JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
sain täna siis piti vastu bagi honda cbr1000F motoga ja 1komp. rollu ja muid vidinaid
bagil ehitamist jätkub... arvatavasti sebin mingi teise auto kõrvale juppideks, kuna esiots pm täiesti puudu.
kõik ideed ja info ja mõtted jne on oodatud!!!!
praegu muidu on vaja siis all nimetatuid asju:
*kas originaal õhufilter või 4 filtrit eraldi...
*atv vms esi otsa süsteemi
*ketti
*pingereleed
*cdi-d
*küünlajuhtmeid
*2 pütti
*
kindlasti oli midagi veel aga seda kõike hiljem..
pildid:
19.05
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Jöhker asi kui liikuma saad. Raami esiosa soovitaks ümber teha... Eest näeb välja nagu reformvoodi. Võta eeskuju "Piranha" bagidest, esiots kitsamaks, kenad pikad õõtsad ja löbu laialt. Edu nokitsemisel.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 21 Sept 2010, 13:47
- Tsikkel: Jah
- Asukoht: Australia, Perth.
- Kontakt:
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Osta parem mingi Golf MK1 kere ja pane sinna see tonnine ceeberi mootor. Oluliselt vähem tööd.
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Selle masina eelmine omanik on mulle tänaseni 50% mootori hinnast (cbr1000f) võlgu (üle aasta). Mootori viimane täht ei ole y vaid f ja see pärineb 1993a. ratta pealt.
Vajaminevatest detailidest on mul pakkuda cdi, peaks ka originaal õhupuhasti süsteem alles olema.
Edu ehitamisel
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Krt Juss juba suutis juba teema ära teha, me vaevalt saime ufoga koju! Nii et nv.ks taga rattad alla, pool mootorit kokku?
Jussile meeldib rohkem ehitada, kui sõita..
Mootor peaks jah 1000F olema, see kutt ise ütles ka ju?
Kuda muidu se cbr-i mootor edasi liigub? See pagi nüüd mingi kerge masin ei ole, aga 97kw ikkagist ju?
FirePlay kirjutas:Osta parem mingi Golf MK1 kere ja pane sinna see tonnine ceeberi mootor. Oluliselt vähem tööd.
Mk1 kere on väga shity, sest sakslaste raud ei ole kõige parem. Ise oman Mk1 Jettat, sellel keretööd pooleli.
Oodates sõitu..
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Päris kindlasti pane originaal filter ja filtrikorpus ,säästad enda aega ja raha timmimise pealt.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
bagist on see monstrum ikka päris kaugel. Ainuke kasutatav element tundub olevat mootor. Aga edu!
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000y (BAGI)
Shiim kirjutas:Krt Juss juba suutis juba teema ära teha, me vaevalt saime ufoga koju! Nii et nv.ks taga rattad alla, pool mootorit kokku?
Jussile meeldib rohkem ehitada, kui sõita..
Mootor peaks jah 1000F olema, see kutt ise ütles ka ju?
Kuda muidu se cbr-i mootor edasi liigub? See pagi nüüd mingi kerge masin ei ole, aga 97kw ikkagist ju?FirePlay kirjutas:Osta parem mingi Golf MK1 kere ja pane sinna see tonnine ceeberi mootor. Oluliselt vähem tööd.
Mk1 kere on väga shity, sest sakslaste raud ei ole kõige parem. Ise oman Mk1 Jettat, sellel keretööd pooleli.
Oodates sõitu..
srry, minu viga et Y kribasin...
aga nii see on et mulle rohkem meeldib leiutada ja ehitada kui sõita
muidu, moto jääb ikka samale raamile, aint ei tea mis auto veel kõrvale juppideks saab.
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Ou kuule mul on ju 1 pütt(resokas ) teed selle lühemaks(keskelt pooleks) ja ongi 2 pütti? Võtan kaasa laupäeval?
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Shiim kirjutas:Ou kuule mul on ju 1 pütt(resokas ) teed selle lühemaks(keskelt pooleks) ja ongi 2 pütti? Võtan kaasa laupäeval?
ikka
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
aa muidu, kes tunneb seda motot hästi vms ja viitsiks mu algajatele küsimustele vastata, äkki saaks msni anda?
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
nüüd siis sellised plaanid et lähen roosnaallikule paki autosse vms ja sealt äkki leian ette õõtsasid...
siis leekar läheb kaheks, ehk lõikan otsast selle üheks mineva koha ära ja eraldi kaks auto sumpat vms otsa. siis vaatasin et parem on kui viin kohe leekarid üles.
aga mis arvate kas see võib mõjuda õlitusele mootoris et ta tahapoole kaldus on.
natukene rohkem jääks tahapoole kaldu kui sellel pildil... et kas pean hakkama moto kinnitusi ümber tegema?
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Jussule pilte juurde. Mingid suvalises järjekorras ja nagu näha siis 2-3 õlut ei mõjunud mulle pildistamisel hästi.
See on mingi jama seebikas kah, oleks pidand Canoni kaasa võtma, aga eks teine kord targem.
Anyway, mult saad ühe püta, aga äkki viid 2 toru läbi 1 püta?
Et siis me peale õlle joomise pmtslt muud ei teinudgi, aa uff istus mune laiaks.
nii pildid:
Jõle väike ikka tundub.
Jussu arvas, et ta peab uued õõtsad taha tegema... Nu mai tea, ma keevitaks lihtsalt üle need.
Et siin näha, kuidas Juss on miskit siiski teinud.
AA avastasime, et keti hammakas viskab veita(oli vist niI??)
Mingi rõve roheline aia kastmis voolik on pildile jäänud.
Mingid suht mõtetud pildid siin, loodame et siis järgmine up tuleb siis, kui esisild hakkab juba looma.
EDIT:Aa ei, kuule muruniidukit remontisime ka ju!
Et siis ma tulen järgmine kord siis, kui eksamid läbi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Ees ZAZ'i sild (ei mäleta täpselt, kas esimene või tagumine, vist oli esimene), taga Opel Vectra esisild ja Vectra mootor. Sai päris kiireid ringe tehtud. Ehk saad mõne pildi pealt ehitamisideid. Pildistamisel ma küll detailidesse ei laskunud, kuna eesmärk oli sõita ja sõidupilte saada.
http://ivoonu.eu/displayimage.php?album ... play_media
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
tänud piltide eest aga kahjuks jhh nagu eriti asi ei liikund see nv...
praegu viimane kooli nädal , peale seda saab hakkata korralikult ehitama... lasen kelllegi mõndasid laagreid ja pukse vms tuua,... siis vct teen hoopis ise esissilla...
aga siiski, parem oleks kui teeks mootori kinnitused ümber nii et moootor oleks ikka kallutatud ette rohkem ?
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
kuidas kaalujaotus timmitud on,et hüpates saaks ratastele maanduda
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Kui ükskord sõitma saad, kindlalt väga lõbus sellega kimada. Tundub, et väljalaske ja juhi vahele ruumi ei jää aga noh, ega mingid mökud, kes väikest leeki kardavad, ei peagi sellise asjandusega sõitma. Mootor pane nii, nagu see oleks motikal peal. Igaks juhuks.
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
vana vw esisild oleks ka väga hea sinna ette. Väga lihtsasüteemiga panna. Sapaga oma peaks samasugune olema.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Ducar kirjutas:vana vw esisild oleks ka väga hea sinna ette. Väga lihtsasüteemiga panna. Sapaga oma peaks samasugune olema.
Sapika torsioonidega esiots on täpselt sama süsteemiga ja oleks õige asi küll. Edu nokitsemisel!
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
tali kirjutas:Ducar kirjutas:vana vw esisild oleks ka väga hea sinna ette. Väga lihtsasüteemiga panna. Sapaga oma peaks samasugune olema.
Sapika torsioonidega esiots on täpselt sama süsteemiga ja oleks õige asi küll. Edu nokitsemisel!
praegu suht otsingi esiotsa, aga ei ole veel midagi kohanud :S kui kellelgi või kellegi sõbral vedeleb kust saaks ära kruttida vms siis PALUN andke märku.
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Mina kasutasin siksi esisilla juppe supordit,ketas,kändtelgeja alumist õõtshooba.Ülemise õõtsa tegin ise aga kasutasin siksi sarniiri ja audi 80 esisilla pukse.Edu ehitamisel !!!
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
exc kirjutas:Mina kasutasin siksi esisilla juppe supordit,ketas,kändtelgeja alumist õõtshooba.Ülemise õõtsa tegin ise aga kasutasin siksi sarniiri ja audi 80 esisilla pukse.Edu ehitamisel !!!
meil sama moodi siksi käänakud koos piduritega kuid õõtsad ise tehtud ja kasutusel kapronpuksid
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
ma arvan et ma teen ka õõtsad ise... vaatab mis asju leiab... selle esiotsa põõramis osa ratta juurest annab teha vms... ( mai tea selle nime )
kui leian siis äkki saan selle osa kuskit. aga , kellelgi kapron tükke pole üle ? tahaks ka pukse veel teha.
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Juss sul on golfi esisilda palju lihtsam sinna aretada, kui hakata 0 midagi tegema.
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Pihelgas kirjutas:kas te bagifoorumisse ei tahaks kolida selle teemaga?
eip.
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Iga vanaraud millel mootor peal on ei ole bagi. Kui te oma reidigeneratsioonijutud katki jätate, ala" Õu jussu poosetas niisama" viitsiksite süüvida elementaarsesse mehaanikasse, siis saate aru miks see jama on. Mingit raskuskeset nad siin ei arvuta. Võetud on mingi hiinaka raam, sellel taha mingid torud keevitatud ja sinna külge Honda mootor topitud. Reaalsus on et ta sõidab ehk kunagi. Aga temaga kiiresti sõita ei saa.
Minu arust see on üks selline teema, kus on näha et youtubile tuleks vanusepiirang kehtestada, et Jummalteabkes sealt mingid 1000000hp HayabusaturbonitroGokart videosid ei vaataks
Ohhjah kohe parem hakkas, omal üks isetehtud seisab kuuris ja tean millest räägin.
-
Teema algataja - Postitusi: 150
- Liitunud: 25 Mär 2011, 22:53
- Tsikkel: kx250F
- Asukoht: järvamaa, aravete
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
no eks see on praegu jhh selline... tahan selle sõitma saada , siis kui see sõidab hakkan uut raami 0-st üles ehitama.
midagi sellist hakkaks ennem talve ehitama. talvel hea ehitada kui juba mitte varem...
Re: JuSS--- honda cbr1000F (BAGI)
Mis kasu sellest on, kui sa mingi mõtetu risuhunniku kuidagi liikuma saad? Iga tavaseades auto on sellest monstrumist etem ja paremate sõiduomadustega. Milleks raisata aega ja raha sellele raipele?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.