Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Nonii.. jõudsin siis ka lõpuks selleni, et teha oma uuest kallimast teema. Rattaks siis Suzuki GSX-R600 aastast 1997 (väidetavalt peaks nn. SRAD olema, kuigi Kw seda juttu ei räägi). Ratas sai ostetud juba aprillis. Eelmine omanik oli ta eest hästi hoolt kandnud, paraku ajapuuduse tõttu oli ta puterdavana seisma jäänud - väikeste sõitmistega kaheks aastaks. Jah, ostsin ratta ilma, et oleks saanud teda käima panna ja sõita aga tunne oli õige! Otse läks ratas Motodepoo hoole alla, kus tehti karpadele põhimõtteliselt kap. remont, lisaks kõikide vedelike vahetus, ketijooksu vahetus, piduriklotside vahetus jne. Ühesõnaga tehniliselt korda. Selle aja jooksul, mis ta jupide tarnet ootas tegin välimusele väikese refreshi (paar pilti siia juurde, pikemalt esimesel värvimisel ei peatuks)
Ostes:
http://flic.kr/p/cnqyaE
Depoo töökojas, osad detailid juba värvimisel:
http://flic.kr/p/cnqEQ3
Selline oli ta peale esimest värvimist, matt ja natuke defektne.. lisaks suutsin külje maha panna, seega tuli alustada uuesti värvimist (nagu eelmine pühapäev õlle kõrvale otsustatud sai):
http://flic.kr/p/cnqDF1
Nii siis alustasin ratta uuesti värvimist. See kord otsustasin teha asja lõplikuna (esimene kord sisestasin endale, et tegemist pole näituse rattaga). Alustasin detailide lihvimisega (100 paber), see järel pahteldasin defektid ja mõlgid (paagis oli üks pisikene) kasutades Ben autotarvetest ostetud plastiku pahtlit (kirjade järgi universaal - st. ka metallile).
http://flic.kr/p/cnqCno
Sellele järgnes uus lihv paberitega 320 kuni 800 (vesilihv). Selleks hetkeks olin lihvimise ja pahteldamisega tegelenud järjest 3 päeva. See järel katsin plastik detailid krundiga (Motip) ning kõik detailid (k.a. paak) filleriga, mis jäi 12 tunniks kuivama.
http://flic.kr/p/cnqFaw
Täna sai siis ära lihvitud filler, paberitega 1000 kuni 2500 (vesilihv ikka), mis andis juba päris peegel tulemuse. Homme alustan detailide ülevärvimisega ja lakkimisega. Mõlemat on plaanis panna vähemalt 3 kihti. Kui kõik valmis, siis kerge poleerimine ja valmis ta ongi
Kindlasti postitan siia teemasse veel pilte ja infot, kui projekt edasi jõuab.
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Musta värvituna näeb hea välja. Kas orig. suunakad ja see numbrimärgi hoidja/porikas plaanis alles jätta? Mul sama ratas (98a) ja need olid esimesed asjad, mis minema lendasid. Kui orig. suundasi peaks vaja olema, või el. juhtmestikku/pistikuid ja gaasirutskat, siis mul need vedelevad.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
skulptor kirjutas:Kui "clean look" tahad, mul on s-rad rinka sabaplastik ule.
See saba mõte oli küll, et tahaks ära koristada puhtamaks.. mis hinda Sa selle SRAD rinka saba eest tahaksid?
kristjan128 kirjutas:Musta värvituna näeb hea välja. Kas orig. suunakad ja see numbrimärgi hoidja/porikas plaanis alles jätta? Mul sama ratas (98a) ja need olid esimesed asjad, mis minema lendasid. Kui orig. suundasi peaks vaja olema, või el. juhtmestikku/pistikuid ja gaasirutskat, siis mul need vedelevad.
Ühe originaal suuna vastu tunneks küll huvi (kuniks pole väikesed külge ehitanud), tahaks ära vahetada ühe teibitud variandi (esimene parempoolne).. saaks veidi puhtamaks välimust.
Natukene lükkusid plaanitud tööd edasi aga täna läheb värvimiseks.. metallik must on uueks tooniks varasema mati asemel
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Ah, ja minu meelest tuli s-rad nimetus sellel hallil ajal tundmatu tehnoloogia kasutusele votuga. Selleks oli RAM AIR. Tegelikkuses on need kaks ohukanalit, muud midagi. Toenaoliselt on S-RAD kui ohuvotu ninaossa alles jatad. Votad ohukanalid ara, enam ei ole S-RAD . Praegu ei tule tootjatel enam mottessegi RAM AIR kuidagi eriliselt ara mainida ja superbikel taiesti tavaline asi. See on nagu tasuta, pisike turbo.
KW kajastub see suurematel kiirustel ja soites. Ehk selleks kw dokkides vaga jutukad ei olegi.
Ehk keegi parandab kui midagi vaga metsa panin.
Muidu, lihtsalt minu arvamus. See 1000 vesipaber on liialdus. Seda kasutatakse enne laki poleerimist, et "apelsinikoor" ara saada. Koik vesikad, mis lahevad ule tuhande, jaagu rohkem parast lakiga jamamiseks. Siiski, isegi 800 vesipaberi jalje saab uhkelt valja poleerida. 800 vesipaber on kull koige peenem, mida varvi alla kasutaksin. Tegid endale tood, muud midagi aga tulemus tuleb sul arvatavasti vaga korralik.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Suuresti on sul SRAD osas õigus, samas on mingid mudelit 72 ja mingid 82 Kw, olles sama aasta omad.. ei oska öelda millest erinevused, samamoodi on ka tagakiige ehituses erinevused... võibolla ühed USA turule, ühed Euroopasse.. ei tea. Kuid üldpildis siiski - pisike nüanss, mida üritati meeletu innovatsioonina reklaamida
Kuna plastikud olid ka peale filleri lihvimist 1000 vesilihviga tuntavalt ebaühtalsed, siis läks ka 1500 ja 2500 käiku.. tööd oli veidi rohkem aga tulemus juba peale esimese 3 laki kihi kuivamist väga hea (väga minimaalne apelsinikoor). Nüüdseks on esimene detail ka saanud laki peale kerge vesilihvi (1500 ja 2500) ning uued 2 laki kihti.
Üldiselt olen kuulnud väiteid, et 1500 on esimene paber, mis võtab tõeliselt kõik varasemad paberi jäljed ära.. eks iga materjal mängib erinevalt ja eks igaüks märkab/ei märka neid triipe omamoodi Siiralt loodan, et lõpp tulemus korralik oleks!
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Lisan juurde väikese moraali tänasest päevast:
Kui oled värvi peale kandnud (3 kihti miinimum, eriti metalliku puhul) siis peale esimese laki kihi tõmmamist ja muidugi selle kuivamist (laki kiht peaks tegema pinna märjaks ning peegeldavaks) tee vahelihv (vesilihv, min. 800 paber), see järel uus laki kiht samamoodi nagu eelminegi ja peale kuivamist (minu kasutatava laki puhul 2 tundi normaal temperatuuris, ehk siis min. +15) uuesti sama ring läbi. Nüüd kui viimane kiht kuivanud on, peaks vastava eeltöötluse puhul (ehk siis korralik pinna lihv ennem värvimist) olema pind nagu esindusest tulnud. Ainult vaha peale ja poleerimine
Ise pean tunnistama, et eksisin algul selle õpetuse vastu, kuid nüüd kus olen selle ära proovinud, julgen väita, et toimib!
-
- Postitusi: 455
- Liitunud: 11 Mai 2009, 21:42
- Tsikkel: American Ironhorse Slammer
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 20 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Täna said valmis osad jupid (st poleeritud ja vahatatud).. seega homme veel mõned teha ja ratas kokku panna
Õhtul tulevad ka esimesed pildid
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Viivitus läbi ja tsikkel valmis (no kui välja arvata, et esiporikas vajab veel tööd) aga homme ratas pessu ja siis ka pildid.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600, 1997, DGAF
Nii siis lubatud pildid:
Eks veidi vajab veel tegemist aga usun, et see jääb juba talve perioodile (kui just vahepeal maha ei müü). Järgmisena plaanis panna lähiajal peale kukkumispunnid, sport sumpa (tahaks häält siiski paremaks...) ja shorty heeblid.
Lisaks kui keegi teab, kus võiks mõistliku hinnaga olla iridium double bubble esiklaasi siis oleks väga tänulik info eest
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Juba mõnda aega peas olnud plaan hakata harrastajana rinkat sõitma, nüüd siis sai lõplikult otsus langetatud, et uuest hooajast alustan
Kuna uuema ratta jaoks hetkel vabu vahendeid ei ole siis võtan käsile oma SRAD-i. On küll suhteliselt vana aparaat (1997) aga olen veendunud, et nähes ta kallal vaeva, on võimalik valmis teha täiesti okei C-klassi ratas (pealegi tema võimed ulatuvad vähemalt praegult küll kaugemale kui minu oskused). Hetkel siis plaanis järgmised tööd:
- Racing heeblid paigaldada = foldable e. siis pikas perspektiivs peaks hoidma kukkumis kulusid väiksemana
- Rinka gondlid paigaldada = kaalu sääst ning taas kukkumise kulud väiksemad. Lisaks on siis juba kaetud esitule auk ja suundade kohad (peeglitega tuleb midagi välja mõelda, kuna kinnitus raam toetab klaasi ja tema ääri).
- Spido ja esituli minema = kaal ja sääst (koos juba eelmises puktis)
- Õlifilter stoperdada ning muud vajalikud kinnitused kindlamaks muuta
- Ram air-i torud asendada
- Ülekanne viia üle 520 seadesse
- Karpad tuleb kindlasti üle käia, ehk õnnestub sealt midagi juurde saada
- Airboxi tihendid vahetada/uuendada
- Esimesed ja tagumine pidurivooli armeeritu vastu vahetada = pidurid natuke konkreetsemaks
Kaalu osas on absoluutne miinimum (tühikaal) 163kg, mis praeguste reeglite järgi lubatud.
Eks siin sügise ja talve käigus lisandub veel asju, kuid need siis juba jooksvalt juurde. Olen teadlik, et suure tõenäosusega see ratas numbrite poolest uuematele pritsungiga aparaatidele väga palju konkurentsi ei paku aga proovida ju tuleb ja eks siis uuel aastal ole näha
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
mis eelnevasse 72 kw juttu puutub, siis mingite kohtade turgu mõeldud rattad on piiratud selle kw peale, üks neist riikidest on vist Saksamaa.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
See seletab seda Kw erinevust - Saksamaalt see ratas algselt pärit ongi (Saksast toodi Eeestisse ja peale 2te omaniku ta minu kätte jõudiski). Huvitav, mis kujul need piirangud seati..
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Karpa pillidel tavaliselt sisselaskes selkad ees või on vaakumsiibri piirang, et ei tõuse lõpuni üles.
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
DGAF kirjutas:Juba mõnda aega peas olnud plaan hakata harrastajana rinkat sõitma, nüüd siis sai lõplikult otsus langetatud, et uuest hooajast alustan
Kuna uuema ratta jaoks hetkel vabu vahendeid ei ole siis võtan käsile oma SRAD-i. On küll suhteliselt vana aparaat (1997) aga olen veendunud, et nähes ta kallal vaeva, on võimalik valmis teha täiesti okei C-klassi ratas (pealegi tema võimed ulatuvad vähemalt praegult küll kaugemale kui minu oskused). Hetkel siis plaanis järgmised tööd:
- Racing heeblid paigaldada = foldable e. siis pikas perspektiivs peaks hoidma kukkumis kulusid väiksemana
- Rinka gondlid paigaldada = kaalu sääst ning taas kukkumise kulud väiksemad. Lisaks on siis juba kaetud esitule auk ja suundade kohad (peeglitega tuleb midagi välja mõelda, kuna kinnitus raam toetab klaasi ja tema ääri).
- Spido ja esituli minema = kaal ja sääst (koos juba eelmises puktis)
- Õlifilter stoperdada ning muud vajalikud kinnitused kindlamaks muuta
- Ram air-i torud asendada
- Ülekanne viia üle 520 seadesse
- Karpad tuleb kindlasti üle käia, ehk õnnestub sealt midagi juurde saada
- Airboxi tihendid vahetada/uuendada
- Esimesed ja tagumine pidurivooli armeeritu vastu vahetada = pidurid natuke konkreetsemaks
Eks siin sügise ja talve käigus lisandub veel asju, kuid need siis juba jooksvalt juurde. Olen teadlik, et suure tõenäosusega see ratas numbrite poolest uuematele pritsungiga aparaatidele väga palju konkurentsi ei paku aga proovida ju tuleb ja eks siis uuel aastal ole näha
Hea idee C-klassi sõita ...vaatasin su nimekirja ja oled suht õigel teel oma tsikli ettevalmistamise plaanidega. Kindlasti lisa oma nimekirja jäigad/võidusõidu jalarauad mis muudavad kukkumise odavamaks kuna siis jääb ratas jalaraua ja kukkumispunni peale libisema mitte summuti, sabagondli või kurat teab mille peale veel.
Soojalt soovitaks veel clip-on tüüpi lenkse millel torud on eraldi vahetatavad. Spidiomeetri soovitan jätta, hea vaadata mis kiirusel junn jahedaks läheb näiteks Audru rajal vanas maanteekurvis
Mis kõige tähtsam kogu selle asja juures on see, et vedrustus oleks tip-top korras, st. amordid ei lekiks, compression´i ja rebound´i reguleerimis kruvid töötaks, kuskil ei oleks lõtke, puksid laagrid nii ees kui taga oleks korras. Kui need punktid on heas korras on palju ohutum rajal kallutada ja saad enda tunde järgi ka veits seadistama hakata. (lõppude lõpuks on just amort ja korralik rehv need mis sind rajal hoiavad)
Ahjaa ja ära oma mootori võimsuse pärast väga muretse, peamine on see, et endal oleks vahva ja saaks hea kogemuse, kogemuse just sellest, et mida tegelikult ikkagi see 600 ratas teha suudab
Jõudu tegemistes ja ehk järgmine aasta ringrajal näeb
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Tänud nõu eest
Lenks ja jalarauad on väga hea mõte! Eks väike mõte on ka see, et ratas oleks võimalik tagasi viia tänava legaalseks. Spidoblokk oleks võibolla tõesti mõistlik jätta - saab ka meelde jätta, mis käigu ja pöördega mingisse kurvi mindud sai (kui jõuab muidugi ).
Vedrustust olen veidi uurinud, paistab, et kõik liigub aga mingit seadistamise katset pole veel riskinud teha. Sai täna vaadatud ka Keith Code-i SAG adjustment õpetust... terve uus maailm avanes mu ees
600ne suudab kindlasti päris hästi üllatada, eriti veel kui kaalu vähemaks ja gaasi käigu ühtlasemaks (mingil hetkel tundub nagu hakkaks segu trikitama 2000-3000rpm juures).
Igaljuhul üritan hoida teema uuendatuna, kui edusamme tuleb. Ehk saab keegi veel indu juurde ja on uuel hooajal veel sõitjaid juures
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
DGAF kirjutas:600ne suudab kindlasti päris hästi üllatada, eriti veel kui kaalu vähemaks ja gaasi käigu ühtlasemaks (mingil hetkel tundub nagu hakkaks segu trikitama 2000-3000rpm juures).
:
Rinkal nii kui nii alla 8000 rpm´i ei sõida Aga jah karpad tuleb ilusti ära sünkroniseerida kestab mootor kauem ja sõit on ka ühtlasem.
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Ise sai sõidetud mitu head aastat pm sama rattaga, küll aga 750 ga. Nüüd ühe suve sõitnud k4 seljas... ja vahest ikka mõtlen, et see SRAD oli ikka väga tegija ratas selle aasta kohta. Nii et anna aga minna oma projektiga
Muidugi rajal sõites oli tunda, et teistega võrreldes oli jõupuudus, 600 ga sõites annab see kindlasti rohkem tunda, kuid ülekandega mängides saab asja palju paremaks. Kurve kannatas üsna kiiresti sõita tänu oma kergusele, headele piduritele ja üsna heale stock vedrustusele.
Kindlasti soovitan muretseda sportdüüsid ja nagu juba mainisin, ülekanne mängib rajal palju rolli.
Ise arvan, et selle rattaga on võimalik eestis C- klassis täitsa vabal esikolmikus püsida, kui korralik rehv alla ja natuke harjutada.
Kui aga ple soovi kiiresti sõita, siis fun`i pakub see ratas kindlasti.
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
DGAF kirjutas:600ne suudab kindlasti päris hästi üllatada, eriti veel kui kaalu vähemaks ja gaasi käigu ühtlasemaks (mingil hetkel tundub nagu hakkaks segu trikitama 2000-3000rpm juures).
Aga mis bensiin sul sees on? Kas 95 või 98?
Ülekanne muuda ära jah ja KINDLASTI dynojet komplekt nagu eelpool mainitud. Kaalu väga sradil alla ei saa, ta juba niigi kergeks tehtud.
Summuti on paras kahur, see vaheta ka sport summuti vastu.
Spido minema viskamisega mõtle hoolikalt järele. Kiirus on jah suva AGA pöörded, temp, õlisurve.
Muidugi head rehvid pane alla, nüüd C võib ju slikiga sõita.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Bensiiniks hetkel kasutusel 98. Originaal sumpa kaalus päris korralikult, see sai vahetatud välja Remuse sportsumpa vastu - st veidigi kergem ja tundvalt vabam hingamine (kerge kitsendus on tehtud püti keskele, ca 3mm kummaltki äärelt). Kaalu võitu veidi siiski saab - esituli on paras kobakas, saba välja vahetada (tagaistuja istme asemel käiv küür kaalub päris hästi) ning sumpa arvelt on midagi juba võidetud - palju see midagi on, seda ei tea. Rehvid on hetkel all Michelini Pilot Powerid (2011. toodetud), vastavalt ees soft segu, taga medium - need peaksid suhteliselt adekvaatset pidamist pakkuma vast - vähemalt alguseski.
Kes Eestis tegeleb üldse Dynojet düüsidega?
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Ise tellisin dynojetid nädalake tagasi motodepoost. Hind 125 eurot. Yamaha R1 98.
Vähemalt on see tore, et bensiin on õige sees. Vaatasin et sportfilter tuli ka müüki. Koos düüside ja nõeltega on see hea kompott.
-
- Postitusi: 448
- Liitunud: 29 Okt 2003, 13:24
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Sõitsin samasugusega 2007 hooajal.
Esigondli asendasin K1-K3 rinkagondliga, oli odavalt saada ja sobis üsna täpselt. Kaaluvõitu tuli omajagu. Esimese gondliraami tegin ise, ilma ülemise kinnituseta. Gondliraami külge tegin ka kinnitused rooliamordile (väga kasulik vidin, prioriteetide järjekorras kindlasti eespool düüsidest jms-st). Neid gondleid peaks siiani üsna vabalt liikuma, koos Ram- Air torudega. Sabaaluse loopisin oma tsiklil tühjaks, aku ning releede kinnitamiseks tegin õhukesest duralumiiniumist lihtsa konstruktsiooniga aluse.
Pidurivoolikute asendamine on kindlasti esimene vajadus, vastasel juhul on mõne kiire ringi järel lepikusse minek. Jutt siis esimestest piduritest. Aga üldiselt on sellel pillil jah head pidurid. Spido jäta alles, see ei kaalu midagi, pöörete teadmine on aga väga kasulik, samuti temperatuur jms.
Kukkumiskindluse huvides (lisaks mootorikinnitustelepaigutatavatele kukkumispunnidele, mis on elementaarne) on mõistlik teha mingi kate generaatori kaanele, mis vasakule poole kukkudes surmkindlalt viga saab. Teiseks on mõistlik paigaldada kukkumispunn tagaratta võlli vasakule poolele, nii jääb võlli keere kukkudes terveks, samuti võib see päeva päästa, kui mutter ennast lahti kerib. Endal pole seda juhtunud, aga teistel olen näinud, koos tagajärgedega.
Omast kogemusest soovitan välja vahetada jalarauad koos kinnitustega (need kolmnurksed raami ja jalaraua vahel), mis sellel masinal on sellisest haprast materjalist, et igal kukkumisel katki lähevad.
Mootorituunimisest ei mõista ma midagi arvata, ise seda ei teinud, liikus niisamagi piisavalt. Kiirusele tuleb ilmselt rohkem kasuks, kui sama raha investeerida trennikilomeetritesse ja/või teooria õppimisse. Või algatuseks lihtsalt mootori korralikult tehaseseades käima panemisele.
http://www.expressmoto.ee
Mehe majakaks eluteel ei pea olema v**t, vaid ruuduline lipp.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
mart211 kirjutas:http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=593981#p593981
Vb on tarvis?
Väga rõõmustav on see, et ei ole valdavaks soovituseks ratast vahetada - ise olin just selle koha pealt kõige skeptilisem.
Vaadates siia kogunenud infot siis hakkab ka kujunema arusaam kuhu esimesena kulutada ja mis on madalama prioriteediga:
- Pidurivoolikud vahetada armeeritute vastu
- Amordihooldus
- Ülekanne 520 peale
- Jalarauad vahetada jäikade vastu
- Clip-on lenks
- Foldable heeblid paigaldada (põhimõtteliselt olemas)
- Gondlid (kas siis leiab SRAD-i rinka omad või siis juba ka K1-K3) vahetada
- Saba tühjaks (uus saba), uued hoidjad teha (läheb kokku eelmise punktiga)
- Kõik poldid üle käia ja õlifilter stoperdada
- Tagarattale lisa slider + genekale kaitse teha
Olemas/tehtud:
- Originaal sumpa vahetatud sportsumpa vastu
- Tellitud foldable heeblid
- Kukkumispunnid küljes
Pikk tee nüüd ees aga vähemalt on suund olemas
Mõned küsimused siiski on juurde tekkinud:
- Kui suur reaalne vajadus Quickshifteri järele on? Olen lugenud, et karpadega aparaadile pidi selle paigaldamine paras porno olema.
- Kui vahetada SRADi gondlid K1-K3 gondlite vastu, kas siis ei või tekkida vastuolu C-klassi reeglitega? Originaal välimuse kuju peab ju säiluma..
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Pidurivoolikud on vaid ostmise/tellimise vaev, kulutus suht madal
Korralikud clip-on lenksud on suht kallid. Tee endale selgeks, kas vajad lihtsaid clip-one või ka reguleeritava nurgaga, et leida ideaalne asend. Hinnavahe neil omakorda kordades
Jalaraudadega sama teema, mis lenksukomplektiga - väga varieeruv hinnaklass olenevalt nõudmistest
520 ketijooks on elementaarne, StreetMotos kõikvõimalikud ülekanded riiulist võtta.
Kui amordid ei leki, siis lahti võtta, puhastada kontrollida juhtpuksid ja kõikide reguleervarraste ning koonuste asend ja olukord ning kokku tagasi korrektse õli ja õige kogusega
Ehk siis kui oleks minu projekt, siis teeksin nüüd järgnevana ära need asjad, mis ei vaja eelnevat otsustamist. Pidurivollad, amordid ja 520 mõõdus ketijooks koos enimlevinud ülekandega. Kui juba raja peale minek, siis küll tekib ka neid teise ülekandeid juurde...
Shifterivajaduse jätaksin veidi hilisemaks, kuigi probleemsust karpa puhul väga ei näe. Katkestab ta ju süüdet ja laseb koormuse ikkagi hetkeliselt kastist maha, et kõiku vahetada.
Dynojeti komplekte saab suht kiirelt tellida - ka StreetMotost liiguvad tellimused iga nädal sinna suunas. Iseasi taaskord, kas sellel on enne rajale minekut mõtet. Mina läheksin esialgu praeguse seadega, õpiksin tundma trajektoore ja harjuks rattaga nii, et asjadele mõtlemata suudaks õigesti sõita ning see tuunimine aitab sind ainult sirgel lahti keeramisel, kuid sellest on ringiajale väga vähe abi. Kurvi õige ja kiire läbimine on see, mis viib sind teistest ette. Seega ma paigutaks isegi õige sõiduasendi tagajad (lenks, jalarauad) nimekirjas ettepoole mootori toitesüsteemi tuuningust...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 3191
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Need foldable heeblid on üks suur mõtetus,ma oma rattale panin ja mis salata uperpallitasin Audrus nii et vähe polnud.Kulusid igati ja mõnest kohast murdusid aga ainuke asi mida nad ei teinud olid liigenditest liikumine.Ag eestlaslikult jäärapäisena tellisin uued samast kohast,saab vast osasi vahetada kui jälle käpuli käin
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Kui need heeblid ära ei foldi siis võit on juba sellega, et nende pikkust regullida saab (midagigi lohutuseks, kui halb üllatus tuleb)
StreetMoto kirjutas:
Need kolm teeb kindlasti esimestena. Mõte pigem panustada õigele asendile (lenks + jalarauad) on kindlasti tasuv, eriti kuna praegune sõiduasend jätab kohati soovida. Kurv on see, mis nõuab ilmselt kõige rohkem tähelepanu, arvestades veel juurde seda, et isegi praegune mootori võimekus on teatud pööretel vägagi mõnus.
Shifteri osas võin ka eksida. Loogiliselt ei tohiks olla midagi väga ulmet, kuid mingil põhjusel kurdetakse üle lombi, et SRADidele on halb paigaldada neid - võibolla on asi lihtsalt selles, et otseselt neile ei toodeta ning tuleb sobitada mingi teine mudel peale.. ei tea. Igastahes jääb see hetkel siis tuleviku muusikaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Väike update siis vahepeal. Ei ole küll palju jõudnud teha kuid midagi siiski:
- Uus saba on saadud, klaaskiust tehtud seega üpriski tugev ja kerge
- Sport sumpa küljes
- Uued heeblid
- Esituli seisab riiulis ning tema asemele peaksid varsti valmima väikesed "nurgad", mis hakkavad hoidma esigondlit raami küljes.
- Tagatuli ja number läinud. Sinna asemele tuleb ehitada uus saba alune plaat (koos aku ja aju hoidjaga).
- Airbox hetkel maas ja läheb puhastamisele + uued tihendid külge ram-air torude avadesse
- Gondlid üle värvitud
- Uus kõhualune kauss pandud
Ja mõned pildid siis ka juurde:
Re: Suzuki GSX-R600 (SRAD); Rinka projekt
Soovitan lugeda. Siin on küll veidi aegunud infot, aga abiks ikka.
http://www.motoringrada.ee/index.php/al ... stamiseks/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.