõõritada?
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
kas see video on kottpimedal öösel pimedas tehtud v ? midagi ei näe , ainult must ekraan, a see, mida eile teles näha oli, vot see oli tase,
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
Ei ole arvutite suhtes kõige kirkam kriit?
Proovi mõne teise browseriga või uuenda flashi.
petz61 kirjutas:kas see video on kottpimedal öösel pimedas tehtud v ? midagi ei näe , ainult must ekraan
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: BMW R1150S läheb lendama =)
petz61 kirjutas:kas see video on kottpimedal öösel pimedas tehtud v ? midagi ei näe , ainult must ekraan, a see, mida eile teles näha oli, vot see oli tase,
vajuta f5. see youtube viga
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Tere lennuhuvilised!
Tean, et paljud on küsinud ja uurinud, et kuidas lennumasinaga lood on ja kõige suurem küsimus on " Nohh.. kas juba lendamas oled käinud?" Vastus: "Jepp ..... 1 kord, kuid seda ei saa väga lendamiseks nimetada, kuna katse ebaõnnestus" Aga miks siis?
Tuli välja, et see sama tuli uus tiib, mis sai ostetud ja mis polnud kordagi lennanud ei lennanudki. Tiiva paigaldamine neile kes pole näinud
Kahjuks mul videot test lennust ei ole. Aga juhtus siis selline asi, et õhkutõusmisel tiib ei lendand otse, vaid kaldus paremale poole. Väga vähe jäi puudu, et oleks urna pannud. Tiib sai kokkupandud manuali järgi ja asjaga igapäevaselt tegelenud mehed käisid ka ülevaatamas. Kõik oli ok ja sealt ka otsus test lennuks. Pikalt sai uuritud, et mis värk on ja miks nii läks. Otsisime vigu nii traigist, kui ka tiivast. Mida me siis tegime? Võtsime vana delta pealt vana tiiva ja panime uuele külge, sest vana tiivaga on juba oi oi kui palju tunde lennatud ja teame täpselt kuidas ta õhus käitub. Kui nüüd peaks delta paremale kiskuma, siis viga tuleb otsida traigist, kuid selle mina olen välistanud, sest trike annab ainult hoogu ja tiib täiesti sõltumatult lendab ise. Eks näis kas minu teooria peab paika.
Asi võib ka selles olla, et õhkutõusmise kiirus oli väike, kuna uus tiib on 12m2 ja vana 14m2 ning piisava tõstejõu tekitamiseks vajab suuremat kiirust. See on üks võimalustets, kuid piloodi sõnul ei olnud tal üldse sellist tunnet et asi võiks lennata.
Kuna ilmad on olnud meie vastu äärmiselt vaenulikult, siis ilusaid rahulike päevi, kus julgeks uuesti uue masinaga lendama minna oli 4 kuu peale 3..5 päeva. Kahjuks kõik need hetked olid ääretult ebasobival ajal, näiteks neljapäeval kell 13:00 kui kontoris pidime passima. Ühesõnaga praeguseks pole jõudnud teist testi lendu teha Nüüd tuli ka lumi kaela ning oleme sunnitud test lennu kevadesse lükkama. Endal on väga kahju, kuna mammut töö on ära tehtud ja tulemus on hetkel null.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Tervitused!
Noo niii nüüd on see hetk käes, mida mina ja paljud siin on oodanud, kas BMW lendab või mitte.
Asi lendab väga hästi ja stabiilselt. Eks ette tuli ka viperus näiteks uus tiib lihtsalt ei lennanud ja pea aegu oleksime masina ära lõhkunud. Lahendus oli vana 100% kindlalt toimiv tiib. Teine suurem pettumus oli see, et propellerile, mida meile soovitati ei toimi nii nagu peaks. Nimelt tuleb 4000...4500 pöörde juures resonants vibratsioon sisse ja seda nii tugevalt, et muudab sõitmise võimatuks. Panime peale väiksema propi vanalt deltalt ja asi toimis ilusti. Hetkel otsin uut ja paremat proppi, kui keegi oskab midagi soovitada, siis andke teada.
Igatahes head vaatamist
Riho
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Ülikõva
Jõudu edaspidideks lendudeks-tegemisteks.
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Mõned täpsustavad asjad.
Kõik maandumised, mida videos näete on tehtud seisva mootoriga. Kuna propil on tsentrifukaal sidur vahel, siis tuule kiirus ajab proppi ise ringi.
Max kõrgus on täpselt nii palju kui on hapniku mida hingata
Max kiirus sõltub aerodünaamikast. Kaks asja mis määravad kõige rohkem 1. Tiiva suurus ja kuju. 2. Mootori võimsus ja propi kuju. Antud tiiva sõidu kiirus 4200RPM juures on 95km/h max kiirust pole veel proovinud, kuid arvan, et 140km/
Palju delta maksma läks. See sõltub kui edevat asja soovid. Antud masin on 19000.- eur
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Kas see teema ka edasi liigub? Või on omanik asja maha matnud.
Ootaks tegelt huviga,et mis toimub. Olgu see siis negatiivne kasvõi.
Re: BMW R1100S läheb lendama =)
Mida sa nüüd selle all mõtled, et kas on edasi liikunud?
Ainuke asi, mis jäi ripakile oli kiire tiib, kuid see vedeleb endiselt nukralt nurgas. Niipalju sai veel tehtud, et mõõtsime ära, kui suure jõuga propp lükkab ja selleks oli 180kg
Aga muidu on igati tips tops, lendab ilusti ja tõrkeid ei ole. Paar posti üleval on ka lennust klipp
Hr.Nõel kirjutas:Kas see teema ka edasi liigub? Või on omanik asja maha matnud.
Ootaks tegelt huviga,et mis toimub. Olgu see siis negatiivne kasvõi.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 27 Okt 2011, 11:01
- Tsikkel: kawa z750, kawa z1000
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: BMW R1100S läheb lendama =) ja lendabki
Väga kõva asi kokku pandud, tuli endalgi lennuisu peale
jõudu ja jaksu edaspidiseks, ning kutsuge bikerlasi tiirule
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.