Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Moderaator: Moded
Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Tere
Mõnda aega tagasi sai soetatud see Ninja.
Esimese asjana pidin ta arvele võtma, mis oli paras jant. LasValga "seesama" register hakkas näkku panema tüübikinnitusega(ka rehvisuurusega), kuna see puudus (made for USA, not EU). Lasin teha järelpärimise vms, mille lasin üle ja tänu Kox'i soovitusele sai ratas viidud Tartu, kus avastati et ainult numbrituli puudu, mis sai kohe ostetud Motodepoost ja oligi korras.
Vahetasin mootori õli ja filtri ära, jahutusvedelik ilusti normi( -40 vedelik oli sees ), ketile korralik pesu ja õlitus. Ülevaatuses läks ka kõik hästi, Ergos pandi mulle 3 boonustase , kuigi esimene ratas minu nimel.
Siiamaani igast pimp asju ebay'st tellitud.
Ma, kui noob, panin tagumisele istmele katte ja sellega välistatud ohu tekitamine kaasreisijale. Siis sai must läbipaistmatu isevärvitud tuuleklaas dark smoked doublebubble'i vastu vahetatud koos uute probolt siniste mutikatega. Carbon kukkumispunnid külge installitud. Led numbrituli sai vist mainitud juba. Sinised helkur teibid velgedele. Uued rehvid mõlemad Pirelli Angel ST. Iga hetk peaks pukakronsad saabuma ja ka gondlite sinised mutrid.
Mõned pildid ka
Sellisena ta sain
Väikesed muudatused tehtud
Siniste mutritega vähe šeffim klaas
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 30 Apr 2011, 20:29
- Tsikkel: Kawa zr7s;zx9r
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Kena ratast :=) mingi j2rgmine kuu l6pupoole ehk soetan omalegi zx(9)r-i siis peaks minema s6itma
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 30 Apr 2011, 20:29
- Tsikkel: Kawa zr7s;zx9r
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Esimene pilt on mõnus shop .Isegi sai kunagi sellisest ninjast unistatud aga rohelisest.
Muretuid kilomeetreid sulle .
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
jorsin kirjutas:Miks ma seda ratast kordagi Valga peal sõitmas näinud pole?
Teen veel lube ja ei julge väga ringi liikuda ilma
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Load tehtud ja sai tihharjaa stocki ära sõidetud , võrreldes eesti teedega on siin teeolud teised ja ka kiirused. Esialgu sai lastud max 200km/h ja ninja käitus normaalselt, ainuke viga mis esinenud on: kas esipiduriketas on natu kõver või support peale rehvivahetust kehvalt peale pandud, igatahes 30 miinus kiirusel hakkab pidurdusel õrnalt jõnksutama :S.
PS. Kas summuti plärtubki, nagu ralliautodel, kui suurematelt pööretelt ranne tagasi keerata? Selline tunne et leek ka vist väljas
PSS. 5.5 l 100km linn/mnt pooleks
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Proovi üle 200 tõmmata, läheb kenasti, ise jõudsin oma Ninjal 230+ kätte, oleks ka rohkem saanud, aga tee hakkas jõudma kohta, kus vahest mendid + kõrvalteed, kust võib üllatus tulla
Kui pidurdan enda omaga ka jõnksutab, paistab rohkem olema ratta omapära.. 2005 aasta mudelil see viga olevat parandatud
ZX6R on sport rattas ja summuti "plärtumine" on täitsa norm asi.. ise armastan plärtumist teha Viru keskuse juures, seal paariks sek´iks tekkib tunneli tunne (kui sõita uue juurdeehituse alt)... ja "plärtumine" ja kiirenduse hääl on eriti mõnus siis
Kena kulu... endal läheb ikka 6-7l..viga vist selles, et käsi raske
Commix kirjutas:Load tehtud ja sai tihharjaa stocki ära sõidetud , võrreldes eesti teedega on siin teeolud teised ja ka kiirused. Esialgu sai lastud max 200km/h ja ninja käitus normaalselt, ainuke viga mis esinenud on: kas esipiduriketas on natu kõver või support peale rehvivahetust kehvalt peale pandud, igatahes 30 miinus kiirusel hakkab pidurdusel õrnalt jõnksutama :S.
PS. Kas summuti plärtubki, nagu ralliautodel, kui suurematelt pööretelt ranne tagasi keerata? Selline tunne et leek ka vist väljas
PSS. 5.5 l 100km linn/mnt pooleks
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Mõned uued vidinad vaja installida:
Vaja veel ventika temp andur vahetada( hetkel lüliti vahel) ja singaal ei funka millegipärast . Ilmselt kui jõuab plastikud värvimisse, siis tuleb ülejäänud metallset värvi vidinad ka mustaks värvida!
-
- Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Palju Stockholmis juba sooja siis on?
Nagu videos näha pole lumekübekestki seal!
Krt kadedaks ajab!
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
drifter kirjutas:Palju Stockholmis juba sooja siis on?
Nagu videos näha pole lumekübekestki seal!
Krt kadedaks ajab!
Sooja kusagil +6C - +10C, 29 veebruar oli isegi +12C, kesklinna lähedal pole lund eriti, natu jääd mõnes kohas. Täna käisin Slingerbulten'is sõitmas(Rosenhill), head kurvilised teed ja seal oli lund ikka näha, baike ei näinud aga korssikaid, choppereid ja mõned streetfighterid liikusid. Varsti tuleb video tänase kohta ka.
PS: Kui eile rattale akut peale panin, siis arvasin et kööga, aga läks ilusti käima ja ei pidanud isegi toorest peale andma. Rattaga ülimalt rahul!
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
drifter kirjutas:Palju Stockholmis juba sooja siis on?
Nagu videos näha pole lumekübekestki seal!
Krt kadedaks ajab!
Jah... Mina pidin täna 15 meetrit lumelabidaga teed tegema ja 100m jää peal uisutama enne kui baigiga asfaldi peale jõudsin. Aga oli seda väärt.
See ninja sul täitsa kena, aga mulle tundub pütt pikavõitu. A no maitse asi.
-
- Postitusi: 107
- Liitunud: 29 Jaan 2010, 14:02
- Tsikkel: Cbr1krr Repsol
- Asukoht: Tartumaa,Soome
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Aaaa et Eestis kannatab ka juba sõita või?
Krt ise kükitan siin soomes ja igapäevaga lumi sulab ,aga teine päev sajab topelt lisa!
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
MotoMell kirjutas:Jah... Mina pidin täna 15 meetrit lumelabidaga teed tegema ja 100m jää peal uisutama enne kui baigiga asfaldi peale jõudsin. Aga oli seda väärt.
See ninja sul täitsa kena, aga mulle tundub pütt pikavõitu. A no maitse asi.
Kui vähe rohkem finants seis lubab siis vahetaks hea meelega välja, hetkel oleks vaja mõned asjad korda teha ja rooliamort osta, ilmselt mõni päev lähen vaatan Öhlisni tehasesse, äkki sealt koha pealt saab ka osta.
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Päris kena ratas.
Proovi loksutada esipiduri kettaid. Kui need loksuvad siis needid veits läbi. Kui jõnksub alt amortidest, siis on tõesti tegu "ratta eripäraga". Nende amortide alumised otsad on palju lühemad ja kõvemad mehed on amorte isegi alt pooleks pidurdanud. Tasub kontrollida. Jõnksutada ei tohiks küll ükski korralik ratas.
Kas sa sisselaske ülemised siibrid(secondary butterflies) oled juba välja võtnud ja ära visnud või on need veel alles?
Edit: Kui su signa lihtsalt ära surnud ja juhtmed kõik korras, siis mul vedeleb üks signa jalus. Lihtsalt järgi tulemise vaev.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Natuke offtopic, aga vaatasin Su videot ja nähes seal juba mitmeid tsikleid tänava ääres tekkis küsimus, kas Rootsis ka tsiklirahvas üksteisele viipab teel kohtudes? A muidu mõnna, et juba sadulas , tahaks ka... Varsti...
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
mart211 kirjutas:Kas sa sisselaske ülemised siibrid(secondary butterflies) oled juba välja võtnud ja ära visnud või on need veel alles?
Edit: Kui su signa lihtsalt ära surnud ja juhtmed kõik korras, siis mul vedeleb üks signa jalus. Lihtsalt järgi tulemise vaev.
Alles ma arvan, pole ausat öelda nii kaugele jõudnud asjadega ja signa vea uurin ilmselt eestis välja, pole siin hetkel head kohta, kus ratas paljaks kakkuda. Eks võtan ühendust kui tõesti vaja läheb uut.
tali kirjutas:Natuke offtopic, aga vaatasin Su videot ja nähes seal juba mitmeid tsikleid tänava ääres tekkis küsimus, kas Rootsis ka tsiklirahvas üksteisele viipab teel kohtudes?
[youtube][/youtube]
Selle video algusest näha et viibatakse küll, eelmine aasta selle tee peal näidati ka ees olevat politseid, mis oli uus minu jaoks ja suuremate maanteede peal üldiselt ei näidata
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Commix kirjutas:mart211 kirjutas:Kas sa sisselaske ülemised siibrid(secondary butterflies) oled juba välja võtnud ja ära visnud või on need veel alles?
Edit: Kui su signa lihtsalt ära surnud ja juhtmed kõik korras, siis mul vedeleb üks signa jalus. Lihtsalt järgi tulemise vaev.
Alles ma arvan, pole ausat öelda nii kaugele jõudnud asjadega ja signa vea uurin ilmselt eestis välja, pole siin hetkel head kohta, kus ratas paljaks kakkuda. Eks võtan ühendust kui tõesti vaja läheb uut.
tali kirjutas:Natuke offtopic, aga vaatasin Su videot ja nähes seal juba mitmeid tsikleid tänava ääres tekkis küsimus, kas Rootsis ka tsiklirahvas üksteisele viipab teel kohtudes?
[youtube][/youtube]
Selle video algusest näha et viibatakse küll, eelmine aasta selle tee peal näidati ka ees olevat politseid, mis oli uus minu jaoks ja suuremate maanteede peal üldiselt ei näidata
Kui vaja signat siis tead.
Terve eesti on need õhusiibrid välja võtnud, et rohkem õhku saaks ja ratas paremini edasi käiks. Kui just 3000rpm tühikäigu pööretel sõita ei ole vaja, siis keegi neid ei kasuta. Mul on just 3000rpm tühikäigul sõita ja neid siibreid vaja. Kui plaanid need välja võtta(5 minutit läheb aega kuskil), siis anna kindlasti teada. Ma ei tahaks nende pärast uut pritsungit osta
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Sai lõpuks lahti kakutud, õhufilter nägi päris kole välja, uus K&N pestav asemele :
Korraga sai uued küünlad ka peale pandud, mis oli suht huvitav tegevus, äärmiseid väheke raske välja saada.
ebayst 4tk odavam kui siin poodidest
Sai veits välimust ka tuunitud, aga need pildid hiljem
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Vähemalt led suunad, mis ebayst ostetud odavalt, on liikluses (nähtamatu) sama odav saast !
Seda filtrit pole vist viimased 5a. puhastatud
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Tuono kirjutas:Vähemalt led suunad, mis ebayst ostetud odavalt, on liikluses (nähtamatu) sama odav saast !
Seda filtrit pole vist viimased 5a. puhastatud
Filter oli ise leiutatud saast. Peale vahetust minek hoopis teine.
Suunatuledest on sul õigus, aga ma panin taha uue tule(LED), kus on suunad juba sees ja minu arust hulka paremini näha kui seal numbrilaua küljes olevaid.
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Tutikas ventika lüliti lõpuks ostetud, aga tekkis probleem.
Manuaalne lüliti oli pildil noolega näidatud sinise juhtme vahel, võtsin lüliti vahelt ja juhtmed omavahel kokku, aga kui pistikud kokku lükata hakkab fan tööle( süüdet pole sees). Kas selle manuaalse lüliti pärast on BL/W ja BL/BK juhtmed omavahel kokku pandud ja ventika lüliti ringist välja jäetud? Kuigi ei näinud, et seal oleks need juhtmed kokku pandud, kui siis kusagil kütusepaagi all juhtmerägastikus.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Enamus masinatel ei vaja ventikas süüdet, vähemalt niipalju kui mul neid olnud on.
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Julgen pakkuda, et väga suurel enamusel, sest kui söidust tuled ja mootor kuum - ventikas töötab, ja sa vötme välja vötad, siis masin tahab ennast edasi jahutada veidi aega.
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
innar11 kirjutas:kui söidust tuled ja mootor kuum - ventikas töötab, ja sa vötme välja vötad, siis masin tahab ennast edasi jahutada veidi aega.
Nii ta mul ka töötas. See elektri kala oli heas lihtsas kohas .
Kaks päeva tööd ja vent korras ning karteri punni keere taastatud, piduri kolbe kuidagi liikuma ei saanud (puhastasin, liikutasin, wd 40 suts vahele), tellisin ebayst uued simmerid ja tolmukaitsed, need kohal siis support algosadeks.
Re: Kawasaki ZX-6R 2003 Commix
Ninja talveunne pandud paar nädalat tagasi!
Läbisõiduks sain 10k + km, mingeid vigu juurde ei tulnud, töötab kui kellavärk
Hooaja alguses libises sidur ja kiirel käiguvahetusel esines ka vahest probleeme, asi kadus kui olin 3 X vahetanud õliga Motul 10W40 täissünt (mõnus punane ja lõhnab hästi ). Vahetasin iga 2000 km tagant.
Peale selle, et olin keerme suuremaks teinud karteril, keerasin ta enne sõitu minekut kiire õlivahetusega puruks
Närv oli nii must, et sõita ei saanud, lendasin kohe poodi ja tellisin uue!
PS. ilmselt tänu sellele heale õlile kadus ka see imelik hääl mootorist!
Lugesin siin enne mingist postist rehvide kohta, Pilot road 2 10k km vms. Ise sai Angel ST alla pandud ja tagarehviga oma 7k sõidab veel, esirehvil nagu polegi kulumist.
8k km peal sai korra külg ka maha pandud: väike kiirus, ringtee, vihm, pigi välja sulanud, liiv?, rehv külm, kallutasin liiga palju . Alt ära läks, rsk vaatasin rattale järgi kuidas ta paar meetrit lohises ja sädet pildus, kargasin püsti (endal oli nahk seljas, kann oli päeva valus), kiirelt ratas püsti, polnud nagu midagi viga tänu kukkumispunnile, starterit ja tuld, publik juba kogunes . Pärast kodus naersin, päris huvitav oli ja õppisin ka siit midagi.
Aga järgmine hooaeg näeb mind eesti teedel rohkem Seniks head talve ja muretuid kilomeetreid, kes veel sõidab!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.